Gå til innhold

Fordommer mot silikon


Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Det er jo bare å finne seg ei uten silikon da. Problemet løst.

Det er korrekt.

Grunnen til at jeg engasjerer meg er at jeg synes det er kjipt å se fine spretne KNULLBARE jenter, forandre seg til mindre knullbare silikonberter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Linda sofie

Det er korrekt.

Grunnen til at jeg engasjerer meg er at jeg synes det er kjipt å se fine spretne KNULLBARE jenter, forandre seg til mindre knullbare silikonberter.

Selv om man har silikon betyr ikke det at man er en berte. Jeg vet ikke med deg men jeg syners ordet berte ikke er så posetivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er trist å se så mange som tar silikon for å få bedre selvtillit! Om man har dårlig selvtillit pga puppene, kommer den dårlige selvtilliten til å flytte seg til et annet sted. Det er noe bakenforliggende som må forandres, det hjelper ikke å bare forstørre puppene. Og hva om de ikke blir like perfekte som man forventer, eller at det oppstår andre komplikasjoner, da kommer vel hvertfall selvtilliten til å svekkes.

Silikon kan se bra ut det. Under en genser og hvis det ikke er for mye lagt inn. Men alle guttene jeg har snakket med som har hatt seg med en silikondame syns det er ekkelt å ta på, de er redde for å klemme for mye på de, så de kan sprekke eller lignende og at det forteller mye om en jente at hun tar silikon, ting som strider imot deres verdier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Vil du være sammen med en mann som bruker parykk? Det er akkurat like kleint.

Det er absolutt ikke d samme. puppene kan ikke fly av i sterk vind. Meb hårtransplantasjon, ingen problem. Ser jo bedre ut med hår på hodet, gjør d ikke??;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Det er ikke synd, det er tragisk. At en slik ting skal få noen til å tro at man er dårligere mennesker eller dårligere kjæresteemner.

For min del klarer jeg meg fint uten silikonhatere ved min side i senga.. Finnes nok av de som setter pris på meg og silikonpuppene mine.

En blir jo dårligere kjæresteenmne ved å skaffe seg plastpupp. En oser jo utrygghet lang vei. Og så vidt jeg erindrer så er utrygghet noe kviner skyr i valg av mann, hvorfor skal vi menn velge annerledes?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

En blir jo dårligere kjæresteenmne ved å skaffe seg plastpupp. En oser jo utrygghet lang vei. Og så vidt jeg erindrer så er utrygghet noe kviner skyr i valg av mann, hvorfor skal vi menn velge annerledes?

Jeg er ikke usikker på meg selv, har masse selvtillit, stoler på min egen dømmekraft og intuisjon, er trofast, snill, smart,morsom, flink til å lage mat, moderlig, pen, flink til å vaske.. Ja hele pakka egentlig. Om mitt ønske om få større pupper gjør at slike som DEG ikke vil ha MEG, so be it.

Usikkerhet er ikke sexy, det er jeg helt enig i, men man trenger ikke å være usikker bare fordi man velger å operere seg. Tror det er der du har misforstått BIG TIME!

Endret av HunterLady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Jeg er ikke usikker på meg selv, har masse selvtillit, stoler på min egen dømmekraft og intuisjon, er trofast, snill, smart,morsom, flink til å lage mat, moderlig, pen, flink til å vaske.. Ja hele pakka egentlig. Om mitt ønske om få større pupper gjør at slike som DEG ikke vil ha MEG, so be it.

Usikkerhet er ikke sexy, det er jeg helt enig i, men man trenger ikke å være usikker bare fordi man velger å operere seg. Tror det er der du har misforstått BIG TIME!

Glemte jo å legge til overfladisk i beskrivelsen. Sånn, der er den missforståelsen ryddet av veien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Glemte jo å legge til overfladisk i beskrivelsen. Sånn, der er den missforståelsen ryddet av veien.

Takk for opprydningen.

Jeg er overfaltisk fordi jeg liker å se bra ut??

Jaja, da kan vi jo trygt konkludere med at du er sneversynt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En blir jo dårligere kjæresteenmne ved å skaffe seg plastpupp. En oser jo utrygghet lang vei. Og så vidt jeg erindrer så er utrygghet noe kviner skyr i valg av mann, hvorfor skal vi menn velge annerledes?

Fordi dere gjerne vil være farsfigurer og EGENTLIG trenger noen dere kan beskytte og passe på litt. Det er jo deres jobb å løfte oss opp og ut av elendigheta :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt fantastisk at mennene her kjenner hele vår personlighet, og vet hvor utrygge og overfladiske vi er. Jeg tar av meg hatten. Snåsamannen kommer neppe til å slite med rekrutteringen når han pensjonerer seg :jepp:

Når det er sagt. Vi kan godt diskutere i hvor stor grad silikon er avskyelig og avtennende for dere, og hvordan vi blir mindre knullbare - og selvfølgelig noen fittekjærringer - av å ta silikon.

Men, all den tid de aller fleste ikke tar silikon for å tekkes menn, kunne jeg ikke brydd meg mindre. Jeg tok ikke silikon hverken for å tekkes menn, eller avtenne menn. Jeg tok det ene og alene for min egen del, og det tror jeg de fleste gjør.

Skal gi mannen min en ekstra klem i dag jeg, og takke for at han er en av de menneskene som ikke er fordømmende av natur, hverken den ene eller andre veien. Han like meg før, og han likte meg etterpå. :rødme:

Og til AB som postet kl. 16.10:

Flott at du kan opplyse meg om at kompleksene mine kommer til å forflytte seg. Nå har de riktignok ikke gjort det enda på 8 år, men om du kunne fortelle meg hvilken kroppsdel jeg nå skal begynne å ha komplekser for, hadde det vært fint. Da slipper jeg å gå 8 nye år før jeg kommer på hvilken kroppsdel jeg skal mislike denne gangen... :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Takk for opprydningen.

Jeg er overfaltisk fordi jeg liker å se bra ut??

Jaja, da kan vi jo trygt konkludere med at du er sneversynt.

Jepp man er tydligvis overfladisk og dårlig kjæresteenmne hvis man liker å se bra ut og opererer seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp man er tydligvis overfladisk og dårlig kjæresteenmne hvis man liker å se bra ut og opererer seg

Hva er det for noe vas? Det er like dumt som når "menn" står i speilet og smører seg inn med brunkrem "fordi de skal se freshe ut". DET SER KLEINERE UT ENN MANNEN MED LJÅEN!

Jeg påstår ikke at silikon jenter er dårlige kjæresteemner, overhode ikke. Og det vaset som han "brutal_mann" snakker om, at "silikon oser utrygghet. Og siden kvinne skyr uttrygghet i menn, gjør menn det i damer". Dette er HANDS DOWN BULLSHIT. Ingen ordentlig menn søker trygghet i en dame, FORDI DE ER TRYGGE PÅ SEG SELV.

Ordentlige menn ønsker friske, naturlige, fruktbare jenter. Jenter som spiser nok mat til å opprettholde sine kvinnelige former OG SOM VIL KNULLE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Linda sofie

Hva er det for noe vas? Det er like dumt som når "menn" står i speilet og smører seg inn med brunkrem "fordi de skal se freshe ut". DET SER KLEINERE UT ENN MANNEN MED LJÅEN!

Jeg påstår ikke at silikon jenter er dårlige kjæresteemner, overhode ikke. Og det vaset som han "brutal_mann" snakker om, at "silikon oser utrygghet. Og siden kvinne skyr uttrygghet i menn, gjør menn det i damer". Dette er HANDS DOWN BULLSHIT. Ingen ordentlig menn søker trygghet i en dame, FORDI DE ER TRYGGE PÅ SEG SELV.

Ordentlige menn ønsker friske, naturlige, fruktbare jenter. Jenter som spiser nok mat til å opprettholde sine kvinnelige former OG SOM VIL KNULLE!

Som sagt så bryr jeg meg ikke om hva du og andre menn måtte mene om silikon. Jeg har en type som liker meg selv om jeg har silikon.

Å åssen kan du si at alle ordentlige menn vil ha en jente uten silikon? Hva vet du om det? Selv om man kan være med en jente som har silikon betyr ikke det at de ikke er ordentlige menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å åssen kan du si at alle ordentlige menn vil ha en jente uten silikon? Hva vet du om det? Selv om man kan være med en jente som har silikon betyr ikke det at de ikke er ordentlige menn.

Når man blir sammen med en person, godtar man mye rart. Det betyr ikke at man liker det, men man aksepterer det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Når man blir sammen med en person, godtar man mye rart. Det betyr ikke at man liker det, men man aksepterer det.

Du vet ikke hva du prater om. Snakker du om erfaring eller har du bare blitt hjerneskada?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ordentlige menn ønsker friske, naturlige, fruktbare jenter. Jenter som spiser nok mat til å opprettholde sine kvinnelige former OG SOM VIL KNULLE!

Du gjør nok det men du kan ikke snakke for ALLE menn i verden. Du kan ikke si at menn vil ha en kvinne som er sånn og sånn bare fordi du vil det og liker slike kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet ikke hva du prater om. Snakker du om erfaring eller har du bare blitt hjerneskada?

Er det så vanskelig å forstå at gutter foretrekker jenter naturlige? Ikke med fremmedlegemer operert inn rundt omkring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Er det så vanskelig å forstå at gutter foretrekker jenter naturlige? Ikke med fremmedlegemer operert inn rundt omkring.

Ja, det er vanskelig å forstå at du tror du snakker for alle menn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vanskelig å forstå at du tror du snakker for alle menn..

Hvem er det som har kuk mellom beina her? Jeg henger med gutter og tenker som en gutt. Du er ei jente, og tenker som ei jente. Nuff said.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...