mocci Skrevet 21. mai 2012 #1941 Del Skrevet 21. mai 2012 Usjda, håper du blir frisk som en fisk snart, slitsomt å gå rundt og hoste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 22. mai 2012 Forfatter #1942 Del Skrevet 22. mai 2012 27 grader! Jeg dør. Jeg går og legger meg, vekk meg når høsten kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 22. mai 2012 #1943 Del Skrevet 22. mai 2012 Du er jo helt mot strømmen Vi andre jubler over varmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 23. mai 2012 #1944 Del Skrevet 23. mai 2012 I går hadde vi gjennomgang av en grammatikkprøve vi har hatt. Professoren vår viste en model for hvordan man får A+++ på eksamen, men det var ikke slik vi skulle svare. Neivel, kan du ikke heller vise oss hvordan vi skal svare da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 23. mai 2012 #1945 Del Skrevet 23. mai 2012 Du er jo helt mot strømmen Vi andre jubler over varmen Ikke alle! Liker best at det er sånn rundt 20, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 24. mai 2012 Forfatter #1946 Del Skrevet 24. mai 2012 16-17 holder lenge for meg. Vi har kjøpt oss den nyeste iPaden! Gøy med nytt leketøy! Jeg fikk lønn og feriepenger i går, og vi fant ut vi hadde råd til å unne oss noe. Så da ble det en sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 25. mai 2012 #1947 Del Skrevet 25. mai 2012 16-17 holder lenge for meg. Vi har kjøpt oss den nyeste iPaden! Gøy med nytt leketøy! Jeg fikk lønn og feriepenger i går, og vi fant ut vi hadde råd til å unne oss noe. Så da ble det en sånn. Yay!! congrats med Ipad, utrolig kjekt leketøy!! Jeg NYTER varmen, vi hadde 29 grader på tirsdag, DEILIG!! Men det er meldt noe kjøligere fra neste uke, ned mot dine 16-17 Tabris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 25. mai 2012 #1948 Del Skrevet 25. mai 2012 Gratulerer med ny iPad! Jeg pad' en min. Smarteste jeg har kjøpt meg på lenge. Tenker dere får glede av den God helg, Tabris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 25. mai 2012 #1949 Del Skrevet 25. mai 2012 Jeg matet en vill spurv i dag. Den spiste fra hånden min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 27. mai 2012 #1950 Del Skrevet 27. mai 2012 Hei Håper du har en fin pinse, og at formen er stigende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 27. mai 2012 #1951 Del Skrevet 27. mai 2012 Du som er så glad i IPAen til Nøgne Ø, må prøve Two Captains-varianten deres.det er en double/imperial IPA. Kjempegod! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 27. mai 2012 Forfatter #1952 Del Skrevet 27. mai 2012 Takker, mocci og Purple! Kjempegøy med iPad! Supersøtt med spurven, Kitten. Jeg husker en gang jeg satt på en benk i Stavanger og spiste en burger. En liten spurv landet på benken og tittet søtt på meg, den fikk noe brød, naturligvis. Første gang jeg har sett en spurv som tigger. Formen kommer seg, ja. Var til legen torsdag forrige uke, og har fått slimløsende hostesaft. Så det kommer seg nå. Nå er det varmen som tar knekken på meg, ikke hosten. :gjeiper: Takker for tips, Ping! Må prøve noe mer Nøgne Ø, ja. Har fått litt sansen for sprudlevann i det siste, må innrømmes. Er spesielt godt i varmen. Og Ice øl er supergodt i sola! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 30. mai 2012 #1953 Del Skrevet 30. mai 2012 Jeg kommer med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 30. mai 2012 #1954 Del Skrevet 30. mai 2012 Hvordan er det med formen nå, da? Blitt noe bedre? Nå har jo varmen roet seg også, så da går det kanskje bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. juni 2012 #1955 Del Skrevet 2. juni 2012 Vil du gjøre meg en megatjeneste, Tabris? Jeg trenger en utenforstående til kommentere en jobbsøknad jeg skriver. Du trenger ikke si så mye, bare om den virker veldig masseprodusert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. juni 2012 #1956 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg glemte å si at jeg selvfølgelig kommer til å fjerne sensitive opplysninger. Har du gjort noe spennende i helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 3. juni 2012 Forfatter #1957 Del Skrevet 3. juni 2012 Beklager, har vært litt treg med å skrive her. Formen er bedre, ja. Bare hosten som henger igjen, men den kommer seg, den også. Tar bare lang tid. Ellers nærmer det seg ferie, vi reiser om bare to uker! Skal bli godt å koble av litt - og når vi kommer hjem nærmer deg seg overtagelse av leiligheten! Må innrømme at jeg gleder meg nesten mer til det enn til ferien. Har ikke gjort så mye de siste dagene, har fått dilla på Mass Effect 3 Multiplayer, så det går en del i det nå for tiden. Det er en av godene med å være ferdig som student - etter jobb og i helgene har jeg faktisk fritid! Kan bruke tiden til akkurat hva jeg vil, uten å ha noe hengende over meg som jeg "skulle" ha gjort. Herlig! Kitten: Jeg kan gjerne ta en titt og komme med en tilbakemelding om du vil, men jeg er ingen ansettelsesekspert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. juni 2012 #1958 Del Skrevet 3. juni 2012 Så bra du føler deg bedre. Hvor skal dere på ferie igjen? Du har sikkert sagt det før, men jeg har gullfiskhukommelse. for at du gidder å se på søknaden. Det gjør ingenting at du ikke er en ekspert. Trenger bare en utenforstående til å se på den, og ofte synes jeg det er bedre med en som ikke kjenner meg personlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 3. juni 2012 Forfatter #1959 Del Skrevet 3. juni 2012 Vi skal bare opp til mine svigerforeldre, som bor helt nord i landet. Det er noen runde tall som skal feires, også er det et par år siden vi var der sist. Litt billig og avslappet ferie, vi vil heller bruke mer penger og energi på leiligheten og nye møbler i år. Og no prob, ikke så mye jeg kan si, men alt hjelper på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 4. juni 2012 #1960 Del Skrevet 4. juni 2012 God morgen Godt å se at formen er bedre, og at du har det bra for tiden Skjønner godt at du gleder deg mest til å komme inn i leiligheten, og at dere prioriterer å bruke penger på det. Gjett om det blir spennende med overtakelse og innflytting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå