Gå til innhold

Så var vi 4 - de livlige dagene våre :)

sommerfuglen1982

Anbefalte innlegg

Det eneste positive man kan si om kvalme er at den kommer med noe redusert sjanse for spontanabort. Så for første gang: :hoppe: for kvalme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Dagene går fort :rodmer:

En uke siden positiv test i dag. Har vært litt småuggen flere dager, men ikke noe sånn krisekvalm. Har testet et par tre ganger etterpå for å se styrken på streken :sjenert:

Streken blir sterkere og sterkere, så nå tror jeg snart på det :nigo:

Håper alle får en fin uke :blomst:

post-39613-0-93633600-1384758393_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige streker altså!

Sånne vil jeg også ha om et par uker ;)

Ja, de er fiiine :rodmer: håper lillefrø klamrer seg fast..

Og jaaaa, håper du også får to streker når det er testetid :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hurra for kvalme og streker og frøet inne i magen ;)

Tror det er viktig å juble og feire for den situasjon man er i, er man gravid så er man det. Håper frøet sitter godt festet nå, og får utvikle seg til et vakkert lite barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hurra for kvalme og streker og frøet inne i magen ;)

Tror det er viktig å juble og feire for den situasjon man er i, er man gravid så er man det. Håper frøet sitter godt festet nå, og får utvikle seg til et vakkert lite barn!

Sukk ja.... Du sier noe der Pasjonsblomst :) jeg prøver så godt jeg kan! Tror det går sånn passe bra. Er vanskelig å dytte bort de skumle tankene, de trenger seg frem innimellom.. Prøver å slappe av litt mer denne gangen, og ta hensyn til at noe vokser i magen min :rodmer: jeg har til og med bedt S og meg på middag til svigers på onsdag (når mannen skal jobbe lenge....) det gjør jeg ikke ofte :sjenert:

Følger med hos deg og Pasjonsblomst, spennende med prøvemåned :nigo:

Endret av sommerfuglen1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en fredagshilsen :)

Formen er der.. Ømme pupper og murringer, av og til lett kvalm og så er alt helt fint en liten stund.. Tar meg selv i å bli litt redd.. Det er slitsomt :sjenert:

Har fått time på sykehuset til tidlig UL, kjenner det snører seg rundt halsen min :sjenert: håååper for Guds skyld at lillefrø vil klamre seg fast og være med på morroa :rodmer:

Ønsker alle en super november-helg :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det snører seg litt i halsen, krysser fingrene for at alt er bra :) Når skal du på ul?

Ja, kryss i vei :nigo:

Har fått time 12.12, er da ca 8+1.. En stund til, men det går fort og :sjenert::rodmer:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper tiden fram til tidlig UL går fort. Syntes jo at tida fram til det gikk utrolig sakte selv, men det er så utrolig beroligende når man ser at alt er i orden. Det er jeg helt sikker på at det er hos deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper tiden fram til tidlig UL går fort. Syntes jo at tida fram til det gikk utrolig sakte selv, men det er så utrolig beroligende når man ser at alt er i orden. Det er jeg helt sikker på at det er hos deg også :)

Hm, ja.. Håper dagene snart flyr avsted :sjenert:

Nervepirrende uker er det i allefall... Synes det stort sett kun er ømme pupper og at jeg blir superfort sulten som er symptomer å snakke om i dag :sjenert:

Jeg VIL være positiv, men det er så forbaska vanskelig :sjenert::rodme:

Prøver å slappe av mest mulig og spise sunt, vil så inderlig gjerne at dette skal gå veien :nigo::lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hrmf......

Da har jeg vært hos legen.... etter at jeg testet med en CB digital med ukeindikator i dag..

Den viste 2-3, og jeg er liksom 5+6? Mulig jeg er hysterisk men... :sjenert:

Jeg har nå tatt hcg prøve og skal ta ny muligens fredag. Jeg skal ut på reise i dag og får ikke tatt før fredag.

Prøver å holde motet oppe men, det er ikke verdens letteste sak etter MA osv tidligere i høst.

Går det dårlig kan det hende det blir stille fra meg litt igjen, synes det er trått og tenke på alt rundt dette akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Etter min erfaring er ikke den CB digital-testen helt til å stole på når det kommer til indikering av befruktning. Det går nok fint, skal du se! :kose:

Krysser fingrene for at alt er som det skal! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke sånn at man skal legge til to uker på cb-tallene? Fordi at den viser tallene siden befruktning, og ikke siden sist mens? :klo: isåfall så er du 5-6 uker på vei, hvis cben viser 2-3 uker! slik var det iallefall når jeg brukte den sist! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke sånn at man skal legge til to uker på cb-tallene? Fordi at den viser tallene siden befruktning, og ikke siden sist mens? :klo: isåfall så er du 5-6 uker på vei, hvis cben viser 2-3 uker! slik var det iallefall når jeg brukte den sist! :)

Kanskje hun forventer å få 3+ på testen? Hvis man plusser på 2 uker på 2-3, så får man jo 4-5 uker på vei. Når hun nærmer seg 6 uker på vei, er det jo forventet å få 3+ på testen. Men, som sagt, det går ikke an å stole helt på den testen, altså! Egentlig er det noe tull med sånn ukesindikator, for det forvirrer ofte mer enn det opplyser! :opplyser:

Jeg tror alt er i orden, jeg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, ja vi får krysse...

Men 2-3 + 2 blir jo "bare" 4-5... Og neste nivå 3+ indikerer over 5 uker er sånn jeg har forstått det?!? :sjenert:

Jeg vet at en test er en test og at det ikke stemmer helt. Det er derfor jeg har ventet helt til nå med å ta den og.. For jeg tenkte 5+6 sikkertvar nok til å regnes som 5+...

Men vi får se :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ops, var litt kjapp i hoderegninga der :fnise::sjenert: Meeen, det jeg uansett tenkte var at du ifølge cb`en ca fem uker på vei, og det er du jo (selv om du nærmer deg seks uker). Såå følsom er ikke den testen, den er jo ganske unøyaktig i utgangspunktet med å vise 1-2, 2-3, og 3+ ;)

Jeg og tenker alt er i orden! :jepp: ....men skjønner at du begynner å uroe deg igjen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk ja... :sjenert: jeg prøver å tenke det, men det er ikke så lett..

Husker i sv skapet med S så var jeg bombesikker på at menstermin stemte, men ble flyttet 5 dg tilbake... Er jo i grunn like sikker på når EL osv var nå også meeen kanskje det kan være noe muffens der igjen? Har ikke lyst til å styre mer med svindyre tester, så nå får jeg vente å se litt. Bah, jeg som forbandt graviditet med noe koselig - før alt dette i høst / vinter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...