Gå til innhold

A Slice of Life

Gjest Azalea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Azalea

Kjolen var kjempefin!!! :daane:

Tusen takk! tror absolutt at den kan bli bra når alt er på plass, er litt i tvil om den halternecken hun dama snakket om.. vil gjerne at smykke jeg skal ha på meg skal syns, arv etter farmor. Vil jo ikke ha noe stoff som skjuler det. Får snakke med sydama :) men den er veldig fin!! er fornøyd, absolutt!

Var hos frisøren idag, ikke den vanlige for han har ferie, men en av de andre der. Må si jeg lurer på om jeg liker henne bedre :fnise: det er hun som skal ordne håret mitt den 10 august, så fint å møte henne på forhånd. Jeg og kjære skal sammen til frisøren den dagen, det blir stas :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Azalea

tusen takk for alle positive tilbakemeldingene ang kjolen :) med litt justeringer så tror jeg det kan bli bra :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Azalea

Gooood helg! :klemmer:

Gooooood helg til deg også søte du :klemmer:

Tror det blir veldig bra jeg :jepp:

Ha en flott helg :sol::klem:

takk :hug: det håper jeg også!!

Ha en flott helg du også :klemmer:

Igår hentet vi ringene :daane: klarte ikke å la vær så vi har prøvd dem :rodmer: hadde ikke lyst til å ta den av!!! så nå gleder jeg meg enda mer! :rodmer: i tillegg betalte vi resten av bryllupsreisen, så nå har jeg igrunn det viktigste!! Kjolen, ringen, tillatelsen og dama :rodmer::fnise:

Vi skulle egentlig til oslo idag, men det ble ikke noe av. dessverre :sukk: men vi skal ta en dagstur inn imorgen istedet. Idag skal vi hjelpe svigerfar med flytting, å så kommer pakken med invitasjonene i løpet av dagen! Hurra!!!

Ha en goood helg alle søte dere :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, Azalea, her er det lenge siden jeg har lest! Jeg har jammen fått med meg opp og nedturer de siste sidene! For noen duste mødre dere har (sorry, men det er sant... :sjenert: )! Men :strix: for at vigsler er på plass, kjole (jeg tar gjerne en titt hvis du har lyst til å vise....) og ikke minst DAMA! Dette må jo bare bli bra!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Azalea

Åh, Azalea, her er det lenge siden jeg har lest! Jeg har jammen fått med meg opp og nedturer de siste sidene! For noen duste mødre dere har (sorry, men det er sant... :sjenert: )! Men :strix: for at vigsler er på plass, kjole (jeg tar gjerne en titt hvis du har lyst til å vise....) og ikke minst DAMA! Dette må jo bare bli bra!!!! :hoppe:

Hei Cypress :klemmer: Ja, de er duste de mødrene! Men det meste er nå på plass, en del småting gjenstår men sånn er det jo :)

Det har vært (og er) til tider fortsatt litt trøblete ang mødrene våre.. men vi prøver å håndtere det så godt vi kan..

men dagen blir super, det vet jeg! Jeg skal jo gifte meg med min aller beste venn, store kjærlighet og sjelevenn :rodmer:det kan ingen ødelegge

Som tida flyr!! :hoppe: Det er ikke lenge før dagen plutselig er her!! :rodmer:

Nei det går fort til august nå :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Azalea

:hjerte: Oppdatert liste: :hjerte:

* vielse (skjer utendørs ved lokalet)

* person til å forette vielse

* lokalet til bryllupslunsj

* klær:

- Brude 1: Elegant dress

- Sko

- Undertøy

- Brud 2: Kjole

* Sko

* undertøy

* toastmastere (svigerfar og kjæres onkel - radarpar)

* forlovere

* Bryllupsreise (en ukes luksus ja!)

* ringer (St. Maurice i gult gull) - er utroooolig nydelige og har blitt prøvd :sjenert:

* tale (jobber med saken)

* invitasjoner (bestilt og sendt ut/levert)

Det er tilsammen 37 inviterte og vi har fått 14/37 svar. Hvorav alle har sagt ja!

* Morgengave (fortsatt i tankeprosess, men nærmer meg noe)

* fotograf

* frisør - med prøve time en uke før

* Avklart med baker av bryllupskaken

* Blomster (får i gave av kjæres tante blomsteroppsatser)

Det jeg vet står igjen er:

- bestille bordkort

- bestille USB pinner (skal legges ved bordene hvor vi vet at det er folk som tar bilder)

- Lage bordplan

- Samtale med presten (han tar kontakt etter ferien sin)

- Samtale med toastmastere (når det nærmer seg litt mer)

- Lage pakkeliste til bryllupsreise og kjøpe nye kofferter

- Sende epost til lokalet for å få mer prisoversikt

- Finne og legge musikk til Ipoden (inngangsmusikk og eventuelt dansemusikk)

Det er mye som er på plass, og jeg finnes ikke stresset (enda!!!!) Kommer sikkert på en del småting etterhvert.. Men er ganske godt i rute altså :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Annonse
Gjest Azalea

Idag er det en liten, men hektisk, uke igjen :rodmer:

selv om jeg gleder meg, så må jeg innrømme at det skal bli deilig å få det overstått. Det har blitt større og mer masete enn vi hadde tenkt, og alle sier at det er vår dag, men ingen hører egentlig etter :sukk: så nå gleder jeg meg til å bli ferdig sånn at jeg kan reise på ferie med kona mi :rodmer: ( :fnise: kona mi :rodmer::rodmer: )

Nå ligger resten av flokken å sover, lillemor var våken 4.48 å måtte ut! hun pleier å sove litt lengere, så når hun sier ifra så tidlig er det som regel noe.. Så da måtte mor ut da.. :hund: Å etter det fikk jeg ikke sove, lå å tittet i taket og snurra rundt og rundt! kunne like gjerne stå opp, drikke kaffe, nyte litt stillhet og surfe på nett! Men tror det blir en liten ettermiddagshvil i dag, for jeg er trøtt...! *gjesp*

- på fyll med kaffe trengs!

Ellers så tenkte jeg at jeg skal lage en oppdatert liste, for å få litt mer oversikt. Har skjønt at jeg er mer opptatt av detaljene enn min kjære!! men seriøst, man vil vel ikke ha kubbelys med gulskjær, når resten er i hvitt!! (å hun spør hva som er så farlig med gulskjær... :daane:)

Så, til liste:

* vielse (skjer utendørs ved lokalet)

* prest til vielse

* lokalet til bryllupslunsj

* forlovere

* toastmastere (svigerfar og kjæres onkel)

* ringer (St.Maurice i gult gull)

* bryllupsreise (En herlig uke i fullstendig luksus!)

* invitasjoner (37/37 kommer)

* bryllupsprogram

* bordkort (bordplan)

* tale (nesten ferdig)

* fotograf

* frisør

* blomster

* bryllupskake

* Morgengave (fortsatt litt usikker, men troooor jeg har landet!)

* Lage en kjøreplan for dagen (mest for min egen del for å vite hva som skjer når...)

* Musikk (hvem skal ordne og hvordan!!????)

Klær:

Brud 1:

* bukse drakt

* skjorte

* vest

* sko

* undertøy

Brud 2:

* kjole

* sko

* blått strømpebånd

* undertøy

Ellers så er det en del som skal handles inn som står på plan for uka som kommer! Tror det er sånn ca der vi er nå, venter jo spent på tlf om at jeg kan hente kjolen :hjerte:

Nærmer seg nå :hjerte::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix:

...må :ler: litt av din kjære som ikke skjønner at det ikke nytter med gulskjær når resten er hvitt :fnise:

også må jeg :hoho: litt av deg også som er litt bridzella og går til de grader ned i detalj :ler:

Herlig - dere utfyller hverandre!! Lykke til med de siste forberedelsene :hjerte: Gift blir dere, med eller uten gulskjær i et ellers hvitt bryllup :ler:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Azalea

:strix:

...må :ler: litt av din kjære som ikke skjønner at det ikke nytter med gulskjær når resten er hvitt :fnise:

også må jeg :hoho: litt av deg også som er litt bridzella og går til de grader ned i detalj :ler:

Herlig - dere utfyller hverandre!! Lykke til med de siste forberedelsene :hjerte: Gift blir dere, med eller uten gulskjær i et ellers hvitt bryllup :ler:

:klemmer:

å jeg har kjøpt helt hvite kubbelys som skal matche de grå kubbelysene :hoppe:

alt er helt uten gulskjær :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...