Gå til innhold

Tørr du stole på en kvinne som aldrig bruker make-up?


Gjest sexysadie

Anbefalte innlegg

Bruker aldri mascara... men jeg har svarte og tette øyevipper fra naturens side, hvorfor skal jeg kline på meg mascara da?? Det er vel det eneste jeg er kry av... og har på ingen måte gitt opp for det... :sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker aldri sminke - men så er jeg da heller ikke særlig pålitelig ;-)

Men tross at jeg ikke bruker sminke drar jeg mannfolk som f..., så ett eller annet gjør jeg nok riktig likevel ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke lest noe som helst av denne tråden opp til dette punktet. Men hvis jeg skal dømme folks kredibilitet ut ifra om de bruker sminke eller ikke, så vi jeg si at jeg har mer tillit til de som ikke bruker sminke, framfor de som bruker det. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm. Sexy-Sadie.

Jeg bruker aldri make-up. Jeg er 38 men blir tatt for 25 - når jeg fikk barn som tjueåring lurte kjerringer på om jeg var trillejente. Trenger jeg make-UP da?

Det hender jeg smører litt på, men det er pga at jeg synes jeg ser elendig fyllesjuk ut, og må ut og fetsje verden, litt sånn svett. Da går det mest på pudder.

Jeg har kjente - jenter - som ser ut som marerittet i skuespillet som en egen rolle uten sminke (slanke og høye og velformede), men som med sminke ser ut som små discodrops.

Har ikke lest tråden, bare ditt innlegg.

Vi er pene - eller? Og er det ikke glimtet i øynene som avslører oss?

For øynene er jo lett avslørbare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Obs.

Stole på.

Nei. Du kan ikke stole på jomfrubarheten til en som sminker seg, og heller ikke til henne uten. Jeg har gått gjennom alle linjene.

Eller andre ting, men det har jeg faktisk ikke så mye greie på.

Hva prater dere om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Stole på. OM jeg er pålitelig?

Ja.

Jeg er som klokka.

Sier jeg noe, så står jeg for det.

Men det er ikke sikkert det kalles for pålitelighet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Men tross at jeg ikke bruker sminke drar jeg mannfolk som f..., så ett eller annet gjør jeg nok riktig likevel ;-)

D er i sannhet riktig at du har herretekke :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner som aldrig bruker så mye som ett lag mascara ser ut til å ha resignert og gitt opp fullstendig; slike tør ikke jeg å stole på.

Andre synspunkter på saken?

Får bare sympati jeg... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Kvinner som aldrig bruker så mye som ett lag mascara ser ut til å ha resignert og gitt opp fullstendig; slike tør ikke jeg å stole på.

Andre synspunkter på saken?

Ja; det å la være å sminke seg har da vitterlig ingenting med å gi opp noe som helst (evt sminke da? ;) )

Jeg bruker aldri sminke lengere.. etter hvert som jeg har fått trygghet og selvsikkerthet og "funnet meg selv" har jeg ikke lengere behov for å "gjemme meg" bak sminke-masken lengere..

jeg er definitiv mer til å stole på nå.. for nå har jeg integritet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...