AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #141 Skrevet 1. juni 2012 Pepper skal ikke koke med i retten (kan gi bitter smak), men urter skal selvfølgelig det. Ikke lenger enn ti minutter, da forsvinner smaken.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #142 Skrevet 18. oktober 2012 HAHA HERREGUD for en tråd! Antoinette du antoinette.. Anonym poster: 67cb6ce20054fa3eb9895e8e630620cb 4
Inwe Skrevet 21. oktober 2012 #143 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg må si jeg ler like mye nå som jeg gjorde da jeg fant tråden for 2 år siden
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #144 Skrevet 6. august 2014 Åå, hadde glemt denne At en oppskrift kan skape slik krig, er litt uforståelig - men meget underholdende! Anonymous poster hash: 99973...c09
Gjest Funky Punk Skrevet 6. august 2014 #145 Skrevet 6. august 2014 Fantastisk tråd Regner med at Antoinette ikke klarte å google opp en oppskrift som hun mente var riktig og dermed forsvant
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #146 Skrevet 7. august 2014 Jeg har fortsatt en side stående åpen i kokeboken min hvor jeg skal skrive ned oppskriften til Antoinette, mulig jeg må finne en annen i mellomtiden? Dette drøyer ut!Anonymous poster hash: d00a8...f78 12
Gjest celine Skrevet 18. august 2014 #147 Skrevet 18. august 2014 Begynner å lure på om Antoinette ramlet oppi gryta og forsvant.. 1
Julie:) Skrevet 18. august 2014 #148 Skrevet 18. august 2014 Fantastisk dette må være den mest fantastiske mattråden noen gang!!!!
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #149 Skrevet 19. august 2014 Pastasausen til BillyBoy ser ikke særlig god ut, så jeg kan forstå reaksjonen til Antoinette Jeg bruker kun 3 ting i pastasaus: olivenolje, modne tomater og hvitløk. Eventuelt kan man tilsette pepper og basilikum. Der har dere min verdens beste pastasaus dere som skal kritisere meg nå Anonymous poster hash: 37a93...4c1 5
Dolce Skrevet 19. august 2014 #150 Skrevet 19. august 2014 Pastasausen til BillyBoy ser ikke særlig god ut, så jeg kan forstå reaksjonen til Antoinette Jeg bruker kun 3 ting i pastasaus: olivenolje, modne tomater og hvitløk. Eventuelt kan man tilsette pepper og basilikum. Der har dere min verdens beste pastasaus dere som skal kritisere meg nå Anonymous poster hash: 37a93...4c1 Og jeg som er ganske "nazi" på autentiske matretter, forstår overhodet ikke (over)reaksjonen til Antoinette. BillyBoy la ut en oppskrift på en pastasaus som han synes er verdens beste. Han kalte den ikke for bolognese (eller noen andre navn på autentiske retter). Han skriver heller ikke at sausen har noe som helst med Italia å gjøre. Ellers merker jeg meg at Antoinette ikke har svart de mange i tråden som påstår (med rette!!) at røkt paprika er høyst uvanlig i det italienske kjøkken. Siden hun påstår det motsatte.... 10
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #151 Skrevet 19. august 2014 Kan tipse om en veldig god kremete pastasaus, meget usunn men god og superenkel.Kok pasta. Bland en pakke fløte med en pakke Holiday Dip-pose, fres løk, bacon/skinke og brokkoli i en panne, fløteblandingen helles i pannen til det hele koker og tykner. Ferdig :D Anonymous poster hash: ccdbe...7ed 1
Fiolinisten Skrevet 19. august 2014 #152 Skrevet 19. august 2014 Kan tipse om en veldig god kremete pastasaus, meget usunn men god og superenkel.Kok pasta. Bland en pakke fløte med en pakke Holiday Dip-pose, fres løk, bacon/skinke og brokkoli i en panne, fløteblandingen helles i pannen til det hele koker og tykner. Ferdig :D Anonymous poster hash: ccdbe...7ed Veldig sært, men hørtes i grunn godt ut.
Aricia Skrevet 19. august 2014 #153 Skrevet 19. august 2014 Kan tipse om en veldig god kremete pastasaus, meget usunn men god og superenkel.Kok pasta. Bland en pakke fløte med en pakke Holiday Dip-pose, fres løk, bacon/skinke og brokkoli i en panne, fløteblandingen helles i pannen til det hele koker og tykner. Ferdig :D Anonymous poster hash: ccdbe...7ed *øyner muligheter for at tråden kan ta seg opp igjen* 9
Dolce Skrevet 19. august 2014 #154 Skrevet 19. august 2014 Kan tipse om en veldig god kremete pastasaus, meget usunn men god og superenkel.Kok pasta. Bland en pakke fløte med en pakke Holiday Dip-pose, fres løk, bacon/skinke og brokkoli i en panne, fløteblandingen helles i pannen til det hele koker og tykner. Ferdig :D Anonymous poster hash: ccdbe...7ed Tror du kan være sjeleglad for at Antoinette har forlatt denne tråden for flere år siden..... Takk for interessant oppskrift. Den skal prøves! 3
Dolce Skrevet 19. august 2014 #155 Skrevet 19. august 2014 *øyner muligheter for at tråden kan ta seg opp igjen* Yesssss. Vi venter jo fremdeles på Antoinette?
Pingting Skrevet 19. august 2014 #156 Skrevet 19. august 2014 Åååååååh, tråden! Jeg har litt lyst til at den skal ta seg opp igjen, jeg. Så.... .... Den beste pastasausen er selvfølgelig hvilken som helst saus, med ketchup på toppen. Ketchupen må tas på uten å smake på det andre først. Særlig hvis man er invitert bort, og det er noen andre som har laget sausen. Dette gjelder salt og pepper også: ta på uten å smake. (gikk jeg for langt nå?) 10
Gjest celine Skrevet 19. august 2014 #157 Skrevet 19. august 2014 Den beste pastasausen er selvfølgelig hvilken som helst saus, med ketchup på toppen. Ketchupen må tas på uten å smake på det andre først. Særlig hvis man er invitert bort, og det er noen andre som har laget sausen. Dette gjelder salt og pepper også: ta på uten å smake. (gikk jeg for langt nå?)Neida Spesielt på fine restauranter er krav om ketchup viktig! 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #158 Skrevet 16. januar 2015 Verdens beste autentiske bolognese saus : kok pasta lenge, ca. 20 minutter sil av vannet og hell over 50/50 med ketchup og thousand island. Dryss litt piffi over og bon apetit! Anonymous poster hash: cb4c1...25a 14
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #159 Skrevet 18. januar 2015 Verdens beste autentiske bolognese saus : kok pasta lenge, ca. 20 minutter sil av vannet og hell over 50/50 med ketchup og thousand island. Dryss litt piffi over og bon apetit! Anonymous poster hash: cb4c1...25a Call me crazy, men det er slik jeg spiser spaghetti.... Anonymous poster hash: b1994...e97
Zenobia Skrevet 10. juni 2015 #160 Skrevet 10. juni 2015 (endret) Redigert etter eget forgodtbefinnende (les: det jeg fant underholdende ) Dette er jo akkurat som i gamle dager Hørte jeg egyptisk bomull? Yesssss. Vi venter jo fremdeles på Antoinette? Jeg har fortsatt en side stående åpen i kokeboken min hvor jeg skal skrive ned oppskriften til Antoinette, mulig jeg må finne en annen i mellomtiden? Dette drøyer ut!Anonymous poster hash: d00a8...f78 Ja jeg blir litt irritert på slike selvutnvnte "superkokker" som ikke aner hva de snakker om. Men jeg venter på hva BillyBoy har å si. Åååååååh, tråden! Jeg har litt lyst til at den skal ta seg opp igjen, jeg. Så.... Den beste pastasausen er selvfølgelig hvilken som helst saus, med ketchup på toppen. Ketchupen må tas på uten å smake på det andre først. Særlig hvis man er invitert bort, og det er noen andre som har laget sausen. Dette gjelder salt og pepper også: ta på uten å smake. (gikk jeg for langt nå?) Føler meg forpliktet til å lenke til ketchuptråden Så.. Endret 10. juni 2015 av Zenobia 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå