Gå til innhold

Americas Next Top Model

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mandag 8. november starter en ny sesong med ANTM.

Og, som vanlig, blir jeg vel klistert til skjermen.

Har igrunn sett alle sesongene, og kanskje gått glipp av to eller tre episoder. Til sammen. :sjenert:

Men, hviklen sesong begynner på?

Nummer 11?

Nummer 12?

Uansett.... :popcorn:

Bring it on!!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, aner ikke hva som starter på TV desverre :klø:

Vet bare at i USA så går sesong 15 nå, den kan sees på nett :sjenert:

Skrevet

TV3 starter med sesong nr. 14 på Americas next top model 8. november

Gjest Linda sofie
Skrevet

Det må være sesong 14 pga på lørdager nå så vises sesong 13.

Men jeg er sikkelig fan av top model. Har sett alle sesongene men må innrømme at jeg begynner å bli en smule lei Tyra. Hadde vært gøy hvis det kom inn en annen top model og tok over. Heidi Klum f.eks

Skrevet

Hmm, aner ikke hva som starter på TV desverre :klø:

Vet bare at i USA så går sesong 15 nå, den kan sees på nett :sjenert:

Åh! Har du link?:)

Gjest Prøvis
Skrevet

Det blir moro :) Jeg begynner også å bli lei Tyra men vet ikke hvem jeg vil ha med i stedet, er spent på hvem som er med som "meddommer" denne gangen.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg vil se enda en sesong av norsk top model - de norske modellene er så mye mer down to earth i forhold til de amerkanske. De amerkanske sutrer så forbanna mye og eier ikke selvinnsikt. Blir så provosert hver gang de skylder på alt og alle hver gang noe går feil istedenfor å ta til seg tipsene de får av fotografene og Tyra :kjefte:

... Men selvfølgelig skal det sees :popcorn:

Skrevet

Gleder meg til ny sesong :popcorn:

Men etter sesong 9 begynte jeg å bli lei av Tyra. Synes hun reklamerer så mye om seg selv på en måte. Hvis det er en kjent designer som gjestedommer så kan hun si: Dette er ***** og jeg har gått kjempe mange motoshow for han eller hvis det er en fotograf kan hun si: Han har tatt noen av mine beste bilder osv og jeg har vært i den og den reklamen og gjort det og det. Blir lei av skrytinga hennes.

Skrevet

Det blir moro :) Jeg begynner også å bli lei Tyra men vet ikke hvem jeg vil ha med i stedet, er spent på hvem som er med som "meddommer" denne gangen.

Jeg å. Gøy med noen nye dommere. Lurer på om Nigel Barker fortsatt er med?

Tror jeg aldri blir lei av Top Model.

Skrevet

Blir aldri lei av programmet jeg heller, men blir litt lei av Tyra!

Hver gang hun skal vise hvordan de kunne ha gjort det annerledes på bildet sitt, så viser hun det samme ansiktet.. Haka litt ned, strekke halsen og "smize" ..

Heidi Klum synes jeg ikke kunne ha vært programleder, hun er jo i Projekt Runway :yvonne: Det er jo hennes program!

Gjest Consensio
Skrevet

Er litt lei av Tyra jeg også, men det er jo hun som har startet/laget programmet så tviler vel på at hun gir fra seg denne rollen til noen andre.

Programmet er vel så som så, blir litt vel tåpelig noen ganger, men blir likevel sittende klistret til TV skjermen når det er på :fnise:

Skrevet

jeg ser på sesong 15. nigel er fortsatt med. mange interessante utseender! har ingenting imot tyra jeg. det er jo hennes show og da må hun få lov å drive med egenreklame siden hun ikke gjør noe modellering mer ;)

Skrevet

Siden det var Tyra som fikk ideen om å lage dette programmet så tviler jeg på hun kommer til å gi seg. Men ja jeg er utrolig lei av henne jeg også. Blir litt to much noen ganger. Jeg er også litt lei av han Miss J. Men er overhode ikke lei av programmet. Elsker Top model!

Har sett alle sesongene og er faktisk kun 3 vinnere jeg har likt. Å det er:

Adrianne fra sesong 1

Caridee fra sesong 7

Saleisha fra sesong 9

Skrevet

Jeg skal se neste ANTM. Gleder meg. :danse: Har sett alle de andre.

Enig med hun som sier at de norske har mer beina på jorde og det liker jeg.

Noen som vet når den norske begynner?

Skrevet

er litt mettet jeg, og dessuten har jeg alltid sett hele sesongen på 1 kveld på youtube... Det er ikke så spennende.

Skrevet

De norske gir jo alltid opp og orker ikke presset, går tilbake til skolebenken eller får ikke jobb. Huff og huff...

Men må se da, det er jo så morro siden det er Norsk lissom...

:goodbye: Ser deltakere jobbe i butikker etterpå er ikke akkuratt inspirerende.

Og Vendela er helt skrudd, ler meg skakk. Fan-Thomas har helt rett.

Skrevet

I love Top Model!

Syns det er litt dumt at de sender nye episoder midt på dagen på lørdager nå.

Jeg kan også bli litt lei Tyra, også er hele konseptet veldig selvmotsigende til tider.

Så på en episode av den kanadiske versjonen der han Jay Manuel (?), i hvertfall han med grått hår, er programelder, og der fikk de kjeft når de møtte opp til dømmingen i flate sko, en modell skulle aldri vise seg uten høye hæler. Har aldri hørt Tyra si noe om det, og der går de i flate sandaler hele tiden.

Er det forresten noen av dere som har sett på den australske versjonen?

Jentene der finner alltid på noe tull med de andre. Klipper håret når de sover, kumøkk i senga, krem i dyna etc. Må være noe med kulturen der nede? har sett det i flere forskjellige sesonger.

Skrevet

I love Top Model!

Syns det er litt dumt at de sender nye episoder midt på dagen på lørdager nå.

Jeg kan også bli litt lei Tyra, også er hele konseptet veldig selvmotsigende til tider.

Så på en episode av den kanadiske versjonen der han Jay Manuel (?), i hvertfall han med grått hår, er programelder, og der fikk de kjeft når de møtte opp til dømmingen i flate sko, en modell skulle aldri vise seg uten høye hæler. Har aldri hørt Tyra si noe om det, og der går de i flate sandaler hele tiden.

Er det forresten noen av dere som har sett på den australske versjonen?

Jentene der finner alltid på noe tull med de andre. Klipper håret når de sover, kumøkk i senga, krem i dyna etc. Må være noe med kulturen der nede? har sett det i flere forskjellige sesonger.

Ja det husker jeg å når hun fikk kjeft av jay Manuel og de andre dommerene pga hun kom i flate sko og at modeller ALLTID må gå med høyesko. Skal man liksom gå med høyehæler hvis man bare skal på butikken f.eks?

Husker en episode fra den australske så hadde noen av jentene barbert vekk det ene øyebrynet på en av jentene som lå å sov. Virkelig barnselig.

Skrevet

Jeg og ser på sesong nr 15 for øyeblikket, og den er veldig god syns jeg. Noen artige twister!

Skrevet

Synes amerikanske er mye bedre og alltid drama:))))Norske bli veldig wannabe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...