~ Angel ~ Skrevet 11. november 2010 #41 Del Skrevet 11. november 2010 Kjipent at jeg ikke har fått TR enda da.. Ifølge sånn mens/EL kalender på libresse.no, så skal jeg få den idag. Og mensen min bruker å være stabil egentlig, men må vell bare vente, som jeg ikke er noe særlig god til Ja, det er kjipt.. Kanskje den kommer i morgen? TR kom 1 dag senere en mine utregninger Vi håper at hvis den skal komme, så kommer den snart! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 11. november 2010 Forfatter #42 Del Skrevet 11. november 2010 Kom nok idag ja Blæh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 11. november 2010 Forfatter #43 Del Skrevet 11. november 2010 Din fruktbare periode er: 22.11.2010 - 27.11.2010 Eggløsningen finner sted: 25.11.2010 Termin: 20.08.2011 Hehe, jeg har bursdag 19.08 og sambo har 21.08 Hohoho, DET hadde vært gøy det :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bygdejenta Skrevet 11. november 2010 #44 Del Skrevet 11. november 2010 Hei Titta innom dagboka di. Gratulerer så mye med førerkortet, og lykke til med prøvinga. Håper det klaffer neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskat Skrevet 11. november 2010 #45 Del Skrevet 11. november 2010 Den datoen må du satse på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareBea Skrevet 11. november 2010 #46 Del Skrevet 11. november 2010 Go for it! Kan slå tre bursdager sammen i ett da. Praktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 13. november 2010 Forfatter #47 Del Skrevet 13. november 2010 Da er tante Rød forlatt bygningen, og om ca en uke er det fullt kjør i halmen igjen Vi skal lese oss litt opp, og se om vi får det til å klaffe denne gangen. Hadde vært så gøy! Og note to myself; Ikke test før etter IKM.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Angel ~ Skrevet 15. november 2010 #48 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Det hadde vært festlig det ja! Vi satser på det. Krysser fingre å tær å hiver en hel haug me babystøv til deg :strix: :strix: Masse lykke til! Jeg var ferdig med mensen i går morges, så jeg ligger en dag etter deg Spennende dette her! Vi håper at November blir unnfangelsesmåneden vår Endret 15. november 2010 av ~ Angel ~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 15. november 2010 Forfatter #49 Del Skrevet 15. november 2010 Jeg ble ferdig med mensen søndag jeg. Hadde spotting igår, så det varte nok til søndag ettermiddag :gjeiper: ! Vi ligger nok sånn någelunde likt ann kjære deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 17. november 2010 #50 Del Skrevet 17. november 2010 Hvordan står det til med deg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Angel ~ Skrevet 18. november 2010 #51 Del Skrevet 18. november 2010 Jeg ble ferdig med mensen søndag jeg. Hadde spotting igår, så det varte nok til søndag ettermiddag :gjeiper: ! Vi ligger nok sånn någelunde likt ann kjære deg Ja, det gjør vi visst da! :D Da må jeg bare følge med på dagboken din! :D Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 20. november 2010 Forfatter #52 Del Skrevet 20. november 2010 Da er det bare å kaste seg rundt igjen, og gjøre klart til neste EL Skal ha EL torsdagen, så det blir masse sex i dagene som kommer Jeg VIL litt bli gravid til jul, hadde vært fantastisk Dere som er gale nok til å lese her inne, er det noe spesielt dere gjør rundt EL, som dere tror funker? Jeg har pute under rumpa etter sex, men skal heller ha en hånndduk, siden det er ganske ekkelt med pute under rompa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Angel ~ Skrevet 22. november 2010 #53 Del Skrevet 22. november 2010 Nå er det bare å a seg når man kan! Denne måneden skal det klaffe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 22. november 2010 Forfatter #54 Del Skrevet 22. november 2010 Blæh, vi er begge skranglete i formen, men skal få tid til litt uansett Neste PP går ut, siden vi er hos foreldrene mine, i ett superlytt hus, da Sååå, klaffer det ikke nå, så må vi prøve neste gang i januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 23. november 2010 #55 Del Skrevet 23. november 2010 Heier og krysser fingre for at det går denne måneden :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 23. november 2010 Forfatter #56 Del Skrevet 23. november 2010 Heier og krysser fingre for at det går denne måneden :duskedame: Takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 24. november 2010 Forfatter #57 Del Skrevet 24. november 2010 Hohohooo, prøveperiode med øyebetennelse og snørr Ble sex både igår og lørdag da, så det går seg til! Va heeeerlig med sex oppi alt dette her, rart, men sant! Når man har snørr og gugg alle veier, så var det skjønt å kunne slappe helt 100% av etter orgasme Jeg har EL torsdagen da, så vi koser oss vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 28. november 2010 Forfatter #58 Del Skrevet 28. november 2010 Da var min prøveperiode over, og en ventetid på to uker begynner.... Blæh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Angel ~ Skrevet 30. november 2010 #59 Del Skrevet 30. november 2010 Heisann!! Kjenner til det Lizzie! Må selv vente til 10.Desember. Samboer skulle absolutt bruke en test å teste i går, som selvsagt var negativ, men vi vet begge det var for tidlig uansett Er innom og ønsker deg lykke til og sender over litt babystøv Ha en flott dag og uke videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 4. desember 2010 Forfatter #60 Del Skrevet 4. desember 2010 heihå! Er en liten tur innom nå Har ikke noen gravide symptomer, så jeg regner med at det ikke blir noe baby på oss i denne perioden heller. Jaja, sånn kan det gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå