hegejenta30 Skrevet 22. desember 2010 #41 Del Skrevet 22. desember 2010 Det er så fint å tenke fremover på neste jul! Jeg gleder meg virkelig kjenner jeg! Ønsker deg (og den lille) i magen en riktig GOD JUL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 23. desember 2010 #42 Del Skrevet 23. desember 2010 God jul til deg og dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 23. desember 2010 #43 Del Skrevet 23. desember 2010 God jul Håper den blir slik du ønsker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 24. desember 2010 Forfatter #44 Del Skrevet 24. desember 2010 God Jul til alle KG-jentene fra meg og mini i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #45 Del Skrevet 28. desember 2010 Hei Får vel skrive litt i en ellers avslappende julefeiring I dag kom brevet ang UL 25.01 skal jeg avgårde for å se den lille loppa sprelle igjen :rødme: Gleder meg Har lest brevet maaange ganger allerede Det blir nok en fin dag Ikke så mye nytt å melde herfra egentlig, formen er bra.. Sulten -spes om natta, men kjære disker opp med knekkebrød til alle døgnets tider så jeg klager ikke Ha en fortsatt fin romjul om det er noen som stopper på i Sommerfugl-land Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 29. desember 2010 #46 Del Skrevet 29. desember 2010 I dag kom brevet ang UL 25.01 skal jeg avgårde for å se den lille loppa sprelle igjen :rødme: Det er ikke lenge til i det hele tatt til UL da!! Som tiden flyr! Tihi, lille loppa Har foresten kjøpt noen pakker knekkebrød i dag jeg og, inspirert av deg, er lei av brødskive! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 31. desember 2010 #47 Del Skrevet 31. desember 2010 Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #48 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Godt nytt år til alle Endelig er 2011 her 15 uker i morra (jubler litt på forskudd) Har ikke så mye nytt å skrive om egentlig.. Formen er grei, kjære er mye ute på ski med voffsene om dagen, jeg holder meg unna skiløypa så langt.... Føler meg ikke helt stødig i nedoverbakkene, så jeg er redd for å falle Strikker litt til den lille, det er koselig :rødme: Har startet opp med en Fana-kofte, synes den er så fiin. Ellers hekler jeg lapper som jeg tenkte å hekle sammen til et teppe. Har "bestilt" ymse fra kommende mormor og oldemor. Tror ikke lille-bebisen kommer til å mangle noe strikketøy Usj, skal bli hardt med jobb i morra... men kommer vel raskt i gjenge igjen Endret 2. januar 2011 av sommerfuglen1982 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #49 Del Skrevet 3. januar 2011 Unnfangelsen finner sted omkring: 4. oktober 2010 Hjertet begynner å slå: 29. oktober 2010 Embryoet beveger seg: 22. november 2010 Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 29. november 2010 Alle indre organer er ferdig formet: 29. november 2010 Risikoen for spontanabort avtar: 13. desember 2010 Kvalmen avtar for de fleste: 20. desember 2010 Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ul): 27. desember 2010 Fosteret svelger og tisser: 10. januar 2011 Tid for ultralyd: 17. januar 2011 Du kan kjenne fosterets bevegelser: 24. januar 2011 Fosteret begynner å få et søvnmønster: 7. februar 2011 Fosteret begynner å høre: 28. februar 2011 Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 28. mars 2011 Mange fostre legger seg med hodet ned: 2. mai 2011 Svangerskapspermisjonen begynner: 8. juni 2011 Antatt termindato: 29. juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. januar 2011 #50 Del Skrevet 3. januar 2011 Gratulerer med 15 uker Her er det nok den kommende mormoren som kommer til å ta seg av fanakofte-strikkingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 6. januar 2011 #51 Del Skrevet 6. januar 2011 Gratulerer med 15 uker! Måtte innom og kikke litt og selvfølgelig følge deg på veien mot den lille spiren din. Tenk at det snart er tid for UL! Det blir spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 6. januar 2011 #52 Del Skrevet 6. januar 2011 Håper alt er bra med deg og den lille. Oog, for 15 uker, snart 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #53 Del Skrevet 6. januar 2011 Håper alt er bra med deg og den lille. Oog, for 15 uker, snart 16 Hei Her er alt bare bra, såvidt jeg vet Leste nettopp i Pusilus-boka og fikk sjokk...... Kan ikke vite noe som helst vedr disse små loppene våre skjønner jeg. Ja, vi får litt og håpe de spreller og koser seg i magene våre. Jeg har hatt endel stikking i sidene nå de to siste kveldene og føler jeg merker noe der inne. Ikke sikkert det er bevegelser, men det er ikke luft som bobler der inne i allefall. Sist jeg så lille-bebisen var alt bra, det var 12+2. Neste gang er jeg 18+1. Krysser fingrene for at h*n vil vise oss mer hvem som har flyttet inn og hvem som har tenkt å bli en del av den lille familien vår :rødme: Uff, ble så nervøs nå.. Men jeg skal være stanhaftig og tenke positive tanker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 6. januar 2011 #54 Del Skrevet 6. januar 2011 Huff ja det var forferdelige nyheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #55 Del Skrevet 8. januar 2011 Huff ja det var forferdelige nyheter Sukk, jah Selv om man ikke kjenner jentene personlig så lever man seg så inn i alt som skjer; både det positive og det negative. Kunne ønske man kunne gjøre noe, men er ikke så mye å få gjort. Håpe det går mye bedre neste gang :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. januar 2011 #56 Del Skrevet 8. januar 2011 Alt er nok bra med den lille i magen din Hvis du føler du trenger flere kontroller er det bare å be om det, enten hos jordmor eller lege. De er til stede for å kunne hjelpe til med hva det måtte være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #57 Del Skrevet 8. januar 2011 Alt er nok bra med den lille i magen din Hvis du føler du trenger flere kontroller er det bare å be om det, enten hos jordmor eller lege. De er til stede for å kunne hjelpe til med hva det måtte være Ja, jeg håper det står bra til der.. Har vært på kontroll i uke 8,12 og jeg skal til jordmor nå i uke 16. De er veldig imøtekommende mot meg føler jeg, muligens er jeg en enkel "pasient" Har ikke hatt følelsen av at jeg har mast hittil. Er godt å ha noen tilgjengelig når man trenger dem, det skal være sikkert og visst :rødme: Det får man helt sikkert erfare når ting ikke går som man helst vil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 10. januar 2011 #58 Del Skrevet 10. januar 2011 for 16 uker! :rødme: Hvordan går det med Fana-kofta? Skulle ønske jeg kunne å strikke jeg og..Men farmor får ta seg av det her i gården. Hun har allerede strikket et kjempefint vognteppe, og ivrer nå etter å begynne på neste "bestilling" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #59 Del Skrevet 10. januar 2011 for 16 uker! :rødme: Hvordan går det med Fana-kofta? Skulle ønske jeg kunne å strikke jeg og..Men farmor får ta seg av det her i gården. Hun har allerede strikket et kjempefint vognteppe, og ivrer nå etter å begynne på neste "bestilling" Hei! Ja, i dag er det 16 uker Jeg er 99% sikker på at jeg kjenner spark, jeg kan ikke ta så feil Det er så koselig :rødme: Om det stemmer at minien er 14-16 cm nå så er det jo logisk at man merker at det er noe der Fana-kofta går det da fremover med Har et par prosjekter til så jeg bytter på litt, har en tendens til å bli litt lei :gjeiper: Kommende mormor strikker marius-sett og oldemor strikker alt mulig, hun er nettopp ferdig med ett Setesdalsett i str 6-9 mnd.. Det ble veldig fint. Får se hvor mye jeg ender opp med etterhvert. Er koselig å strikke og hekle litt selv, men kos å "bestille" litt også Kanskje noen kan lære deg, eller synes du det kanskje er best med "bestillingene" enn så lenge? til deg MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 16. januar 2011 #60 Del Skrevet 16. januar 2011 Innom og leser litt hos deg Sommerfuglen Det tok ikke så lang tid å lese gjennom hele boken Håper du har en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå