Gå til innhold

Godt voksne, norske menn med langt yngre, thailandsk kone


Monica1968

Anbefalte innlegg

Herregud, så mye usakelig drit dere gidder å slenge til hverandre! :kjefte:

Nå gidder ikke jeg å abonere på dette trådet lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest A. Caron

Jeg kan få hvem pokker jeg vil jeg:P

om du har dame så må jeg si at du har vært ufattelig heldig som klarte å huke tak i en dame. Eller nei, du måtte vel dra til Thailand å finne en:p

Få hvem pokker du vil ja? Alle med IQ lik skostørrelsen sin da? (hihi...)

Ellers må jeg skryte av evnen din til å gjenbruke andres allerede brukte poenger, har du ingen selvkomponerte?? :ler: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Få hvem pokker du vil ja? Alle med IQ lik skostørrelsen sin da? (hihi...)

Ellers må jeg skryte av evnen din til å gjenbruke andres allerede brukte poenger, har du ingen selvkomponerte?? :ler: :ler:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo alle vet at de som går for thaidamer gjør det fordi ingen norske jenter vil ha dem..

Hahaha... er det mulig! Med sånne holdninger skjønner jeg veldig godt hvorfor flere og flere norske menn finner seg partner i utlandet. Makan til oppgulp og dårlig skjult misunnelse og uvitenhet skal man lete lenge etter. Ta deg en lykkepille eller ti så blir det kanskje menneske av deg en gang også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Hahaha... er det mulig! Med sånne holdninger skjønner jeg veldig godt hvorfor flere og flere norske menn finner seg partner i utlandet. Makan til oppgulp og dårlig skjult misunnelse og uvitenhet skal man lete lenge etter. Ta deg en lykkepille eller ti så blir det kanskje menneske av deg en gang også.

Misunnelse? Asiatiske jenter er jo ikke pene. Og grunnen til at jeg sa det jeg sa er fordi jeg er dritlei av oppgulpene til han der som har flyet som avatar. Husker ikke hva han heter. Vet det at mange frivillig velger damer fra andre land, men jeg har lov syns jeg å slenge oppgulp tilbake til en som slenger oppgulp til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunnelse? Asiatiske jenter er jo ikke pene.

Misunnelse ja, fordi det skinner jo liksom ikke gjennom. "Asiatiske jenter er jo ikke pene". Joda, asiatiske jenter er vakre både utvendig og innvendig. Nå er heldigvis ikke alle overfladiske og velger partner kun på bakgrunn av utseende, men moral, integritet, verdier og et genuint stort hjerte er viktigere.

Jeg har faktisk en kollega på 23 år som allerede i sin unge alder er lei av skandinaviske damer, og har skaffet seg en flott kjæreste fra Thailand. Som jeg har sagt flere ganger tidligere, det er flere og flere menn som bevisst leter i utlandet etter en fremtidig partner. At det bare er mislykkede menn på 60+ med lite hår og stor mage som har asiatisk dame er i dag bare en myte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan få hvem pokker jeg vil jeg:P

Hørte jeg noen si: PRINSESSESYNDROM??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest A. Caron

Misunnelse? Asiatiske jenter er jo ikke pene. Og grunnen til at jeg sa det jeg sa er fordi jeg er dritlei av oppgulpene til han der som har flyet som avatar. Husker ikke hva han heter. Vet det at mange frivillig velger damer fra andre land, men jeg har lov syns jeg å slenge oppgulp tilbake til en som slenger oppgulp til meg.

Ååå.... så sinna :ler: Og klarte ikke scrolle 3 innlegg opp for å finne nicket mitt, hehe....

Vel, fortsett å være sinna du, det er da du virkelig avslører ditt sanne jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunnelse ja, fordi det skinner jo liksom ikke gjennom. "Asiatiske jenter er jo ikke pene". Joda, asiatiske jenter er vakre både utvendig og innvendig. Nå er heldigvis ikke alle overfladiske og velger partner kun på bakgrunn av utseende, men moral, integritet, verdier og et genuint stort hjerte er viktigere.

Jeg har faktisk en kollega på 23 år som allerede i sin unge alder er lei av skandinaviske damer, og har skaffet seg en flott kjæreste fra Thailand. Som jeg har sagt flere ganger tidligere, det er flere og flere menn som bevisst leter i utlandet etter en fremtidig partner. At det bare er mislykkede menn på 60+ med lite hår og stor mage som har asiatisk dame er i dag bare en myte.

Hmm..pr dags dato har jeg ennå ikke blitt misunnelig på en asiatisk dame. Er ikke noe galt med damene, de kan være søte de, men jeg ville ikke hatt gubbene deres for alt i livet. Har riktignok sett noen få kjekke gutter med asiatiske damer, men da har det vært jenter som har bodd og vokst opp i Norge, ikke hentebruder. Har sett relativt unge menn på rundt 30 som har hentet seg dame der også, men de har heller ikke vært spesiellt atrakive. Barna blir søte da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

For oss som heller ikke tenner spesielt på Øst-Asiatiske damer så har vi jo hele Vest-Asia og Øst-Europa å ta av. Iran og Ukraina f.eks. Skal lete lenge etter vakrere damer enn dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss som heller ikke tenner spesielt på Øst-Asiatiske damer så har vi jo hele Vest-Asia og Øst-Europa å ta av. Iran og Ukraina f.eks. Skal lete lenge etter vakrere damer enn dem.

Var sammen med en persisk dame en gang i tiden. Hun nektet konsekvent å kalle seg iransk. En usedvanlig vakker og intelligent ung dame, men desverre ble giftepresset fra hennes familie litt for mye å takle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prøvis

Her er det mange fordommer ute og går både mot norske damer og mot asiatiske damer.

Jeg kjenner en del norsk-asiatiske par både gjennom familie og i nabolaget. Flesteparten av de parene er ganske lik hverandre i alder. Min fetters kone er 8 år yngre enn han, de har to små barn sammen. Deres venner er også ganske like i alder - selv om parene kan være eldre enn min fetter og hans kone, det samme med naboparene her. Mange av dem har truffet hverandre på ferie, noen har truffe hverandre her hjemme. Jeg har sett par hvor aldersforskjellen virker mye større men det er bare folk jeg har sett ute og som jeg derfor ikke vet mer om.

For meg er det uvesentlig hvor man finner den man blir glad i, hovedsaken er at paret respekterer hverandre og har det godt sammen. Vi vil så klart finne både rene norske par og blandede par hvor det ikke er verken respekt eller godhet, hvor man behandler hverandre dårlig og det syns jeg ikke noe om. Og ja, det finnes "griser" og det finnes "golddiggere", det betviler jeg ikke - men det er jo unntakene, ikke regelen som jeg ser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du AB`fegis, jeg hadde nær sagt takk for omtanken, hehe... Og snakk ikke om hersketeknikker, for da kan jeg jaggu linke til noen tusen Gb eksempler fra kjønnet som virkelig behersker den kunsten.

Du kan jo heller ta en runde med deg selv for å lete etter grunnen til at mange menn drar til andre land, i stedet for å føle slik avsky overfor disse. De har jo ikke gjort deg noe selv om de ikke vil ha deg... :fnise:

Hehe, det er bra du har litt humor. Bare synd du ikke skjønner at det er deg vi andre ler av. :fnise:

Jeg er godt etablert og har aldri hatt problemer med hverken norske eller utenlandske menn.

Jeg føler ikke avsky overfor mennesker som drar til utlandet for å finne seg kvinnfolk/mannfolk, jeg føler avsky overfor menn som deg som har så kvalme, skumle holdninger og tanker om norske kvinner. Det er slike som deg jeg (samt samboeren min og hans kompiser som er her nå) ler av. Du har sullet deg selv så langt inn i deg selv og ditt ego at du ikke klarer å se at du har et sykt menneskesyn (fremfor alt et sykt, sykt kvinnesyn). Du innbiller deg selv at "dere menn" er så lei av norske kvinner, og buhu norske kvinner er så fryktelige. Jeg har aldri truffet en mann som har slike tanker som deg. Det er provoserende, og det er derfor jeg skriver i denne tråden. Men det er i tillegg utrolig fornøyelig, for det gir meg og de rundt meg en god latter flere ganger i uka. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hm, min onkel ble sammen med en dame av asiatisk opprinnelse for noen år siden, og fordommene hagler. En venn av meg spurte om han hadde vært å hentet henne, og hintet veldig på hvor stor aldersforskjellen var. De har vært gift nå i flere år, men fortsatt merker de folk som kikker stygt. Det er kun 3 år mellom dem, men hun har holdt seg nokså godt, mens han begynner å bli grå i håret. Han er verdens snilleste, har en helt ok jobb som han liker, og de tar godt vare på hverandre. Han har vært gift med en norsk dame tidligere, og det er bare tilfeldigheter som gjør at hans nye kone er asiat. Så det trenger absolutt ikke være spill for galleriet man ser, det finnes faktisk folk som forelsker seg i andre enn nabodama.. Vi lever jo i 2010, i det globale samfunn ;)

men selvfølgelig.. det vil alltid finnes endel ekteskap som er på andre vilkår, det er da eksempler på det også.

må si jeg synes det er synd at noen av dere har inntrykk av at "alle" norske damer er så egoistiske og krevende. Jeg ser i allefall på meg selv som omtenksom og oppmerksom, og tror da samboeren også gjør det. De fleste venninnene mine er jenter som en dag kommer til å gjøre en mann (evt kvinne) veldig lykkelig, så har ikke det samme inntrykket som dere. Men igjen, det er alltids unntak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest A. Caron

Hehe, det er bra du har litt humor. Bare synd du ikke skjønner at det er deg vi andre ler av. :fnise:

Jeg er godt etablert og har aldri hatt problemer med hverken norske eller utenlandske menn.

Jeg føler ikke avsky overfor mennesker som drar til utlandet for å finne seg kvinnfolk/mannfolk, jeg føler avsky overfor menn som deg som har så kvalme, skumle holdninger og tanker om norske kvinner. Det er slike som deg jeg (samt samboeren min og hans kompiser som er her nå) ler av. Du har sullet deg selv så langt inn i deg selv og ditt ego at du ikke klarer å se at du har et sykt menneskesyn (fremfor alt et sykt, sykt kvinnesyn). Du innbiller deg selv at "dere menn" er så lei av norske kvinner, og buhu norske kvinner er så fryktelige. Jeg har aldri truffet en mann som har slike tanker som deg. Det er provoserende, og det er derfor jeg skriver i denne tråden. Men det er i tillegg utrolig fornøyelig, for det gir meg og de rundt meg en god latter flere ganger i uka. :fnise:

La meg fortelle deg èn ting ditt anonyme krek, at hva du, din samboer og hans kompiser mener og tror og synser og ler om/av meg, er meg faktisk så fullstendig likegyldig at om det tilfredsstiller deg må du for guds skyld gjerne sprenge KG`s servere med klager på hvor kvalm, motbydelig og ekkel jeg er.

Jeg er for deg et fullstendig ukjent menneske som du helt sikkert aldri har sett eller hørt om, så hvordan i helsike du greier å skaffe deg total oversikt i hvilken person jeg er i det virkelige liv, vel, det burde selv du skjønne blir den virkelige grunn til latter, spott og spe...

Jeg er slett ikke her (eller på noen internettfora for den saks skyld) for å gjøre meg til lags eller bli venn med andre brukere. Jeg bruker dette stedet til å (ja, nettopp, og som du jo også river deg i håret over til min store tilfredsstillelse) PROVOSERE, fyre oppunder, kjefte litt, og få ut litt oppdemmet gørr man selvfølgelig ikke sier rett i fleisen til folk i det virkelige liv (men dog, og i motsetning til deg ditt feige AB-krek), under samme faste nick som jeg har brukt fra dag èn her inne.

At DU tar ting som skrives på internettfora så gravalvorlig og personlig at du blir mentalt påvirket av det er jo synd, men det velger jeg da altså å drite langtrukkent og illeluktende i, for er man voksen nok til å figurere her er man også voksen nok til å skjønne at saltklypa SKAL brukes hyppig når man diskuterer på nett, og særlig når tråden befinner seg på "Skråblikk og generaliseringer"...

Og inntil jeg blir moderert vekk av de som er satt til å overvåke trådene har jeg heller ingen planer om å "skifte stil", verken i denne tråden eller andre, bare fordi noen brukere (deg) finner det jeg skriver støtende.

For så å komme tilbake til saken, det er naturligvis de færreste av mennene her i landet som vil fortelle en norsk kvinne hva han mener om det økende antallet norske kvinner som har likestilt seg vekk fra mulighetene hos dem. Såpass innsikt og tankekraft trodde jeg virkelig selv de enkleste personer var i besittelse av, så her imponerte du jammen stort må jeg si... :fnise:

Videre har jeg heller ikke skrevet konkret at "alle kvinner" i Norge er fryktelige og umulige å bo sammen med, men at tendensen er økende. Likeledes er ikke "vi menn" totalt sett lei av norske kvinner, men tendensen er også her økende.

Du burde ta deg et kurs for å lære hva ordet "tolke" innebærer vesla, for det man lar ligge mellom linjene ER faktisk mulig å se om man har evne til det, i stedet for å trekke forhastede feilaktige konklusjoner.

Og til slutt vesla, mitt kvinnesyn er aldeles ikke "sykt" bare fordi jeg påpeker ett og annet rundt resultater og virkninger feminisme og kvinnekamp har påført samfunnet. Derimot vil jeg sterkt hevde at det finnes masse psykt å både lese og høre av/om menn som har fått føle på kroppen hva kvinner er i stand til når de i sin iver etter å "selvrealisere" seg kjører på med et spill skitnere og mer spektakulært enn hva selvesete Steven Spielberg noen gang makter å gjengi på et filmlerret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For så å komme tilbake til saken, det er naturligvis de færreste av mennene her i landet som vil fortelle en norsk kvinne hva han mener om det økende antallet norske kvinner som har likestilt seg vekk fra mulighetene hos dem. Såpass innsikt og tankekraft trodde jeg virkelig selv de enkleste personer var i besittelse av, så her imponerte du jammen stort må jeg si... :fnise:

Videre har jeg heller ikke skrevet konkret at "alle kvinner" i Norge er fryktelige og umulige å bo sammen med, men at tendensen er økende. Likeledes er ikke "vi menn" totalt sett lei av norske kvinner, men tendensen er også her økende.

Jeg tror heller det handler om at norske kvinner er lei av å være i forhold med egoistiske, unnvikende, konsfliktsky, utro og beregnende menn som forårsåker importen av thai-damer til landet. De mennene ingen norske kvinner vil ha, må kjøpe seg dame i utlandet.

Det er ikke mennene som velger her, det er kvinnene, også kommer dere med patetiske unnskyldninger om at norske kvinner er så kravstore. Og det er fordi dere ikke evner å være i et likeverdig forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Begge i en slik situasjon får det de vil

Mannen: Ei pen dame å være glad i.

Kvinnen: En mann som kan gi henne økonomisk trygghet.

For kvinnene i Thailand og visse andre land er det ikke kjærlighet som er viktigst, men økonomisk trygghet, så begge her får jo det de vil ha. Synes å kalle det menneskehandel, er å trekke det litt vel langt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest A. Caron

Jeg tror heller det handler om at norske kvinner er lei av å være i forhold med egoistiske, unnvikende, konsfliktsky, utro og beregnende menn som forårsåker importen av thai-damer til landet. De mennene ingen norske kvinner vil ha, må kjøpe seg dame i utlandet.

Det er ikke mennene som velger her, det er kvinnene, også kommer dere med patetiske unnskyldninger om at norske kvinner er så kravstore. Og det er fordi dere ikke evner å være i et likeverdig forhold.

Hehe, ja, det er dette dere liker å tro er det riktige. Men desverre for deg er nok sannheten at denne tid er forbi, for nå drar ikke menn til Thailand lenger i frustrasjon over å ha blitt dumpa her hjemme. Nå drar unge, pene og ressurssterke menn uten å ha "luktet på" en norsk kvinne en gang, fordi de vet at sjansen for at et forhold med en sådan går ad undas er uholdbart stor, så hvorfor gamble når man heller kan få noe som har mye større sjans for å vare...

Og de eksemplene du trekker frem, "egoistiske, unnvikende, konsfliktsky, utro og beregnende" er jo nøyaktig og direkte utslagsgivende grunner til at menn nå i større grad enn noensinne velger livsledsager fra andre deler av verden.

Et likeverdig forhold er ikke likeverdig når det baseres på hva KVINNER finner likeverdig, det er jo på dette punktet flere av dere ikke makter å se skogen for bare trær desverre, mens kvinner fra f.eks Thailand vet at noen forskjeller kjønnene imellom aldri kan (eller bør forsøkes) endres/endret.

Men som jeg har skrevet før, kanskje er det også en viss mulighet for at vi menn ikke greier å tilpasse oss den norske frigjorte kvinne anno 2010? Det kan jo være så enkelt at vi ikke henger med i tempoet endringene har pågått i, for vi snakker om ca 40 år, der dere damer har skreket og huiet om likestilling og rottet dere sammen for å lage et opplegg vi menn så har fått tredd nedover øra, uten at vi har hatt noe "organisert" opplegg for å imøtekomme alle endringene.

Kanskje velger vi da i stedet den lettvinte løsningen, mens dere jo selvfølgelig (og på typisk kvinners vis) triumferer over dette og kaller oss bortvalgte tapere og schtøgge ølvommede griser som må kjøpe oss asiabruder, i stedet for å ta innover dere at det hele nok har et noget mer nyansert årsaksforhold enn som så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis disse mannfolkene er så lei av norske damer,hvorofr da ikke finne en utenlandsk her i Norge?Jo fordi ingen vil ha dem derfor.Disse thai damene er noen golddiggers hele gjengen jeg har ingen godt bildet av dem.De bruker disse stygge mennene til å få opphold i Norge og da er de gjerne slavene deres i 3 år..De er jo horer hele gjengen og der er vel slik disse mennene møter dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest A. Caron

Begge i en slik situasjon får det de vil

Mannen: Ei pen dame å være glad i.

Kvinnen: En mann som kan gi henne økonomisk trygghet.

For kvinnene i Thailand og visse andre land er det ikke kjærlighet som er viktigst, men økonomisk trygghet, så begge her får jo det de vil ha. Synes å kalle det menneskehandel, er å trekke det litt vel langt...

Feil...

Mannen: Ei god, kjærlig, omsorgsfull, snill, arbeidsom, ærlig, tro og handlekraftig kone som prioriterer sin familie før "selvrealisering" (pokker ta den fjotten som fant opp det jævla moteordet), karrière, dyre fritidssysler, shopping og en bedriten syklubb som i fellesskap legger opp løpet for alle involverte familiers fremtid og skjebne!

Kvinnen: En god, kjærlig, omsorgsfull, snill, arbeidsom, ærlig, tro og handlekraftig ektemann som bare ønsker seg et harmonisk liv med sin kone og barn, basert på felles innsats både mtp arbeid/inntekt og i hjemmet. Mao, nøyaktig slik min kone og jeg lever :)

Ellers er jeg ikke enig i at kvinnene i Thailand generelt setter økonomisk trygghet foran kjærlighet. Det de imidlertid er opptatt av (flesteparten) er å få seg en jobb, når de kommer hit, slik at de kan bidra med sin del av den økonomiske tryggheten i familien. For thaier sitter ikke på ræva og filer negler, napper kroppshår eller annet dilldall hele dagen. De jobber beinhardt fra morgen til kveld, og jeg har sjøl flere ganger måttet ta fra madammen støvsugeren eller vaskekluten, der hun har hoppet igang med dette selv etter ei økt med overtid på sin forøvrig krevende arbeidsplass.

Og da har ikke jeg sittet og lest avisa altså, bare for å frata enkelte som nå måtte ønske å pådytte meg mannssjåvinistiske ytringer den gleden, men ute i hagen eller andre steder ved/rundt huset og holdt på med andre ting :)

Poenget er i allefall at mange tar fullstendig feil når de skal ytre noe om hvordan thaier tenker, gjør og oppfører seg. Man må ha oppholdt seg et minimum av tid i Thailand, og blitt litt kjent med folket der, før man kan si noe konkret om dette. Samme er det også med alle de mytebelagte vadrerhistoriene man stadig ser/hører, både her på forumet og ellers, ting har nemlig endret seg kraftig fra den gangen første nordmannen "importerte" sin kone fra Asia...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...