Gå til innhold

Så var vi 4 - de livlige dagene våre :)


sommerfuglen1982

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye med liten :babygutt: i magen!

Er helt enig med deg - det er så mye lettere å planlegge når man vet om det er hun eller han! Man får et bedre forhold til sin kommende sønn eller datter! :rødme:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med liten :babygutt: i magen!

Er helt enig med deg - det er så mye lettere å planlegge når man vet om det er hun eller han! Man får et bedre forhold til sin kommende sønn eller datter! :rødme:

:klemmer:

Takk for det Hegejenta :nigo:

Da blir det :babygutt: på oss begge, koselig :)

Tror det tar litt tid før det går opp for meg at vi vet at det blir en gutt, tar meg selv i å se "den" hele tiden :sjenert:

Kjære er super-stolt. Han har nok virkelig ønsket seg en sønn :rødme:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Her går det fint :nigo: avslappende helg med taco-gjester i går og strikking, tv og fin-vær med gå-tur i dag..

Er sykmld igjen pga at jeg har segnet om / besvimt noen ganger - så det blir sikkert endel strikking og relaxing til uka og :)

Kjenner det romsterer nede i magen min noen ganger. Herlig :rodmer:

Ønsker alle KG-jentene en fortsatt fin søndagskveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner det romsterer nede i magen min noen ganger. Herlig :rodmer:

Her og! :jepp::rodmer::hjerte:

Hva strikker du nå? Svigermor går og venter på et nytt strikkeprosjekt til den lille, hun har allerede strikket et nyyydelig vognteppe. Noen forslag? :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her og! :jepp::rodmer::hjerte:

Hva strikker du nå? Svigermor går og venter på et nytt strikkeprosjekt til den lille, hun har allerede strikket et nyyydelig vognteppe. Noen forslag? :)

:klem:

Hei og hå!

Nå strikker jeg en ullbukse :) Begynte i går og har igjen ett ben, får spare det til i morra. Ellers driver jeg med noen sokker og en Fana-kofte... Må ha noen i arbeid om gangen, blir så fort lei :gjeiper: Tja, forslag... jeg ser for meg at jeg kan trenge ett par ull-jakker til høsten/vinteren og evt tilhørende bukser.. Har satt mamma igang med en hel-dress, den blir også veldig fin :rodmer: Tar det meste i str 6-9 mnd.. Mini får heller "svømme" litt i det i begynnelsen :sjenert:

Jeg har laget meg 2 vogntepper. Strikket ett og heklet lapper som jeg hekler sammen :rodmer: Fantaserer om at jeg pakker de rundt dyna jeg har kjøpt allerede :rodmer: Det kribler i morsinstinktet her i gården gitt :fnise:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle er så flinke til å strikke :daane:

Jeg klarer bare skjerf jeg... :fnise: Men hadde vært morsomt å strikke klær til en liten en ja! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei :vinke:

Da har jeg oppdatert ticker ut i fra UL... Er ikke "enig", men jeg får holde meg på matta sånn terminmessig :sjenert:

Men da hadde jeg EL på dag 18, liksom... Nått, og hvordan kunne jeg teste + så tidlig om det hele skjedde 5-6 dager senere? Merksnodig... Men men, vi får se da vøttø.. Når lillegutt ønsker å entre :rodme:

Mandagsklem fra meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer den at det er kos å strikke til de små som bor i magen!

Jeg har strikket masse til lillegutt allerede. Svigermor har noen prosjekter på gang hun også.

:klemmer: og håper du får en fin tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer den at det er kos å strikke til de små som bor i magen!

Jeg har strikket masse til lillegutt allerede. Svigermor har noen prosjekter på gang hun også.

:klemmer: og håper du får en fin tirsdag!

Hei :vinke:

Ja, det er kos å strikke til mini'ene :) Har vært innom strikkebloggen din og er litt misunnelig på de bamsene og den ringen :rodmer: Jeg klarer ikke å strikke sånne fine bamser :sjenert: Kunne ønske jeg klarte det :kjefte: Har sett på noen uroer rundt omkring, men neimen om de blir like fine :fnise:

Ønsker deg en fin tirsdag også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kribler i morsinstinktet her i gården gitt :fnise:

Det kan jeg tenke meg at det gjør! :) slår vel til for full kraft i morgen her og! :hoppe:

Håper du har en fin dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix: :strix: jubler litt på forskudd for 19 uker :strix: :strix:

Blir å finne på hytta i helga, så får ikke jublet i morra :gjeiper:

Håper dere får en fin februar-helg jenter :rodmer: Nåå har jeg litt vårfølelse :sjenert: Er + grader, strålende sooool og det drypper fra taket.

:klemmer: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kribler i morsinstinktet her i gården gitt :fnise:

Det kan jeg tenke meg at det gjør! :) slår vel til for full kraft i morgen her og! :hoppe:

Da har morsinstinktet slått til for fullt her og, kjente hjertet nærmest svumle av stolthet når JM på UL påpekte at vår lille hadde en veeldig søt nese, og en flott hodefasong :fnise::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei hei :vinke:

I dag har jeg vært på shopping-raid igjen :rodmer:

Hentet vogna TFK Joggster Twist (jadda, jeg er ute i god tid) :fnise:

også ble det en Voksi Urban dunpose

pluss at det var salg både på stellematte og litt klær :sjenert:

I bilen hjem ble vi enige om at minien våres er heldig, som kommer til så mye fint utstyr :rodmer: hehe, mamman er nok litt fornøyd :fnise:

Håper alle har en fiin onsdagskveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med en skikkelig shopping-runde :hoppe:

..er nok mange heldige "KG-babyer", noen etterlengtet, alle ønsket, og kjærligheten strømmer jo ut fra alles dagbøker! :hjerte:

God onsdagskveld :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...