Gå til innhold

Er det sykt eller merkelig å tenne seksuelt på slike kvinner?


Gjest Jon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Absolutt ikke sykt eller merkelig! De var flotte alle sammen, men ikke helt min smak.

Angående fjelltur; jeg kan faktisk ikke erindre å ha sett en (beklager ordbruken) feit person på fjelltur, så jeg vet ikke om de hadde klart seg så bra. Med fjelltur mener jeg selvsagt ikke et par timer på en knaus, men flere dagers tur med oppakning. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ser jo helt fantastiske ut! Disse jentene bare beviser jo at skjønnhet ikke handler om vekt eller størrelse, men heller om ansiktstrekk, symmetri og hvor velproporsjonert kropp man har. Det er ikke så veldig mange slanke jenter som kan konkurrere med disse jentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns de var veldig flotte:)

Og det med fjelltur; Min mor og far er ikke trente med du skal lete lenge etter noen som er mere vant til fjellturer enn de. Og jeg er sikker på at mange her hadde kveila lenge før de. Mamma veier 115 og er 183 og pappa veier 125 og er 190. Røyker og koser seg litt for mye:)

Må jo si det også at når jeg dro med min venninne som er veldig trent og har langt bedre kondis enn meg på fjelltur sleit hu veldig.

Og jeg syns kvinne form er nydelig nesten alltid så lenge den er proposjonert:D Samme med mannen også:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vedde på at TS egentlig er dame, som trenger bekreftelse fra andre damer og menn på at hun ser normal ut, da hun er like "stor" dom modellene som blir fremvist på Youtube-videoen. Men nok om det.

De kvinnene er helt normale.

Jeg syns ikke det er fint med så mye kjøtt på kroppen, men nå tenker jeg ikke på kvinner på en seksuell måte - så for meg blir det mer "hvordan hadde hun sett ut i de eller de klærne?".

Men jeg kan jo si at jeg syns kosemage, som hvertfall noen av modellene hadde, ikke er spesielt attraktivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vedde på at TS egentlig er dame, som trenger bekreftelse fra andre damer og menn på at hun ser normal ut, da hun er like "stor" dom modellene som blir fremvist på Youtube-videoen. Men nok om det.

De kvinnene er helt normale.

Jeg syns ikke det er fint med så mye kjøtt på kroppen, men nå tenker jeg ikke på kvinner på en seksuell måte - så for meg blir det mer "hvordan hadde hun sett ut i de eller de klærne?".

Men jeg kan jo si at jeg syns kosemage, som hvertfall noen av modellene hadde, ikke er spesielt attraktivt.

Der er vi motsatt. Jeg syns litt mage er veldig pent. Ikke som henger men en liten "bolle" :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop28

Der er vi motsatt. Jeg syns litt mage er veldig pent. Ikke som henger men en liten "bolle" :sjenert:

Huff nei det får jeg av og til når jeg har spist mye. Ser ikke bra ut på meg. Føler jeg ser gravid ut da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Jeg syns de var veldig flotte:)

Og det med fjelltur; Min mor og far er ikke trente med du skal lete lenge etter noen som er mere vant til fjellturer enn de. Og jeg er sikker på at mange her hadde kveila lenge før de. Mamma veier 115 og er 183 og pappa veier 125 og er 190. Røyker og koser seg litt for mye:)

Må jo si det også at når jeg dro med min venninne som er veldig trent og har langt bedre kondis enn meg på fjelltur sleit hu veldig.

Og jeg syns kvinne form er nydelig nesten alltid så lenge den er proposjonert:D Samme med mannen også:D

Du syns det er fint med kvinneform på menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du syns det er fint med kvinneform på menn?

Huff. Nei det kom litt feil ut det. :sjenert:

Jeg mente at proporsjonerte menn er fine. sånn som en mann skal se ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det er fint med så mye kjøtt på kroppen, men nå tenker jeg ikke på kvinner på en seksuell måte - så for meg blir det mer "hvordan hadde hun sett ut i de eller de klærne?".

Men jeg kan jo si at jeg syns kosemage, som hvertfall noen av modellene hadde, ikke er spesielt attraktivt.

Det er derfor ikke kvinner bør klage over slankepresset som moteindustrien retter mot dem. Homofile menn og heterofile kvinner vet ikke å sette pris på kvinnelige former. Moteindustrien handler kun om å bruke kvinner som kleshengere og den ser ikke på kvinner som seksuelle og sunne vesener som har egenverdi. Dessverre så påvirker moteindustrien måten vi vurderer og respekterer kvinner på. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Det er derfor ikke kvinner bør klage over slankepresset som moteindustrien retter mot dem. Homofile menn og heterofile kvinner vet ikke å sette pris på kvinnelige former. Moteindustrien handler kun om å bruke kvinner som kleshengere og den ser ikke på kvinner som seksuelle og sunne vesener som har egenverdi. Dessverre så påvirker moteindustrien måten vi vurderer og respekterer kvinner på. ;)

Det er veldig generaliserende og si at homofile menn ikke setter pris på kvinnelige former. Han ene grand prix fyren huske ikke hva han heter, han som tok over etter han høye skalla fyren, han drev å sa hvor mye han satte pris på kvinnebryster på tross av at han var homofil.

Og de kvinnelige modellene, om de ikke har kvinnelige former, så har de iallefall ikke mannlige heller. Det fins faktisk modeller meg kvinnelige former og. De er da ikke alle flatbrystede..

Endret av BettyBoop28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Huff. Nei det kom litt feil ut det. :sjenert:

Jeg mente at proporsjonerte menn er fine. sånn som en mann skal se ut.

Åja sånn ja hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...