Gå til innhold

Lurer på rare ting-tråden

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På Friday, February 10, 2017 den 20.16, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge kan en zombie overleve uten å spise? 

Anonymkode: 692f6...de5

For alltid, vil jeg tro. Ser for meg de spiser mennesker fordi det er instinktet

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 10.2.2017 den 20.16, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge kan en zombie overleve uten å spise? 

Anonymkode: 692f6...de5

Jeg har lest et par diskusjoner, og i Letter Hacks om dette tidligere. Zombiene dør av sult, dog langsomt, uansett om de spiser eller ikke.

Da mennesket døde og ble til en zombie, ble den "gjenlevende" hjernestammen kannibalisert. Men de spiser kun av instinkt da de ikke innehar et fungerende fordøyelsessystem. Når magen er full - uavhengig av hvor lang tid det har gått mellom måltidene, kommer alt ufordøyd opp igjen. Man kan også se det på zombiene som "lever" tross for at de har fått mage og tarmer revet ut. 

Når et menneske sulter vil kroppen først bryte ned fett og muskler, deretter vitale organer. Det samme skjer hos zombiene. Men siden zombier ikke kan fordøye mat, vil nedbrytningsprosessen være hvordan de overlever. Energien de har til å vandre rundt, drepe og jage kommer fra nedbrytningen i kroppen. Viruset bevarer og tøyer mat-kilden (kroppen) og derfor tar prosessen så lang tid. Til slutt vil det ikke være mer igjen av kroppen å ta av, og zombien vil dø av "sult". Hvor lenge den lever er individuelt; avhengig av fettprosent, muskeltetthet, tilstanden på organer og vevsforandringer som varierer fra person til person.

Dette ble litt rotete, men uansett vil zombiene "leve" i mange år, men de vil sulte ihjel og det overlevende mennesket vil overleve dem. 

Good news, huh? 😋 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.2.2017 den 12.31, Pringle skrev:

Når Elkjøp har tilbud på blekk og blekkskrivere, har de da en svertekampanje?

den kan du sikkert selge til markedsavdelingen til elkjøp, "svertekampanje mot høye priser".

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som har hytte langt uti skauen... Hvordan får de innredet dem med kjøkken, senger og digre sofaer? De kan da ikke bære alt? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, papirfly skrev:

Folk som har hytte langt uti skauen... Hvordan får de innredet dem med kjøkken, senger og digre sofaer? De kan da ikke bære alt? 

Man får det gjerne tilkjørt med firehjuling, snøskuter el.l.  Og noen ganger er det mange turer med trillebår.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, papirfly skrev:

Det koster rundt 200kroner minuttet med helikpter, Ellers så er de lokale bønnene ofte behjelpelige med å tilby kjøring med snøskuter eller traktor eller 4juling.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.2.2017 den 15.32, ekkoet skrev:

den kan du sikkert selge til markedsavdelingen til elkjøp, "svertekampanje mot høye priser".

Eller opprette et domene og selge domene navnet. Det kan muligens bli et firmanavn som klinger og folk husker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.2.2017 den 12.31, Pringle skrev:

Når Elkjøp har tilbud på blekk og blekkskrivere, har de da en svertekampanje?

Good one! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

instagram.. i høyre hjørne på noen bilder så er dette "merket". Hva betyr det? Jeg er litt noob når det kommer til instagram. Det ser ut som et normalt bilde, men ikke alle bildene har dette merket. 
58bb64f5ce727_Utennavn.jpg.1ac83e3a25f5062ad8e0641786a3ad48.jpg

Noen som vet?

Det betyr at det er en "serie" av bilder. Om du sveiper til siden får du sett resten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
KristineS skrev (På 5.3.2017 den 18.23):

Det betyr at det er en "serie" av bilder. Om du sveiper til siden får du sett resten :)

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, KristineS skrev:

Det gjelder ikke alle som legger ut flere bilder hvor du sveiper for å se resten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva betyr SoMe?

Anonymkode: 5a3a5...2f3

Sosiale medier (som bl.a Facebook)

Anonymkode: 481c7...f75

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva betyr SoMe?

Dette lurte jeg også på en god stund, trodde det var en ny type medie som facebook eller twitter. :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar :)

4 timer siden, Boomonster skrev:

Dette lurte jeg også på en god stund, trodde det var en ny type medie som facebook eller twitter. :fnise:

Jeg og :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det lærte jeg igår.  Jeg er ikke tregest :danse: 

Mens vi er inne på temaet.  På Instagram er det noen ganger bilder øverst i små rundinger, men når man trykker på dem får man bare se bildet en kort stund før det forsvinner.  Hva er poenget med dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kara W skrev:

Det lærte jeg igår.  Jeg er ikke tregest :danse: 

Mens vi er inne på temaet.  På Instagram er det noen ganger bilder øverst i små rundinger, men når man trykker på dem får man bare se bildet en kort stund før det forsvinner.  Hva er poenget med dem?

Det er instagram som prøver å konkurrere med snapchat og lagde en slags snapchat funksjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...