Gå til innhold

Lurer på rare ting-tråden

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis Gud finnes og man kommer til enten paradis eller helvete så lurer jeg på følgende.

Når man kommer dit, er man da den alderen man var da man døde? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjem aborterte fostere til himmelen?

Det vil jeg tro. Da må vi definere hvor gammelt et foster må være før det har fått en sjel. Er det fra det øyeblikket egget befruktes? Da er det jo bare en celleklump, men det går jo veldig gradvis...hm... godt spørsmål. Når det begynner å få menneskelige former kanskje? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil jeg tro. Da må vi definere hvor gammelt et foster må være før det har fått en sjel. Er det fra det øyeblikket egget befruktes? Da er det jo bare en celleklump, men det går jo veldig gradvis...hm... godt spørsmål. Når det begynner å få menneskelige former kanskje? 

Eventuelt må vi vurdere hva Gud mener er "gammelt nok". 

Ellers har jeg hørt at barn er den alderen de er i når de kommer til himmelen, men de går på en slags skole der de får grunnleggende kunnskaper om det meste til de blir voksen. Voksne blir/er rundt 30 år "for evig".

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eventuelt må vi vurdere hva Gud mener er "gammelt nok". 

Ellers har jeg hørt at barn er den alderen de er i når de kommer til himmelen, men de går på en slags skole der de får grunnleggende kunnskaper om det meste til de blir voksen. Voksne blir/er rundt 30 år "for evig".

Har de hatt journalister på reportasjetur i himmelen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de hatt journalister på reportasjetur i himmelen?

Vil ikke akkurat kalle de journalister, men det har vært noen der ja, som har kommet tilbake. Det var en film på kino om det i fjor som het "Heaven is for Real". Om en måned kommer "90 minutes in heaven" basert på en bok jeg har lest der noe av det står.

Endret av sofie777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil ikke akkurat kalle de journalister, men det har vært noen der ja, som har kommet tilbake. Det var en film på kino om det i fjor som het "Heaven is for Real". Om en måned kommer "90 minutes in heaven" basert på en bok jeg har lest der noe av det står.

Åja, han der gærne kirurgen. Mye av det han kom med var overdrevet og stemte ikke med det som helsepersonellet som behandlet han kunne rapportere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, han der gærne kirurgen. Mye av det han kom med var overdrevet og stemte ikke med det som helsepersonellet som behandlet han kunne rapportere.

Siste fra meg, så kan vi fortsette på emnet: Ingen av dem var kirurger, begge var pastorer. Dessuten har det jeg sa over blitt bekreftet fra andre som har hatt turer få andre har hatt (og som det ikke har blitt laget film og knapt bøker om).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste fra meg, så kan vi fortsette på emnet: Ingen av dem var kirurger, begge var pastorer. Dessuten har det jeg sa over blitt bekreftet fra andre som har hatt turer få andre har hatt (og som det ikke har blitt laget film og knapt bøker om).

Beklager! Tenkte på Proof of Heaven, samme hendelsene med da med en voksen mann (tidligere kirurg). Så vidt jeg vet er ingenting med NDOer blitt bekreftet på noen som helst måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Hvorfor blir man trøtt når man er stappmett? Mens vi snakker om å være stappmett, hvorfor er det slik at om jeg spiser meg mett og legger meg til å sove på dagen så blir puta og dyna mi svett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvor Norge skal gjøre av alle emigrantene som kommer nå og hvor de skal hente ressurser fra?  Lærere, tolker, sosialarbeidere, pedagoger osv. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er "ren mat"?  Det er en tråd om det her nå, men folk er så gretne i den tråden at jeg ikke tørr spørre der  :sjenert:  Jeg tenkte å foreslå at TS skulle vaske maten før h*n spiste den, men jeg tror ikke det hadde blitt godt mottatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvor Norge skal gjøre av alle emigrantene som kommer nå og hvor de skal hente ressurser fra?  Lærere, tolker, sosialarbeidere, pedagoger osv. 

Jeg lurer på hvorfor de femhundre trådene på Aktuelle saker og politikk ikke var nok?

Anonymous poster hash: d13f2...679

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De må nok hente inn ressurspersoner fra utlandet.

Anonymous poster hash: 9fa1e...b9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er "ren mat"?  Det er en tråd om det her nå, men folk er så gretne i den tråden at jeg ikke tørr spørre der  :sjenert:  Jeg tenkte å foreslå at TS skulle vaske maten før h*n spiste den, men jeg tror ikke det hadde blitt godt mottatt.

Ren mat er mat laget fra bunnen av, eller mat som ikke er bearbeidet som rent kjøtt, ferske grønnsaker, nøtter og frukt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan greier man å holde resultatene i reality-konkurranser hemmelig? F.eks Farmen eller andre konkurranser hvor man blir sendt hjem, der vet man jo hvem som ikke vant når de kommer hjem? I Gift ved første blikk f.eks, vet jo venner og familie om de fortsatt er gift eller ikke? Om de bor sammen enda? 

Anonymous poster hash: 81b8e...503
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Jacklost

Hvordan greier man å holde resultatene i reality-konkurranser hemmelig? F.eks Farmen eller andre konkurranser hvor man blir sendt hjem, der vet man jo hvem som ikke vant når de kommer hjem? I Gift ved første blikk f.eks, vet jo venner og familie om de fortsatt er gift eller ikke? Om de bor sammen enda? 

De får munnkurv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Hvorfor blir man trøtt når man er stappmett? Mens vi snakker om å være stappmett, hvorfor er det slik at om jeg spiser meg mett og legger meg til å sove på dagen så blir puta og dyna mi svett?

Jeg lurer fortsatt på dette hvis noen har noen tanke om? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får munnkurv

Ja, men naboer og folk i nærheten da? Alle kan da ikke få munnkurv? Rykter går vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer fortsatt på dette hvis noen har noen tanke om? :)

Det er ikke dyna og puta som blir svett, det er du.

Anonymous poster hash: 044a2...fed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...