Gå til innhold

Sofagrisen som skal bli sexy!

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Gjett hvem som var på trening enda engang i går å jogget 30 min uten stopp??

Det var meg det!! :D

Hvordan bytter man navn på dagboka egentlig?? Tenkte å bytte til "Spreka skal bli sexy" neida ;)

Endret av 2ne2
Videoannonse
Annonse
Gjest Taxmannen
Skrevet

Gjett hvem som var på trening enda engang i går å jogget 30 min uten stopp??

Det var meg det!! :D

Hvordan bytter man navn på dagboka egentlig?? Tenkte å bytte til "Spreka skal bli sexy" neida ;)

Gå på den første posten din og trygg rediger. så trykker du bruk full editor.

Utrolig sprek du har blitt. Tok du deg en liten morgen cardio? :gjeiper:

Skrevet

Gå på den første posten din og trygg rediger. så trykker du bruk full editor.

Utrolig sprek du har blitt. Tok du deg en liten morgen cardio? :gjeiper:

Hihi, bare surra da :P må gi det mer en 10 dager før jeg kaller meg selv spreka :P

I jogga jeg først 50 min klokken 08:00, men andre gangen jeg var på trening var klokken 16:00.

I dag tar jeg fri for jeg dødsliten i legger, lår, rumpe, hofter osv.... ;)

Skrevet

I dag er det ikke bare hardt å komme seg ut døra.. Jeg kvier meg til å ta på treningstøy! Vil ikke, vil ikke!

Jeg skal dra, ikke enda, men snart!

I kveld skal jeg nemmelig som alle andre fredager nyyyte et par glass rødvin til tv-rekka (x-faktor, nytt på nytt, senkveld, golden goal). Men det skal nytes med god samvittighet!

Siden jeg startet å trene igjen har jeg vært på SATS 7 ganger. Jeg veide meg i dag tidlig, og vekten viste selvfølgelig 65kg. Dvs at jeg har gått ned 1 kg!! Det er det ikke mye motivasjon i.

Det som derimot motiverer litt er at magen ikke er så oppblåst lenger. Jeg føler jeg kan sitte i olabuksa uten at jeg føler magen tyte over.. Så derfor kommer jeg til å fokusere mer på å se i speilet enn å se på vekta!

Skrevet

Wow, så flink :klappe:

Send meg litt motiavasjon da :gjeiper:

Les igjennom boka di! Du har jo vært så flink til nå!

Hadde jeg vært deg så hadde i hvertfall min motivasjon vært å knust søstra mi (for hun andre er vel søstra di?) !! :)

Skrevet

Les igjennom boka di! Du har jo vært så flink til nå!

Hadde jeg vært deg så hadde i hvertfall min motivasjon vært å knust søstra mi (for hun andre er vel søstra di?) !! :)

Jess, det har du rett i. Grei motivasjon der i grunnen :fnise:

Jeg synes du er så flink som trener om morgenen. Det hadde jeg aaaldri klart :dåne:

1 kg er kjempebra. Husk at når du begynner å trene så bygger du muskler samtidig, så fettprosenten har sikkert gått ned. Og så vidt jeg husker å ha lest var du ikke egentlig overvektig, kun litt "dvask", så det er jo kjempebra. :)

Skrevet

Jess, det har du rett i. Grei motivasjon der i grunnen :fnise:

Jeg synes du er så flink som trener om morgenen. Det hadde jeg aaaldri klart :dåne:

1 kg er kjempebra. Husk at når du begynner å trene så bygger du muskler samtidig, så fettprosenten har sikkert gått ned. Og så vidt jeg husker å ha lest var du ikke egentlig overvektig, kun litt "dvask", så det er jo kjempebra. :)

Takk for mld! Sånt hjelper min motivasjon!

Det er litt tyngre å trene om morningene, men det er SÅ deilig å bli ferdig med det.

Starter forbrenningen 07:00 med frokost. Trener klokken 8, dusjer og steller meg. Fyrer i ovnen, hører på musikk. Og vet at jeg har hele dagen foran meg! :) Dessuten, venter jeg for lenge blir det ikke noe.

Så nå er dagens økt over. Ble ikke mer enn 30 minutter jogging, men det er bedre enn ingenting :)

Skrevet

Siden jeg startet å trene igjen har jeg vært på SATS 7 ganger. Jeg veide meg i dag tidlig, og vekten viste selvfølgelig 65kg. Dvs at jeg har gått ned 1 kg!! Det er det ikke mye motivasjon i.

Det som derimot motiverer litt er at magen ikke er så oppblåst lenger. Jeg føler jeg kan sitte i olabuksa uten at jeg føler magen tyte over.. Så derfor kommer jeg til å fokusere mer på å se i speilet enn å se på vekta!

En god ide kan være å måle cm istedenfor å gå på vekta hele tiden :) Spesielt når du bare skal tone, ikke ned i vekt :)

:duskedame:

Skrevet

Dagens økt er forbi!

Jogget 25 minutter og trente triceps, skuldre og bryst!

I dag har jeg suftet en del på internett og har funnet en del som skal stramme opp stumpen min (les; rævva).

Link 1

Link 2

Skrevet

Oppvarming 2,5 km på 15 min.

2 øvelser på bakside lår

2 øvelser på rumpe

Hadde tenkt meg en liten tur til på mølla, men det hadde jeg ikke sjangs til etter styrketreningen. Er helt gele i beina enda!

Skrevet

Så flink du er, jeg har bare akkurat kommet meg på skolen jeg.. :sjenert:

Jeg skal også trene styrke i dag, og kanskje litt kondisjon etterpå :)

Skrevet

Så flink du er, jeg har bare akkurat kommet meg på skolen jeg.. :sjenert:

Jeg skal også trene styrke i dag, og kanskje litt kondisjon etterpå :)

Men da er jo du også flink da :)

Skrevet (endret)

Syns hu her er så flott jeg!

MOTIVASJON!

Endret av 2ne2
Skrevet

Ja, hun var flott. Men husk at hun er photoshoppet en del da ;)

Skrevet

Ja, hun var flott. Men husk at hun er photoshoppet en del da ;)

HÆ?? Er hun?? :fnise:

Jeg skal bli like flott uansett jeg ;)

Skrevet

HÆ?? Er hun?? :fnise:

Jeg skal bli like flott uansett jeg ;)

Hihi, du får photoshoppe deg selv litt og, så er du sikkert det allerede :ler:

Skrevet

Inne og ønsker deg en god dag :goodbye: Noen treningsplaner i dag?

Skrevet

Inne og ønsker deg en god dag :goodbye: Noen treningsplaner i dag?

Hei! Så søt du er :)

NEI! I dag skal jeg ikke gjøre noen ting. Jeg er så støl i rumpe, lår å legger at jeg går som en gammel dame! Jeg klarer ikke sette meg på do engang, jeg bare ramler ned på ringen! Hehe..

Hååper jeg er bedre i morgen så jeg kan få løpt litt før jeg skal nyte fredagsrødvin igjen :)

Har du fått trent i dag?

Ønsker deg også en finfin dag :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...