Gå til innhold

A Slice of Life

Gjest Azalea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lørdag kveld, nok en kveld med kone "på vift" :sukk:
Den siste tiden har vært ekstremt opptatt, hun har nesten ikke vært hjemme pga jobb.. Ikveld er hun på julebord, hun bestemte seg for å kjøre selv! - alkoholfritt, så det spilte liksom ingen rolle.. Så nå blir det et :vin: på meg :nigo:

Ellers så ble jeg ferdig med å hekle babyteppe idag, nei det er ikke oss!!! men vi har et vennepar, de bor i Tyskland og de venter en liten gutt. Hun som bærer barnet (det er to jenter) ble lagt inn idag tidlig og fødsel er satt i gang. Hun har gått over tiden og er ikke i form, så da satt de det i gang. Så nå er jeg egentlig ganske spent på når jeg hører noe :rodmer: Teppe ble ihvertfall ferdig, lyseblått, lysegrått og hvitt! Bare å feste tråder for å pakke det inn å sende det ned til dem!

Hun som ikke bærer barnet var min forlover når vi giftet oss :hjerte:

Igår hentet vi også billetter til Dagfinn Lyngbø sitt show, så vi skal se han i februar :hoppendeglad: Mulig det blir hotell opphold og litt konetid :hjerte: - stas!

Håper alle får en fin helg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skal vi se til fredag! :jepp: Var på et av de andre showene hans for noen år siden, og det var kjempegøy :jepp:

Spennende med smått i vennegjengen, og så koselig at du har heklet til han... :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skal vi se til fredag! :jepp: Var på et av de andre showene hans for noen år siden, og det var kjempegøy :jepp:

Spennende med smått i vennegjengen, og så koselig at du har heklet til han... :rodmer:

ÅÅååhh så moro at dere også skal se han :) du må fortelle om det er bra :jepp: regner med at det er det! Så "Evolusjon" for noen år siden å det var veldig bra, ler fortsatt når jeg tenker på det :fnise:

ja det er spennende med smått i venneflokken, ekstra kos med disse som skal ha lillegutt siden de har slåss veldig for å få det til :rodmer: - venter spent på mld :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, det tok sin tid ja! Først tenkte jeg "jøss, enda en?", men så så jeg hva Neferet hadde skrevet, og skjønte at det var samme gutten... :sjenert: Stakkars folk! :daane:

Gratulerer! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

Godt nytt år til alle.. her har den nye året startet alt annet enn bra. men sykdom og influensa stort sett siden desember etterfulgt av lungebetennelse.. begynner å komme meg nå, men kjære vene for en start.. :( håper alle har det bra! sender masse :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:gave::bursdag: Gratulerer så mye med dagen!!! :bursdag::gave:

Og veldig hyggelig å se deg innom her igjen, håper formen er stigende og at dere får en flott vinter og vår! :sol:

:klemmer::hug::kose::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:gave::bursdag: Gratulerer så mye med dagen!!! :bursdag::gave:

Og veldig hyggelig å se deg innom her igjen, håper formen er stigende og at dere får en flott vinter og vår! :sol:

:klemmer::hug::kose::klem:

tusen takk søte du :kyss2::kose::klem::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

• 2 uker senere...

Hei jenter og takk for at dere har vært innom her og holdt boka mi litt i liv mens jeg selv egentlig bare har latt den støve ned.. :klo:

Det har vært en mindre hyggelig start på det nye året her i huset. Startet i romjula med influensa som gikk over til kraftig lungebetennelse, har fortsatt vondt i brystet og venter på time til røntgen! men det tar jo tid, så innen jeg får det er det vel bra antar jeg :sukk:

I tillegg så har lillegutt blitt dårligere :sukk: vi vet at han er syk og vet hvilken vei det går, men det er uansett veldig vondt.. han har heldigvis ikke vondt eller ubehag, kan føle seg litt uggen til tider, men hvem gjør vel ikke det når de er kvalme!! Han er fortsatt veldig livlig til tider og leker, men det er tydelig at vi er over i en annen fase av sykdommen.. men han er jo en gammel hund, blir 11 år til sommeren. Vi prøver å gjøre tiden og hverdagene så koselig som mulig, gjør hyggelige ting og tilpasser egentlig ting til at han kan være med.. veldig rart med den minste som holder seg tett inntil han nesten hele tiden, vel untatt når han bjeffer til henne da ;)

men det er vanskelig å vite at vi nærmer oss slutten med verdens beste lille gutt :sukk::trist: vi var hos dylegen forrige onsdag, da tok de prøver av han, stakk i han og mente vi måtte komme tilbake for å ta flere prøver. Vi brukte helgen på å diskutere å etter å ha sett hvor stresset han ble når vi var der nede, å reaksjonen når vi kom hjem bestemte vi oss for å ikke ta flere undersøkelser. vi vet utfallet, og det er ingenting de kan gjøre for han som gjør situasjonen bedre. Så vi vill ikke utsette han for mer stress enn nødvendig. Føler at de bare vil vi skal komme ned for å tjene penger på å gjøre alle undersøkelsene.. men vi er begge roligere nå når vi har landet på hvordan vi vil at tiden skal være. Å er enig om at så fort det virker som han er for sliten, mister livslyst og gir oss tegn til at det er nok så skal han få slippe.. vi er klare på at vi gjør det som er best for han!! selv skulle vi gjerne latt dem gjøre alle undersøkelser på han, hvis det hadde ført til noe som helst. men det gjør det ikke!!

Men han har stunder hvor han leker og bjeffer og hyler, så det er fortsatt gnist der ;)

Ellers så må jeg innrømme at det er en ting jeg ikke har sagt her.. og det er egentlig altfor tidlig å nevne noe om det, å det er ikke noe noen vet så det er fint hvis det ikke nevnes på FB eller noe.. men 20 januar var vi hos gynekologen som sendte over henvisning til Riksen, så vi er i gang med prosessen for å øke familien vår :rodmer: det er et sterkt ønske hos oss begge og vi er veldig klare!! men det er fortsatt tidlig, men ble inspirert av Neferet som har vært så åpen! :hjerte: Men setter pris på at det holdes her!

nå skal jeg fyre mer i ovnen, kjære jobber sent å er ikke hjemme før 20 tiden.. skal kose med de små :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Hei Azalea! :klemmer:

Det er jo både ting å :hoppe: over og å :troest: for inne hos deg for tida. Håper dere får en fin tid med voffen den tiden han har igjen, det kan ikke være enkelt forholde seg til en sånn ting...

Og masse god bedring med lungene, jeg har prøvd lungebetennelse et par ganger og det er ikke hyggelig... :kose:

Og så håper jeg dere ikke må vente så lenge før dere hører noe.... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...