Gå til innhold

A Slice of Life

Gjest Azalea

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet

Hei Azalea! :klemmer:

Vet du, det kan faktisk være litt moro med tennis, jeg og kjære prøvde det litt da vi først flyttet til Oslo, for da bodde vi i nærheten av en gammel bane som kunne brukes. Ikke det at vi spilte med regler eller noe sånt, for de kan vi ikke, men det var moro likevel! :jepp: Lykke til! :nigo:

Ooo, varmere strøk høres bra ut, hvor går turen? :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har også tennisracketer, men de ligger bare og samler støv gitt... :sjenert: Hva med at dere arver dem, mot at jeg får være med til varmere strøk? :sol::nigo::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: jenter!

Da er det onsdag, en dag nærmere helg :)

Igår hadde vi en stuper effektiv ettermiddag, som førte til at vi faktisk fikk bestilt oss sofa (ett under at vi har endelig funnet en fordi det er spesielle mål - veldig liten stue. og vi er ganske kresne begge to)

Men, igår på salg på Bohus fant vi en som er stor nok og som passer og i fargen jeg ville ha!! :bolledeig: Vi fikk oss tennisracketer og tennisballer, som vi forøvrig testet igår kveld når vi kom hjem!! Vi fant penservise, og lampe!! Kjære vene, snakk om å få gjort ting vi har tenkt på lenge.

Turen til varmere strøk er ikke heeelt bestemt hvor skal gå enda, litt fordi vi har slitt med å finne en uke som passer (trenger barnevakt for lillegutt - voffsen) Men ser ut til at det bærer til Hellas, en eller annen øy der. Jeg elsker Hellas, så det er midt i blinken.. spiller egentlig ingen rolle bare det er varmt og vi får litt tid sammen! Så nå skal vi sørge for at hotellet har tennisbane :fnise:

Hei Azalea! :klemmer:

Vet du, det kan faktisk være litt moro med tennis, jeg og kjære prøvde det litt da vi først flyttet til Oslo, for da bodde vi i nærheten av en gammel bane som kunne brukes. Ikke det at vi spilte med regler eller noe sånt, for de kan vi ikke, men det var moro likevel! :jepp: Lykke til! :nigo:

Ooo, varmere strøk høres bra ut, hvor går turen? :sol:

Du hadde rett Neferet, tennis var kjempemoro, så hvis været holder seg bra, blir det ny runde ikveld!! Vi skal finne ett sted her i byen hvor vi kan prøve oss inne på en skikkelig bane, ikke bare på ujevn asfalt bak ett båtbygger lokale :fnise: vi kan ingen regler vi heller, men skal lære oss det.. å så blir det nå å følge med på US OPEN som starter på mandag. Så Andy Murrey vant OL gullet i tennis, så jeg gleder meg til å se mer!!

Vi har også tennisracketer, men de ligger bare og samler støv gitt... :sjenert: Hva med at dere arver dem, mot at jeg får være med til varmere strøk? :sol::nigo::fnise:

Mazzi, som du skjønner så fikset vi egne tennisracketer igår, men du må gjerne være med til varmere strøk altså. kan la klær være hjemme jeg, så kan vi smugle deg ned i bagasjen! ;)

Nå skal jeg lage meg :kaffekopp:

Endret av Azalea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy med ny sofa :hoppe:

Høres herlig ut med en ferietur, og Hellas er alltid like fint synes jeg ihvertfall, med varme, god mat og passelig prisnivå :jepp:

Barnevakt til vofsen er vel ikke noe problem kan jeg tenke meg, han virker jo ganske så bedagelig og enkel å ha med å gjøre.

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter og god mandag formiddag :klemmer:

Kjære har dratt avgårde på jobb, hun har senvakt idag og imorgen så jeg og voffsen er alene frem til 19.30ca begge dagene. Har holdt på med litt husarbeid, å nå satt meg ned meg pc og battery (min reddning når jeg sover så dårlig som jeg gjør for tiden..) Helgen har vært forsåvidt grei den altså, hektisk å gått i ett.. som de pleier, men lørdag var vi å besøkte min kusine og mannen, og deres snart 1 år gamle sønn. han var veldig søt! Igår var vi i barnebursdag.. noe som var helt ok, men ikke noe jeg hoppet av glede. Blir litt sliten av sånne settinger.. Mye tanker og egentlig en litt dårlig periode for tiden, å det går ut over både nattesøvn og stemningen hjemme :trist:

Men heldigvis er min kjære samboer veldig rolig på det, å tar det pent. Selv om det ikke hjelper når hun har en dårlig dag samtidig.. igår tidlig var det så elendig at vi så på hverandre å måtte bare smile..! Litt bra å se det komiske i det, men det er tross alt ganske slitsomt. Men, idag skal vi ihvertfall gjøre noe sammen alene når hun kommer hjem, for først gang på leeeeeeeenge skal vi på kino. "Kon Tiki" er filmen, selv om det egentlig ikke hadde spilt noen rolle hvilken film det var. Bare det å dra ut å gjøre noe sammen er sjeldent vi får til!! ALT for mange rundt oss som maser og krever en masse tid og oppmerksomhet av oss, at vi til tider egentlig glemmer å prioritere oss! Så det i kveld skal bli veldig deilig :hjerte:

MaiL; Jo takk, det skal bli utrolig deilig med en sofa vi får plass til alle tre sammen! Det har vi ikke hatt, så vi gleder oss veldig! Vi hadde en del krav til sofaen, så når vi fant den var det glede!

Ferie tur skal bli veldig bra, det ser jeg frem i mot med enorm glede. Det går lenge mellom hver gang vi egentlig får tid til hverandre, så det skal bli godt å bare være sammen i varme og med litt god vin eller øl.

så hvor vi drar er egentlig ikke viktig, bare vi er samme :hjerte:

Neferet; Ja bitt av basillen er vi virkelig! Testet i går også, da på grus.. noe som ikke var lett, men vi er enige om at alt vi har testet nå har vært av det vanskelige underlaget, så når vi kommer oss til en ekte bane vil vi være talenter med en gang :fnise:

Muffin; Høres bra ut at dere leker med tanken om ferietur selv. Det er deilig å dra bort noen dager altså, ihvertfall når været her i norge er så elendig som det har vært denne sommeren.. æsj.. Håper du har hatt en fin helg du også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen jenter.

uka har vært litt så som så, dårlig periode rett og slett.. :sukk:

Kjære er hjemme idag med en skikkelig forkjølelse stakkars, får så vondt når hun ikke er bra.. :forkjola: så nå har jeg puttet i henne en paracet, en muskelavslappende pille å håper at hun får sovet noen timer. Skal ta en tur på apoteket å kjøpe solhatt (hun fikk av en kollega igår så da tenker jeg at det kan være greit å ha) samt litt hostedempende, hun hoster og hoster stakkars.. syke jenta mi :hjerte:

nå skal jeg drikke kaffe og vente på at regnet gir seg sånn at jeg kan ta voffen ut.

heldigvis sover han enda ;)

Endret av Azalea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere noen planer for helga, eller har dere nok med å ta dere av hverandre for tida kanskje? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag :)

Nå er fredagsregjøringen unna gjort, og min kjære er heldigvis bedre! Hun var hjemme fra jobb idag også.

Men har definivtivt mer energi nå enn de siste dagene, så da tar jeg det som ett tegn på at det er på vei til å

bli bedre :)

Håper dere alle har hatt en fin fredag og er klare for helg :)

her er planene for helgen, stille kveld hjemme idag. Prøver å få henne frisk!!

men vi skal ut en tur etterpå, å sjekke ut tennis lokalet i byen. skal ikke spille, men skal sjekke

åpningstider og hva det koster å hva vi må ha med oss dit, så satser vi på en runde til uka!! :bolledeig:

Imorgen skal vi gå vakt i båthavna fra 20.00 - 04.00 så det blir en laaaang natt og da blir søndagen rolig.

så sånn ser helgen ut her i heimen :) men det går vel bra, koser meg egentlig uansett bare jeg er sammen med henne :hjerte:

sender dere alle sammen masse :hug: å ønsker om en god helg!!

forresten.. kjære sa her forrige dagen "du, vet du hva? jeg gleder meg til jul jeg.."

Er det bare meg eller er det litt tidlig??? :overrasket: (hun var veldig søt altså.. men uansett..litt tidlig..?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere har hatt en fin helg! :)

Jeg har ei hjemme som gleder seg til jul omtrent fra nyttårsaften, så hos meg er dette helt vanlig... :ler:

Ha en strålende mandag! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper helgen var fin og avslappende og at din kjære ble helt frisk :jepp:

Når det gjelder jul er jeg godt i gang med å planlegge gaveinnkjøp - så din kjære er nok ikke den eneste som er litt tidlig ute :fnise:

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min kjære er mye bedre og er på jobb idag.. mens jeg sitter hjemme... :forkjola: smitta...

Helgen var grei, gikk i halspastiller og paracet, sammen med US Open!! gikk vakt i havna, men svigerfar avløste oss halveis så vi slapp siste del, snille svigerfar! :kose:

idag hadde jeg mye planer,men skal prøve å ta det litt med ro.. :forkjola:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det endelig fredag.. å jeg hååååper på en rolig helg sammen med min kjære!

Det er aldri galt å ihvertfall starte helgen med det håpet, selv om det garantert dukker opp noe..

(gjør alltid det)

Idag har jeg vært hos legen! Kontroll time, men passet egentlig fint siden jeg ikke er form. Så fikk hun sjekket opp det også. Ikke lungebetennelse men det var noe lyder øverst i brystet. Gjør utrolig vondt når jeg hoster, så hun lurte på om det kunne være en bronkitt virus. Må bare ta det med ro og drikke mye.

Er heldigvis bedre nå enn for noen dager siden, da trodde jeg virkelig at jeg skulle hoste meg ihjel!! :sukk:

Men får høre på henne, prøøøøøve å ta det med ro. - Skal bare vaske klær, henge dem opp, vaske opp, skifte på senga og muuuuligens støvsuge.. men skal jeg ta det med ro!! :Nikke:

Først skal jeg lage meg en kopp te med litt honning i!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...