Gå til innhold

Har du noen gang vist deg frem naken i sosial setting?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kan forstå han ;) Uten at jeg sier noe negativt om deg eller andre som er nakne offentlig i slike settinger.

Jepp, forskjell på å være utenforstående tilskuer og å være pappa i en slik situasjon :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:sjokk:

Har du sjekkket om den stakkars gutten fikk noen senskader? :fnise:

Haha, nope ;). Sjokkert ble han nok, men neppe traumatisert ;)

Husker jeg kom meg rimelig fort ut derfra igjen, og tror jeg fikk sagt beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Jeg gikk i 8 klasse og hadde gym. Ble stengt inne i jentegarderoben helt naken og ble uheldig offer for alle jentene i klassen og mere til jeg skyndte meg ut den andre døra for å komme meg ut men fra vond til verre der sto det enannen klasse og ventet på å komme inn . Jeg ble sjøvet nedover gangen forbi alle sammen og plutselig sto lærern til klassen der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har vært det flere ganger.

Klespoker med meg,en venninne og to gutter. Kan ikke huske at det var spesielt seksuelt eller pirrende fra min side i hvert fall. Var mer flaut, men det virket som guttene synes at det var litt spennende.

Har nakenbadet flere ganger sammen med venninner og på fest med begge kjønn. Igjen så var det mer gøy og litt flaut enn seksuelt.

Ellers har jeg jo vært naken i garderober sammen med andre og slike ting,men det blir jo litt annet siden det er naturlig å være naken da.

Anonymkode: 30967...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange ganger. Mange hundre naturiststrender. Felles badstuer med venner, jobb, studie, idrett og kirkesammenheng. På tur i skog og mark. På The Well. Ingen av gangene har det vært noe seksuelt over det. Husker ikke en eneste dårlig erfaring men mange positive.

Anonymkode: b2aca...fa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, kledpoker. ;);) 

Anonymkode: 3acc0...4ce

Det var på leirskolen, haha. Så ja det har bare vært en gang. Jeg liker heller å holde meg litt i bakgrunnen, tror at hvis du kler av deg splitter naken foran mange blir det nå som er artig å snakke om i god stund i etterkant og jeg vil ikke være en person som det snakkes mye om. Det er nok sikkert derfor folk gjør det også tenker jeg, skjønner ikke hvordan noen takler på mye oppmerksomhet, det er rart! :fnise: 

Anonymkode: 3acc0...4ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Jeg tabbet meg i går jeg gikk i garderoben kledde av meg gikk i dusjen. Mens jeg sto der kom det mange jenter inn og det var ei ropte at det er en gutt her. ooooops tenkte jeg da jeg oppdaget at jeg var i damedusjen

Endret av Thomsen65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Teller ikke med forran helsepersonell, da hadde listn vært lang.

Klespoker med begge kjønn... jeg tapte så det sang.

Flere nakenbadinger med begge kjønn.

Løp naken over en bro i russetiden. Mange uheldige forbikjørende. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ofte naken oppvarter på jentefest. Stiller opp gratis, uten baktanker eller forventninger. Er ikke så veldig sjenert. Kult å være underholdning på en fest.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På studiet faktisk. Riktignok utenom timene. Noen av oss gjør det mens vi utfører prosedyrer på hverandre. 

Anonymkode: fecb4...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

På studiet faktisk. Riktignok utenom timene. Noen av oss gjør det mens vi utfører prosedyrer på hverandre. 

Anonymkode: fecb4...0ee

Utenom timene? Altså dere utfører prosedyrer på hverandre nakne utenom timene? Mulig jeg misforstår nå, men det høres ut som dere er nakne med hverandre utenom timene for å utføre prosedyrer. :fnise: Hva slags studie er dette? Er det ikke en fare for at noen kanskje blir litt opphisset i en slik situasjon? 

Anonymkode: 9a214...0dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utenom timene? Altså dere utfører prosedyrer på hverandre nakne utenom timene? Mulig jeg misforstår nå, men det høres ut som dere er nakne med hverandre utenom timene for å utføre prosedyrer. :fnise: Hva slags studie er dette? Er det ikke en fare for at noen kanskje blir litt opphisset i en slik situasjon? 

Anonymkode: 9a214...0dd

Det er jo sikkert et studie innen helse hvor man har praktiske eksamener hvor man må vise at man kan en prosedyre. Det er veldig vanlig at studentene øver på hverandre utenom timene :) 

Anonymkode: be8b7...66b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest saratool

jeg har kledd meg naken eller bare vist brystene på nachs og vors flere ganger. de fleste gangene har jeg blitt utfordret til det. når jeg var russ så strippet jeg noen ganger foran flere gutter. det ble mye gratis alkohol. og det var bra siden jeg ikke hadde så mye penger 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nakenbada med familie og venner flere ganger. Felles badstue på hotell i Tyskland. 

Anonymkode: 9e11f...f18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Ja var på fest spilte klespoker og våknet naken i senga til moren til dama jeg var sammen med og mora lå ved siden av meg tabbe

Anonymkode: b47a4...a63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

jeg gikk naken inn i feil dusj etter bad. Var ikke klar over at jeg damedusjen før det kom inn flere damer.Flaut

Anonymkode: f03a9...06d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bedrevet mye nakenbading i fylla i min tid. Litt off topic men skjønner ikke folk som klager over hvor påkledd og redd for nakenhet det norske samfunnet har blitt... Det har jo aldri vært så mye nakenhet som nå. Ungjenter kler seg i hotpants og magetopper er jo normen, jo mindre klær jo bedre. Alle vil se ut som kjendisene i hollywood...Rævva synes, konturer av kjønn synes, boobsa synes og man får trøkt det inn overalt...Influenser Gerd på 55 kler seg naken på vgs forside for å normalisere hverdagsheltens kropp, Magda på 150 kg kler seg også naken på vg og man får det trøkt i trynet mens man drikker morgenkaffen, flere som tar sexybilder av seg selv og legger ut som statement på sosiale medier... På TV er det mye nakenhet, på nettet er dickpicks og nesten nakne treningsvideoer bare et klikk unna. Onlyfans er jo normalisert og ungdommer ligger rundt med hverandre som aldri før. Mange som soler seg toppløse på stranda også. Er nakenhet egentlig et så stort problem og tabu som en del snakker om? Føler i hvert fall at nakenhet er ganske normalisert blant unge mennesker...

Anonymkode: f609c...d2d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...