Gå til innhold

Har du noen gang vist deg frem naken i sosial setting?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det går bra, men du trår jammen til som litt av en beskyttende ridder ;).

Hvorvidt man beholder anonymiteten avgjøres uansett avhengig av hvor mye man selv velger å dele tenker jeg. Det er opp til hver enkelt å begrense seg der, uansett hvor mye noen skulle fiske. Og jeg har ikke inntrykk at at dette er noe problem her.

Anonymous poster hash: 22902...8c9

Skulle ikke være anonym.

Poenget mitt var i hvert fall at jeg fint tror hun fint klarer å balansere det selv, men hun setter nok pris på omtanken :).

Og oppmerksomhet og stalking av det ubehagelige slaget har ingen noen garanti mot har jeg forstått, uansett hvor lite eller mye man har delt av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takker for omtanke, og ja, som fruen er inne på, jeg føler jeg klarer være anonym her på KG. Og det ønsker jeg også være, her kan jeg være en smule outrert tvilling av meg selv😉og for the record, når jeg skrev at bildene var noen kg siden, så betyr ikke det nødvendigvis at jeg har lagt på meg, just sayin' 😜

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs hva som ligger i sosial setting. Hvis man inkluderer garderober, dusj, badstu og bading så har jeg vel vært naken med samme kjønn et par tusen ganger og med motsatt kjønn en del hundre. (Her snakker jeg kun om helt nakne d.v.s. ingen dekker seg til med badehåndkle eller lignende).

- Som småbarn med fettere, kusiner, nabobarn i hagen, stranda, o.s.v.

- Med begge kjønn i garderobe og dusj i første klasse. Greit for meg, pinelig for en del av jentene og noen av guttene.

- I garderobe/dusj i offentlig svømmehall i småskolen. Barn av begge kjønn som enten fulgte papper i herregarderoben eller mammaene i damegarderoben. Tror ingen hadde noe problem med det da de voksne var til stede og passet på.

- Med samme kjønn i garderobe og dusj oppigjennom hele skoletida.

- Med begge kjønn i garderobe, dusj og badstu på studenterhytter.

- Med begge kjønn i badstua på idrettsamlinger.

- Fest i idrettslaget som ender i badstua (med begge kjønn pluss øl).

- På internasjonal ledersamling for kirkelige ungdomsledere. Om kvelden tok vi impulsivt å leide et badeanlegg og badet nakne i svømmebassenget, gutter og jenter delte dusjen og satt og pratet i badstua.

- Mange hunder ganger på naturiststrender verden over.

Alt har hatt tilknytning til garderobe, dusj og badstu. Hvis sosialt betyr fest og øl så er det vel bare festene med idrettslaget som teller. Kirkesamlingen var vel egentlig også "festlig" selv om det ikke var noe alkohol med i bildet.



Anonymous poster hash: bdf3b...ca8
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer også litt på hva som menes med "sosial setting" her.

Jeg dusjer selvsagt naken i fellesdusjer, type svømmehall og treningsgarderobe både nå som voksen og opp gjennom skoletiden. Ser ikke problemet i rene damegarderober.

Har også vært i fellesbadstu i Finland, med begge kjønn tilstede. Helt uproblematisk.

Det jeg derimot ikke gjør er å løpe med stumpen bar på fest, på jobb, på byen eller for den del på stranden ;) , hvilket jeg antar omgivelsene setter stor pris på :fnise: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var også et spørsmål om noe av dette var seksuelt pirrende. Jeg kan ikke huske at noe av dette var det med unntak av en av festene med det idrettslaget. Da skyldtes det at jeg hadde noen ambisjoner i forhold til en representant for det motsatte kjønn som jeg hadde tittet på en en del måneder. Når festen kom og vi havnet i badstua (sammen med mange andre) så var det ganske spennede. Kan ikke huske noe av det andre som særlig pirrende. Litt spennede om våren hvem som møter opp på naturiststranda men jeg tviler på at det medfører noe målbart økt blodtilstrømming i dertil relaterte kroppsdeler.

Forøvrig har jeg aldri skjønt hvorfor mange gjør så mye ut at det å skille kjønnene. På samme måte som 99% av alle homofile takler det greit å dusje sammen med andre menn vil 99% av alle heterofile menn kunne takle det like greit å bade/dusje/bruke badstu nakne sammen med kvinner. Den ene prosenten som ikke takler det kan styres av de 99% normale. Unntaket er selvfølgelig hvis de er lært opp til å ikke styre seg. Men der er det akkurat det samme for homofile i herrdusjen som for heterofile menn i fellesdusjen med damer. Jeg forstår de som er så sjenerte at de vil ha egen dusj. Så jeg synes at det burde være dusjkabinetter for de som vil være helt alene mens alle de andre, kvinner og menn, kan ha felles garderobe, dusj og badstu.



Anonymous poster hash: bdf3b...ca8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer også litt på hva som menes med "sosial setting" her.

Jeg dusjer selvsagt naken i fellesdusjer, type svømmehall og treningsgarderobe både nå som voksen og opp gjennom skoletiden. Ser ikke problemet i rene damegarderober.

Har også vært i fellesbadstu i Finland, med begge kjønn tilstede. Helt uproblematisk.

Det jeg derimot ikke gjør er å løpe med stumpen bar på fest, på jobb, på byen eller for den del på stranden ;) , hvilket jeg antar omgivelsene setter stor pris på :fnise: .

"Fellesdusj" har i løpet av de siste tiåret endret betydning. Før betydde det begge kjønn sammen mens nå betyr det fellesrom for separte kjønn. Fellesrom for samme kjønn var en selvfølge tidligere. Det var normal dusjing og trengte ikke noe spesialord som "fellesdusj". Antar at Cata her mener kun med samme kjønn.

Cata, jeg setter også pris på at du ikke løper rundt med stumpen bar på fest, på jobb eller på byen. På stranda derimot synes jeg det er flott om du beholder trusa på når du er på tekstilstranda men tar den av på naturiststranda. Det er noen damer som sitter med trusa på når de er på naturiststrender og det gir litt følelse av kikking.

Anonymous poster hash: bdf3b...ca8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ikke være anonym.

Poenget mitt var i hvert fall at jeg fint tror hun fint klarer å balansere det selv, men hun setter nok pris på omtanken :).

Og oppmerksomhet og stalking av det ubehagelige slaget har ingen noen garanti mot har jeg forstått, uansett hvor lite eller mye man har delt av seg selv.

Det tror nok jeg også, og er egentlig ening med deg.

Var vel kanskje bare betraktninger rundt mine egne tanker. Muligens bare min dårlige samvittighet for å kanskje ha bidratt til å lure noen ut på glattisen i puppetråden som snakker.

Edit: og for å dra tråden inn på topic: Ja flere ganger, men kan ikke huske at det har skjedd I en seksuell setting da.

Endret av Uredd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antar at Cata her mener kun med samme kjønn.

Cata, jeg setter også pris på at du ikke løper rundt med stumpen bar på fest, på jobb eller på byen. På stranda derimot synes jeg det er flott om du beholder trusa på når du er på tekstilstranda men tar den av på naturiststranda. Det er noen damer som sitter med trusa på når de er på naturiststrender og det gir litt følelse av kikking.

Anonymous poster hash: bdf3b...ca8

Det gjør hun. Men den fellesbadstuen i Finland var med begge kjønn.

For ordens skyld så ville jeg nok kastet både truse og BH på en naturiststrand, siden det er spillereglene der, men siden jeg synes det er ubehagelig å ferdes utendørs med før nevnte stump bar (tror jeg sist gjorde det i en alder av 3) så holder jeg meg klokelig på "vanlige" strender og lar naturistene få sole sine legemer i fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Tja, om vi regner fellesbadstu i prosjektsammenheng (vi i ledelsen) så er svaret flerfoldige ganger 'å ja da'.

- x antall menn og en liten 'kattefaen'.

Om noen fikk senvirkninger av aktviteten skal være uvisst, jeg spurte aldri etter akkurat det... for da ville den hårfine grensen mellom sosial aktivitet i ledergruppen og seksuelle hentydninger være brutt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata, jeg setter også pris på at du ikke løper rundt med stumpen bar på fest, på jobb eller på byen. På stranda derimot synes jeg det er flott om du beholder trusa på når du er på tekstilstranda men tar den av på naturiststranda. Det er noen damer som sitter med trusa på når de er på naturiststrender og det gir litt følelse av kikking.

Anonymous poster hash: bdf3b...ca8

Trekker meg på denne. Det er ok med damer med truse på naturiststrender hvis de er toppløse. Problemet er kvinner og menn som ikke kler av seg mer enn på vanlige strender. De blir oppfattet som kikkere. Også naturistdamer kan ha mensen og behov for å bruke truse.

Anonymous poster hash: bdf3b...ca8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Hørte nå for litt siden om en fyr som kledde seg helt naken på fest og løp gjennom huset med masse mennesker der. Fra før av husker jeg en historie om to som sang karaoke splitter pine nakne på et vorspiel foran flere andre.

I denne tråden tenkte jeg det hadde vært veldig gøy hvis dere ville fortelle om lignende historier fra hva dere har sett venner gjøre/gjort selv.

Alt fra å kle seg naken foran de andre på vors, tape klespoker i tenåerene, gå naken inn i motsattes kjønns garderobe ved et "uhell", til de som har åpnet døren naken når noen har ringt på.

Noen som har noen stories?

ex min sprang igjennom huset splitter naken på sin egen bursdagselskap. Da var jeg enda i et forhold med han :O Alle på festen lo og syntes det var morsomt uten jeg ......

Anonymous poster hash: ed5e3...c6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn. KateW har alltid vært en favoritt, og det er deilig å ha henne tilbake.

Og hvem kan motstå Ibsen og Audrey Horne?

Takk Cironella ;).

Vi svarer kanskje i ulike tråder, for jeg synes ikke jeg har sett nicket ditt så ofte. Men det lille inntrykket jeg har fått av deg hittil er positivt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom forresten på et par til....

Jeg dusjet daglig naken med begge kjønn i fellesdusjen på Roskildefestivalen.

Da jeg var i begynnelsen av tyveårene skulle jeg overnatte hos en venninne som fremdeles bodde hjemme etter en fest. Vi sjanglet brisne og lattermilde inn døren, og jeg gikk like etter ovenpå for å finne gjesterommet hun sa var ledig. Jeg sto naken og var i ferd med å lirke av meg trusene, da lyset brått ble slått på og en forvirret syttenårig gutt stirret på meg (den nakne kvinnen som sto foran sengen hans klar til å legge seg) med oppsperrede øyne og et lett vantro uttrykk ;).

Jeg var ikke kjent i huset og hadde dermed klart å gå inn på lillebrorens rom, ikke gjesterommet...

Endret av Ibsenfrue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Kom forresten på et par til....

Jeg dusjet daglig naken med begge kjønn i fellesdusjen på Roskildefestivalen.

Da jeg var i begynnelsen av tyveårene skulle jeg overnatte hos en venninne som fremdeles bodde hjemme etter en fest. Vi sjanglet brisne og lattermilde inn døren, og jeg gikk like etter ovenpå for å finne gjesterommet hun sa var ledig. Jeg sto naken og var i ferd med å lirke av meg trusene, da lyset brått ble slått på og en forvirret syttenårig gutt stirret på meg (den nakne kvinnen som sto foran sengen hans klar til å legge seg) med oppsperrede øyne og et lett vantro uttrykk ;).

Jeg var ikke kjent i huset og hadde dermed klart å gå inn på lillebrorens rom, ikke gjesterommet...

:sjokk:

Har du sjekkket om den stakkars gutten fikk noen senskader? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke helt poenget med å kle seg naken i selskap eller andre vanlige sosiale anledninger. Men etter en skitur eller annen treningstur eller trening synes jeg det er hyggelig å sludre i garderobe og dusjen etterpå med de man har vært sammen med. (Spesielt hyggelig er det hvis man kan sitte i badstua med en øl.) Jeg ser heller ikke noe poeng å skille mellom kjønnene. Det må være like greit at homofile menn deler garderobe/dusj/badstu med andre menn som at heterofile menn gjør det med damer og motsatt.

Jeg synes alle store treniningssentere burde ha en garderobe som kan brukes av de som trener i blanda grupper (begge kjønn). Spesielt burde studenter være fordomsfrie og rasjonelle nok for det. F.eks. i hovedtreningsanlegget til studentene i Oslo, Domus Athletica, så er det over 20 garderober/dusjer men ingen som er åpne for begge kjønn sammen. Det burde være mulig å holde av i hvert fall en garderobe (gjerne med badstu) hvor blanda grupper kan være sammen.



Anonymous poster hash: 7e190...643
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjorde noen aktjobber, så da måtte jeg jo være naken framfor litt "crew". Også har jeg blitt kroppsmalt i sentrum der jeg bor.. Det angra jeg litt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Gjorde noen aktjobber, så da måtte jeg jo være naken framfor litt "crew". Også har jeg blitt kroppsmalt i sentrum der jeg bor.. Det angra jeg litt på.

Jo jo, men gjort er gjort. Da lærte du av det og så kan du minnes det som en erfaring. Ikke noe å skjemmes over :) Det er jo ikke som om du har drept noen ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo jo, men gjort er gjort. Da lærte du av det og så kan du minnes det som en erfaring. Ikke noe å skjemmes over :) Det er jo ikke som om du har drept noen ;):)

haha, neida.. bare når byens 14-åringer samler seg rundt deg at det blir kleint :) I tillegg til at pappa ikke klarte å se meg i øynene på noen uker :vetikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

haha, neida.. bare når byens 14-åringer samler seg rundt deg at det blir kleint :)I tillegg til at pappa ikke klarte å se meg i øynene på noen uker :vetikke:

Jeg kan forstå han ;) Uten at jeg sier noe negativt om deg eller andre som er nakne offentlig i slike settinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...