Gå til innhold

Lurer på rare ting-tråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor klistrer ikke lim seg til "beholderen" den er i?

Limeffekten blir trigget av oksygen. Ingen luft, ingen lim. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal BH'er i tillegg til å "støtte", "løfte og fremheve" bysten, når det er tabu å engang vise omrisset av brystvortene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Limeffekten blir trigget av oksygen. Ingen luft, ingen lim. :)

Takk! Det er jo ganske logisk når du sier det, haha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal BH'er i tillegg til å "støtte", "løfte og fremheve" bysten, når det er tabu å engang vise omrisset av brystvortene?

Fordi det er brystvortene som teller. Bare ta et søk etter "nipslip" på nettet, og du vil se det er en stor interesse for dette kroppspunktet.

Sannsynligvis vil en kjole som er dekorert med bare brystvorter (istedet for blomster f.eks) være umåtelig frekk. Dette kan jeg gi bort gratis som motetips for den vågale.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lurven

Bare den er stor nok så er den nok minst like sexii skal du se.

Nei størrelsen på slippen har ikke noe å si her, det er tallene som står der som teller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan det være. Men er usikker på om det er noe problem.

Så et barn med glutenallergi kan ikke drikke morsmelk? Hva med lactose?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hvordan det der fungerer. Tror det skal mye til før de ikke kan eller bør få pupp.

Hvis du er i en sånn situasjon så lønner det seg nok å snakke med noen som har greie på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg aner ikke hvordan det der fungerer. Tror det skal mye til før de ikke kan eller bør få pupp.

Hvis du er i en sånn situasjon så lønner det seg nok å snakke med noen som har greie på det.

Har ikke barn. Bare en merkelig tanke som slo meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Samboeren min mener at hvis vi på langtur med bil stopper for en pause i ti minutter, kommer vi tjue minutter senere til destinasjonen. Det gir ikke mening i mitt hode. Stopper vi i ti minutter, så kommer vi også ti minutter senere fram, men han mener at vi taper dobbelt så mye tid. Derfor blir stoppene våre underveis preget av: "Vi kunne vært framme 21:00, men nå kommer vi ikke fram før 21:30 fordi vi stoppet i 15 min, buhuuu".

Hvem har rett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Samboeren min mener at hvis vi på langtur med bil stopper for en pause i ti minutter, kommer vi tjue minutter senere til destinasjonen. Det gir ikke mening i mitt hode. Stopper vi i ti minutter, så kommer vi også ti minutter senere fram, men han mener at vi taper dobbelt så mye tid. Derfor blir stoppene våre underveis preget av: "Vi kunne vært framme 21:00, men nå kommer vi ikke fram før 21:30 fordi vi stoppet i 15 min, buhuuu".

Hvem har rett?

Du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...