Gå til innhold

A Slice of Life

Gjest Azalea

Anbefalte innlegg

Kan jeg spør, hva er egentlig problemet til svigermor? Er det sånn at det går på deg som person eller er det forholdet deres hun ikke liker, at datteren har valgt å leve livet sin med en annen jente? Jeg synes det er helt forkastelig å holde på sånn, når barna har tatt et valg om livspartner så mener jeg at foreldre skal støtte opp om det og glede seg på deres vegne - så sant det er et sunt og godt valg selvsagt!

Fokuser på gavene du da, og la svigermor være så teit hun bare vil - det er hun som taper ansikt om hun er overlegen og tverr når du er hyggelig og imøtekommende :Nikke: Jeg håper det går seg litt til, at det bare er noe hun må venne seg til...i mellomtiden, for hva det er verdt, så synes jeg du virker som et utrolig godt menneske :hjerte:

God bedring til lille vovvis og lykke til med helgas bursdagsfeiringer og sammenkomster :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig i det Diddles skriver over her :jepp:

Håper vovven er bedre nå og at henting av gaver gikk bra :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :klemmer:

diddles: du er virkelig veldig skjønn :hjerte: vet ikke om jeg er så veldig godt menneske, men jeg syns det er veldig koselig at du sier det du sier. Prøver vel egentlig å leve etter en enkel regel: " vær mot andre som du vil andre skal være mot deg" Går ikke alltid, og av og til går det veldig dårlig.. men prøver.

Ang svigermor så skal jeg sende deg en PM iløpet av dagen :kose:

MaiL: Takk søte du :klemmer: voven er bedre, men nå er andre mann igang og både jeg og kjære har feber og vond hals. Henting av gavene gikk bra, heldigvis :)

Endret av Azalea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det fredag!

Kjære dro på jobb tidlig idag, og jeg har vært ute med begge hundene, redd opp, satt på klesvask og nå laget meg kaffe og KG tid :kaffekopp: som forøvrig ikke er såå lett å drikke når det står en liten jente på fanget mitt og absolutt SKAL titte ut av vinduet. Det kan jo hende det kunne komme til å dukke opp noe sååå spennende som hun bare må knurre litt på :rolleyes:

Idag ser det ut til at bildene fra bryllupet blir levert av fotografen :rodmer: gleder meg veldig til å se dem!! Imorgen skal det være litt jobbing ute i hagen, driver å setter opp gjerde rundt huset. Å på kvelden blir det konedate :hjerte: kjære har villet se Pionèr filmen til Aksel Hennie, så da blir det den og et glass vin etterpå! Det skal bli deilig med litt tid alene og gjøre sånne ting, har ikke vært noe tid til sånt etter at vi kom hjem. Bare et uvinnelig mas fra folka rundt oss som vil være sammen med oss....hele tide.. koselig nok det altså, men hadde vært koselig å få litt tid alene selv om vi er hjemme liksom.. så imorgen= konedate :hjerte:

Søndag er det på planen at vi skal ut å ta med hundene på en skogstur og plukke blåbær! hvis de er der da :fnise:

legger igjen en :hug: til de som vil ha :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix:bildene har kommet, bildene har kommet! :strix:

minnepennene ligger rett foran meg på bordet.. å det virker som en eeeeeeevighet til kjære kommer hjem!! :daane: bra jeg skal ut å gå med hundene nå ganske snart, for så gå til byen for å møte kjære, hvis ikke hadde nysgjerrigheten tatt overhånd å jeg hadde kommet til å sett på bildene!!! :sjenert:

nå gleder jeg meg til hvitvin i glasset og til å se på bilder ikveld sammen med kona :hjerte:- elsker å si det; kona mi :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Kommer nok noen bilder på FB og Instagram etterhvert :jepp:

Diddles; takk for det! og det samme til deg, kose deg med dine i helga :hug:

Endret av Azalea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVAH? Har du tenkt å vente til ikveld med å se på bildene?? :hakeslepp::daane::bond:

Omg for en viljestyrke, det hadde jeg a-a-a-l-d-r-i klart :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

• 1 måned senere...

Oi, nå er det lenge siden jeg har vært innom her!

Dagene har bare gått i ett i det siste, så har liksom ikke slått stumpen i sofaen før sent på kvelden! *sukk*

men legger igjen en :klemmer: til de som vil ha, å så kommer jeg sterkere tilbake :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Vi er flere som er litt ute av "gamet" for tiden :jepp:

Som du skriver - vi kommer sterkere tilbake :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

Vi er flere som er litt ute av "gamet" for tiden :jepp:

Som du skriver - vi kommer sterkere tilbake :klem:

:klemmer: godt å høre at jeg ikke er alene om å være litt fraværende for tiden!!

kommer sterkere tilbake ja :Nikke:

Litt forsinket: Gratulerer som gift!!! :laugh:

:fnise: tusen takk Devilina :hjerte: det føles fantastisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...