Gå til innhold

Sofagrisen som skal bli sexy!

2ne2

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke blitt fullstendig sofagris igjen altså.. Men ikke oppdatert noe pga pcn min som har kvelda..!

Forrige uke fikk jeg til tre trenger;

Man; 30 min joggings, snittfart 9,5

Tir; 10 min hurtig gange, 20 min jogg, snittfart 9.

Tor; Styrketrening biseps, triseps, mage og rygg. Avsluttet med 15 min = 3km på mølla.

Lør og søn; hjulpet svigers med oppussing, masse bæring, gåing og svetting!

Løpeformen er desverre ikke den samme som den var i vinter/vår og vekten har jeg ikke turt å trå på siden 1 juni.. Har heller ikke tenkt til å veie meg før jeg føler formen er bedre og jeg ikke ser ut som en elefant i speilet!

Nå har jeg superlyst til å begynne med styrketrening igjen! Sofagrisen skal fortsatt bli sexy, men da må det mer enn jogging til. Drømmer om stram, sterk og sunn kropp!

I dag er målet;

Oppvarming roing, styrke triseps, biseps, mage og rygg, 30-45 min rolig joggin! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anuket

Velkommen tilbake! :duskedame:

Hva har du planer om å begynne med nå? :)

Jeg har endelig litt fri igjen etter tirsdag, så da er det slutt på brus, sjokolade, chips, alt annet som er usunt. Og ikke minst trening igjen! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame:

Jeg har først og fremst planer om å komme meg i form igjen! Men denne gangen tar jeg det litt roligere, enn tidligere, da jeg har pleid å ramle fort av igjen.

Lyst å trene en del styrke og få stramma godt opp også. Tidligere var det jo jogging for alle penga.

Siden det fortsatt er sommer har jeg ikke tenkt å bli helt nazi i matveien heller. Blir jo nesten litt syk i hode fra alt det fokuset på kalorier og greier. Så jeg tenker fortsatt å unne meg en is i varmen, en pils til grillmaten og rødvin i helgene :hjerte:

Så alt i alt - Sprek, stram og sterk! :D

I dag ble det styrke armer, bryst og øvre del rygg. 15 min jogging, 15 min elipsemaskin og 15 min med sykkel til og fra gymmen!

Hva er dine treningsplaner fremover Anuket? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

:duskedame:

Jeg har først og fremst planer om å komme meg i form igjen! Men denne gangen tar jeg det litt roligere, enn tidligere, da jeg har pleid å ramle fort av igjen.

Lyst å trene en del styrke og få stramma godt opp også. Tidligere var det jo jogging for alle penga.

Siden det fortsatt er sommer har jeg ikke tenkt å bli helt nazi i matveien heller. Blir jo nesten litt syk i hode fra alt det fokuset på kalorier og greier. Så jeg tenker fortsatt å unne meg en is i varmen, en pils til grillmaten og rødvin i helgene :hjerte:

Så alt i alt - Sprek, stram og sterk! :D

I dag ble det styrke armer, bryst og øvre del rygg. 15 min jogging, 15 min elipsemaskin og 15 min med sykkel til og fra gymmen!

Hva er dine treningsplaner fremover Anuket? :)

Hmm tenker jeg skal kutte ut alt søppelet jeg har spist de siste ukene, så fra idag av blir det ikke noe usunt for meg (jeg skal prøve i hvertfall). Tenker at hvis det slutter å regne så skal jeg gå turer igjen, hvis ikke skal jeg bruke litt av lønnen min som endelig kommer på treningskortet og trene på SIB fremover :)

Jeg har lyst å starte en treningsdagbok, men det tror jeg må vente til semesterstart :sjenert:

Høres bra ut det! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: Velkommen tilbake!

Hurra! Jeg er gira! :danse:

Hmm tenker jeg skal kutte ut alt søppelet jeg har spist de siste ukene, så fra idag av blir det ikke noe usunt for meg (jeg skal prøve i hvertfall). Tenker at hvis det slutter å regne så skal jeg gå turer igjen, hvis ikke skal jeg bruke litt av lønnen min som endelig kommer på treningskortet og trene på SIB fremover :)

Jeg har lyst å starte en treningsdagbok, men det tror jeg må vente til semesterstart :sjenert:

Høres bra ut det! :jepp:

Høres ut som en fin fin plan! Bare å kutte ut å putte alt mulig i munnen og bevege på seg så er jo mye gjort :)

Jeg gleder meg hvertfall til å følge med i en ny dagbok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så... Hva skal man trene i dag da tro??

Rumpetrim, vanlig situps og litt kondisjon til slutt!

Jeg kjenner jeg gruer meg til i morgen allerede fordi den rumpa har vel ikke hvert trimma regelmessig siden.. NOEN gang... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske du kunne trene min rumpe for meg :fnise: Den siger bare lenger ned, så den kommer til å bli 11/12 prosjektet mitt.

Men du er flink da! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Da kan vi dele rumpeøvelser og motivere hverandre! :D

Rompa siger for hver dag som går.. Begynner å dra på åra nå vettu! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vi vettu! :jepp:

Men ikke minn meg på at jeg blir mindre good looking for hver dag som går da. Jeg har da nok å tenke på :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

De rumpeøvelsene var ikke dumme!

Har du noen gode tips mot celulitter 2ne2? Mine har begynt å poppe opp enda mer nå (men det har nok en sammenheng med at jeg ikke har trent :fnise:)!

Endret av Anuket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vi vettu! :jepp:

Men ikke minn meg på at jeg blir mindre good looking for hver dag som går da. Jeg har da nok å tenke på :fnise:

Nei, vi snakker ikke noe om det! Vi bare poster rumpetreninga og skryter masse av hverandre! :)

De rumpeøvelsene var ikke dumme!

Har du noen gode tips mot celulitter 2ne2? Mine har begynt å poppe opp enda mer nå (men det har nok en sammenheng med at jeg ikke har trent :fnise:)!

Huff, nei, cellulitter har jeg ingen tips mot i grunn. Det eneste jeg vet er at jojo-slanking fremhever dem og INGEN piller/kremer/produkter uansett pris fungerer.

Men jeg hadde veldig lite cellulitter for ett år siden da mølla var min beste venn, og jeg drakk 3 liter vann om dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, i dag var jeg på vekta.....

65kg! Jeg som likte meg så godt på 62kg :(

I går hadde jeg en liten fridag, tirsdagens trening har gjort meg temmelig sår i rumpe og lår.

Merker fortsatt at jeg er støl, men tenker jeg tar en liten tur på trening likevell. Planen blir å trene armer, bryst også skal magen få kjørt seg skikkelig!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble 60 minn spinn 1! Svetta som en griiiis!

I dag; LØRDAG!! Styrke rumpe, lår, rygg :D

Nå; Tchjsssssst (ØL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hurra! Grattis med dagbok, jeg kommer å besøker den veldig snart :D

Gårsdagenstrening; 30 min på mølla = 4 km... Skremmende!! + Magetrening.

I dag har jeg ruslet en times tid og tenker det blir med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bra!! Jeg vurderte å jogge sist uke, men tror jeg hadde vært pinlig sliten av ingenting, så droppet det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja jeg blir dødelig sliten selv jeg.... Jeg kan ikke fatte at den kroppen her var i stand til å jogge 8km rundt juletider..!!

Menmen, formen kommer seg nok etterhvert! :)

Gårsdagens trening var 3 kvarters gåtur i svette-temop etterfulgt av rygg og biseps styrke, 4km jogging = 30 min, med ett stopp!

I dag blir det treningsfri, men i morgen og lørdag blir det gymming ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...