Gjest Azalea Skrevet 10. april 2012 #281 Del Skrevet 10. april 2012 God første dag etter påskeferien!! Da er ferien over og kjære er tilbake på jobb, kjipt.. vi har hatt noen fine dager sammen og kost oss hjemme sammen med guttungen! Tid sammen har vært deilig Idag er det skikkelig drittvær her så det er ikke noe særlig å være ute for, men sitter å vurderer å stikke ut å hente litt ved og så fyre opp peisen her.. kaldt *brrr* Ellers er det en del småting som skal gjøres idag, men mest bare vente på at min kjære skal komme hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. april 2012 #282 Del Skrevet 10. april 2012 Litt "dagen derpå" her også. Nesten litt rart å være tilbake til normalen, det kom så brått liksom! Håper dagen din går fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. april 2012 #283 Del Skrevet 10. april 2012 Kaldt og vått her også! Håper du har fått varmen i deg og får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 13. april 2012 #284 Del Skrevet 13. april 2012 Da var det fredag, endelig.. selv om denne uka har vært kort så syns jeg den har vært laaaaang!! men, nå er det endelig helg og tid sammen med kjæresten Imorgen skal vi inn til graven til pappa.. imorgen er det 6 år siden han døde, syns fortsatt at det er rart.. føles i grunn mer som om det var igår.. Går ikke en dag uten at jeg tenker på han, eller savner han.. Så det skal bli godt å dra til graven imorgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. april 2012 #285 Del Skrevet 22. april 2012 Håper du har hatt en fin helg og er klar for den nye uka. Den er jo uansett rett rundt hjørnet, så man får vel bare gjøre det beste utav det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 24. april 2012 #286 Del Skrevet 24. april 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. juni 2012 #287 Del Skrevet 7. juni 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 11. juni 2012 #288 Del Skrevet 11. juni 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 30. juli 2012 #289 Del Skrevet 30. juli 2012 Nå er det kjempelenge siden jeg har vært her.. dagene går liksom bare.. men jeg legger igjen en til de som vil ha å så skal jeg prøve å børste litt støv av dagboka utover høsten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 31. juli 2012 #290 Del Skrevet 31. juli 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. juli 2012 #291 Del Skrevet 31. juli 2012 for støvbørsting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 2. august 2012 #292 Del Skrevet 2. august 2012 skal prøve å få tørket støv her, tror det er ett tykt støvlag... Idag er det torsdag, noe som betyr snaaart helg og tid sammen med kjære har nettopp hatt ferie altså, men de tre uke er altfor kort tid! Håper på finvær i helgen, for da blir det båttur Nå skal jeg gå tur med guttungen, han ligger å sover men han pleier å måtte ut nå omtrent! å etterpå, da skal jeg ha kaffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 2. august 2012 #293 Del Skrevet 2. august 2012 Hjelper til litt jeg!! :husarbeid: :husarbeid: Ha en strålende fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 2. august 2012 #294 Del Skrevet 2. august 2012 Hjelper til litt jeg!! :husarbeid: :husarbeid: Ha en strålende fin dag tusen takk for hjelpen!!! ser jo ut til at støvet er så godt som borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 2. august 2012 #295 Del Skrevet 2. august 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. august 2012 #296 Del Skrevet 2. august 2012 litt for resten av rengjøringa! Stas å se deg her inne igjen Azalea! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 2. august 2012 #297 Del Skrevet 2. august 2012 litt for resten av rengjøringa! Stas å se deg her inne igjen Azalea! takk for det!! skal prøve å være litt flinkere til å stikke innom utover!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 17. august 2012 #298 Del Skrevet 17. august 2012 Du er ikke alene om det støv laget altså, tror flere av oss inne får gifte oss på nytt var jo DA vi skrev som gale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 20. august 2012 #299 Del Skrevet 20. august 2012 Sier som de andre jeg, stas at du er innom igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 21. august 2012 #300 Del Skrevet 21. august 2012 Tirsdag og tja... ikke såååå lenge til helg (lov til å late som ihvertfall!!) Idag er det sol og deilig vær, så jeg skal ut å gå en lengre tur med voffsen, før jeg skal møte kjære etter jobb. Da skal vi kjøpe tennisrekerter ny felles hobby som ingen av oss har testet, men begge har hatt lyst til. Så, nå skal vi prøve oss!! Ellers så går det mot tur til varmere strøk i oktober :stix: det skal bli deilig!! Du er ikke alene om det støv laget altså, tror flere av oss inne får gifte oss på nytt var jo DA vi skrev som gale Ja, det var da det var mest full rulle i dagbøkene.. men tja.. jeg er jo ikke gift jeg da!! Sier som de andre jeg, stas at du er innom igjen takk for det koselig at du kom innom!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå