hegejenta30 Skrevet 7. januar 2011 #361 Del Skrevet 7. januar 2011 Det er jo bare stas å planlegge husbygging da! Ok - kanskje det blir litt stress med slag og flytting og komme iorden - men byggingen og innredningen av det nye huset er jo bare stas! Også skal dere innrede barnerom der! :rødme: Ønsker deg en fin fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #362 Del Skrevet 7. januar 2011 Så herlig at tomten er i boks Kjempeherlig. Det er jo bare stas å planlegge husbygging da! Ok - kanskje det blir litt stress med slag og flytting og komme iorden - men byggingen og innredningen av det nye huset er jo bare stas! Også skal dere innrede barnerom der! :rødme: Ønsker deg en fin fin helg! Joda, det er jo kjempekos det. Vi har jo funnet ut hvilket hus vi vil ha og sånn. Jeg tenker vel mest på alt det arbeider som trengs før vi i det hele tatt kan sette i gang med bygging. Åh, det skal bli kjempegøy. Vi har ikke gjort noe ang. barnerom her vi bor nå (selv om vi har et ekstra soverom), for lille frøken krek skal jo sove inne hos oss i 5-6 måneder eller noe sånn, og vi skal jo ikke bo her så lenge. Har forresten allerede funnet masse fine bilder som jeg vil henge på veggen. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #363 Del Skrevet 7. januar 2011 Nå har jeg hatt en semisunn middag (en halv liten pizza og grønn salat med agurk, eple og fransk sennepsdressing ) og skal bare daffe på sofaen resten av kvelden. Jeg har fått gjort kjempemye i dag. Kjøkkenet er ferdig ryddet, jeg har fått betalt en hel haug med regninger og jeg har fått bestilt mer kaffe til kaffemaskinen. Jeg har tatt litt for hardt i under oppryddingen kjenner jeg, og er sliiiiten i ryggen. Såvidt jeg klarer å sitte oppreist. Så nå tar jeg kvelden, kanskje med en god film eller to, og eplemost i glasset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #364 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg er tom for eplemost. *hopper i bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. januar 2011 #365 Del Skrevet 7. januar 2011 I dag smakte jeg varm eplemost med krem og kanel. Det var overraskende godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #366 Del Skrevet 7. januar 2011 I dag smakte jeg varm eplemost med krem og kanel. Det var overraskende godt! Mmmm, det hørtes kjempegodt ut. På denne kanten av landet har vi eplemost med kullsyre, det er det jeg drikker på. Annen eplemost er jo bare vanlig eplejuice. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 7. januar 2011 #367 Del Skrevet 7. januar 2011 Så bra med tomta! Det blir jo sikkert litt stress, men tenk så fint dere kommer til å få det! Håper du har en behagelig kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 7. januar 2011 #368 Del Skrevet 7. januar 2011 Så moro at tomta er klar da Hva slags hus har dere tenkt på da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. januar 2011 #369 Del Skrevet 7. januar 2011 Inne for å ønske deg en god fredagskveld :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #370 Del Skrevet 8. januar 2011 Så bra med tomta! Det blir jo sikkert litt stress, men tenk så fint dere kommer til å få det! Håper du har en behagelig kveld. Det er kjempegøy. Jeg har allerede advart mannen om at han ikke må forvente at jeg kan gi 100% nå, og det forstod han heldigvis. Så moro at tomta er klar da Hva slags hus har dere tenkt på da? Supergøy! Vi skal ha noe à la dette. Eller dette. Det blir nok en god blanding av de to. Inne for å ønske deg en god fredagskveld :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #371 Del Skrevet 8. januar 2011 19 uker i dag. Tenk, om bare én uke er vi halvveis. Det er helt merkelig, skummelt og vidunderlig på én gang. Jeg har hatt en skikkelig rolig og deilig morgen. Minispa med en lang dusj og ansiktsmaske, en sen frokost, en god kopp kaffe (Volluto - den var nam!) og en flaske eplemost. :happy: Absolutt ingen planer for dagen. Tror kanskje jeg skal ringe til Barnas Hus (ang. barnevogn), for de sa jeg skulle få svar innen torsdag. Og det var vel dagens innhold. Det blir nok også en hel haug med KGing, film- og serieseing og kanskje litt smårydding. Deilig med rolighelger altså. Neste uke skal jeg prøve å begynne å trene igjen også. Den vanlige treningen (MRL og body pump) er utelukket, jeg får vondt bare av å tenke på det. Men tenkte jeg skulle prøve meg på skanetix (med bosuball), det skal visst være bra for gravide. Dersom det ikke går, tror jeg rett og slett jeg må få sykemelding. Ikke tale om at jeg skal sponse treningssenteret med 400 kr hver måned uten å få noe igjen for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 8. januar 2011 #372 Del Skrevet 8. januar 2011 Blir nok et kjempefint hus Jeg er veldig glad for at vi valgte å bygge, deilig å ha et helt hus akkurat slik man selv vil ha det Håper det går fint med litt trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. januar 2011 #373 Del Skrevet 8. januar 2011 Varm eplemost med kanel er en av mine favoritt varme drikker, spesielt den de har på et av julemarkedene i nærheten av hovedbiblioteket i NYC Så dumt at det er så langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 8. januar 2011 #374 Del Skrevet 8. januar 2011 Så bra at tomten er i boks Høres ut som du har hatt en herlig, avslappende helg så langt! Kos deg videre i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 8. januar 2011 #375 Del Skrevet 8. januar 2011 for ei lita jente! Så gøy å vite litt mer om lille kreket i magen. Vogna dere skal kjøpe var dritlekker, har du fått snakket med Barnas Hus? Jeg er utålmodigheten selv i sånne situasjoner, skulle helst ha gjort det i går. :gjeiper: Kjempekult at mannen er like "gal" etter vogna som deg, entusiasme liker vi! Ønsker deg en kjempefin helg videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #376 Del Skrevet 9. januar 2011 Blir nok et kjempefint hus Jeg er veldig glad for at vi valgte å bygge, deilig å ha et helt hus akkurat slik man selv vil ha det Håper det går fint med litt trening Ja, gleder meg kjempemye. Nå har vi jo det sånn med leiligheten vår også da (nybygg, fikk velge alt selv), men det blir noe helt annet med et eget hus. :rødme: Åh, det håper jeg også. Blir gal av å bare sitte på rumpa hele dagen. Varm eplemost med kanel er en av mine favoritt varme drikker, spesielt den de har på et av julemarkedene i nærheten av hovedbiblioteket i NYC Så dumt at det er så langt unna Mmmm, det hørtes vannvittig godt ut. Kanskje litt for langt unna, ja. Men du kan jo prøve å lage selv? Så bra at tomten er i boks Høres ut som du har hatt en herlig, avslappende helg så langt! Kos deg videre i helgen Kjempeherlig! for ei lita jente! Så gøy å vite litt mer om lille kreket i magen. Vogna dere skal kjøpe var dritlekker, har du fått snakket med Barnas Hus? Jeg er utålmodigheten selv i sånne situasjoner, skulle helst ha gjort det i går. :gjeiper: Kjempekult at mannen er like "gal" etter vogna som deg, entusiasme liker vi! Ønsker deg en kjempefin helg videre! Åh, det er helt fantastisk. Ikke så mye fordi det er en jente (hadde jo blitt like glad om det hadde vært en gutt), men fordi det nå er en person. Jeg må glise hver gang vi snakker om kreket og sier ''hun''. Det synes vi også. Jeg ringte til Barnas Hus i går, men da var barnevogndamen borte. De skulle ringe til meg på mandag. Dersom jeg ikke hører noe før jeg er ferdig på jobb kjører jeg bare opp. For jeg også er veldig utålmodig skjønner du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #377 Del Skrevet 9. januar 2011 I dag har jeg faktisk vært utenfor huset. Jeg tok meg en tur bort til bror, hvor vi så film og spiste kinamat med søster. Kjempekoselig. Jeg hadde egentlig planer om å bake litt i dag (eple- og kanelmuffins og sjokolademuffins med marshmellow - har fått ny muffinsbok ), men jeg får gjøre det en annen dag jeg får lyst. Nå har jeg jo fått organisert kjøkkenskapene litt bedre og fått alle baketingene mine på én plass. Gøy. :happy: Helgen min har vært helt fantastisk deilig. Selv om jeg tror søster er litt bekymret av og til fordi jeg trives så godt alene og synes det er deilig med en hel helg uten å se folk. Jeg har forresten fått tatt magebilde også, men nå finner jeg ikke ledningen. Skal legge inn bilde så snart jeg finner den. Nei, nå skal jeg fortsette med Veronica Mars. Er blitt helt hekta, det er så gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 9. januar 2011 #378 Del Skrevet 9. januar 2011 Tenk at du er nesten halvveis! Høres ut som du har hatt en behagelig helg. Lykke til med treningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. januar 2011 #379 Del Skrevet 9. januar 2011 De muffinsene høres gode ut da Du får dele oppskrift hvis de faller i smak Hvilken bok er det du har fått deg? Ha en flott kveld videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 9. januar 2011 #380 Del Skrevet 9. januar 2011 Mm, muffins. Hadde så lyst til å bake kanelboller i dag, men så hadde vi ikke nok mel, nedtur! Så flink du er som har organisert kjøkkenskap, mye mer morsomt å være på kjøkkenet da. Magebilder er så koselig :rødme: Det er så fascinerende å se utviklingen og hvor fantastisk kroppen vår er som får plass til et lite menneske inni der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå