Gå til innhold

Godt voksne, norske menn med langt yngre, thailandsk kone


Monica1968

Anbefalte innlegg

Gjest A. Caron

Hvis disse mannfolkene er så lei av norske damer,hvorofr da ikke finne en utenlandsk her i Norge?Jo fordi ingen vil ha dem derfor.Disse thai damene er noen golddiggers hele gjengen jeg har ingen godt bildet av dem.De bruker disse stygge mennene til å få opphold i Norge og da er de gjerne slavene deres i 3 år..De er jo horer hele gjengen og der er vel slik disse mennene møter dem.

Guri malla... det eneste som kan sies til ditt forsvar her må jo være om du faktisk ikke er eldre enn dine skriveferdigheter tilsvarer, for da blir jo også innholdet i bokstavraset ditt forståelig :fnise:

Jeg tipper du er den som er shctøgg og horete her, pluss ensom og forlatt (kanskje av en som dro til Asia, hihi...), og derfor må ty til et så lavmåls forsøk på å henge ut oss heldige thai-gifte :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anjelika

Jeg kjenner til noen par med norsk mann og asiatisk dame, og de virker ganske så forskjellige. Noen jeg kjenner er relativt jevnaldrende, har vært gift i flerfoldige år og virker genuint lykkelige sammen. Mannen er også en oppegående og fin fyr. Men man tenker jo likevel sitt når de blir gift etter å ha kjent hverandre en relativt kort stund, og hun kanskje knapt kunne tre ord på engelsk i starten. Altså at det i utgangspunktet kanskje var tuftet på noe annet enn den helt store, ekte kjærligheten? Eller, min definisjon på det anyway..

Forskjellige kulturer har jo litt forskjellige syn på ekteskap. I India hvor det er vanlig med arrangerte ekteskap f eks så gifter de seg kanskje uten å ha møtt hverandre omtrent, men de lærer å kjenne og elske hverandre etter de er gift og det er liksom normalen. Det praktiske kommer først og (eventuell) kjærlighet i andre rekke. Vet ikke hvordan det er i Thailand, men det fremstår jo som økonomisk trygghet står litt høyere i kurs enn forelskelse for mange av de som tar seg en norsk mann. Men det kan jo komme litt av kulturelle forskjeller når det gjelder innstilling til ekteskap, ikke bare at de er beint fram prostituerte. Kjærlighet kan nok gro frem i slike forhold!

Men jeg kjenner også noen som glir RETT inn i stereotypiene. Han ene er rundt 80 år(!) og har en snerten liten snelle, han andre er en totalt ufyselig fyr på alle måter som vel er på sin fjerde thaikone nå (alle forlater han på dagen de har vært her lenge nok til å få oppholdstillatelse). Har også jobbet et merkelig sted hvor mye skrot samles fordi de ikke kan få andre jobber, og der hadde vel samtlige thaikoner.. jeg kjente ikke disse mennene godt personlig eller forholdene deres, men tror ikke akkurat det er helt på jordet å tippe at de slet med å få seg damer i Norge for å si det sånn.. Jeg hadde ikke tatt i dem med ildtang.

Så min erfaring/tro er at slike ekteskap kan være så mangt.. men ikke kom og si at det er en myte at feite, tannløse gamle menn som burde hatt en diagnose eller to "kjøper" seg thaikoner. Det finnes mer enn nok av dem også.

Endret av Anjelika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guri malla... det eneste som kan sies til ditt forsvar her må jo være om du faktisk ikke er eldre enn dine skriveferdigheter tilsvarer, for da blir jo også innholdet i bokstavraset ditt forståelig :fnise:

Jeg tipper du er den som er shctøgg og horete her, pluss ensom og forlatt (kanskje av en som dro til Asia, hihi...), og derfor må ty til et så lavmåls forsøk på å henge ut oss heldige thai-gifte :ler:

Sier en som har ett fly som avatar.Jada du kan godt prøve å gjøre dere om til noen snille kjekke mannfolk,men hele Norge vet hva dere er og hvordan dere er.Du kunne ikke tatt mer feil av meg jeg har fakktisk fått meg en mann i Norge og alle mine kjærester har jeg møtt her.Jeg er over gjennomsnittet pen.I motsetning til deg som må dra til Thailand for å få deg ett knull,og din tenke måte tilsvarer vel en Stygg,feit,gammel norsk gubbe som ikke klarer å få seg noe fitte i Norge og må ty til thaildanske horer...Litt synd på de damene egentlig som må ha seg med noe så stygt.Blir kvalm hver gang jeg ser ett slikt par.Minner veldig om PEDOFILI.

Endret av Bella_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Hørte jeg noen si: PRINSESSESYNDROM??

sikker på jeg har hatt flere menn enn du har hatt damer. Jo jeg KAN faktisk få hvem jeg vil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest A. Caron

Sier en som har ett fly som avatar.Jada du kan godt prøve å gjøre dere om til noen snille kjekke mannfolk,men hele Norge vet hva dere er og hvordan dere er.Du kunne ikke tatt mer feil av meg jeg har fakktisk fått meg en mann i Norge og alle mine kjærester har jeg møtt her.Jeg er over gjennomsnittet pen.I motsetning til deg som må dra til Thailand for å få deg ett knull,og din tenke måte tilsvarer vel en Stygg,feit,gammel norsk gubbe som ikke klarer å få seg noe fitte i Norge og må ty til thaildanske horer...Litt synd på de damene egentlig som må ha seg med noe så stygt.Blir kvalm hver gang jeg ser ett slikt par.Minner veldig om PEDOFILI.

Skal vi se... "ett fly" ja, riktig observert, ikke flere enn "ett" :ler:

Ellers ser jeg jo at du har ramset opp alle fasitsvarene i tur og orden nedover, så mitt svar til deg må bli: ingen øvrige kommentarer og god bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da min asiatiske kjæreste var på besøk sist skjønte vi raskt at vi bare kunne gå ut sammen søndag - onsdag. Grunnene var:

a) Middelaldrende norske kvinner som stirret illsint på oss eller kom med kommentarer som "og så finnes det jo sånne par"

b) Jenter som snakket om damen min til meg som om hun skulle vært en liten jente og ikke en voksen kvinne som stod rett ved siden av meg.

c) Middelaldrende norske menn som legger en slimete arm rundt skulderen hennes og gratulerer meg med å ha "unngått en norsk hurpe".

d) Norske gutter som brøler "hvor mye?" til henne.

På litt roligere tider går det fint, men faen det må være stress å være asiatisk jente i Norge.

Og Belladonna og Bella: Jeg er sikker på at dere kan få hvem dere vil, så lenge dere unnlater å snakke for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest margrit

I grunn ganske artig at du tok opp dette temaet basert på de totalt feilslåtte begrunnelsene dine, for faktum er jo ikke at 60-årige norske menn stikker til sørøstasia pga at norske kvinner ikke vil ha de. Derimot gjør mange norske menn (fra 20-årsalderen og oppover, og i stadig større utstrekning) det av motsatt grunn, nemlig at DE ikke vil ha norske kyniske, egosentriske, overfladiske skrekkøgler til kone og samboer...

Satt på spissen ja, men dog et faktum som garantert stemmer bedre enn alle dine gamle feilaktige myter, og som dessuten burde jekke deg noen hakk ned fra pidestallen du åpenbart tror du sitter på som "deilig norsk uoppnåelig kvinne".

Tro meg jeg har ikke møtt en eneste mann med thai-dame som hadde hatt sjangs hos norske kvinner. Og jeg har faktisk møtt en del! Har en del av de i perifer vennekrets. Jeg er ikke enig i at de er mannsjåvinistiske svin som reiser til Thailand for å få seg en snakkende hund, men at de er i en kategori norske damer faktisk ikke vil ha det er sikkert og visst.

(I første del av innlegget ditt trodde jeg egentlig du svarte utifra at du hadde møtt kjærlighet, men delen jeg siterer tyder jo egentlig på at du er en av de mennene vi ikke vil ha)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se... "ett fly" ja, riktig observert, ikke flere enn "ett" :ler:

Ellers ser jeg jo at du har ramset opp alle fasitsvarene i tur og orden nedover, så mitt svar til deg må bli: ingen øvrige kommentarer og god bedring!

Psykopat.Skriv deg inn på sykehus pedo.Og sist men ikke minst når dere er ute og jakter på thai damer finn dere en på DERES EGEN ALDER.

Endret av Bella_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest A. Caron

Tro meg jeg har ikke møtt en eneste mann med thai-dame som hadde hatt sjangs hos norske kvinner. Og jeg har faktisk møtt en del! Har en del av de i perifer vennekrets. Jeg er ikke enig i at de er mannsjåvinistiske svin som reiser til Thailand for å få seg en snakkende hund, men at de er i en kategori norske damer faktisk ikke vil ha det er sikkert og visst.

(I første del av innlegget ditt trodde jeg egentlig du svarte utifra at du hadde møtt kjærlighet, men delen jeg siterer tyder jo egentlig på at du er en av de mennene vi ikke vil ha)

Og dermed var ditt bidrag med overfladisk skvadder mottatt, takk for den du... For det er nettopp DER kvinnfolk av ditt kaliber befinner dere. "Å ha sjans på" innebærer ene og alene en 10`er på utseendeskalaen, pikk på 20+ og banken svulmende av pææng, DA kan de gjerne få spandere første drinken, ha ha ha.....

Kjempebra at du så til de grader tilkjennegir deg som ei av de skrekkøglene jeg hadde i tankene når jeg skrev innlegget du siterte, for ditt kaliber er jo bare fasiten på hva vi virkelig jubler over å slippe å ha med å gjøre når vi sitter på flyet mot sørøst :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest A. Caron

Psykopat.Skriv deg inn på sykehus.

Feil vesla, det var JEG som ønska DEG god bedring, ergo er det du som må LEGGES (man skriver seg ikke inn, man legges inn) inn på sykehus :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil vesla, det var JEG som ønska DEG god bedring, ergo er det du som må LEGGES (man skriver seg ikke inn, man legges inn) inn på sykehus :skratte:

Er nok ikke jeg som trenger det,men du gamle gris.Og man kan skrives inn på sykehus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest A. Caron

Er nok ikke jeg som trenger det,men du gamle gris.Og man kan skrives inn på sykehus.

Javel, og så flott, da skriver vi oss inn begge to, så kan vi fortsette diskusjonen fra sykehussenga. Kanskje blir det litt hardt for deg å holde maska, da jeg er over gjennomsnittet pen, har pikk på 28cm og 75 mill på konto?? Men pytt, typen din trenger jo aldri å få vite om den kinky runden jeg etterhvert (for å få fred) bare må gi deg, og du har jo naturligvis gjort det før, så... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg jeg har ikke møtt en eneste mann med thai-dame som hadde hatt sjangs hos norske kvinner. Og jeg har faktisk møtt en del! Har en del av de i perifer vennekrets. Jeg er ikke enig i at de er mannsjåvinistiske svin som reiser til Thailand for å få seg en snakkende hund, men at de er i en kategori norske damer faktisk ikke vil ha det er sikkert og visst.

(I første del av innlegget ditt trodde jeg egentlig du svarte utifra at du hadde møtt kjærlighet, men delen jeg siterer tyder jo egentlig på at du er en av de mennene vi ikke vil ha)

Det kan jo ikke være riktig. Jeg tror man skal leve svært isolert om man ikke skal kjenne både mindre attraktive menn og mindre attraktive kvinner, og selv om A Caron skulle være så lite attraktiv som du antyder vil det jo være nok av lite attraktive kvinner til å matche ham og hans like. I hvert fall hvis vi ser landet under ett.

Det som bidrar til at noen menn går utenlands for å finne partner er nok at kvinner i mye større grad enn menn flytter til byen, dermed blir det kvinneunderskudd i distrikskommunene. Jeg har stor forståelse for at kvinner ikke uten videre er villig til å flytte ut i distriktene, og derfor blir det nødvendigvis tyngre for menn som er fast bestemt på å bli boende på hjemstedet.

Sånn sett har jeg både forståelse for norske kvinner som foretrekker byen, og forståelse for menn på landet som foretrekker en kvinne fra Asia eller Øst-Europa fremfor et liv som evig ungkar. Det jeg har vanskeligere for å forstå er denne voldsomme aggresjonen en del norske kvinner tilkjennegir overfor asiatiske kvinner. Jeg synes ikke jeg ser tilsvarende oppførsel fra norske menn overfor innvandrermenn eller gutter i Syden som tar for seg av norske jenter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Javel, og så flott, da skriver vi oss inn begge to, så kan vi fortsette diskusjonen fra sykehussenga. Kanskje blir det litt hardt for deg å holde maska, da jeg er over gjennomsnittet pen, har pikk på 28cm og 75 mill på konto?? Men pytt, typen din trenger jo aldri å få vite om den kinky runden jeg etterhvert (for å få fred) bare må gi deg, og du har jo naturligvis gjort det før, så... :fnise:

Stakars deg helt serriøst.Du hadde da ikke hatt behov for å kjøpe deg en hore fra thailand hvis du hadde alt det du drømmer om.Stakars gamle grisen synd på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest A. Caron

Stakars deg helt serriøst.Du hadde da ikke hatt behov for å kjøpe deg en hore fra thailand hvis du hadde alt det du drømmer om.Stakars gamle grisen synd på deg.

Du mener altså at med 75 mill kunne jeg kjøpt DEG i stedet for? Ellers takk vesla, men den jeg allerede er gift med har en verdi det ikke lar seg gjøre å fastsette i kroner og øre, og jeg skal love deg at den verdien er å foretrekke foran både 75 og 750 mill, noe jo DU åpenbart ikke greier å skjønne, naturligvis...

Og seriøst skrives med èn r, stakkars med to k`er og Thailand med stor forbokstav :ler:

Endret av A. Caron
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prøvis

Det kan jo ikke være riktig. Jeg tror man skal leve svært isolert om man ikke skal kjenne både mindre attraktive menn og mindre attraktive kvinner, og selv om A Caron skulle være så lite attraktiv som du antyder vil det jo være nok av lite attraktive kvinner til å matche ham og hans like. I hvert fall hvis vi ser landet under ett.

Det som bidrar til at noen menn går utenlands for å finne partner er nok at kvinner i mye større grad enn menn flytter til byen, dermed blir det kvinneunderskudd i distrikskommunene. Jeg har stor forståelse for at kvinner ikke uten videre er villig til å flytte ut i distriktene, og derfor blir det nødvendigvis tyngre for menn som er fast bestemt på å bli boende på hjemstedet.

Sånn sett har jeg både forståelse for norske kvinner som foretrekker byen, og forståelse for menn på landet som foretrekker en kvinne fra Asia eller Øst-Europa fremfor et liv som evig ungkar. Det jeg har vanskeligere for å forstå er denne voldsomme aggresjonen en del norske kvinner tilkjennegir overfor asiatiske kvinner. Jeg synes ikke jeg ser tilsvarende oppførsel fra norske menn overfor innvandrermenn eller gutter i Syden som tar for seg av norske jenter.

Tror det kan ha noe med kvinneunderskuddet å gjøre jeg også, noe av det i hvert fall. Jeg tror heller ikke at det er fordi mannfolka er for "stygge" for norske damer som gjør at de reiser til Thailand eller Fillipinene og finner seg en kone. Mange reiser heller ikke dit for å finne en kone i utgangspunktet men så treffer de noen som de får kjemi med. Fetteren min er en kjekk kar som aldri har hatt problemer med å finne seg dame, han traff en jente tilfeldig på ferie. De har en del venner, norsk/asiatiske par og utseendet varierer både på damene og mennene men vil ikke påstå at mennene ville ha skremt vannet av norske damer akkurat. Parene har møtt hverandre på forskjellige måter..

De parene i nabolaget matcher hverandre både utseendemessig og aldersmessig, men jeg har jo sett par hvor aldersforskjellen har vært stor men kjenner dem ikke og kan derfor ikke si mer om dem. De jeg kjenner er i hvert fall hyggelige, har vært sammen i flere år og de jobber. Jeg tror ikke det er så mange eldre menn som finner seg veldig unge asiatiske damer, noen finnes men det er nok langt flere som finner damer mer lik dem selv i alder.

Ellers må jeg si at denne diskusjonen har utartet seg til å bli lite hyggelig ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alle, absolutt alle norsk mann-thaidame par jeg vet om ( og det er en del), er menn som ingen norske damer vil ha. Enten så er de gamle griser, mannssjåvinister, drittsekker som slår eller oversjalu typer. Den gjengse nordmann drar ikke til Patanga og liknende steder og finner seg en barhore og gifter seg med vettu.

Har jobbet sammen med et par av disse importerte damene, og felles for dem, er at de er ulykkelige og deprimerte. Vantrives pga klima, språk, mat, kultur og en mann som ikke er spesielt god.

Samtidig er de kjempeopptatt av å hele tiden understreke at de er ikke en del av stereotypen - håååå nei - de møttes hvert fall TRE ganger før de giftet seg...

Også har de en merkelig greie med å hele tiden spørre oss norske damer om vi er glad i mannen vår. "Du glad i din mann?" "Noen ganger du kjenner du er glad i din mann?" Ehhhhh.....ja...ellers hadde jeg ikke vært sammen med han.

Og om du A. caron ikke følte deg så truffet, ville du vel gitt blanke f... i denne debatten, og heller kost deg med den deilige kona di?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers må jeg si at denne diskusjonen har utartet seg til å bli lite hyggelig ..

"lite hyggelig" er noe man venner seg til ganske raskt på internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest A. Caron

Tror det kan ha noe med kvinneunderskuddet å gjøre jeg også, noe av det i hvert fall. Jeg tror heller ikke at det er fordi mannfolka er for "stygge" for norske damer som gjør at de reiser til Thailand eller Fillipinene og finner seg en kone. Mange reiser heller ikke dit for å finne en kone i utgangspunktet men så treffer de noen som de får kjemi med. Fetteren min er en kjekk kar som aldri har hatt problemer med å finne seg dame, han traff en jente tilfeldig på ferie. De har en del venner, norsk/asiatiske par og utseendet varierer både på damene og mennene men vil ikke påstå at mennene ville ha skremt vannet av norske damer akkurat. Parene har møtt hverandre på forskjellige måter..

De parene i nabolaget matcher hverandre både utseendemessig og aldersmessig, men jeg har jo sett par hvor aldersforskjellen har vært stor men kjenner dem ikke og kan derfor ikke si mer om dem. De jeg kjenner er i hvert fall hyggelige, har vært sammen i flere år og de jobber. Jeg tror ikke det er så mange eldre menn som finner seg veldig unge asiatiske damer, noen finnes men det er nok langt flere som finner damer mer lik dem selv i alder.

Ellers må jeg si at denne diskusjonen har utartet seg til å bli lite hyggelig ..

For å begynne med å kommentere din siste setning, JA, debatten har definitivt utartet til å bli lite hyggelig, og det mener jeg vi kan takke disse mindre formuleringsbegavede overfladiske bimboene for, som ikke evner annet enn å komme med ensidig pjatting om hvilke ølvommede gamle griser vi er, som har vært i Thailand og funnet oss livsledsagere. Hadde folk kunnet uttale seg med bakgrunn i virkelig kjennskap til realitetene, som deg og Cuckold, hadde det nok ikke utviklet seg til disse personfokuserte konkurransene i drittslenging.

Nå skal det også sies at åpningsinnlegget inviterte til dette fra første bokstav, så sånn sett var det vel lite hyggelig allerede da...

At det finnes flest asiatisk-norske par i distriktene er nok korrekt, og det har nok også en viss grad av sannhet i seg at dette skyldes en mer eller mindre grad av underskudd på damer der, da disse som Cuckold skrev helst flytter inn til byene.

Nå bor ikke jeg midt i noen by akkurat, men i ganske nær beliggenhet til flere byer, så de jeg kjenner av asiatisk-norske par bor både i og utenfor disse byene.

Felles for alle (meg selv medregnet) er at vi traff våre koner mens vi ferierte i Asia, og de fleste mennene har dessuten brukt noe tid på å bli kjent med både jentene og deres familier før man tok skrittet og få damene oppover for så å gifte seg.

Nå er det også faktisk slik, at å bli kjent med en asiatisk dame ofte er en ren utholdningstest og et langtidsprosjekt uten sidestykke, der man lever på hver side av jorda i månedsvis mens man venter på at byråkratiet skal gjøre sitt for at man endelig får bo sammen.

Og når damen endelig er her MÅ man gifte seg forholdsvis kjapt, ellers er det sporenstreks tilbake til hjemlandet, sånn er faktisk regelverket. Så alle som ikke vet hvor mye tålmodighet som faktisk må til fra begge parter burde bare holde kjeft om hvor dårlig man kjenner hverandre før man hopper til alters og gifter seg. Et forhold som holder til tross for at man bor adskilt i kanskje opptil halvannet år før man endelig får full tid sammen, jeg vet ikke, men jeg tror dèt grunnlaget er vel så lovende som hos par her i Norge som ofte gifter seg etter en måned sammen.

Ellers har jeg inntrykk av at asiatgifte menn, enten de bor i byen eller distriktene, er normalt utseende, ressurssterke og befinner seg i alle aldre, og damene deres på det jevne i matchende alder. Dette pisset bimboene over her pøser ut med, er nok med all sannsynlighet et resultat av arten som antakelig ikke helt har tålt forflytningen fra landsbygda til storbyen og blitt bitt av kombinasjonen snobbete, materialistisk overfladisme, hrmff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest A. Caron

Alle, absolutt alle norsk mann-thaidame par jeg vet om ( og det er en del), er menn som ingen norske damer vil ha. Enten så er de gamle griser, mannssjåvinister, drittsekker som slår eller oversjalu typer. Den gjengse nordmann drar ikke til Patanga og liknende steder og finner seg en barhore og gifter seg med vettu.

Har jobbet sammen med et par av disse importerte damene, og felles for dem, er at de er ulykkelige og deprimerte. Vantrives pga klima, språk, mat, kultur og en mann som ikke er spesielt god.

Samtidig er de kjempeopptatt av å hele tiden understreke at de er ikke en del av stereotypen - håååå nei - de møttes hvert fall TRE ganger før de giftet seg...

Også har de en merkelig greie med å hele tiden spørre oss norske damer om vi er glad i mannen vår. "Du glad i din mann?" "Noen ganger du kjenner du er glad i din mann?" Ehhhhh.....ja...ellers hadde jeg ikke vært sammen med han.

Og om du A. caron ikke følte deg så truffet, ville du vel gitt blanke f... i denne debatten, og heller kost deg med den deilige kona di?

Uff, enda en bråkebøtte av en a-n-o-n-y-m spyflue, arghh...

Neida, føler meg ikke truffet, men kan bare ikke gi blanke faen når man ser så ufattelig mye uvitenhet (eller skal man heller kalle det utspekulert bedriten fantasi), særlig fra folk som ikke en gang tør ytre dritten sin under sitt kallenavn. Dere er og blir bare så vannvittig lavmåls, feige og totalt ufordragelige at det fins ikke ord for det...

Samtidig er det jævlig moro å se disse halvhysteriske angrepene deres, der dere veiver i blinde etter noe å bruke, blottet for fakta eller troverdighet overhode. Stakkars arme krek, du er vel samme krakilske kjerringa jeg svarte lenger opp i debatten her. Ikke godt å si, slik dere forvirrer og forsøpler debattene bak AB-funksjonen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...