Gå til innhold

Så var vi 4 - de livlige dagene våre :)


sommerfuglen1982

Anbefalte innlegg

Hei! Spennede at det skjer så mye med kroppen, selv om det ikke er akkurat behagelig alltid :):klemmer:

Nå er det ikke lenge igjen!!

Kynnerene står i kø ja, :fnise: sånn er det her også. Kjempedeilig å sitte på do med kynner liksom!

Mye rart, hadde aldri forestilt meg at det kom til å bli så mange forandringer i kroppen når man var gravid.

Merker man grubler mer også nå, spesielt hvordan fødselen begynner!

Har vært så dårlig til å være på nettet i det siste, men nå er vi så mange som nærmer oss termin, at jeg tror jeg må inn å sjekke litt oftere!!

Håper du har en kjempefin søndagskveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Spennede at det skjer så mye med kroppen, selv om det ikke er akkurat behagelig alltid :):klemmer:

Nå er det ikke lenge igjen!!

Kynnerene står i kø ja, :fnise: sånn er det her også. Kjempedeilig å sitte på do med kynner liksom!

Mye rart, hadde aldri forestilt meg at det kom til å bli så mange forandringer i kroppen når man var gravid.

Merker man grubler mer også nå, spesielt hvordan fødselen begynner!

Har vært så dårlig til å være på nettet i det siste, men nå er vi så mange som nærmer oss termin, at jeg tror jeg må inn å sjekke litt oftere!!

Håper du har en kjempefin søndagskveld :)

Hei :vinke:

Ja, det skjer masse for tiden synes jeg... Nå har det tatt til litt igjen her hos meg.. Etter middag kl 1830 har jeg stort sett hatt vondt :sjenert: Kynnere hele tiden og skikkelig rivende smerter. Tenkte meg ut å gå en liten tur, kanskje det setter i sving noe.. Ja, du må nok inn og sjekke litt jevnlig nå :fnise: skjer nok noe med en eller fler av oss innen litt tid. Alle kan vel ikke gå hele tiden ut?! :sjenert:

Fin søndagskveld til deg og :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er sååå spennende!!! :popcorn: Om det ikke skjer noe i dag så blir det iallefall snart, det er jeg sikker på!!! :jepp:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er sååå spennende!!! :popcorn: Om det ikke skjer noe i dag så blir det iallefall snart, det er jeg sikker på!!! :jepp:

:kose:

Ja, vi har en spennende tid foran oss.. På fredag trodde jeg ratt lillegutt skulle være her innen helgen var omme, men... Modning kan helt klart ta tid :fnise: Jeg er ikke utålmodig, så lenge alt er fint med de små huleboerne våre så holder vi ut :)

Har du hatt mer symptomer på modning eller? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi har en spennende tid foran oss.. På fredag trodde jeg ratt lillegutt skulle være her innen helgen var omme, men... Modning kan helt klart ta tid :fnise: Jeg er ikke utålmodig, så lenge alt er fint med de små huleboerne våre så holder vi ut :)

Har du hatt mer symptomer på modning eller? :klem:

Håper du klarer å nyte dagene og samle krefter, og ikke bare vente! :kose:

Vet ikke jeg, overanalyserer sikkert alt, men har vært rar/urolig i magen helt siden fredag, går mye på do, samt en del menssmerter. Men "savner" kynnere og de der "takene" som du har, så tror ikke jeg er like langt i modningen som du! :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du klarer å nyte dagene og samle krefter, og ikke bare vente! :kose:

Vet ikke jeg, overanalyserer sikkert alt, men har vært rar/urolig i magen helt siden fredag, går mye på do, samt en del menssmerter. Men "savner" kynnere og de der "takene" som du har, så tror ikke jeg er like langt i modningen som du! :)

:klemmer:

Ja, jeg venter nok egentlig ikke såååå mye innerst inne tror jeg.. Er vel ikke helt klar tror jeg. Synes det kom brått her før helgen :sjenert:

Har egentlig god tid, håper lillegutt kommer når han er klar :)

I dag har jeg hatt mye kynnere, men iflg div jeg har lest har ikke nødvendigvis hyppige kynnere noe med tidspkt for fødsel å gjøre :sjenert: Kan sikkert gå med det leeenge. Ikke alle som modnes like lenge heller sikkert. Kan hende du nedkommer før meg også, dette er så forskjellig fra tilfelle til tilfelle tipper jeg.

:klem:

Endret av sommerfuglen1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi må vel bare vente og se, ikke så mye annet å gjøre! :) ..og det er veeldig vanskelig å la være å analysere alt som kjennes i kroppen om dagen! ;)

Synes det er veldig kjekt å lese om dere andres erfaringer/symptomer, samt å skrive ned hva jeg selv kjenner da! :jepp:

Nå skal jeg straks finne senga her, håper du får en god natt :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med ukens bilde :) ooog for å juble litt for :strix: 14 dager til termin :strix:

Vi vokser og vokser.. Magen dulter stadig borti ting og på gulvet under stolen min ved spisestua ser det ikke ut (iflg kjære) :sjenert: Smuler og matrester raser ned pga jeg ikke helt har oversikten over omfanget av magen :fnise:

Dette bildet er tatt 38+1 (og større skal vi sikkert bli :fnise: ) Spent på lillegutt sin str når han finner ut å ville ut.. Så lenge han har det bra synes jeg det er fint at han er inne der altså, men alt er klart til han på utsiden, så han skal være hjertelig velkommen når han blir nysgjerrig på oss :jepp:

Håper alle har en fin mandag :nigo:

post-39613-0-00719300-1308560290_thumb.j

Endret av sommerfuglen1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen er fortsatt vakker! :rodmer:

Håper du har en fin dag, og :strix: for 14 dager igjen til termin!!! :hoppe:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen er fortsatt vakker! :rodmer:

Håper du har en fin dag, og :strix: for 14 dager igjen til termin!!! :hoppe:

:klemmer:

Takk for det :rodmer: Jeg synes den begynner å bli diiger, og det gjør den vel sikkert og :fnise:

Jeg har hatt en fin dag, har sitti ute i :sol: sammen med voffsen også har jeg kladda litt som jeg skal fylle inn i boka til lillegutt. Vi har jo kjøpt "da jeg var liten" som sånn minnebok til han. Der er det noen sider hvor man kan skrive brev til barnet, og det har jeg gjort i dag. Det ble en rørende og tårevåt oppgave :fnise: Håper han synes det blir moro at jeg leser det for han når han skjønner litt etterhvert :rodmer:

Nå har jeg fått vondter igjen så jeg skal legge meg litt tror jeg, se om de løsner.. :jepp:

Håper dere har en fin ettermiddag :nigo:

Endret av sommerfuglen1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen er fortsatt vakker! :rodmer:

Helt enig! :jepp::)

Hvordan er formen i dag? Du er vel ikke på sykehuset? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :nigo:

Nææheiii :sjenert: Er nok ikke det.. Da hører du fra meg :fnise:

Har måttet legge meg nå pga jeg har litt vondt da men :sjenert:

Skikkelig stikk og drag nedover ryggen/rompa og murring i nedre del av underlivet. Før middag kjentes det ut som om lillegutt ble trykket nedover :sjenert: Aner ikke om det bare var en følelse eller om det var så ille som jeg følte det var.. Svir og river i hele overkroppen min :gjeiper: Eneste som holder meg fra å ikke tenke at det er maserier (eller andre rier for den del) er at smerten er konstant.. Den kommer ikke og går liksom :sjenert: Blæh, har ikke peiling :fnise:

Litt for spennende å ikke vite noen verdens ting :rodmer: Kanskje jeg skal ringe en spåkone til kvelds :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt for spennende å ikke vite noen verdens ting :rodmer: Kanskje jeg skal ringe en spåkone til kvelds :fnise:

:klemmer:

Tenkte på det samme i dag faktisk ;) Skulle bare visst eksakt dato, og hvordan det hele starter og forløper :ler:

Litt kjedelig at du skal ha såpass mye ubehag da, uten at det liksom skjer noe mer... :sjenert: Men på den annen side, plutselig så kan det jo skje noe :jepp: Når skal du til jordmor igjen? Har du fått undersøkt underdelen forresten? :klo: Ingen som har sjekket meg en eneste gang, lurer litt på om de gjør det mot slutten... :sjenert:

Du får finne frem varmeflaska og prøve å slappe av i kroppen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte på det samme i dag faktisk ;) Skulle bare visst eksakt dato, og hvordan det hele starter og forløper :ler:

Litt kjedelig at du skal ha såpass mye ubehag da, uten at det liksom skjer noe mer... :sjenert: Men på den annen side, plutselig så kan det jo skje noe :jepp: Når skal du til jordmor igjen? Har du fått undersøkt underdelen forresten? :klo: Ingen som har sjekket meg en eneste gang, lurer litt på om de gjør det mot slutten... :sjenert:

Du får finne frem varmeflaska og prøve å slappe av i kroppen :klemmer:

Ja, hadde man visst littegrann så slapp man å tenke om det i det heletatt var noe på gang enda :sjenert:

Ja, jeg synes det er litt snodig.. Men tenker at det kanskje er greit og sånn at jeg tilvenner meg litt vondt :fnise: Har ikke så høy terskel tror jeg egentlig :sjenert: Men dæææven og det trykker, er noen kynnere/tak som river i :rodmer:

Skal til jm på torsdag.. usikker på om de sjekker noe særlig :sjenert: Ja, jeg sitter i godstolen og konsentrerer meg om å slappe av :fnise: Er blitt god på relaxing :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Tror ikke jeg har vært innom boka di enda jeg... :sjenert:

Så tenkte det var på høy tid! ;)

Spennende med modningssymptomer, jeg vil tippe på at han melder sin ankomst 4.juli!

Ha en flott dag, og jeg gleder meg til å følge deg i siste innspurt!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heii :vinke:

Hva gjør du i dag? :) Her har solen tittet frem og jeg sitter på verandaen og nyter solen med en iskaffe og vannmelon :sikle:

Håper alt er bra med deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heii :vinke:

Hva gjør du i dag? :) Her har solen tittet frem og jeg sitter på verandaen og nyter solen med en iskaffe og vannmelon :sikle:

Håper alt er bra med deg! :klemmer:

Hei hei :vinke:

Jeg har stått opp og spist frokost og.... ikke så mye mer enda :fnise::sol: titter frem her og, selv om det var meldt regn-regn og regn :rodmer:

Driver med ett vognteppe jeg bør hekle ferdig, og jeg har begynt å lage dåpsinnbydelser :fnise: Jeg vet det er tidlig, men jeg bruker fort noen timer på en og jeg skal lage 17-20 stk (derfor er jeg ute i god tid) :nigo:

Høres jammen meg fint ut med :sol: på verandaen med iskaffe og forfriskninger :jepp: Har du merket noe mer modningstegn du eller?

Jeg hadde en litt rar opplevelse i dag morres, men litt ekkelt så usikker på om jeg skal legge ut så mye :gjeiper: Ikke sikkert alle er like interessert i å lese om slim og bekker av ukjente ting nedover beina :fnise: Trooor ikke det var noen lekkasje, men er neimen meg ikke sikker. Har ikke fått noe rier eller spes økende vondter så jeg velger å ikke tenke så mye på det :rodmer:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en litt rar opplevelse i dag morres, men litt ekkelt så usikker på om jeg skal legge ut så mye :gjeiper: Ikke sikkert alle er like interessert i å lese om slim og bekker av ukjente ting nedover beina :fnise: Trooor ikke det var noen lekkasje, men er neimen meg ikke sikker. Har ikke fått noe rier eller spes økende vondter så jeg velger å ikke tenke så mye på det :rodmer:

:klem:

Atte var? Slimpropp :hakeslepp: - fortell fortell :hoppe: :hoppe: Her er vi ikke senstitive! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atte var? Slimpropp :hakeslepp: - fortell fortell :hoppe: :hoppe: Her er vi ikke senstitive! :ler:

Hehe, er nok ikke noen fullverdig propp men :sjenert:

Jeg har i de siste dagene hatt litt hvitt/gult slimete "sekret" der nede. I dag morres før dusjen hadde jeg tisset og skulle smøre inn magen med olje (som jeg gjør hver dag 10 min før dusj)

Når jeg sto og betraktet mitt spente mageskinn :gjeiper: merket jeg at jeg ble blaut nedover innsiden på det ene låret :gjeiper: Jadda, jeg hadde tørket meg og jeg tisset ikke på meg.. Var bare noen dråper, men det ble en liten "bekk" Så kjente jeg på det og det var også kommet noen små "klumper" med hvitt/gult :sjenert: Klumpene er ikke noe slimpropp-størrelse, men mer på str med rosiner eller så :fnise: Uansett, ikke vanlig til meg å være :sjenert:

Har ikke hatt noen spes vonde smerter etter det, utover hyppige, litt ubehagelige kynnere og menssmerter, mennneh.. Virker som om noe er på gang selvom kroppen min tydeligvis bruker litt tid på dette her :jepp:

Håper ikke slim og klump-praten min ble for ekkel, det er frivillig å lese :fnise: Forøvrig har jeg ikke hatt noe utflod eller slim med blod i (når/om jeg får det får jeg sikkert spader og hetta :gjeiper: )

:klem:

Endret av sommerfuglen1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...