Gå til innhold

Så var vi 4 - de livlige dagene våre :)


sommerfuglen1982

Anbefalte innlegg

..er nok mange heldige "KG-babyer", noen etterlengtet, alle ønsket, og kjærligheten strømmer jo ut fra alles dagbøker! :hjerte:

Så fine ord MonThe! :hjerte:

---

Vi var også tidlig ute med vognkjøp. Ikke sant det var stas å få vogna i hus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fine ord MonThe! :hjerte:

---

Vi var også tidlig ute med vognkjøp. Ikke sant det var stas å få vogna i hus?

Ja, den står i stua her og glitrer foreløpig :rodmer:

Har prøvd å slå den sammen og dandere med dyna og alt :sjenert: Koselig, og den er så fiiiin :hjerte: Med "innhold" blir det en dyrebar farkost :) Kjekt å være tidlig ute synes jeg, da slipper man å risikere at det blir utsolgt osv... hehe. Pluss at nå er alt det dyre i hus. Fint å bare kunne spe på med de litt rimeligere tingene utover våren. Har tenkt å notere ned status og matche med utstyrslisten min etterhvert. Mangler nok litt enda ja :fnise:

:klem:

*Irriterende at tickeren min ikke hopper frem hver dag, den hopper 2 hakk frem annenhver dag... :kjefte:

Endret av sommerfuglen1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, nå kjente jeg at jeg gleder meg veldig til å få vogna i hus!! :hoppe: Vi har bestilt den til 1. mai... Angrer meg litt nå, er jo leeenge til :gjeiper:

Hva har du kjøpt til å ha oppi vogna? Har ikke kjøpt noe enda vi... Hva trenger men egentlig oppi vogna, sånn i førsten, når det er sommer? :klo:

Håper du har en fin torsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, nå kjente jeg at jeg gleder meg veldig til å få vogna i hus!! :hoppe: Vi har bestilt den til 1. mai... Angrer meg litt nå, er jo leeenge til :gjeiper:

Hva har du kjøpt til å ha oppi vogna? Har ikke kjøpt noe enda vi... Hva trenger men egentlig oppi vogna, sånn i førsten, når det er sommer? :klo:

Håper du har en fin torsdag! :klem:

Hehe, sikkert heeelt tidsnok med vogn 1 mai da.. Men, når de hadde den på yndlingsbutikken min her "hjemme" og ikke trengte å bestille noe av det jeg ville ha så kastet vi oss ut i det :fnise: Den er veldig fin, finere enn jeg hadde trodd.. Ser ut som en solid skyss til lillegull :rodmer:

Jeg har kjøpt 2 pakker med madrasslaken, tisselaken, dundyne 65*80 cm, 2 sengesett til vogndyna og Voksi Urban dunpose + et saueskinn. Håper vi har mye av det som trengs da. Får spe på litt senere om jeg skulle komme på noe...

Trenger jo ikke dunpose i juli, men de hadde kampanje på den fra 1999,- til 1499,- så da tok vi med en sånn og :fnise: Mamman er visst iverig her i gården, kan ikke få gjort alt godt nok, :sjenert: Rar følelse :rodmer:

Håper du også har en fin torsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger igjen et lite spor jeg ;) Er så spennende å følge andre som er omtrent like langt :)

Hei :vinke:

Koselig med spor :) Ja, vi +/- 20 uker får holde sammen :rodmer:

Artig å følge med hos hverandre :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, sikkert heeelt tidsnok med vogn 1 mai da..

Jeg har kjøpt 2 pakker med madrasslaken, tisselaken, dundyne 65*80 cm, 2 sengesett til vogndyna og Voksi Urban dunpose + et saueskinn. Håper vi har mye av det som trengs da. Får spe på litt senere om jeg skulle komme på noe...

Ja, 1.mai er vel tidsnok :ler:

Så mye du har kjøpt! ..Stemmer for at du legger ut en komplett innkjøpsliste jeg, til inspirasjon og glede for oss andre (les; meg) :jepp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye du har kjøpt! ..Stemmer for at du legger ut en komplett innkjøpsliste jeg, til inspirasjon og glede for oss andre (les; meg) :jepp:

hehe,ja.. :sjenert: kjære synes at jeg har gått litt amokk :rodmer: Men føler ikke jeg har kjøpt noe jeg ikke hadde planer om i utg.pkt. Har du tenkt på noe spes eller tar du det litt etterhvert?

Vogn har jeg visst i flere år, samme med bilsete.. Dun-posen hørte jeg litt på råd fra venninner/mamma og de i butikken. Håper jeg blir fornøyd :fnise:

Ja, får legge ut en liste etterhvert. Har sett litt på Hegejenta sin, den var detaljert og fiin :)

Håper du har en fin helg MonThe!! (tross jobbehelg)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,ja.. :sjenert: kjære synes at jeg har gått litt amokk :rodmer: Men føler ikke jeg har kjøpt noe jeg ikke hadde planer om i utg.pkt. Har du tenkt på noe spes eller tar du det litt etterhvert?

Vogn har jeg visst i flere år, samme med bilsete.. Dun-posen hørte jeg litt på råd fra venninner/mamma og de i butikken. Håper jeg blir fornøyd :fnise:

Ja, får legge ut en liste etterhvert. Har sett litt på Hegejenta sin, den var detaljert og fiin :)

Håper du har en fin helg MonThe!! (tross jobbehelg)

:klem:

Har egentlig ingen planlagte innkjøp i nærmeste framtid. Har tenkt å bli ferdig med barnerommet før vi kjøper noe mer.. Seng og (stelle) kommode blir vel det neste som blir kjøpt tenker jeg :) Ellers så har vi en masse familie og venner med småttiser, så tror nok vi får/låner/kjøper en del av de! :)

Skal sjekke ut hegejenta si liste.. Liker lister!! :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes alle har kjøpt så mye :ler: Har kun kjøpt noen få klesplagg jeg :ler: Men har bestemt meg for vogn da, så venter bare på å finne et godt tilbud :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge en god venninne av meg som har 4 små - MÅ ikke alt være i hus før den lille kommer - det er ikke mye de trenger den første uka - annet enn pupp, noen skift og noen tepper (samt vogn, bilstol, seng og stellebord) men alt det andre stæsjet er strengt tatt ikke nødvendig med én gang...

Meeeeeen... som førstegangs mor er det stas å shoppe til nurket i magen! Så hvem bryr seg da om rådene fra den erfarne mora? :fnise:

Håper du har en fin lørdag!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge en god venninne av meg som har 4 små - MÅ ikke alt være i hus før den lille kommer - det er ikke mye de trenger den første uka - annet enn pupp, noen skift og noen tepper (samt vogn, bilstol, seng og stellebord) men alt det andre stæsjet er strengt tatt ikke nødvendig med én gang...

Hei :vinke:

Nei, det stemmer sikkert :sjenert::fnise:

Men for meg og sikkert mange fler er den lille som er på vei ekstremt etterlengtet :rodmer: og jeg hadde ikke klart å vente med å kjøpe det utstyret jeg har sett for meg å trenge :sjenert: Orker ikke løpe på kjøpesenter i juli/aug heller (mer enn det jeg sikkert må) :fnise: Regner med jeg har mer enn nok med amming, bleieskift og prøve å få meg litt søvn da :gjeiper:

Håper du også har en fin lørdagskveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig med deg sommerfuglen!

Hvorfor skal man utsette å kjøpe alt småtteriet til den lille har kommet når man kan kjøpe det nå?

Her er også den lille etterlengtet og jeg stor-koser meg når jeg handler inn småting som vi kommer til å trenge etterhvert!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart man skal kose seg med innkjøp :jepp: Men jeg kommer ikke til å kjøpe hver minste ting tror jeg. Selvfølgelig alt av utstyr som man vet man trenger. Men er jo så utrolig mange ekstraduppeditter som man ikke vet om man får bruk for før babyen er her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er nok så enige så enige jenter :fnise:

Jeg har prøvd å plukke ut de dyre tingene og det som jeg vet vi skal ha.

Kjære har visst fikset babycall i dag, dvs han skal hente den i morra. Et par som fikk 2 til bursdagen og skal selge den ene. For 400 mindre enn jeg har klart å finne i div butikker /nettbutikker. Den er innpakket i esken og ikke brukt, så da får vi tro den som ny :rodmer:

Ble dette merket: http://www.novababy.com/html/_norsk/produkt_003.html,

har hørt at den skal være bra så vi forsøker.. Noen som har erfaringer?

Tenk neste år, da skal vi feire morsdag også jenter :rodmer::hjerte:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

I dag har jeg vært en tur på Ikea :) Kjøpte ikke så mye til lillebebisen, men fant da litt :sjenert:

Formen ellers er helt grei, kjenner den lille stadig vekk :rodmer: Koooselig :hjerte:

Håper alle har en fin kveld!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:strix: :strix: 21 uker :strix: :strix:

Ingen erfaringer med babycall så ingen innspill å komme med.. Lyst å dele med oss hva du kjøpte på Ikea til den lille? Likerfortsatt veldig godt sånne utstyrslister jeg! :nigo:

Håper du har den strålende lørdag, og at formen er fin :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: :strix: 21 uker :strix: :strix:

Lyst å dele med oss hva du kjøpte på Ikea til den lille? Likerfortsatt veldig godt sånne utstyrslister jeg! :nigo:

Håper du har den strålende lørdag, og at formen er fin :hug:

Hei! :vinke:

Takk for hei'ing :strix:

Så klart jeg vil dele, har inntrykk av at jeg har kjøpt så mye ift alle andre så jeg tenkte det kanskje var av minimal interesse (så derfor ramset jeg ikke opp) :fnise:

Jeg kjøpte 2 laken til senga, 3 madrassbeskyttere (til vogn, vugge og seng) overmadrass, lammeskinn (hvitt), stellehåndklær (til å ha oppå stellematta). Og det var vel det... I tillegg har vi kjøpt trappegrinder, men det ble ikke Ikea. Vi ville ha sånne vi må løfte opp, isteden for de som går utover i rommet så vi har bestilt disse på nettet.

Ang overmadrass så arver vi seng og madrass, men har lest litt på nett ang arving av sånne ting.. så jeg har i allefall kjøpt en overmadrass.. Har ikke peiling på om det er noe i de advarslene krybbedødforeningen har skrevet, men en billig investering mht trygghet uansett.

Formen min er helt grei, har ikke hatt noen flere blodtrykksfall siste uka. Det er godt :)

Håper du også har en fin lørdag MonThe :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: 22 uker :strix:

I denne boka mi skjer det deprimerende lite :sjenert:

Har liksom ikke så mye å skrive om synes jeg.

Lillegutt sparker mamman sin stadig oftere og sterkere :rodmer:

Hender det er skikkelig herjing, så han er nok en livlig liten skatt :fnise::hjerte:

Jobber fremdeles 40% og synes det fungerer veldig bra. I morra skal vi inn til Holmenkollen med familien for å se på Northug og gutta, det håper jeg blir en fin opplevelse :rodmer: Sentimentale meg felte en tåre når Marit Bjørgen vant gull på torsdag så.... :sjenert:

God helg til alle termin-klubb jentene mine :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: 23 uker :strix:

Håper alle har en fin helg i sola :) Strålende "påske-vær" hos meg i dag :rodmer:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...