Gå til innhold

Kjøp av sex - nedverdigende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Betalt sex kan gi en opplevelse av nærhet, men det vil ikke automatisk bli nærhet

Da er vi nok mer enige :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og det er alltid lidenskap og attraksjon i bunn for vanlig sex? Come on, lets be real - jenter har sex med gutter for hauevis av grunner, noen gjør det fordi de vil ha en rik kjæreste, andre fordi de føler de må (enten fordi de har blitt påspandert middag og smykker eller bare at de synes synd på gutten) så sex kan like gjerne være en illusjon ellers også! Gutter som tenker ut replikker og jakter på one night stands treffer gjerne på slike illusjoner. For han kan tenke at han har nedlagt byttet og er en supertiltrekkende alphamale, men det kan også bare være en illusjon.

Poenget er at sex og pasjon ikke nødvendigvis går hånd i hånd, selv om man ikke kjøper det. Det beste er såklart å være gutt/mann som blir forført av vakre kvinner hver dag og konstant jaktet på av jenter som trygler om å få ligge med han fordi han er så deilig, men nå er jo det meget sjelden. Jeg synes situasjonen hvor menn sikler og strever for å imponere jenta til å gi han godet er like manndomsfrarøvende som de som kjøper sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann 25

Har litt inntrykk, ikke nødvendigvis fra denne tråden, at hvis du er 25 år og jomfru, så er du en taper, uintelligent, stygg og overvektig.

Er selv 25 år og jomfru men absolutt ingen taper. Er i ganske god fysisk form da jeg trener mye, tar en høy utdanning, er ganske intelligent, er ingen Brad Pitt men ser ikke så verst ut. Har fått høre at jeg er ganske hyggelig og snill. Har en venn som tar doktorgrad som er i samme problem.

Når det kommer til sjekking så går det ikke så bra da jeg ikke vet hva jeg skal snakke om og er ganske sjenert (en samtale om hvorfor vi skal ha Cern i Norge er vel ikke så aktuelt?). Samtalene kan fort bli enveiskjør fra min side der jeg tar standard spørsmål som om det var et spørreskjema (vet ikke hvordan jeg skal få jenta til å snakke og kan kanskje bety at jeg var avvist fra det første sekund), eventuelt blir det mer venneaktig. Enkelte kan fort merke at du ikke er så erfaren i gamet og kan dermed bli avvist.

Når sant skal sies så sliter dette jo på humøret og selvtilliten. Tanken på prostituasjon har vært der selv om det er helt uaktuelt. Vil ikke forundre om det finns en god del andre som meg som ikke nødvendigvis er "tapere" av samfunnet men som har det samme problemet og der prostituasjon er aktuelt.

Tenkte dette var litt relevant siden det ikke nødvendigvis er en gammel sjømann, en uintelligent trygdebruker, osv som ikke får seg noe og dermed kan vurdere prostitusjon. Er ikke meningen at dette skal være en avsporing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det kommer til sjekking så går det ikke så bra da jeg ikke vet hva jeg skal snakke om og er ganske sjenert (en samtale om hvorfor vi skal ha Cern i Norge er vel ikke så aktuelt?). Samtalene kan fort bli enveiskjør fra min side der jeg tar standard spørsmål som om det var et spørreskjema (vet ikke hvordan jeg skal få jenta til å snakke og kan kanskje bety at jeg var avvist fra det første sekund), eventuelt blir det mer venneaktig. Enkelte kan fort merke at du ikke er så erfaren i gamet og kan dermed bli avvist.

Jeg tror rett og slett du trenger litt trening i å omgås jenter, uten at det nødvendigvis skal være noe sjekking involvert i det. Hvordan snakker du med gutter?

Hvordan er du når du er deg selv og ikke tenker over hva du bør si?

Snakk på samme måte til jenter, vis dem hvem du er.

Og det må da finnes noen jenter som kan si noe vettugt om Cern du kan skravle med?

Jeg mistenker at du leter etter feil jenter hvis du ikke kan snakke med dem om de temaene du er opptatt av, hvis man ikke kan det er man jo helt på avveie.

My five cents

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prostitusjon er ikke et alternativ til ideen om erobring etc. men heller et alternativ til f.eks onani. Du blir tilfredsstilt seksuelt - men kan ikke pårope deg at det er fordi du har forført noen. Runke kan alle gjøre, og sammenligner man med det er jo kjøp av sex bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prostitusjon er ikke et alternativ til ideen om erobring etc. men heller et alternativ til f.eks onani. Du blir tilfredsstilt seksuelt - men kan ikke pårope deg at det er fordi du har forført noen. Runke kan alle gjøre, og sammenligner man med det er jo kjøp av sex bedre.

Ja nettopp! Er det som er greia. Kjøp av sex er heller et substitutt for å onanere enn lidenskapelig sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest_mann34

Har selv opptil flere ganger kjøpt sex fra såkalt "luksus-prostituerte".

Disse damene gjør det helt frivillig, har snakket med et par av dem som jeg har truffet flere ganger, og de gjør det av en (god) grunn; De tjener fett. De kan tjene mellom 80-300000 i mnd! Det har vært reportasjer i forskjellige magasiner om lignende damer.

De reiser rundt, kanskje en mnd el to, så har de penger nok til å kunne reise rundt,feriere, kjøpe bil og hus og fortsatt ha til noe attåt.

Når man treffer disse damene er det (man skulle kanskje ikke tro det) veldig hyggelig.

De behandler deg med respekt, smiler, er hyggelig og fål en til å føle seg vel.

Menn ønsker ikke så mye dill og dall alltid, bare litt rett frem sex, rett og slett. Og disse "modell-utseende-damene" er en deilig måte å få utløp på.

De kan strippe for deg, massere, kose. I tillegg behandler man hverandre med respekt. (Begge er jo inneforstått med at "hallo, du er ei som selger sex", og "jeg er en som kjøper sex").

Så å sammenligne dette med Mumba-bumba fra nigeria som blir tvunget til å ha sex i en bil i skippergata blir helt feil føler jeg hvertfall.

Jeg betaler 1500kr for å få utløp for en fantasi, ha deilig sex en times tid, og der har vi ei voksen dame som tilbyr seg det, helt frivillig, what's the problem?

Vi er myndige og kan ta egne valg, vi ser ikke ned på hverandre! Etter seansen forlater man og trenger ikke ringe dama, ligge å kose med henne osv.osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...