Gå til innhold

Så var vi 4 - de livlige dagene våre :)


sommerfuglen1982

Anbefalte innlegg

Hei :vinke:

I dag har jeg hoppet ut i det og bestilt noe av det jeg har sett mest på på nett i det siste :sjenert: Har synes det har vært i tidligste laget å kjøpe "leker" til mini, men.... I dag ble det altså 3 stk Lamaze-leker til Lillemannen :rodmer:

http://cgi.ebay.com/Lamaze-Play-Grow-Mortimer-Moose-Toy-BRAND-NEW-/160548330930

http://cgi.ebay.com/Lamaze-Freddie-Fire-Fly-Firefly-Baby-Toy-NEW-/120638014900?pt=Baby_Toys&hash=item1c169605b4

http://cgi.ebay.com/Lamaze-Stretch-Giraffe-Baby-Toy-BRAND-NEW-/130436605833?pt=Baby_Toys&hash=item1e5ea0a789

Hadde bare tenkt på 2, men klarte ikke å bestemme meg... :sjenert::rodmer: Sååeh, det ble 3. Kjære betaler den ene så da ble det bare to på meg uansett :gjeiper:

Håper alle har en fin søndag - siste VM dagen, kommer til å savne tv-sendingene derfra :rodmer: Sports og tv-slave som jeg er :fnise:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også bestilt 3 stk Lamaze leker på ebay - håper de kommer denne uken! Ikke bestandig like imponert over hvor fort de leverer...

Syns personlig det skal bli godt å ikke se VM på tv de kommende dagene - har blitt litt overdose på meg. Men gøy når det går bra for de norske!

Håper du får en strålende uke!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også bestilt 3 stk Lamaze leker på ebay - håper de kommer denne uken! Ikke bestandig like imponert over hvor fort de leverer...

Syns personlig det skal bli godt å ikke se VM på tv de kommende dagene - har blitt litt overdose på meg. Men gøy når det går bra for de norske!

Håper du får en strålende uke!

:klemmer:

Bra og høre at flere bestiller litt :sjenert: Har sett i div butikker etter de lekene, men finner ikke.. Mener bestemt jeg kjøpte en sånn Mortimer-elg til en venninne ved en visitt-anledning, men norske lekebutikker har kanskje kuttet ut. Vet du?

Joda, helt ok at VM er over.. Har bare vært ok å se noe som går direkte de dagene jeg er hjemme.. Hender tilbudet er litt dårlig, sånn ellers :sjenert: Sitter ikke foran tvn hele dagen da, men ofte :fnise: jeg dumper ned i godstolen med strikketøyet :gjeiper:

Håper du også har en fin uke, Hege :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det an å spørre, hva er spesielt med Lamaze-lekene? :)

Håper alt er bra med deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det an å spørre, hva er spesielt med Lamaze-lekene? :)

Håper alt er bra med deg :klemmer:

Hei :vinke:

Tja, vet ikke hva som er så spesielt med lekene jeg. Men jeg har erfart at de dyrene ofte blir veldig populære blandt de små. Vet ikke om det er fargene, lydene som enkelte kroppsdeler lager (det er knitrepapir i bein osv) eller hva det er jeg men.. Har kikket på noen på nett og bestilte tilslutt :sjenert: Så får vi se om erfaringen min stemmer også med lillemannen som kommer i huset her :rodmer:

Her er alt bra :) Har vært hos JM i dag, skal prøve å få ut en oppdatering etterhvert.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Innom med en liten oppdatering :)

Som tidligere nevnt var jeg hos jm på mandag og hadde gått opp litt mer enn jeg trodde, men trøster meg med at det er helt vanlig og at om jeg fortsetter med et sunt fokus så går det nok ikke helt galt :rodmer:

Lillegutt spreller iverig flere ganger om dagen, kjenner han både høyt i magen og lavt nedi der, så jeg tror det er en aktiv liten skatt. Hender jeg synes jeg kjenner han sparker i ryggen og (ikke sikker, men tror det er det jeg kjenner) :fnise:

Har prøvd meg på et lite bilde... Aner ikke hvordan jeg gjør det, men prøver.

post-39613-0-94756800-1299786311_thumb.j

I dag kom forresten lekene jeg hadde bestilt, klager ikke på den lev tiden.. Moro, nå begynner virkelig lillemann å få mye fint :rodmer:

:klemmer: til alle som måtte titte innom meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Statusrapport uke 24

- Vekt: 650 g, CRL: 21 cm, Full lengde: 29 cm

Kjønn: :babygutt:

Utålmodig?: Begynner å føle meg klar, men synes det er godt å ha vår og tidlig sommer som siste forberedelsestid.

Aktivitet i magen: Ja, hver dag.. :rodmer:

Navn: Sondre, Tobias, Markus

Vektøkning: 4,7 kg

Vann i kroppen: nei

Kynnere: nei

Humør: For det meste godt, litt sliten til tider..

Barnerom: ja, det er klart :)

Utstyr: Kjøpt mye... Det meste :rodmer: TFK joggster twist vogn, Maxi Cosi bilsete m/ 2 baser, stellebord, seng, dyner, babycall, arvet vugge, babygym, vippestol kjøpt endel nye klær og arvet en del :fnise:

Strekkmerker: Nei, håper jeg slipper.

Fødsel: Håper å kunne føde naturlig, på sykehuset.

Plager: Tja, hyppige blodtrykksfall - sykmldt 60% pga dette. Smerter i halebein og nedover venstre ben. Dette har satt en stopper for min trening, dessverre.

Oppegående: Ja, det vil jeg da si. Hender sofaen er god, men prøver å få til en tur / skitur pr dag.

Sulten: Ja, ofte veldig sulten men spiser omtrent som før graviditeten. Prøver å spise frukt og grønt utenom måltider om sulten skulle bli for sterk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fiiin mage! :rodmer:

Og for en fin liste, så gøy å lese om hvordan du har det, vi som er ca like langt på vei! :jepp:

:klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin mage! :rodmer:

Gøy å lese gravidstatusen din også.

Angående Lamaze leker i butikker her hjemme så vet jeg de selges på Toys'r'Us (ikke så rart det er en amerikansk kjede), men de man finner der koster jo dobbelt så mye som de man finner på ebay. Mannen min ble veldig overrasket over hvor fine de lekene var når de kom i posten.

Så får krysse fingrene for at lillemann syns de er like stas når han kommer!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fiiin mage! :rodmer:

Og for en fin liste, så gøy å lese om hvordan du har det, vi som er ca like langt på vei! :jepp:

:klemmer:

Kjempefin mage! :rodmer:

Gøy å lese gravidstatusen din også.

Angående Lamaze leker i butikker her hjemme så vet jeg de selges på Toys'r'Us (ikke så rart det er en amerikansk kjede), men de man finner der koster jo dobbelt så mye som de man finner på ebay. Mannen min ble veldig overrasket over hvor fine de lekene var når de kom i posten.

Så får krysse fingrene for at lillemann syns de er like stas når han kommer!

Takk for hilsner :rodmer: Synes magen er ganske stor, men var akkurat på track ift skjema hos jordmor. Synes selv jeg har blitt ganske stor (dvs mer enn magen, men får bare venne meg til det..) Har fått ganske tynne bein, ser litt ut som en Disney-figur :sjenert:

Ja, Lamaze-lekene er kjempefine. Jeg satt og fiklet med de i går kveld. Hundene ble veldig nysgjerrige på knitrelyden, de trodde nok det var de som hadde fått seg nye kosebamser :fnise:

Håper dere har en fin dag :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Lamaze-lekene er kjempefine. Jeg satt og fiklet med de i går kveld. Hundene ble veldig nysgjerrige på knitrelyden, de trodde nok det var de som hadde fått seg nye kosebamser :fnise:

Hunden vår var også veeeeeeldig nysgjerrig - iallfall når den ene bamsen også begynte å boffe. Var visst en det var lyd i - som jeg ikke visste om da jeg bestilte.

Ønsker deg også en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kjefte: Klageinnlegg kommer :kjefte:

Bah, sjau og graviditet (samtidig) burde ikke være lovlig :sjenert:

Aldri vært så dårlig noengang jeg, og ikke vil det gi seg..

Noen som har hatt det som "vandrer og går" nå i vinter? Kan nesten ikke ringe legen denne uka også, men har ikke fått i meg stort siden torsdag :sjenert: I morra er det sannelig tirsdag :rodmer:

Prøver å drikke rikelig med vann, og håper lillegutt tar til seg noe av det som ikke kommer ut igjen.. :vetikke:

Whææææ, jeg vil bli bra.. Dette er ikke moro :(

Beklager surve-innlegg - sammenlignet med Japan-tragedien bør jeg tie men.. Håper dette innlegget får magen til å komme på bedre tanker :fnise:

:fise: :spy: klem

Endret av sommerfuglen1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke Noro-viruset som er ute på tokt for tiden? Mener å ha hørt det. Ikke noe moro når det står på :( Håper du snart føler deg bedre!!!

Kjempefin mage forresten. Ser ut til at vi har fått omtrent like mye mage, men ligger jo også veldig likt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott mage du har! :nigo: Jeg syns så og si alle som venter gutter her har den typiske gutteformen jeg? Eller det bare innbildning? :ler:

Håper du har blitt bedre i magen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Jeg håper innlegget i går hjalp, for i dag har jeg fått litt vann og en skive til å sitte :sjenert: Nesten 3 kg borte på snaut 5 dager :rodmer:

Håper ingen av dere får dette før sommeren er her, det var ikke noe ålreit. Sjelden jeg har hatt hissig sjau i 5 hele dager, må være noe noro-greier ja..

Takk for mage-kommentarer :nigo: jeg trives med magen, den er passe nå så jeg prøver å nyte tiden da den er sånn. Den blir vel enorm en dag, da får jeg tenke tilbake på den lille runde bolle-kulen :fnise:

Tja, guttemager.. Vet noen venninner av meg som har fått gutt først og så får jente. De legger på seg helt annerledes på magen med jentene. Mer på hofter og sidene med jentene, men vet ikke om dette stemmer?! Aldri hatt jente i magen :sjenert:

Håper alle har en fin tirsdagskveld og at dere holder dere friske :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper formen i dag er bedre :troest: Forferdelig med sånn magesjaustyr!

:klem:

Hei :vinke:

Er tilnærmet frisk nå, så det er fantastisk godt :rodmer: Tapper en skikkelig med en sjau-runde. Godt å være sulten igjen :fnise:

Lillemannen her er også ganske aktiv for tiden :rodmer: Også har jeg merket noe fasinerende :gjeiper: Hender jeg våkner av at han snur seg i magen, hele magen "snur seg" og det kommer en stor kul som flytter på seg, og plutselig hadde jeg en tynn sak som lå under huden som jeg kunne ta rundt nesten.. Det måtte være en arm eller et bein. Kjentes ut som en liten slange, som plutselig flyttet på seg :sjenert: Tok meg selv i å synes det var ekkelt, men så slo det meg at det var faktisk første gang jeg "tok" på han :rodmer: Så da begynte tårene å renne.. Jaja, hormonene er på plass og det merkes visst :gjeiper:

I dag har jeg funnet frem igjen lappe-teppet, det mangler noen rader og nå er det snart 15 uker til termin. Stresser ikke altså, men kom på at det er leeenge siden noen lapper er produsert :fnise:

Ønsker alle en fin torsdag og etterhvert en fiin vår-helg :sol::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre du er bedre form!

:rodmer: herlig når man ser og kjenner småtassene på utsida av magen!

Håper du også får en helg fylt med mye :sol: og vårstemning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huker deg opp på mine innlegg igjen.

Godt å se at formen er bedre etter sjauen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...