Gjest lurven Skrevet 8. juli 2017 #7341 Del Skrevet 8. juli 2017 2 timer siden, Brimi skrev: Hvorfor er det så store sprik i fengselsdommer i USA? F.eks 104 år for drapsforsøk og 10 år for drap? slik er det i rettsaker, ingen logikk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. juli 2017 #7342 Del Skrevet 8. juli 2017 8 minutter siden, lurven skrev: han begynte å jobbe på sushi resturant i drammen Etter å ha tatt seg en dram langs dammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juli 2017 #7343 Del Skrevet 8. juli 2017 3 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Etter å ha tatt seg en dram langs dammen? nei en dram i timen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. juli 2017 #7344 Del Skrevet 8. juli 2017 Akkurat nå, lurven skrev: nei en dram i timen Ah, blir ikke så dram-atisk da (Yeah i know, har rævva humor 😂) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. juli 2017 #7345 Del Skrevet 8. juli 2017 Hvorfor har ikke Norge dødsstraff? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juli 2017 #7346 Del Skrevet 8. juli 2017 5 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Ah, blir ikke så dram-atisk da (Yeah i know, har rævva humor 😂) 5 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Ah, blir ikke så dram-atisk da (Yeah i know, har rævva humor 😂) dram asiatisk? (asiat som bor i drammen) (ja vet jeg har ende rævere humor) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juli 2017 #7347 Del Skrevet 8. juli 2017 2 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Hvorfor har ikke Norge dødsstraff? fordi vi mangler bødler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. juli 2017 #7348 Del Skrevet 8. juli 2017 4 minutter siden, lurven skrev: fordi vi mangler bødler du er morsom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. juli 2017 #7349 Del Skrevet 8. juli 2017 6 minutter siden, lurven skrev: dram asiatisk? (asiat som bor i drammen) (ja vet jeg har ende rævere humor) Jeg har så rævva humor at den ville beseiret IS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juli 2017 #7350 Del Skrevet 8. juli 2017 2 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Jeg har så rævva humor at den ville beseiret IS hvordan skulle det gå til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. juli 2017 #7351 Del Skrevet 8. juli 2017 1 minutt siden, lurven skrev: hvordan skulle det gå til? De ville flyktet for å komme seg unna mine dårlige vitser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juli 2017 #7352 Del Skrevet 8. juli 2017 2 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: De ville flyktet for å komme seg unna mine dårlige vitser kunne de ikke bare ha skåret ut tunga di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. juli 2017 #7353 Del Skrevet 8. juli 2017 9 minutter siden, lurven skrev: kunne de ikke bare ha skåret ut tunga di Ville fortsatt hatt sosiale medier 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juli 2017 #7354 Del Skrevet 8. juli 2017 4 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Ville fortsatt hatt sosiale medier 😬 de kunne kutta av deg fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. juli 2017 #7355 Del Skrevet 8. juli 2017 Jeg lurer på hvorfor jeg var så dum å si til en kollega at jeg kunne vaske leiligheten hans hvis han jobbet for meg neste lørdag. Nå må jeg bruke den eneste fridagen min neste uke på å vaske leiligheten hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 8. juli 2017 #7356 Del Skrevet 8. juli 2017 1 time siden, lurven skrev: slik er det i rettsaker, ingen logikk... Noen narkodommer er på over 20 år også. Det virker litt overkill liksom. Og de henrettet de insatte som ordnet fred etter opprør (hvor de tok over fengslet i flere dager). Ingen logikk i det hele tatt nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. juli 2017 #7357 Del Skrevet 9. juli 2017 10 timer siden, The Kitten skrev: Jeg lurer på hvorfor jeg var så dum å si til en kollega at jeg kunne vaske leiligheten hans hvis han jobbet for meg neste lørdag. Nå må jeg bruke den eneste fridagen min neste uke på å vaske leiligheten hans. fordi du ikke tenker før du snakker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 9. juli 2017 #7358 Del Skrevet 9. juli 2017 Hvorfor heter det putevar og dynetrekk? Hvorfor ikke putetrekk og dynevar? Eller eventuelt -trekk eller -var om begge deler. Selv sier jeg putetrekk og dynetrekk. Så vidt jeg vet er det lov å skrive putetrekk, men dynevar har jeg aldri sett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 9. juli 2017 #7359 Del Skrevet 9. juli 2017 Hvorfor selger de ikke frotte laken lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 9. juli 2017 #7360 Del Skrevet 9. juli 2017 Jeg sier også putetrekk. Putevar høres bare rart ut i mine ører. Frottélaken tror jeg finnes på Kid. Garantert på Ullared, du får ta deg en tur dit og se om du treffer på Gunnel og Maritta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå