Gå til innhold

A Slice of Life

Gjest Azalea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

• 2 måneder senere...

Kjære vene, nå er det lenge siden jeg har vært innom her!

Håper alle har hatt en god julefeiring og ønsker alle ett godt nytt år!!

Skal ta en dag å gå igjennom bøkene, samt komme med en liten oppdatering herfra. Ser at

sist jeg var innom var like etter min kjæres klatretur på taket som endte i fall og akutten på sykehuset!! skal komme med hele historien, men for nå legger jeg igjen en :klem: til de som vil ha!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen og god lørdag :kose:

Håper alle har en god lørdag og en god helg, noen spennede planer?

Her blir det rolig egentlig, vi har hatt influensa begge to å gått på penicilinkur så her gjelder det å ta det med ro å få bukt med bakteriene. :forkjola: I kveld skal vi se idrettsgallaen og ha en koseosshjemmekveld :hjerte:

Jo, i september renset vi takrennene for løv, det endte med at min kjære ramlet fra taket og har slått opp en gammel skade i beinet. Hun var i en motorsykkel ulykke for 17 år siden, å den skaden slo hun opp. Det var legevakta og akuttmottaket og en stor dose redsel... men det gikk bra, hun er sykmeldt fortsatt å går på krykker. Går sakte bedre, men det tar tid. Så til uka er det time hos ortoped, så får vi se hva han sier.. men det var grusomt å se på!!

Neferet: så koselig at du drømte om meg, hva drømte du da? sender en lørdags :klem: til deg jeg.

Minttu: :kose:

Diddles: Legger igjen en til deg jeg :klemmer:

Mazzi: det gikk bra, det kunne gått mye verre.. hun landet mellom plattingen og en stor stein, så det kunne gått virkelig galt! Jeg er bare overlykkelige over at hun ikke slo seg mer!!takk for :klemmer: legger igjen en til deg også :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Godt og "se" deg igjen :kose:

Så bra at det endte godt med ulykken til din kjære - håper det blir helt bra igjen snart.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen :) og koselig å se deg her igjen "MaiL" :klemmer:

Kjære er bedre, går sakte fremover.. idag er en god dag :)

Ellers er det lite å fortelle nå.. vi har noen små hemmelige prosjekter gående, men skal pirre nysgjerrigheten deres litt før jeg sier mer ;) også fordi jeg ikke vet helt sikkert enda selv :fnise:

slenger ut en haug med :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Neferet

Hehe, jeg drømte at du var på besøk da vi hadde adventstreff med venner og deres familier :ler: Så kanskje det betyr at dere kommer i desember? ;)

God fredag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God lørdag :klemmer:

Mazzi og Diddles; :fnise: ble dere nysgjerrige? hihi, må være litt hemmelighetsfull enda litt til, men looooover at dere skal få vite det og det er ikke lenge til altså :jepp::klemmer:

Neferet: det hørtes jo veldig koselig, kanskje det betyr at vi kommer på besøk :jepp: litt lenge til neste advent da, men kan jo komme før det :Nikke::klemmer:

Idag skal jeg og kjære ha datekveld, dvs vi skal ha "barnevakt" til lillegutt og skal på kino og bare kose oss sammen. Imorgen har vi vært sammen i to år.... herregud som tider flyr :hjerte:

Ønsker alle en kjempeflott lørdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...