Gå til innhold

Er det sykt eller merkelig å tenne seksuelt på slike kvinner?


Gjest Jon

Anbefalte innlegg

Gjest brutal_mann

jeg vet det da, men da må jeg finne treningsformer som er gøy. dansing eller no. har forresten ikke problemer i senga

Tenk hvordan det blir når du får opp kondisen din da :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nobilian

Jeg synes de er vakre, men de fleste vil kanskje si at jeg er en freak.

***

Masse flotte damer der, men jeg kjenner at jeg aller mest ser på ansiktet når jeg vurderer dem. Et søtt smil, selvtillit og glimt i øyet gjør det meste interessant. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig vakre damer, som til tross for at de er noen kilo for tunge, allikevel hadde beholdt midje, slik at formene er kvinnelige.

Usedvanlig vakre ansikter har de alle sammen også, og det hjelper. Ingen dobbelthaker å spore her, de hadde hoder og ansikter som ville lurt deg til å tro at de var slanke om du kunne hadde sett dem fra halsen og opp. De er modeller og neppe helt representative for den overvektige kvinnelige befolkningen generelt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig vakre damer, som til tross for at de er noen kilo for tunge, allikevel hadde beholdt midje, slik at formene er kvinnelige.

Usedvanlig vakre ansikter har de alle sammen også, og det hjelper. Ingen dobbelthaker å spore her, de hadde hoder og ansikter som ville lurt deg til å tro at de var slanke om du kunne hadde sett dem fra halsen og opp. De er modeller og neppe helt representative for den overvektige kvinnelige befolkningen generelt.

Ja det tenkte jeg på og - hvor var dobbelthakene??? Hvis jeg legger på meg to kg, legger det så en under haka og en på magen ;) Disse var jo helt stramme og veldreide og uten dobbelthaker osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det tenkte jeg på og - hvor var dobbelthakene??? Hvis jeg legger på meg to kg, legger det så en under haka og en på magen ;) Disse var jo helt stramme og veldreide og uten dobbelthaker osv.

Photoshop?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg er overvektig og langt fra noen modell, men har likevel slankt ansikt med høye kinnben og ingen dobbelthake. Hvis jeg går ned noen kilo blir jeg enda smalere i ansiktet og nesten innhul i kinnene, til tross for at kroppen fremdeles har masse å gå på. Merkelige greier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker tynne jenter, men disse kuene ser faktisk ikke så fæle ut. Som regel ser overvektige kvinner ut som noen monstre. Hadde nok klart å ligge med enkelte av disse - men da må de betale først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker tynne jenter, men disse kuene ser faktisk ikke så fæle ut. Som regel ser overvektige kvinner ut som noen monstre. Hadde nok klart å ligge med enkelte av disse - men da må de betale først.

Ja for alle damer du ikke synes passer din standard har selvfølgelig kjempelyst på deg :ironi:

Ta deg en realitycheck-pille. Og gjerne også en intelligenspille og trollepille når du først er igang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop28

Jeg er overvektig og langt fra noen modell, men har likevel slankt ansikt med høye kinnben og ingen dobbelthake. Hvis jeg går ned noen kilo blir jeg enda smalere i ansiktet og nesten innhul i kinnene, til tross for at kroppen fremdeles har masse å gå på. Merkelige greier...

ikke alle kler samme kroppsform. Noen kler å være litt store, andre ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seksuell tenning er aldri galt. Og jeg kan skjønne at noen menn tiltrekkes av store, myke kvinner. Men jeg tror vel så mange foretrekker kvinner som ikke har fullt så mye kroppsfett, men snarere er en fin blanding av myk og fast. En kropp som er kvinnelig, men som allikevel vitner om fysisk aktivitet og mosjon.

Jeg må ærlig si at jeg synes mange av disse jentene var i største laget. Å si at de "strutter av sunnhet" blir naivt i mine ører, vi vet ingenting om deres fettprosent. Å ha for høy fettprosent er like ille som å ha for lav.

Det er også viktig å tenke over at disse jentene er like lite representative for den jevne kvinne som alle andre modeller. Som flere har nevnt, så er det individuelt hvor godt man "kler" overvekt. Og photoshop brukes like mye på disse modellene som de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ærlig si at jeg synes mange av disse jentene var i største laget. Å si at de "strutter av sunnhet" blir naivt i mine ører, vi vet ingenting om deres fettprosent. Å ha for høy fettprosent er like ille som å ha for lav.

Ikke alle kvinner har samme kroppstype... Det finnes større kvinner som er sunne og spreke som bare det. Det blir litt feil å forvente at alle kvinner skal se like ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke alle kvinner har samme kroppstype... Det finnes større kvinner som er sunne og spreke som bare det. Det blir litt feil å forvente at alle kvinner skal se like ut.

Jeg forventer ikke at alle skal se like ut.

Nå er jeg usikker på hva du legger i karakteristikken "større", men om det er overvektig du mener, så er det ingen som behøver å være det. Og det innebærer at man ikke er spesielt sunn.

Nå sier jeg ikke at kvinnene i linken til TS nødvendigvis er overvektige, jeg er ingen lege, men det ser ihvertfall ut som om noen av dem er på grensen, og kanskje over. Det er selvsagt lov å tenne på dem, men å hylle dem som "struttende av sunnhet" og "ekte kvinner" (som er et begrep som svært ofte settes i sammenheng med damer av denne størrelsen) klinger litt tvilsomt i mine ører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Dainty.

Jeg syntes forøvrig at det så ut som de fleste (dvs. IKKE ALLE - i fare for å bli skutt) av disse damene var overvektige. Og - i mine øyne handler ikke det om kroppstype, fasong osv. Man kan være formfull, "ekte kvinne" osv osv. uten å være usundt overvektig (i mangel på bedre term).

Men - kvinnene i videoen var absolutt flotte for sin størrelse - og det er selvsagt både lov, og ikke 'rart' å tenne på dem. Men, som mange andre påpeker er disse modeller - på lik linje som "kleshengerene" - og de er ikke nødvendigvis representativt for kvinnen på gata.

Men - å si at de fleste (igjen - altså ikke alle) så sunne og spreke ut osv.. tjaa... ikke enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine øyne er disse damene ganske normale, jeg synes faktisk ikke de var så fryktelig store. Mange av disse kvinnene er vakre, og mulig det gjør meg til en freak, men jeg kan ikke si hva som er så ille med disse kvinnene.

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...