ekkoet Skrevet 8. september 2014 #4641 Del Skrevet 8. september 2014 Nei altså DEN klokken, med akkurat en slik tekst. Tenkte å gi den bort i julepresang. Googler man "den" ser jeg at det kommer opp veldig mye "conceptual", som vel betyr at akkurat den neppe finnes. https://www.google.no/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=too%20late%20alarm%20clock Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 8. september 2014 #4642 Del Skrevet 8. september 2014 Googler man "den" ser jeg at det kommer opp veldig mye "conceptual", som vel betyr at akkurat den neppe finnes. https://www.google.no/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=too%20late%20alarm%20clock Ja, det var det jeg også var redd for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 9. september 2014 #4643 Del Skrevet 9. september 2014 Tilsvarende klokke i analog; http://goodshomedesign.com/wp-content/uploads/2013/04/whatever-wall-clock.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 9. september 2014 #4644 Del Skrevet 9. september 2014 Tilsvarende klokke i analog; http://goodshomedesign.com/wp-content/uploads/2013/04/whatever-wall-clock.jpg Nice! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 9. september 2014 #4645 Del Skrevet 9. september 2014 Eg har snapchat Og der har eg no fått tre reklame (?) filmer. Ein frå fashionweek i new york, ein drå eit fotballag (?) og ein frå ein festival i England. Korleis kan eg hindre dette? Dei filmane interesserar meg mitt i rævholet (for å sei det mildt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 9. september 2014 #4646 Del Skrevet 9. september 2014 Blokker og slett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 10. september 2014 #4647 Del Skrevet 10. september 2014 Blokker og slett Har gjort det, men for å blokkera må eg sjå filmen først. og det er provoserande!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 10. september 2014 #4648 Del Skrevet 10. september 2014 Snapchattips: du må ikke se alle filmene. Trykk inn så filmene begynner å spille, og "tap" en gang til(med en ekstra finger) så du hopper automatisk til neste bilde/film. Så kan du bruke 30 sekunder på å se 100 filmer/bilder istedenfor å se gjennom alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 10. september 2014 #4649 Del Skrevet 10. september 2014 Snapchattips: du må ikke se alle filmene. Trykk inn så filmene begynner å spille, og "tap" en gang til(med en ekstra finger) så du hopper automatisk til neste bilde/film. Så kan du bruke 30 sekunder på å se 100 filmer/bilder istedenfor å se gjennom alt Eg gjer det og Men det blir jo registrert at eg har sett filmen. Om eg tappar veldig fort (og utolmodig) så blir han ikkje registrert som sett og ligg der i "nye snapp"- lista. ARG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 16. september 2014 #4650 Del Skrevet 16. september 2014 Er det egentlig lovlig å se kopibeskyttet materiale på youtube? Dersom noen f.eks laster opp en film eller TV-serie som de ikke har rettighetene på, og jeg ser på denne, er det lovlig eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 16. september 2014 #4651 Del Skrevet 16. september 2014 Sendes "Alt for Norge" i USA? Eller har de ingen aning om hva det er...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. september 2014 #4652 Del Skrevet 16. september 2014 Sendes "Alt for Norge" i USA? Eller har de ingen aning om hva det er...? Nei, det sendes ikke. Men de kan se det på nettTV. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
outkast Skrevet 16. september 2014 #4653 Del Skrevet 16. september 2014 Jeg lurer på hvordan den jævla kodebrikken fungerer. Dere vet den lille greia man trykker på også kan banken vite nøyaktig etterpå hva slags nummer du fikk. Er det en sender inni den? Forstår heller ikke hvordan tekstmeldinger bare kan flyte rundt i luften over hele verden. Hvordan er det egentlig mulig ved hjelp av teknologi? ? ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 16. september 2014 #4654 Del Skrevet 16. september 2014 (endret) Nei, det sendes ikke. Men de kan se det på nettTV. Aaah, takk for svar Det var så skikkelig dumt da... Amerikanere kunne hatt gått av å lære om noen andre enn seg selv Jeg lurer på hvordan den jævla kodebrikken fungerer. Dere vet den lille greia man trykker på også kan banken vite nøyaktig etterpå hva slags nummer du fikk. Er det en sender inni den? Det har blitt tatt opp før her i tråden synes jeg å huske... Ganske utrolig at det er mulig å få til! Prøv å søk i tråden så finner du det nok Endret 16. september 2014 av Noz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
outkast Skrevet 16. september 2014 #4655 Del Skrevet 16. september 2014 Det har blitt tatt opp før her i tråden synes jeg å huske... Ganske utrolig at det er mulig å få til! Prøv å søk i tråden så finner du det nok Takk! Nå fant jeg det. Her er svaret for de andre som lurer. Om jeg skjønte det helt er en annen sak, men ganske sykt med den komplekse matematiske formelen. http://www.dinside.no/879214/slik-fungerer-kodebrikken-dinKodebrikken din inneholder i hovedsak tre ting: En klokke, en unik nøkkel og en hemmelig algoritme. En algoritme er en matematisk formel, som for eksempel kan brukes til kryptografi, som dette kalles. Matematikken er svært kompleks, og hemmelig. Ved å legge tidspunkt og din unike nøkkel inn i algoritmen, regner brikken ut en sifferkode. Det er denne som vises på skjermen. Når du sender denne koden til banken din, kan banken gjøre det samme: Legge tidspunkt og din unike nøkkel inn i algoritmen, og få frem en kode i sine systemer. Stemmer disse to kodene overens, vet banken at du sitter med riktig kodebrikke. Og døren til nettbanken blir låst opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. september 2014 #4656 Del Skrevet 16. september 2014 (endret) Jeg lurer på hvordan den jævla kodebrikken fungerer. Dere vet den lille greia man trykker på også kan banken vite nøyaktig etterpå hva slags nummer du fikk. Er det en sender inni den? Forstår heller ikke hvordan tekstmeldinger bare kan flyte rundt i luften over hele verden. Hvordan er det egentlig mulig ved hjelp av teknologi? ? ? Det lærte jeg på skolen i fjor! Men husker bare at det hadde med noen nøkler å gjøre… Det var litt komplisert og tenkisk for meg å huske på i mer enn en måned Edit: der fant du det ja Endret 16. september 2014 av Mynona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. september 2014 #4657 Del Skrevet 16. september 2014 (endret) Aaah, takk for svar Det var så skikkelig dumt da... Amerikanere kunne hatt gått av å lære om noen andre enn seg selv Vil vel tro de hadde synes det var svært lite interresant egentlig. Jeg ville jo ikke synes at det var spesielt spennende å se på et program om 3 generasjon khazakstanere i Norge hadde dratt til Kazhakstan (som jeg ikke kan skrive en gang) for å lære om livet der i det jeg nok ville synes vært teite konkurranser og rare skikker. Edit: 3. generasjons innvandrere fra kasakstan mente jeg. Og fant på en 3. måte å skrive det landet på og Endret 16. september 2014 av Mynona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 16. september 2014 #4658 Del Skrevet 16. september 2014 Vil vel tro de hadde synes det var svært lite interresant egentlig. Jeg ville jo ikke synes at det var spesielt spennende å se på et program om 3 generasjon khazakstanere i Norge hadde dratt til Kazhakstan (som jeg ikke kan skrive en gang) for å lære om livet der i det jeg nok ville synes vært teite konkurranser og rare skikker. Edit: 3. generasjons innvandrere fra kasakstan mente jeg. Og fant på en 3. måte å skrive det landet på og Heheheeee, du har jammen rett 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 21. september 2014 #4659 Del Skrevet 21. september 2014 Lurer på om jeg er den eneste i hele verden som må ha kort hår for ikke å få kink i nakken når jeg sover? Når jeg skal snu meg, følger ikke hodet med når jeg ligger på håret; så lenge jeg er våken kan jeg dra håret etter, men når jeg sover rykker jeg tydeligvis hardt for å komme løs, og nå har jeg rigor mortis på hele venstre side på andre døgnet. Føler meg som jeg er 110 år gammel. Nei, de som lever til de blir 110, har vanligvis god helse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 21. september 2014 #4660 Del Skrevet 21. september 2014 Jeg må samle håret ved å spinne det et par-tre ganger og bare kaste det over puta sånn at jeg ikke ligger på det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå