Gå til innhold

Fordommer mot silikon


Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men dere som har lagt inn silikon....syns dere ikke det var flaut og merkelig å vise omverdenen at dere plutselig hadde fått pupper?

Jeg hadde virkelig kvidd meg til å gå ut igjen, og visst at folk tenkte sitt, men ikke turte si noe om det.

Ingen ser at jeg har silikon med mindre jeg skal på fest og har på en skikkelig bh og overdel som er utringet. De ser faktisk like store ut som før operasjonen, for da brukte jeg push up med foring. Nå bruker jeg sportsbh på jobb, og en enkel vanlig bh til vanlig.

Ellers så bryr jeg meg ikke om folk skulle tenkte noe stygt. Er så heldig at jeg enda har til gode å få en negativ kommentar om puppene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det de skal ha meg til å tro ja, haha.

Mye mulig venna dine er like overfladisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Jeg synes overhode ikke det var ille å gå ut etter operasjonen:) Jeg var ærlig og sa det til venner og bekjente og fikk kun positive tilbakemeldinger på at puppene mine så bra ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye mulig venna dine er like overfladisk.

Er man overfadisk for at man synes flate pupper er stygt? Er man å overfladisk hvis man synes hår på ryggen eller kviser er stygt? Det er å naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere vennene mine? Nei, mente dere, fordi dere synes jo det er så vakkert.

ALT som er naturlig er pent i følge noen her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere vennene mine? Nei, mente dere, fordi dere synes jo det er så vakkert.

Så ikke logikken i den settningen der :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man overfadisk for at man synes flate pupper er stygt? Er man å overfladisk hvis man synes hår på ryggen eller kviser er stygt? Det er å naturlig.

Hva med hår i ørene som gamle menn får, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man overfadisk for at man synes flate pupper er stygt? Er man å overfladisk hvis man synes hår på ryggen eller kviser er stygt? Det er å naturlig.

Jeg har små pupper, og kjæresten min har hår på ryggen og masse kviser... Vi er vel like stygge begge to da.

Heldigvis er ikke slike ting viktige i min verden, og vi elsker hverandre og har sex med lyset på:) Jeg har til og med fått høre at vi er et pent par av andre.

I tilfelle jeg var uklar, svaret er ja på begge spørsmålene, det er veldig overfladisk! For som du sier, det er faktisk naturlig... Vil du heller leve i en verden der alle ser ut som plastkopier av hverandre kanskje?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har små pupper, og kjæresten min har hår på ryggen og masse kviser... Vi er vel like stygge begge to da.

Heldigvis er ikke slike ting viktige i min verden, og vi elsker hverandre og har sex med lyset på:) Jeg har til og med fått høre at vi er et pent par av andre.

I tilfelle jeg var uklar, svaret er ja på begge spørsmålene, det er veldig overfladisk! For som du sier, det er faktisk naturlig... Vil du heller leve i en verden der alle ser ut som plastkopier av hverandre kanskje?

Nå har ikke jeg sagt det var stygt da. Jeg bare spurte og tok det som eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes flate, små pupper er stygt, det var derfor jeg opererte mine.

Dette er ment som noe personangrep - jeg er bare litt interessert i i høre om hvorfor du synes det? Har du f.eks. hørt noen sleipe kommentarer som yngre, ja hvilke assosiasjoner får du til flate pupper og hvorfor.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg håper ingen unge, usikre jenter leser denne tråden...

Et kjapt søk på "Silikon pupper" (ja, jeg vet det er orddelingsfeil) lister i alle fall KG som første treff. Riktignok ikke denne tråden, men fortsatt kjipt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Jeg håper ingen unge, usikre jenter leser denne tråden...

Ja, for denne tråden er sikkert det verste de kan komme borti!

Skjerp deg! Er man usikker, så er det så langt mange flere verre ting man kan komme borti!

Du kan ikke skåne usikre mennesker. Er ved å bli prøvet ut man har evne til å bli mer sikker på sine valg i denne verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Ja, for denne tråden er sikkert det verste de kan komme borti!

Skjerp deg! Er man usikker, så er det så langt mange flere verre ting man kan komme borti!

Du kan ikke skåne usikre mennesker. Er ved å bli prøvet ut man har evne til å bli mer sikker på sine valg i denne verden.

Tråden i seg selv er ikke den verste, men det er en del silikondamer i denne tråden som forfekter et syn på mennesker og kropp som er deprimerende.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...