Gå til innhold

Fordommer mot silikon


Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Gjest HunterLady

Jeg har flere venniner med silikon og alle har kjæreste. Tanta mi har å silikon og hun har kjæreste, Og jeg har kjæreste. Så tror ikke det er noe problem å finne seg en kjæreste selv om man har silikon. Er selvfølgelig noen som ikke vil være sammen med en jente pga hun har silikon og det synes jeg er synd.

Det er ikke synd, det er tragisk. At en slik ting skal få noen til å tro at man er dårligere mennesker eller dårligere kjæresteemner.

For min del klarer jeg meg fint uten silikonhatere ved min side i senga.. Finnes nok av de som setter pris på meg og silikonpuppene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Linda sofie

Det er ikke synd, det er tragisk. At en slik ting skal få noen til å tro at man er dårligere mennesker eller dårligere kjæresteemner.

For min del klarer jeg meg fint uten silikonhatere ved min side i senga.. Finnes nok av de som setter pris på meg og silikonpuppene mine.

Ja det er tragisk å ikke ville være med noen kun pga det. Takk gud for at typen min ikke brydde seg om det og elsker mine plastpupper ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryster har som funksjon å tenne menn. Melkekjertlene har som oppgave å fø babyer. Slenger ut oppgaven her også, kan du nevne ett pattedyr, utenom mennesket, som har bryster når det ikke ammer?

For å sammenligne med aper så har de en mye spissere munn enn oss mennesker. Mennesker har derimot et flatere ansikt, og den runde formen på brystet er hensiktsmessig når babyen skal både puste og spise samtidig.

Det å utvikle pupper er en ganske tidkrevende og til dels ubehagelig prosess, det er derfor hensiktsmessig at dette skjer før graviditeten intreffer. Selv om puppene vokser ytterligere under graviditet. Jeg er selv kvinne og gravid, og svarer basert på mine egne erfaringer og observasjoner.

Jeg tror at menn er interessert i pupper fordi de er der, ikke omvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ideelle størrelse og fasong på pupper har alltid vært bestemt av moten. En tid skulle puppene være små, en annen tid spisse som kjegler og nå for tiden gjerne store og runde (eller "stå i stil med kroppen").

Jeg mener at det er galskap å foreta operasjoner på grunn av svingninger i motebildet. Men det er min mening.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Timeglassfigur, dvs samme hoftemål som rundt byste og midje som er 2/3 av dette målet går ALDRi av mote, fordi det er de målene menn er genetisk laget for å tiltrekkes av. Det er gjerne slike kvinner som får mest oppmersomhet, fordi mennesker tiltrekkes av symmetri og riktige porporsjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Timeglassfigur, dvs samme hoftemål som rundt byste og midje som er 2/3 av dette målet går ALDRi av mote, fordi det er de målene menn er genetisk laget for å tiltrekkes av. Det er gjerne slike kvinner som får mest oppmersomhet, fordi mennesker tiltrekkes av symmetri og riktige porporsjoner.

Hvordan vil du da forklare kjolemoten på midten av 1700-tallet? Kvinnene måtte jo gå sidelengs gjennom dørene!

Symmetri og proporsjoner var noe matematikerne og filosofene ble veldig opptatt av i antikken, og reglene for hva som er vakkert har forandret seg flere ganger i løpet av historien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Timeglassfigur, dvs samme hoftemål som rundt byste og midje som er 2/3 av dette målet går ALDRi av mote, fordi det er de målene menn er genetisk laget for å tiltrekkes av. Det er gjerne slike kvinner som får mest oppmersomhet, fordi mennesker tiltrekkes av symmetri og riktige porporsjoner.

Merkelig at det er så enkelt for meg å bryte med det genene mine har bestemt. Og jeg er ikke alene. Når såpass mange menn sier de ikke bryr seg om størrelsen på pupper, og synes plastpupper er et onde, bør det ringe noen bjeller. Ikke prøv å få vridd det til at dette er en verden menn ønsker.

Det er helt klart at samfunnet skaper disse idealene, og det vil derfor være mulig å bremse denne syke utviklingen. Men ikke dersom alle usikre sjeler hopper på plastikkverdenen. I fremtiden finner man sikkert idealpuppen, og denne kan man sikkert bestille på sin 18-årsdag slik at alle kan bli like. Tenk hvilken herlig verden man ville fått da! Kanskje man i fremtiden også kunne gjøre slik med penis? Man kunne få operert på en idealpenis. Så får vi slutt på mangfoldet en gang for alle!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke synd, det er tragisk. At en slik ting skal få noen til å tro at man er dårligere mennesker eller dårligere kjæresteemner.

For min del klarer jeg meg fint uten silikonhatere ved min side i senga.. Finnes nok av de som setter pris på meg og silikonpuppene mine.

Vil du være sammen med en mann som bruker parykk? Det er akkurat like kleint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du være sammen med en mann som bruker parykk? Det er akkurat like kleint.

Bortsett fra at det skal MYE til for å rive av puppene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra at det skal MYE til for å rive av puppene...

Hårtransplantasjon da. Noe bedre?

YOU CANNOT FAKE BEAUTY.

Naturlige damer er sexy uansett, små eller store, feite eller tynne. Så lenge dere er fruktbare, vil boys knulle dere. Men når dere operer inn fremmedlegemer i mugsene blir det like klein som når mannfolk transplanterer hår. IT'S FUCKED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Silikonpupper er turnoff nummer 1 for meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske nøytral til både silikonpupper på damer og hårtransplantasjon på menn, jeg. Folk får gjøre som de selv vil, og jeg har ikke noe med å stikke nesen min oppi hva andre vil gjøre med sin kropp. Har venninner med silikonpupper og en stefar med litt ekstra hår fra transplantasjon. Ser ikke problemet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hårtransplantasjon da. Noe bedre?

YOU CANNOT FAKE BEAUTY.

Naturlige damer er sexy uansett, små eller store, feite eller tynne. Så lenge dere er fruktbare, vil boys knulle dere. Men når dere operer inn fremmedlegemer i mugsene blir det like klein som når mannfolk transplanterer hår. IT'S FUCKED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Silikonpupper er turnoff nummer 1 for meg.

Ja det er din mening. Men ro deg litt ned da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ganske nøytral til både silikonpupper på damer og hårtransplantasjon på menn, jeg. Folk får gjøre som de selv vil, og jeg har ikke noe med å stikke nesen min oppi hva andre vil gjøre med sin kropp. Har venninner med silikonpupper og en stefar med litt ekstra hår fra transplantasjon. Ser ikke problemet. :)

Ser heller ikke problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske nøytral til både silikonpupper på damer og hårtransplantasjon på menn, jeg. Folk får gjøre som de selv vil, og jeg har ikke noe med å stikke nesen min oppi hva andre vil gjøre med sin kropp. Har venninner med silikonpupper og en stefar med litt ekstra hår fra transplantasjon. Ser ikke problemet. :)

neinei, folk kan gjøre akkurat det de vil, men ikke faen om jeg wifer ei silikonhøne!

Nakne tynne jenter med silikonpupper gjør faktisk at kuken min blir slapp. OG DET SIER ENDEL!

SPIS MER MAT, SÅ VIL MUGSENE/RUMPE VOKSE NATURLIG!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er din mening. Men ro deg litt ned da.

Det er jenter selv som gjør hverandre usikre. Derfor er det menns plikt å kverke det irrasjonelle vrøvlet mange jenter hoster opp! Hør på hva gutter liker, istedet for å høre på av jenter TROR gutter liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

neinei, folk kan gjøre akkurat det de vil, men ikke faen om jeg wifer ei silikonhøne!

Du bestemmer selvsagt selv hvem du vil gifte deg med, og det bestemmer alle andre også. Hva er problemet?

Nakne tynne jenter med silikonpupper gjør faktisk at kuken min blir slapp. OG DET SIER ENDEL!

Du tenner ikke på tynne jenter med store pupper, og det er helt greit. Vi har alle våre preferanser, men dine preferanser er ikke mer rett enn andres, som kanskje er å tenne på nettopp silikonpupper.

SPIS MER MAT, SÅ VIL MUGSENE/RUMPE VOKSE NATURLIG!!!!!!!!!!!!!

Det er mye annet som kan vokse naturlig om man stapper innpå, og det er ikke sikkert det er ønskelig. Jeg er kjempefornøyd med min kropp, som er slank og velproposjonert minus puppene, men jeg kunne ikke tenkt meg å "spise mer" for å ev. få større pupper (pluss alt annet som følger med).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bestemmer selvsagt selv hvem du vil gifte deg med, og det bestemmer alle andre også. Hva er problemet?

Jenter er irrasjonelle, og påvirkes i stor grad av hva andre jenter gjør.

Du tenner ikke på tynne jenter med store pupper, og det er helt greit. Vi har alle våre preferanser, men dine preferanser er ikke mer rett enn andres, som kanskje er å tenne på nettopp silikonpupper.

Jeg pumper lett slanke jenter med små mugs, all day any day. På lik linje som fyldige (top and bottom beavy) damer får kjørt seg. Fellesnevneren er fruktbar+naturlig.

Det er mye annet som kan vokse naturlig om man stapper innpå, og det er ikke sikkert det er ønskelig. Jeg er kjempefornøyd med min kropp, som er slank og velproposjonert minus puppene, men jeg kunne ikke tenkt meg å "spise mer" for å ev. få større pupper (pluss alt annet som følger med).

Ja, og det er dette som er NATURLIG og FEMININT, og det er det gutter synes er fint. De færreste gutter ønsker ei fitnessdame, som er i stand til å løfte tunge ting, men ser ut som en mann (lav fettprosent, små hofter, og silikonpupper). IT'S FUUUUUUUUUUUUUUCKED!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

neinei, folk kan gjøre akkurat det de vil, men ikke faen om jeg wifer ei silikonhøne!

Nakne tynne jenter med silikonpupper gjør faktisk at kuken min blir slapp. OG DET SIER ENDEL!

SPIS MER MAT, SÅ VIL MUGSENE/RUMPE VOKSE NATURLIG!!!!!!!!!!!!!

Det er jo bare å finne seg ei uten silikon da. Problemet løst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Det er jenter selv som gjør hverandre usikre. Derfor er det menns plikt å kverke det irrasjonelle vrøvlet mange jenter hoster opp! Hør på hva gutter liker, istedet for å høre på av jenter TROR gutter liker.

Hvorfor skal jeg i det hele tatt høre på hva DU liker? jeg har type og kunne ikke brydd med mindre om hva andre gutter liker eller ikke. Så lenge typen min liker mine silikonpupper så gidder jeg ikke å bry meg om hva andre gutter liker. Greit du liker tydligvis ikke silikon. Not my problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...