Gå til innhold

Godt voksne, norske menn med langt yngre, thailandsk kone


Monica1968

Anbefalte innlegg

Uff, enda en bråkebøtte av en a-n-o-n-y-m spyflue, arghh...

Neida, føler meg ikke truffet, men kan bare ikke gi blanke faen når man ser så ufattelig mye uvitenhet (eller skal man heller kalle det utspekulert bedriten fantasi), særlig fra folk som ikke en gang tør ytre dritten sin under sitt kallenavn. Dere er og blir bare så vannvittig lavmåls, feige og totalt ufordragelige at det fins ikke ord for det...

Samtidig er det jævlig moro å se disse halvhysteriske angrepene deres, der dere veiver i blinde etter noe å bruke, blottet for fakta eller troverdighet overhode. Stakkars arme krek, du er vel samme krakilske kjerringa jeg svarte lenger opp i debatten her. Ikke godt å si, slik dere forvirrer og forsøpler debattene bak AB-funksjonen!!

ohhhh føler du deg tuffet støggen sjæl...Ikke rart du kaller norske kvinner bibmoer.Du har vel aldri hatt sjans på noen av dem.Hvor er den stakarslige rotta av en kone du har?Mens du bruker flere timer på å svare på innlegg her.Mankan jo se du føler deg truffet feiting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest A. Caron

ohhhh føler du deg tuffet støggen sjæl...Ikke rart du kaller norske kvinner bibmoer.Du har vel aldri hatt sjans på noen av dem.Hvor er den stakarslige rotta av en kone du har?Mens du bruker flere timer på å svare på innlegg her.Mankan jo se du føler deg truffet feiting.

Ohhhh, kanskje på tide med et kurs i norsk rettskrivning? Merkelig, denne sammenhengen med folk som er like ødelagt inni hodet som det de køler fra seg på tastaturet, hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle bruker 1 time på å svare som deg.Gå heller og lær kona di norsk din taper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest A. Caron

Ikke alle bruker 1 time på å svare som deg.Gå heller og lær kona di norsk din taper.

Du vet, det er stor forskjell på hvem som prioriteres et kjapt svar, og du er definitivt ikke blant de som står først i køen. Før DU rakk å spy nok en gang på tastaturet ditt, rakk jeg å både legge minstemann og lufte bikkja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Jeg skjønner ikke at A Caron og mange her snakker om unge menn som skaffer seg thailandske damer når tråden KUN handler om middelaldrende menn som finner seg thailandske damer som er langt yngre enn seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herremin for noen ufyselige mennesker som poster i denne tråden. Dere kan virkelig ikke ha det særlig godt med dere selv som må ty til skjellsord som "horer", "golddiggers" og "snakkende hunder" om asiatiske damer. Ærlig talt, skjerp dere!

Jeg er lykkelig gift med min thailandske kone på 5. året og vi har to flotte barn sammen. Vi forsøkte å bo i Norge en periode, men pga alle fordommer og drittslenging mot meg, min kone og ikke minst min datter, valgte vi å forlate landet for godt og bosette oss i Thailand. Noe jeg ikke angrer ett sekund på. Fy faen så flau jeg blir på vegne av nordmenn når jeg leser noen av innleggene her.

Min 3 år gamle datter er faktisk mer voksen enn mange av dere som skriver her inne, og jeg er sjeleglad at hun nå vokser opp i et samfunn med en atskillig bedre kultur, moral og medmennsklighet enn det norske som er i ferd med å råtne helt bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop28

Herremin for noen ufyselige mennesker som poster i denne tråden. Dere kan virkelig ikke ha det særlig godt med dere selv som må ty til skjellsord som "horer", "golddiggers" og "snakkende hunder" om asiatiske damer. Ærlig talt, skjerp dere!

Jeg er lykkelig gift med min thailandske kone på 5. året og vi har to flotte barn sammen. Vi forsøkte å bo i Norge en periode, men pga alle fordommer og drittslenging mot meg, min kone og ikke minst min datter, valgte vi å forlate landet for godt og bosette oss i Thailand. Noe jeg ikke angrer ett sekund på. Fy faen så flau jeg blir på vegne av nordmenn når jeg leser noen av innleggene her.

Min 3 år gamle datter er faktisk mer voksen enn mange av dere som skriver her inne, og jeg er sjeleglad at hun nå vokser opp i et samfunn med en atskillig bedre kultur, moral og medmennsklighet enn det norske som er i ferd med å råtne helt bort.

Men å kalle NORSKE damer for horer, golddiggere, ol DET er greit eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men å kalle NORSKE damer for horer, golddiggere, ol DET er greit eller?

Nei, selvfølgelig ikke. Men enkelte hunnkjønns kommentarer her inne gjør vel ikke til at fordommene MOT norske kvinner blir særlig mindre. Å kalle kona til en motdebattant for en rotte er faen meg lavmål! Sånne avstumpa mennesker skulle hatt juling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Nei, selvfølgelig ikke. Men enkelte hunnkjønns kommentarer her inne gjør vel ikke til at fordommene MOT norske kvinner blir særlig mindre. Å kalle kona til en motdebattant for en rotte er faen meg lavmål! Sånne avstumpa mennesker skulle hatt juling!

Jeg snakker bare stygt fordi mennene her inne slenger dritt til meg. Og jeg har ingen problemer med damer fra thailand så lenge de gifter seg pga kjærlighet. Er lite sannsynlig at en 19 åring blir forelska i og vil gifte seg med en mann på 60, det må du da pokkert ta meg være enig i?

For øvrig enig i at det er stygt å kalle dem rotter. Det er bare rasistisk

Endret av BettyBoop28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker bare stygt fordi mennene her inne slenger dritt til meg. Og jeg har ingen problemer med damer fra thailand så lenge de gifter seg pga kjærlighet. Er lite sannsynlig at en 19 åring blir forelska i og vil gifte seg med en mann på 60, det må du da pokkert ta meg være enig i?

For øvrig enig i at det er stygt å kalle dem rotter. Det er bare rasistisk

La meg fortelle deg en ting. Å gifte seg basert på kjærlighet er langt i fra normalt her på kloden vår, det er mer et vestlig fenomen. De fleste av jordens 7 milliarder mennesker gifter seg på bakgrunn av andre kriterier enn kjærlighet alene slik det gjøres i vesten. Så betyr det at vesten har rett og resten av verden tar feil? Eller er det litt mer nyansert enn så?

Min svigerfar, som er av den konservative sorten, sa til meg før jeg giftet meg med datteren hans: Et giftemål er altfor viktig til å basere det på kjærlighet alene. Tar han feil? Eller er det et snev av sannhet i det? Så kan man jo sammenligne skillsmissestatistikk fra vesten kontra resten av verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

1. La meg fortelle deg en ting. Å gifte seg basert på kjærlighet er langt i fra normalt her på kloden vår, det er mer et vestlig fenomen. De fleste av jordens 7 milliarder mennesker gifter seg på bakgrunn av andre kriterier enn kjærlighet alene slik det gjøres i vesten. Så betyr det at vesten har rett og resten av verden tar feil? Eller er det litt mer nyansert enn så?

2. Min svigerfar, som er av den konservative sorten, sa til meg før jeg giftet meg med datteren hans: Et giftemål er altfor viktig til å basere det på kjærlighet alene. Tar han feil? Eller er det et snev av sannhet i det? Så kan man jo sammenligne skillsmissestatistikk fra vesten kontra resten av verden.

1. jamen nå bor vi jo i vesten og her er det bare kjærlighetsekteskap som er sosialt akseptert.

2. Nei han tar ikke feil når han sier det ikke skal baseres på kjærlighet ALENE, men det skal jo ikke være som i middelalderen der ekteskap var nesten en forretningsavtale. Kjærlighet MÅ det jo være.

Er forresten bedre å skille seg enn å leve i et dårlig ekteskap hvor man bare holder ut med hverandre men innerst inne hater hverandre da.. Nå setter jeg det på spissen da men.

Endret av BettyBoop28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lite sannsynlig at en 19 åring blir forelska i og vil gifte seg med en mann på 60, det må du da pokkert ta meg være enig i?

Så hvorfor må hun være forelsket for å gifte seg? Er et ekteskap basert på andre kriterier enn kjærlighet og forelskelse feil? Det har aldri falt deg inn at i andre kulturer så er ekteskap basert på kun kjærlighet kun noe som skjer i eventyr og på film.

Det er fint med et snev av kulturforståelse når man faktisk snakker om andre kulturer, eller opphever sin egen som den eneste riktige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Så hvorfor må hun være forelsket for å gifte seg? Er et ekteskap basert på andre kriterier enn kjærlighet og forelskelse feil? Det har aldri falt deg inn at i andre kulturer så er ekteskap basert på kun kjærlighet kun noe som skjer i eventyr og på film.

Det er fint med et snev av kulturforståelse når man faktisk snakker om andre kulturer, eller opphever sin egen som den eneste riktige.

Ok om man ikke gifter seg av kjærlighet hvorfor vil man gifte seg da om det ikke er for økonomisk trygghet?

Og hvorfor pokker vil en gammel mann på 60 gifte seg med en jente som praktisk talt er et barn? Herregud de må da skjønne at det er ekkelt for en så ung jente å ligge med de? Syns det er ondskapsfullt å gifte seg med en ungjente bare pga kåthet. Stakkars jentunge liksom.

Og nå er det snakk om NORSKE menn som har vokst opp i en NORSK kultur, og de har lært at man gifter seg av kjærlighet.

Endret av BettyBoop28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. jamen nå bor vi jo i vesten og her er det bare kjærlighetsekteskap som er sosialt akseptert.

2. Nei han tar ikke feil når han sier det ikke skal baseres på kjærlighet ALENE, men det skal jo ikke være som i middelalderen der ekteskap var nesten en forretningsavtale. Kjærlighet MÅ det jo være.

Er forresten bedre å skille seg enn å leve i et dårlig ekteskap hvor man bare holder ut med hverandre men innerst inne hater hverandre da.. Nå setter jeg det på spissen da men.

Så fordi man bor i vesten MÅ man gifte seg av kjærlighet, for så å skille seg når den glødende forelskelsen er borte og man skriver på KG og lurer på hva som har skjedd?

Og hvorfor MÅ det være kjærlighet før man gifter seg? Kan ikke det komme senere? Mine norske besteforeldre gitet seg i et arrangert ekteskap for å beholde gårdsdriften innad i familien i Hardanger. De var gift i over 65 år og var gryende forelsket helt til det siste, selvom ikke kjærligheten var der den dagen de giftet seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Så fordi man bor i vesten MÅ man gifte seg av kjærlighet, for så å skille seg når den glødende forelskelsen er borte og man skriver på KG og lurer på hva som har skjedd?

Og hvorfor MÅ det være kjærlighet før man gifter seg? Kan ikke det komme senere? Mine norske besteforeldre gitet seg i et arrangert ekteskap for å beholde gårdsdriften innad i familien i Hardanger. De var gift i over 65 år og var gryende forelsket helt til det siste, selvom ikke kjærligheten var der den dagen de giftet seg.

det er foskjell på forelskelse og kjærlighet. De fleste idag gifter seg etter et årevis langt samboerskap. De ferreste i norge gifter seg når de er nyforelska. Kjærligheten er der men ikke den rosa forelskelsen. Fins mange former for kjærlighet en nyforelskelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok om man ikke gifter seg av kjærlighet hvorfor vil man gifte seg da om det ikke er for økonomisk trygghet?

Og hvorfor pokker vil en gammel mann på 60 gifte seg med en jente som praktisk talt er et barn? Herregud de må da skjønne at det er ekkelt for en så ung jente å ligge med de? Syns det er ondskapsfullt å gifte seg med en ungjente bare pga kåthet. Stakkars jentunge liksom.

Og nå er det snakk om NORSKE menn som har vokst opp i en NORSK kultur, og de har lært at man gifter seg av kjærlighet.

Hva er galt med å gifte seg for økonomisk trygghet? Kan du fortelle meg det?

Ja, vi norske menn har lært at man skal gifte seg av kjærlighet, men betyr det automatisk at det er det eneste riktige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herremin for noen ufyselige mennesker som poster i denne tråden. Dere kan virkelig ikke ha det særlig godt med dere selv som må ty til skjellsord som "horer", "golddiggers" og "snakkende hunder" om asiatiske damer. Ærlig talt, skjerp dere!

Jeg er lykkelig gift med min thailandske kone på 5. året og vi har to flotte barn sammen. Vi forsøkte å bo i Norge en periode, men pga alle fordommer og drittslenging mot meg, min kone og ikke minst min datter, valgte vi å forlate landet for godt og bosette oss i Thailand. Noe jeg ikke angrer ett sekund på. Fy faen så flau jeg blir på vegne av nordmenn når jeg leser noen av innleggene her.

Min 3 år gamle datter er faktisk mer voksen enn mange av dere som skriver her inne, og jeg er sjeleglad at hun nå vokser opp i et samfunn med en atskillig bedre kultur, moral og medmennsklighet enn det norske som er i ferd med å råtne helt bort.

Bra bli i Thailand dere :skratte: Er nok av slike par nå i Norge så trenger ikke flere.Rart at alle som beskytter disse thai damene er gift med dem hahahahahahahahahahah og ingen andre.Jeg synes dem ligner på rotter eller vill svin.Dem er sikkelig stygge,men dere er styggere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Hva er galt med å gifte seg for økonomisk trygghet? Kan du fortelle meg det?

Da er man en golddigger

Endret av BettyBoop28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Ja, vi norske menn har lært at man skal gifte seg av kjærlighet, men betyr det automatisk at det er det eneste riktige?

ja det syns jeg. Syns ikke noe om tvangs/eller arrangerte ekteskap. Det er alltid dama som blir skadelidende under slike ekteskap, eller kanskje og i noen tilfeller mannen som bare blir utnytta pga pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er foskjell på forelskelse og kjærlighet. De fleste idag gifter seg etter et årevis langt samboerskap. De ferreste i norge gifter seg når de er nyforelska. Kjærligheten er der men ikke den rosa forelskelsen. Fins mange former for kjærlighet en nyforelskelse

Så hvorfor er skillsmissestatistikken i Norge og vesten så høy, kontra resten av verden? Her i Norge ender halvparten av alle ekteskap i skillsmisse. Hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...