aline Skrevet 27. oktober 2010 #61 Del Skrevet 27. oktober 2010 ... en ting til: Det føles tidvis som om det har "gått så langt" som til at man blir sett på som uærlig dersom man som kvinne påstår at man IKKE kunne tenke seg å ha noen som helst seksuell omgang med andre kvinner. Selv er jeg seksuellt frigjort og prøver da alltids ting, har prøvd sex med kvinne og, noe som viste meg klart hvor interessen min IKKE går. .. men om vi er i en diskusjon om dette, og jeg sier at jeg ikke tenner på eller har lyst på kvinner, så har jeg faktisk flere ganger opplevd å få ett litt sånn skrått og lattermildt blikk med kommentarer om at "mhmm?? da har du bare ikke møtt rett kvinne enda vettu!!" DET irriterer meg faktisk!! Det MÅ for guds skyld være lov å vite at man ikke tenner på kvinner når man er kvinne vel? Eller er det liksom ikke akseptabelt lenger at man har prøvd men funnet ut at man ikke har lyster i den retningen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeWaters Skrevet 27. oktober 2010 #62 Del Skrevet 27. oktober 2010 Når handlingen blir legitim, bør ikke da også ordet bli det? Så lenge vi ikke er helt der, vil folk ha forskjellige motiver for å definere seg som det de gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2010 #63 Del Skrevet 27. oktober 2010 For meg er det helt uaktuelt å bli sammen med en kvinne som har hatt sex med kvinner. Hvordan vet man at hun ikke finner på å gjøre det igjen?? Helt uaktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeWaters Skrevet 27. oktober 2010 #64 Del Skrevet 27. oktober 2010 ... en ting til: Det føles tidvis som om det har "gått så langt" som til at man blir sett på som uærlig dersom man som kvinne påstår at man IKKE kunne tenke seg å ha noen som helst seksuell omgang med andre kvinner. Selv er jeg seksuellt frigjort og prøver da alltids ting, har prøvd sex med kvinne og, noe som viste meg klart hvor interessen min IKKE går. .. men om vi er i en diskusjon om dette, og jeg sier at jeg ikke tenner på eller har lyst på kvinner, så har jeg faktisk flere ganger opplevd å få ett litt sånn skrått og lattermildt blikk med kommentarer om at "mhmm?? da har du bare ikke møtt rett kvinne enda vettu!!" DET irriterer meg faktisk!! Det MÅ for guds skyld være lov å vite at man ikke tenner på kvinner når man er kvinne vel? Eller er det liksom ikke akseptabelt lenger at man har prøvd men funnet ut at man ikke har lyster i den retningen? Mange vil mene at du har et snev av biseksualitet i deg! De vil muligens gå så langt som å si at en 100% heterofil ville ALDRI hoppet til køys med en annen kvinne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeWaters Skrevet 27. oktober 2010 #65 Del Skrevet 27. oktober 2010 For meg er det helt uaktuelt å bli sammen med en kvinne som har hatt sex med kvinner. Hvordan vet man at hun ikke finner på å gjøre det igjen?? Helt uaktuelt. Hvordan vet du i det hele tatt noenting? Er det verre at hun har sex med en kvinne enn en annen mann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. oktober 2010 #66 Del Skrevet 27. oktober 2010 ... en ting til: Det føles tidvis som om det har "gått så langt" som til at man blir sett på som uærlig dersom man som kvinne påstår at man IKKE kunne tenke seg å ha noen som helst seksuell omgang med andre kvinner. Selv er jeg seksuellt frigjort og prøver da alltids ting, har prøvd sex med kvinne og, noe som viste meg klart hvor interessen min IKKE går. .. men om vi er i en diskusjon om dette, og jeg sier at jeg ikke tenner på eller har lyst på kvinner, så har jeg faktisk flere ganger opplevd å få ett litt sånn skrått og lattermildt blikk med kommentarer om at "mhmm?? da har du bare ikke møtt rett kvinne enda vettu!!" DET irriterer meg faktisk!! Det MÅ for guds skyld være lov å vite at man ikke tenner på kvinner når man er kvinne vel? Eller er det liksom ikke akseptabelt lenger at man har prøvd men funnet ut at man ikke har lyster i den retningen? Åh her signerer jeg så det synger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2010 #67 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hvordan vet du i det hele tatt noenting? Er det verre at hun har sex med en kvinne enn en annen mann? For meg er det det ja. Har hun sex med en annen mann finner man alltids ut av det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeWaters Skrevet 27. oktober 2010 #68 Del Skrevet 27. oktober 2010 For meg er det det ja. Har hun sex med en annen mann finner man alltids ut av det... Hvis du sier det så Sherlock! Hvordan står det foressten til med oksygen på fantasiplaneten din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2010 #69 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hvis hun har sex med en kvinne så viser hun også at hun bryr seg mer om sex enn om følelser. Dermed så er det en farligere person å være sammen med enn en som ikke ligger med alt som beveger på seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 27. oktober 2010 #70 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hvis hun har sex med en kvinne så viser hun også at hun bryr seg mer om sex enn om følelser. Dermed så er det en farligere person å være sammen med enn en som ikke ligger med alt som beveger på seg. What? DET er det største sludder jeg har hørt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeWaters Skrevet 27. oktober 2010 #71 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hvis hun har sex med en kvinne så viser hun også at hun bryr seg mer om sex enn om følelser. Dermed så er det en farligere person å være sammen med enn en som ikke ligger med alt som beveger på seg. Brukte du hypotetisk deduktiv metode for å komme fram til dette mesterverket av hjernepludring? Kan man ikke få følelser for folk av samme kjønn? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jalp Skrevet 27. oktober 2010 #72 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hvis hun har sex med en kvinne så viser hun også at hun bryr seg mer om sex enn om følelser. Dermed så er det en farligere person å være sammen med enn en som ikke ligger med alt som beveger på seg. Denne var drøy! Finnes det noe forskningsmessig grunnlag for å påstå at de som ikke er hetero har en mer utsvevende livsstil der utroskap er mer akseptert? Hvis en kvinne har sex med en kvinne, kan ikke det involvere følelser? Selvfølgelig kan det det, og følelsene kan til og med komme først, så sex som et hvilket som helst kjærlighetsforhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2010 #73 Del Skrevet 27. oktober 2010 What? DET er det største sludder jeg har hørt! Tenk etter. En som ligger rundt med både menn og kvinner er ikke noe godt emne å slå seg til ro med. Brukte du hypotetisk deduktiv metode for å komme fram til dette mesterverket av hjernepludring? Kan man ikke få følelser for folk av samme kjønn? :klø: Skrev jeg det? Det gjorde jeg så vitterlig ikke. Da må du, som foreviser en så skarp hjerne, ha (med vilje) missforstått noe. Det jeg skrev var at den som ligger rundt med både kvinner og menn ikke er noe godt emne å slå seg til ro med. Tenk etter. For du vet at jeg har rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2010 #74 Del Skrevet 27. oktober 2010 Denne var drøy! Finnes det noe forskningsmessig grunnlag for å påstå at de som ikke er hetero har en mer utsvevende livsstil der utroskap er mer akseptert? Hvis en kvinne har sex med en kvinne, kan ikke det involvere følelser? Selvfølgelig kan det det, og følelsene kan til og med komme først, så sex som et hvilket som helst kjærlighetsforhold. Det bryr meg midt i granskauen om det er forsket på eller ei. JEG kan i alle fall aldri tenke meg å bli sammen med en som har ligget med kvinner. Helt utenkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 27. oktober 2010 #75 Del Skrevet 27. oktober 2010 Tenk etter. En som ligger rundt med både menn og kvinner er ikke noe godt emne å slå seg til ro med. Det er vel nettopp det jeg blir litt trist av å lese. Jeg er aldri, aldri utro, puler aldri rundt, er trofast og kjærlig. Men jeg har større sjans til å pule rundt fordi jeg ikke kan si at jeg ikke kan tenne på damer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeWaters Skrevet 27. oktober 2010 #76 Del Skrevet 27. oktober 2010 Det jeg skrev var at den som ligger rundt med både kvinner og menn ikke er noe godt emne å slå seg til ro med. Tenk etter. For du vet at jeg har rett. Jeg har tenkt etter, og du har overbevist meg om at du har rett. Selvsagt er bifile ingenting å satse på, jammen godt jeg er heterofil, puh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 27. oktober 2010 #77 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg har tenkt etter, og du har overbevist meg om at du har rett. Selvsagt er bifile ingenting å satse på, jammen godt jeg er heterofil, puh! Skal vi pule? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2010 #78 Del Skrevet 27. oktober 2010 En gang til: kvinner som ligger med både kvinner og menn viser at de bryr seg mer om sex enn om følelser. Slike kvinner er helt utenkelige for meg å gå inn i et forhold med. Man vet aldri hva de gjør bak ryggen på en. Kvinner som tenner på kvinner men ikke ligger rundt med hvem som helst er noe annet. Akkurat som kvinner som synes mange menn er kjekke, men ikke ligger med alle hun ser bare for det er noe annet enn en som gjør det med første beste, bare han er kjekk nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeWaters Skrevet 27. oktober 2010 #79 Del Skrevet 27. oktober 2010 Skal vi pule? Hva mener du? Jeg er ferdig, merket du ingenting? Ganske heftig å være heterofil esse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeWaters Skrevet 27. oktober 2010 #80 Del Skrevet 27. oktober 2010 En gang til: kvinner som ligger med både kvinner og menn viser at de bryr seg mer om sex enn om følelser. Slike kvinner er helt utenkelige for meg å gå inn i et forhold med. Man vet aldri hva de gjør bak ryggen på en. Kvinner som tenner på kvinner men ikke ligger rundt med hvem som helst er noe annet. Akkurat som kvinner som synes mange menn er kjekke, men ikke ligger med alle hun ser bare for det er noe annet enn en som gjør det med første beste, bare han er kjekk nok. Okidoki, notert og tatovert på overarmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå