Gå til innhold

Jeg vil ikke gjøre det anal, men han vil!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Svar fra lege:

Min lenke

Legg spesielt merke til der han skriver at analsex ikke er farlig.

Flere morsomme lenker til dere anal-hysterikere:

Min lenke

Min lenke

Var det ikke du som sa analsex ikke var farlig i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HunterLady

Man bør også huske på at kvinner faktisk har større risiko for analprolaps enn menn. Det skjer 10 ganger hyppigere enn hos menn, homofile inkludert. Og selvsagt inkludert folk som får det av helt andre grunner enn at de har analsex.

Det er fordi vi føder barn. De fleste som får analprolaps, får det i forbindelse med fødsel. Leger har uttalt seg og sakt at analprolaps ikke er hinder for analsex, og at analsex ikke vil gjøre skaden større så lenge man er forsiktig. Rart at de skal påstå noe sånt hvis analsex er det som har gjort skaden??

edit: Må lære meg å lese hele innlegg. Så ikke siste setninga før nå.... :P

Endret av HunterLady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jupp det gjør det, men tror du virkelig ikke rumpesex er det beste for de? Akkurat som med heterofile, så er jo komplett sex d beste, altså penetrering nedentil. Få det hele til å bli et skikkelig samleie.

Det er vel dessuten ingen hemmelighet at homofile har en del analsex, så derfor lurer jeg altså på hvorfor det er såååååå farlig for heterofile, mens med homofile går det helt knall?? :gjeiper:

Det er faktisk et mindretall av homofile som har analsex som en fast del av sexlivet.

"50-60 prosent har prøvd det og færre enn 30 prosent har det regelmessig. Fellatio er en mye mer vanlig praksis blant homofile menn".

Kilde: http://e-articles.info/t/i/4816/l/no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Var det ikke du som sa analsex ikke var farlig i det hele tatt?

Øøøøh. JA... Du vil fram til?

Viktig å understreke at forsiktig analsex ikke er farlig. Om mannen står å dundrer pikken sin i ræva di så du fyker i veggen, så er d noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Ja men han sier også at man må være ytterst forsiktig. Skal ikke mer til at man kjører litt hardt på så kan det gå galt

Ja, jeg leste det. Poenget ditt er? Har jeg kanskje påstått at hard analsex ikke kan føre til skader? Har understreket sikkert 100 ganger her at man må vite hva man gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øøøøh. JA... Du vil fram til?

Viktig å understreke at forsiktig analsex ikke er farlig. Om mannen står å dundrer pikken sin i ræva di så du fyker i veggen, så er d noe helt annet.

Bare kjør på med analsex du;) Men vær klar over at du kan ødelegge lukkemuskelen og bruke bleier. Men det skjer sikkert ikke med deg siden dere er såååå forsiktig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

Bare kjør på med analsex du;) Men vær klar over at du kan ødelegge lukkemuskelen og bruke bleier. Men det skjer sikkert ikke med deg siden dere er såååå forsiktig.

Jeg blir stadig imponert over modenheten din!

Take care..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir stadig imponert over modenheten din!

Take care..

Jeg er imponert over hvor naiv du er.

Take care..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar hensyn til de jeg.. :)

Poenget mitt er fremdeles, som det har vært gjennom hele tråden, at om ene parten vil, men den andre ikke vil, så kan det bety problemer. Er du uenig i det?

Ja, i utgangspunktet er jeg det.

Dersom en er sammen med en partner som elsker og respekterer en, og ser forbi ens analåpning, så trenger det absolutt ikke være et problem. Ikke alle er BESATT av analsex, selv om de gjerne skulle prøvd det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Ja, jeg leste det. Poenget ditt er? Har jeg kanskje påstått at hard analsex ikke kan føre til skader? Har understreket sikkert 100 ganger her at man må vite hva man gjør.

Poenget mitt er at ikke alle gutter skjønner hvor forsiktige de må være. Spesielt ikke typen til ts som prøver å bomme på hullet med vilje. Ser ikke for meg at han helt skjønner at det går an å få skader der

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget mitt er at ikke alle gutter skjønner hvor forsiktige de må være. Spesielt ikke typen til ts som prøver å bomme på hullet med vilje. Ser ikke for meg at han helt skjønner at det går an å få skader der

Jepp, synes dette er noen som skulle blitt fokusert mer på enn at ts ikke vil, og at det er fælt for gutten. Å bomme med vilje er ikke et tegn på at man har særlig mye insikt i hva man holder på med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar fra lege:

Min lenke

Legg spesielt merke til der han skriver at analsex ikke er farlig.

Flere morsomme lenker til dere anal-hysterikere:

Min lenke

Min lenke

Alle svarene er fra samme lege, da. Han blir ikke mer troverdig av å gjenta seg selv. Han må jo selvsagt få lov til å mene hva han vil sånn på privaten, men skremmende om han som lege sprer informasjon som er direkte feil. Kanskje han bare er ute etter å skaffe flere pasienter på denne måten? :skratte:

Her er et mer nyansert svar fra en som belyser det meste rundt det, og tydeligvis vet hva han snakker om: http://www.wwu.edu/chw/ask_the_doc_old/post/1-1000/0513.html

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ikke helt hvordan du har belegg for å mene at lenken din er mer troverdig enn legen hunterlady lenker til fra lommelegen. Jeg mener: svar fra "the doc" (ikke signert med navn) fra et lite universitet helt nordvest i USA. Du står selvfølgelig helt fritt til å velge og støtte oppunder andre menneskers argumentasjon som svarer til dine egne meninger; men dette uten at det på noen måte kommer nærmere en såkalt vedtatt sannhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Ser ikke helt hvordan du har belegg for å mene at lenken din er mer troverdig enn legen hunterlady lenker til fra lommelegen. Jeg mener: svar fra "the doc" (ikke signert med navn) fra et lite universitet helt nordvest i USA. Du står selvfølgelig helt fritt til å velge og støtte oppunder andre menneskers argumentasjon som svarer til dine egne meninger; men dette uten at det på noen måte kommer nærmere en såkalt vedtatt sannhet.

Leger sier forskjellig. Noen fraråder det fullstendig, andre ikke. Tror man skal høre hva en spesialist på akkurat det området mener om saken. Ikke en allmennlege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke helt hvordan du har belegg for å mene at lenken din er mer troverdig enn legen hunterlady lenker til fra lommelegen. Jeg mener: svar fra "the doc" (ikke signert med navn) fra et lite universitet helt nordvest i USA. Du står selvfølgelig helt fritt til å velge og støtte oppunder andre menneskers argumentasjon som svarer til dine egne meninger; men dette uten at det på noen måte kommer nærmere en såkalt vedtatt sannhet.

De her er ikke så veldig anonyme: http://www.wwu.edu/chw/ask_the_doc_old/staff.html

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser ikke helt hvordan du har belegg for å mene at lenken din er mer troverdig enn legen hunterlady lenker til fra lommelegen. Jeg mener: svar fra "the doc" (ikke signert med navn) fra et lite universitet helt nordvest i USA. Du står selvfølgelig helt fritt til å velge og støtte oppunder andre menneskers argumentasjon som svarer til dine egne meninger; men dette uten at det på noen måte kommer nærmere en såkalt vedtatt sannhet.

Jeg påstår ikke at domenet i seg selv er mer troverdig, kun informasjonen. Det er lett å se om man søker opp de forskjellige lidelsene/skadene man kan pådra seg, og på langt mer troverdige sider vil man kunne lese at analsex er en av årsakene til dette. Om vi først skal snakke om troverdighet så har det flere ganger vært faktafeil på lommelegen, f.eks motstridende svar på samme spørsmål, fra to forskjellige leger. Heldigvis er de som oftest veldig vage, og nøye med å opplyse om at man må oppsøke lege, og ikke se på rådene som diagnose eller anbefaling av behandling. Det er kun ment som en pekepinn på hva som kan være galt, og hva som kan hjelpe.

Enhver lege som sier "Analsex kan ikke skade så lenge det gjøres med forsiktighet", burde egentlig bli fratatt lisensen. Man trenger bare bruke hodet for å forstå hvem som er mest troverdig. Analsex KAN være skadelig, samme hvor forsiktig man er. Denne legen sier ikke "det går som oftest bra, men man risikerer småskader som <blablabla>, og i verste fall <blablabla>", neida, han klasker til med at man ikke risikerer noenting, bare man er forsiktig. Det er så usaklig som det kan få blitt, og er faktisk ganske skremmende.

Jeg er fortsatt for at folk kan ha så mye analsex de bare ønsker, så lenge begge parter vil, og de er klar over hva som kan gå galt. Om en mann/gutt kommer over lommelege-linken, kan han jo med god samvittighet fortelle jenta si at det ikke finnes farlig, og dermed overtale henne til å prøve, uten at hun er klar over hva som i realiteten kan gå galt. Som jeg har sagt før, det finnes en mellomting mellom å tro at analsex dreper, og å tro at det er helt risikofritt. Seriøse nettsteder som tar opp emnet bør også være nøye med å informere på en saklig måte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selvfølgelig helt enig i deg at en skal lytte til fagpersonell; og i den sammenheng er det naturlig å anta at en spesialist har betraktelig mer kunnskap innenfor sitt felt, enn en som bare har generell kunnskap om det feltet. Likefullt vil svarene en får variere, også mellom eksperter. Airi, jeg burde selvfølgelig lett litt mer for å finne ut hvem som eventuelt står bak. Da er det naturlig at personen som har svart er sykepleieren som jobber med blant annet befruktning, og i den sammenheng har endel kunnskap om seksualhelse (dette var riktignok ikke Antlers klar over, da hun kalte henne både lege og mann). Hva som gjør henne mer troverdig enn legen, psykiateren og sexologen (riktignok ikke beskyttet tittel) fra lommelegen.no ser jeg ikke, (uten at jeg nødvendigvis mener at der motsatt).

Uansett, mitt hovedpoeng var ikke hvem som nødvendigvis lenket til de mest troverdige lenkene, da deres meninger ikke differensierer nevneverdig, men heller måten Antlers argumenterte mot HunterLady i det spesifikke tilfellet. (f.eks: Kanskje han bare er ute etter å skaffe flere pasienter på denne måten?").

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det naturlig at personen som har svart er sykepleieren som jobber med blant annet befruktning, og i den sammenheng har endel kunnskap om seksualhelse (dette var riktignok ikke Antlers klar over, da hun kalte henne både lege og mann). Hva som gjør henne mer troverdig enn legen, psykiateren og sexologen (riktignok ikke beskyttet tittel) fra lommelegen.no ser jeg ikke, (uten at jeg nødvendigvis mener at der motsatt).

Jeg var fullt klar over siden med bilder av de som svarer på spørsmålene, men brukte ikke tid på å sette meg inn i hvem som hadde utformet svaret, da det var tydelig at det kom fra en som visste hva vedkommende snakket om. Jeg kan gjerne ta kritikk på at jeg automatisk benyttet "han" (jeg er litt gammeldags sånn sett), men var det så ille å kalle vedkommende en lege når signaturen var "~The Doc"?

Uansett, mitt hovedpoeng var ikke hvem som nødvendigvis lenket til de mest troverdige lenkene, da deres meninger ikke differensierer nevneverdig, men heller måten Antlers argumenterte mot HunterLady i det spesifikke tilfellet. (f.eks: Kanskje han bare er ute etter å skaffe flere pasienter på denne måten?").

Det kalles en spøk. Legg merke til at ":skratte:" ble benyttet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Alle svarene er fra samme lege, da. Han blir ikke mer troverdig av å gjenta seg selv. Han må jo selvsagt få lov til å mene hva han vil sånn på privaten, men skremmende om han som lege sprer informasjon som er direkte feil. Kanskje han bare er ute etter å skaffe flere pasienter på denne måten? :skratte:

Her er et mer nyansert svar fra en som belyser det meste rundt det, og tydeligvis vet hva han snakker om: http://www.wwu.edu/chw/ask_the_doc_old/post/1-1000/0513.html

Det står ingenting i den linken din om ødelagt lukkemuskel eller analprolaps, som mange av dere motstandere (eller skal jeg kalle dere analfryktere?) argumenterer med. Det står at det er større risiko for å bli smittet av kjønnssykdommer og få bakterieinfeksjoner, noe jeg allerede har nevnt i tidligere innlegg. Veldig dårlig link og ser ikke at dette skulle være noe motargument.. Om enn så sier det bare det jeg har sakt hele tiden: Analsex som utøves riktig fører ikke til ødelagt lukkemuskel eller analprolaps! Man kan bli lettere smittet av sykdommer, utvikle hemoroider eller få sår/rifter, men alt det andre skremselspisset dere kommer med er bare tøv dere hoster fram for at dere skal føle det er okey å mene det dere gjør.

Jeg skjønner at jeg har mange prippenheter mot meg i denne debatten og at jeg vil bli nedstemt uansett om jeg hadde funnet kilder som hadde sakt at analsex fører til bedre livskvalitet. UANSETT hva jeg sier, så vil dere finne ut at dere ikke vil høre på det.. Dere sitter å liker hverandres innlegg og er 100% innstilt på å bevise at jeg tar feil i noe som ikke er feil. Idiotisk.

Nei, kos dere med (analfri)sex, og det spennende livet deres, så skal vi se hvem som blir å bruke bleier først!

Edit: Ser nå at det stod noe om at lukkemuskelens kraft kan reduseres.

Uansett, vil hevde at min link virker 1000 ganger mer troverdig enn din.

Endret av HunterLady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...