sunflower87 Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #141 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg er tilbake i jobb igjen!!!!! Jeg er fremdeles 60% sykemeldt, men det er nå en begynnelse ihvertfall! Det skal bli kjempegodt! Jeg kommer til å jobbe annenhver dag, og det er helt perfekt. Da får jeg en dag mellom hver vakt til å samle opp energien igjen, slik at når jeg først er på jobb så kan jeg gi alt! WEEEEEE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 24. januar 2011 #142 Del Skrevet 24. januar 2011 Så herlig at du kan begynne å jobbe igjen!! Jeg vet hvordan det er å være 100% sykemeldt - dødskjedelig! Er selv i 50% sykemelding nå. Pga betennelse i skulderen, men føler at alle tror det er pga graviditeten... Shit, du er tøff som turte å plukke opp den fulle tunnel-vandreren! Fortjener virkelig en klapp på skuldera for den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflower87 Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #143 Del Skrevet 24. januar 2011 Kjempeherlig er det! Jeg kjenner til den følelsen. Jeg har alltid vært et arbeidsjern, elsker å ha nok å gjøre pluss litt til. Derfor er det ikke noe god følelse å plutselig måtte sykemelde seg for så lenge. Siden jeg ikke er vant med det, så føler jeg at jeg skulker jobben på en måte. Jeg kunne alltids klart å jobbe, jeg gjør meg selv stakkarslig etc er tanker som har gått igjen de siste ukene, og følgelig er jeg redd for at mine kollegaer skal tenke det samme Men på den annen side, ja jeg kunne nok klart å jobbe disse siste ukene. Spørsmålet er jo hvorvidt det er bra for både meg og aller helst Pittelille. Jeg skal jo faktisk ha overskudd til å leve et liv også, ikke bare eksistere for jobben. I tillegg gror jeg et helt nytt liv inni meg som krever mye ekstra energi av kroppen. Hvis jeg bruker all denne energien på jobben, hvordan skal det gå med Pittelille da? Nei det var nok lurt å bli sykemeldt. Heldigvis har jeg en lege som forstår hvordan jeg har det, og hvordan jeg er som person. Hun vet at jeg ønsker sykemelding fordi jeg ikke gidder å jobbe. Samme med sjefen min. Så jeg er heldig som har et godt støtteapparat rundt meg. Ja han der fulle tunnelvandreren altså! Håper han kom seg hjem i god behold! Og takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflower87 Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #144 Del Skrevet 25. januar 2011 Damned be my mother og ei av mine beste venninner! etter å ha klart å uavhengige meg selv fra alle disse facebookspillene, så har de klart å gjøre meg superavhengig igjen! Jeg har sittet i ikke mindre enn altfor mange timer og bare dillet! Snakk om intetsigende tidsfordriv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 25. januar 2011 #145 Del Skrevet 25. januar 2011 Damned be my mother og ei av mine beste venninner! etter å ha klart å uavhengige meg selv fra alle disse facebookspillene, så har de klart å gjøre meg superavhengig igjen! Jeg har sittet i ikke mindre enn altfor mange timer og bare dillet! Snakk om intetsigende tidsfordriv! Facebookspill er farlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflower87 Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #146 Del Skrevet 25. januar 2011 Kjempefarlig er det! Jeg kan liksom ikke bare skru av heller, for tenk om det skjer noe som jeg må gjøre (i dtete tilfellet høste inn avlinga eller lage nye cupcakes). Nei fyameg, jeg visste det var en grunn til at jeg slutta med det der. Makan til meningsløst tidsfordriv skal man lete lenge etter! Meeeen det er fremdeles et tidsfordriv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 25. januar 2011 #147 Del Skrevet 25. januar 2011 Det tar jo faktisk opp tankene hele tiden: "Åh! Nå er det bare 45 minutt til risen er ferdig, da må jeg kjappe meg i dusjen og få laget noe mat!" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflower87 Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #148 Del Skrevet 25. januar 2011 Stemmer det! Kjenner igjen tanken "Hvis jeg tar en cupcakesort som tar ti minutt å lage, så rekker jeg å henge på KG en liten stund" Jeg har en aktiv liten en i magen min idag! Fy flate så h*n har herja på. H'n sparker som om det sto på livet idag, syntes det var litt tidlig å sette igang med maratonsparking enda, men det er jo kjempekoselig :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 25. januar 2011 #149 Del Skrevet 25. januar 2011 H*n vil jo bare hilse på deg, og vise at h*n har det bra Nyt det :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflower87 Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #150 Del Skrevet 25. januar 2011 Ja og det er kjempekoselig! Det har bare vært så utrolig mye. Trodde ikke slikt kom før mye senere. Men for all del, hvert et spark er veldig velkomment. Bare prøv å unngå blæra eller ribbeina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 25. januar 2011 #151 Del Skrevet 25. januar 2011 Bare vent til mini vokser seg litt større, jeg tror jeg skal sprekke av og til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflower87 Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #152 Del Skrevet 25. januar 2011 Ja du er vel snart rimelig sprekkeklar? (som i klar til å få den babyen UT!:-P) Har du kjent noen flere tegn på at det nærmer seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 25. januar 2011 #153 Del Skrevet 25. januar 2011 JA, jeg vil ha henne ut NÅÅÅ!! Ingen flere tegn nei, så jeg håper på at det plutselig skal si splæsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflower87 Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #154 Del Skrevet 25. januar 2011 haha, splæsj faktisk! Når var dte jeg tippa igjen? Var ikke det imorgen eller noe? så du får bare se til å sprette på trampoliner og hva verre er! For jeg vil ha rett, bare så du vet det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 25. januar 2011 #155 Del Skrevet 25. januar 2011 Du tippa i morgen, ja! Eller, i dag hvis man skal være pirkete Men du.. Jeg har ikke trampoline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflower87 Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #156 Del Skrevet 25. januar 2011 Hmmm... Finn deg en sportsbutikk eller noe med trampoline, eller spør en nabo! Eventuelt så får du gjøre et dypt innhugg i lakserolja, selv om det er noe mer ubehagelig :gjeiper: Du har bare 24 timer på deg, så det er bare å sette igang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 25. januar 2011 #157 Del Skrevet 25. januar 2011 Hmmm... Finn deg en sportsbutikk eller noe med trampoline, eller spør en nabo! Eventuelt så får du gjøre et dypt innhugg i lakserolja, selv om det er noe mer ubehagelig :gjeiper: Du har bare 24 timer på deg, så det er bare å sette igang Hoho, se det for deg: En blond jente på 158 cm med ordentlig kulemage (der ser seriøst ut som jeg har svelget en bowlingkule) vaglende rundt om i nabolaget på jakt etter en trampoline. Spesielt kult siden alle hagene fortsatt er dekket i snø Kunne blitt en morsom seanse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflower87 Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #158 Del Skrevet 25. januar 2011 Jaada, men det er jo ikke noe problem! Du er jo gravid, det er lov å bruke det som unnskyldning. Sinnsyk i gjerningsøyeblikket Du får ut jenta og naboene får en god latter! Det er jo win-win det! (for å ikke glemme det at jeg får viljen min ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 25. januar 2011 #159 Del Skrevet 25. januar 2011 Sikkert fair game det, egentlig! Men nå er det natt her i huset, før jeg sovner sittende! Vi får snakkes du vakre blomst, så får vi se om Lillemor velger å finne veien ut iløpet av morgendagen Jeg må jo si at jeg håper det like sterkt (egentlig vil jeg tro enda sterkere ) som deg! Keep your fingers crossed Nattaaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflower87 Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #160 Del Skrevet 25. januar 2011 Natti GUNS Håper du får en begivenhetsrik natt Consider those fingers crossed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå