Gå til innhold

Tørr du stole på en kvinne som aldrig bruker make-up?


Gjest sexysadie

Anbefalte innlegg

Gjest sexysadie

Kvinner som aldrig bruker så mye som ett lag mascara ser ut til å ha resignert og gitt opp fullstendig; slike tør ikke jeg å stole på.

Andre synspunkter på saken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinner som aldrig bruker så mye som ett lag mascara ser ut til å ha resignert og gitt opp fullstendig; slike tør ikke jeg å stole på.

Andre synspunkter på saken?

Tja, ofte hender det at jeg dropper macara, men det er ikke for at jeg har gitt opp (hva enn det skulle være) eller resignert, men rett og slett fordi det ser like bra uten :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det vel heller ikke snakk om de som dropper mascaraen i ny og ne, men de som aldri hadde det på? :blunke:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie
Nå var det vel heller ikke snakk om de som dropper mascaraen i ny og ne' date=' men de som [u']aldri hadde det på? :blunke:

Jennifer

riktig; en slik kvinne signaliserer: Jeg har gitt opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

riktig; en slik kvinne signaliserer: Jeg har gitt opp!

Næ, tror ikke jeg er enig. Spør hva du mener med "gitt opp". Er det utseende de har gitt opp? Vel, det finnes kvinner som har andre verdier enn et pent ytre....ser ikke noe galt i det....selv som saxysado, blir dritredd... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm, problemstillingen oser av fordommer og er alt for generaliserende, foreslår at den flyttes til "skråblikk og generalisering" hvis det var ment som en spøk, og det håper jeg for all del... :flekke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shivani

Hm... Jeg så engang en artikkel om en undersøkelse om dette. Der var det visstnok en tendens til at arbeidsgivere så på kvinnelige søkere til stillinger som mer seriøse om de hadde litt make-up og hadde et over middels velpleid hår. Samme tendensen var det i avdelinger som hadde en kvinnelig sjef. Om hun brukte make-up ble hun oppfattet mer autoritær, seriøs og dyktig. :o

Dette er ikke nødvendigvis mine meninger, altså. :wink: Kanskje jeg skal se om jeg finner den artikkelen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

riktig; en slik kvinne signaliserer: Jeg har gitt opp!

...eller at hun er allergiker...

Stol aldri på en allergiker!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker veldig sjelden sminke. Det vil si, jeg bruker det når jeg skal ut på byn. (Det er vel to-tre år siden sist.) Men jeg bruker det nesten aldri til hverdags, og enda sjeldnere offentlig. Da bruker jeg i så fall sterke farger slik at alle skal se det. Jeg liker egentlig ikke å bruke sminke til hverdags fordi jeg synes ikke det ser fint ut. Gjør det meg da til en som har gitt opp? Mulig det, men jeg tror at jeg fremdeles er til å stole på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kanskje hun er sååååååå naturlig pen at hun aldri trenger sminke..

Kjenner en sånn jente jeg

Ja, de fins. Dessuten synes jeg spørsmålet er vagt.

Må bare tilføye at jeg vet om flere dyktige kvinner som ikke sminker seg. Og det jeg lurer på er; hva er det de har gitt opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så d kan være at hun mener hun er så flott at hun ikke trenger sminke..?

D er jo også en mulighet...ikke bare hun som mener det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er det du vil vite ss? Vil du vite om man kan stole på kvinner som har gitt opp, eller om man kan stole på kvinner som ikke bruker mascara?

Hilsen Trille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

:o og :ler:

Vel... mamma er pen, hun bruker "aldri" sminke (litt lebestift når hun skal være kjempefin :roll: ). Om jeg stoler på henne? Absolutt!!! Om hun har gitt opp? Nei, det virker da ikke slik :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Halliburton

Synes ikke det er fint med kvinner som lar seg forfalle, og jeg er til en viss grad enig med hun som startet tråden at de virker litt tvilsomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...