Gå til innhold

Fordommer mot silikon

Fremhevede innlegg

Gjest Raindrops
Skrevet

Hittil i tråden har jeg vært ganske nøytral, men ærlig talt,å legge ut bilder av HELT NORMALE pupper og skrive at det ikke er rart i det hele tatt at man vil fikse på dem? Det sender ut utrolig syke signaler.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hittil i tråden har jeg vært ganske nøytral, men ærlig talt,å legge ut bilder av HELT NORMALE pupper og skrive at det ikke er rart i det hele tatt at man vil fikse på dem? Det sender ut utrolig syke signaler.

Men det er ikke alle som føler seg komfortabel med sånna pupper selv om de er HELT NORMALE OG NATURLIGE. Jeg vet operasjons hatere vil at alle kvinner skal være naturlige og godta at man har vrengte bukselommer til pupper. Har man mulighet til å få fikset puppene sine som man hater så vil folk gjøre det. Ikke at jeg har silikon men hadde mine pupper blitt ødelagte etter amming hadde jeg nok vudert å tatt silikon uansett om hva andre måtte mene om det.

Skrevet

Klikket på noen av lenkene, og mitt intrykk var at de puppene var helt normale. De var riktignok ikke spesielt store. Men det blir jo en smaksak om man liker store eller små pupper. Som jeg har skrevet tidligere så er idealet for puppestørrelser noe som følger svingningene i motebildet, og ikke en universell størrelse.

En god bh kan forresten gjøre underverker for de fleste pupper! (Avhengig av hvilket resultat man ønsker seg.)

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Det er ganske mange sider å bla gjennom, så kan du fortelle HVor jeg finner disse bildene?

PS. Det er noe feil med tastaturet. Enkelte bokstaVer synes bare når jeg trykker på sHift.

Skrevet

Hvorfor tror så mange med silikon at andre er sjalu bare fordi man ikke vil ha silikon selv? Trenger dere å tro dette for å føle dere vel?

Hvorfor jeg ikke ville tatt silikon

- fordi jeg har hørt om situasjoner som har skremt meg ved å kutte i kroppen

- fordi jeg ønsker ikke å ty til plastiske operasjoner for å "føle meg bedre". Om man får fikset i hjernen at problemer er ikke hvor store pupper man har og at fokus er feil

- det er imot mine verdier å kutte i kroppen for å gjøre "kroppen finere".

Har ingenting med sjalusi å gjøre.. jeg ønsker ikke dette for mitt eget tempel :)

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor tror så mange med silikon at andre er sjalu bare fordi man ikke vil ha silikon selv? Trenger dere å tro dette for å føle dere vel?

Hvorfor jeg ikke ville tatt silikon

- fordi jeg har hørt om situasjoner som har skremt meg ved å kutte i kroppen

- fordi jeg ønsker ikke å ty til plastiske operasjoner for å "føle meg bedre". Om man får fikset i hjernen at problemer er ikke hvor store pupper man har og at fokus er feil

- det er imot mine verdier å kutte i kroppen for å gjøre "kroppen finere".

Har ingenting med sjalusi å gjøre.. jeg ønsker ikke dette for mitt eget tempel :)

Det din mening. Silikon er ikke for alle. Men jeg respekterer de som velger å legge seg under kniven og jeg ser ikke ned på de.

Skrevet

Dere silikonhatere. Synes dere virkelig det er så rart at denne dama ønsker å fikse på puppene sine? Mener dere virkelig at ødelagte pupper etter amming bare skal godtas av alle, eller evner dere ikke å forstå hva amming kan gjøre mot puppene?

Sjokkerende overflatisk å ønske seg fine pupper?? <--- Idiotisk påstand.

Og dette er en av de bedre eksemplene, kan sikkert finne de som ser verre ut på før-bildet:

Min lenke

Ja, i alle fall når du linker til de puppene du har linket til. Det er helt normale og flotte pupper. Det virker virkelig som om du har et helt forskudd syn på kvinnekroppen :klø:

ja men når man er bare 24 (som vennina mi er)er det ikke noe særlig å ha pupper som en 60 åring f.eks

Men det er fortsatt fullstendig normalt! Alle som har vært gravide, har ammet eller har blitt eldre får slappere og mer hengende pupper. Det er ikke først når man bikker 60 at det skjer.

Det er ganske mange sider å bla gjennom, så kan du fortelle HVor jeg finner disse bildene?

PS. Det er noe feil med tastaturet. Enkelte bokstaVer synes bare når jeg trykker på sHift.

På forrige side.
  • Liker 1
Skrevet

J

Men det er fortsatt fullstendig normalt! Alle som har vært gravide, har ammet eller har blitt eldre får slappere og mer hengende pupper. Det er ikke først når man bikker 60 at det skjer.

Selv om det er normalt å få vrengte baklommer når man har fått unge betyr ikke det at man bare må godta det og være misfonøyd. Hun sier selv hun er super fornøyd med sine nye pupper og har fått mer sevtillit! Jeg er glad på hennes vegne

Skrevet

Ja, i alle fall når du linker til de puppene du har linket til. Det er helt normale og flotte pupper. Det virker virkelig som om du har et helt forskudd syn på kvinnekroppen :klø:

Siden du synes de puppene er flotte så må alle andre å synes det?

Skrevet

Det din mening. Silikon er ikke for alle. Men jeg respekterer de som velger å legge seg under kniven og jeg ser ikke ned på de.

Ja, jeg har da ikke sagt at det er noen andres mening :D Hvis du la merke til så skrev jeg grunner for hvorfor JEG ikke vil det.

Jeg ser heller ikke ned på folk med det, men jeg ønsker at de forstår at det er ikke sjalusi det handler om :)

Skrevet

Ja, jeg har da ikke sagt at det er noen andres mening :D Hvis du la merke til så skrev jeg grunner for hvorfor JEG ikke vil det.

Jeg ser heller ikke ned på folk med det, men jeg ønsker at de forstår at det er ikke sjalusi det handler om :)

Jeg synes å det blir litt dumt å si at de som ikke vil ha silikon bare er sjalue. jeg har ikke silikon og kunne ikke tenke meg det men det er ikke pga jeg er sjalu.Det er fordi jeg er fornøyd med mine pupper.

Skrevet

Ser du virkelig ikke hvor sykt det er å operere bort dårlig selvtillit over noe som er fullstendig normalt? Klarer du slet ikke å kjenne en liten tvil om hvor sunn holdningen din er?
  • Liker 3
Skrevet

Ser du virkelig ikke hvor sykt det er å operere bort dårlig selvtillit over noe som er fullstendig normalt? Klarer du slet ikke å kjenne en liten tvil om hvor sunn holdningen din er?

Har jeg en usunn holdning fordi jeg ikke tok å ga venninen min en overhøvling om hvor teit og unødvendig det er å ta silikon? Som sagt så har jeg ikke noe imot de som velger å operere seg. Jeg har ikke silikon selv men jeg respekterer de som tar det og gidder ikke å frem med pekefingreren hvis en vennine av meg vil endre på puppene sine.

Skrevet

Det hadde vært veldig fint, for da ville tusenvis av unge jenter slippe å få forvrengt og dårlig kroppsbilde. Hadde du ikke ønsket for venninnen din at hun aldri skulle få oppleve å ikke ville ha sex med lyset på. Hadde du ikke ønsket for henne at hun ville synes at det var deilig å gå toppløs på stranden f.eks. eller hva det nå enn var som hun savnet og ikke fikk til p.g.a. sitt eget forvrengte syn på kroppen? Hånden på hjertet nå!
  • Liker 2
Skrevet

Har jeg en usunn holdning fordi jeg ikke tok å ga venninen min en overhøvling om hvor teit og unødvendig det er å ta silikon? Som sagt så har jeg ikke noe imot de som velger å operere seg. Jeg har ikke silikon selv men jeg respekterer de som tar det og gidder ikke å frem med pekefingreren hvis en vennine av meg vil endre på puppene sine.

Det er jo ikke det det handler om her. Ingen har skrevet at du har en usunn holdning fordi du ikke ga noen en overhøvling.
Skrevet

Det hadde vært veldig fint, for da ville tusenvis av unge jenter slippe å få forvrengt og dårlig kroppsbilde. Hadde du ikke ønsket for venninnen din at hun aldri skulle få oppleve å ikke ville ha sex med lyset på. Hadde du ikke ønsket for henne at hun ville synes at det var deilig å gå toppløs på stranden f.eks. eller hva det nå enn var som hun savnet og ikke fikk til p.g.a. sitt eget forvrengte syn på kroppen? Hånden på hjertet nå!

Alt det der kan hun gjøre nå etter hun opererte seg. Så jeg er glad på hennes vegne for at hun har bedre selvtillit nå enn det hun hadde før hun tok silikon.

Skrevet

Alt det der kan hun gjøre nå etter hun opererte seg. Så jeg er glad på hennes vegne for at hun har bedre selvtillit nå enn det hun hadde før hun tok silikon.

Hadde det ikke vært helt supert om hun hadde hatt den selvtillit i utgangspunktet?
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Christina (31) hadde alt. Unntatt store nok bryster.

Hjerneskadd og i koma på fjerde måneden. Nå advarer forloveden mot skjønnhetoperasjoner.

Christina Hedlund (31) og forloveden Benny Håkansson (34) har bestilt vielsesdato i Lund domkirke i Skåne i juni neste år etter å ha vært sammen i 13 år.

kilde: http://www.dagbladet.no/2010/11/18/nyheter/utenriks/plastisk_kirurgi/14345433/

Høres ikke ut som det er så veldig lurt å putte silikon i kroppen, hvor det ikke hører hjemme, alikevel.

sitat forkortet

Bond, mod

Endret av Bond
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Christina (31) hadde alt. Unntatt store nok bryster.

Hjerneskadd og i koma på fjerde måneden. Nå advarer forloveden mot skjønnhetoperasjoner.

Christina Hedlund (31) og forloveden Benny Håkansson (34) har bestilt vielsesdato i Lund domkirke i Skåne i juni neste år etter å ha vært sammen i 13 år.

kilde: http://www.dagbladet.no/2010/11/18/nyheter/utenriks/plastisk_kirurgi/14345433/

Høres ikke ut som det er så veldig lurt å putte silikon i kroppen, hvor det ikke hører hjemme, alikevel.

Å hvor ofte skjer dette?? Hmm? Ikke ofte. Ja ting kan gå galt men det er ikke ofte noe som dette går så galt med silikon.

sitat endret

Bond, mod

Endret av Bond
Skrevet

Hun kunne faktisk gjort det før også. Hvis det hadde vært min venninne, ville jeg vært gladere på hennes vegne om hun hadde hatt den selvtilliten uten å måtte betale 30k for den.

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...