Plutseliten Skrevet 8. desember 2010 #141 Del Skrevet 8. desember 2010 Å, så kjipt Virkelig kjedelig... Men da krysser jeg fingrene ekstra hardt, og heier som en gal for at det blir klaff neste PP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Angel ~ Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #142 Del Skrevet 14. desember 2010 Ja, da har jeg vært borte fra KG siden jeg fikk mensen. Vært innom å kikket litt, men bare littegrann Mensen sluttet igår så nå venter jeg EL den 22.Desember og håååååper at det er litt julemagi hos oss denne måneden og at vi får positiv test den 5.Januar Jeg fyller 21 år på nyåret og neste år skal bli en ny start for meg og samboer, forhåpentligvis som en familie Jeg er mye syk og til neste år skal jeg ta masse tester å finne ut om det er noe alvorlig med meg. Det blir skummelt, men spennende og finne ut av hva som skjer videre Ha en fin uke da folkens, og jeg tar mer en gjerne i mot babystøv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 14. desember 2010 #143 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg er mye syk og til neste år skal jeg ta masse tester å finne ut om det er noe alvorlig med meg. Det blir skummelt, men spennende og finne ut av hva som skjer videre Håper de finner ut hva som er galt. Skal selv i gang med en hauuuug med tester på nyåret, fysj som jeg gruer meg. Liker ikke sykehus. Masse lykke til med dette da, ikke noe kjekt å være syk Sender litt babystøv jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Angel ~ Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #144 Del Skrevet 15. desember 2010 Håper de finner ut hva som er galt. Skal selv i gang med en hauuuug med tester på nyåret, fysj som jeg gruer meg. Liker ikke sykehus. Masse lykke til med dette da, ikke noe kjekt å være syk Sender litt babystøv jeg Ja, vi får håpe de finner ut av oss begge to da! Lykke til! Og takk for babystøv, har veldig bruk for det nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 21. desember 2010 #145 Del Skrevet 21. desember 2010 Hvordan går det?`Action i sengehalem om da'n? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Angel ~ Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #146 Del Skrevet 21. desember 2010 Hey Ripsy!! Ja, her er det action, vertfall i går, og håper det blir noe i morgen, siden jeg har EL da! Håper virkelig dette er måneden for oss som prøver! Synd at mannen er på jobb og jeg har juleferie, skulle gjerne hatt ham hjemme! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 22. desember 2010 #147 Del Skrevet 22. desember 2010 Godt at det er action hos dere om dagen Vi får håpe at det blir en liten spire ut av denne månedens sengekos Er innom og ønsker deg god jul! Håper det blir en kjempefin feiring den 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 23. desember 2010 #148 Del Skrevet 23. desember 2010 GOD JUL Angel. Håper du kan kose deg og glemme litt av hva som kanskje foregår inni magen din :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bygdejenta Skrevet 23. desember 2010 #149 Del Skrevet 23. desember 2010 Titter bare innom for å ønske deg ei riktig GOD JUL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Angel ~ Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #150 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Jeg ser at det har skjedd saker og ting her inne i julehelgen! Tusen takk for julehilsener plutseliten, ripsy og bygdejenta! Snille dere er! :rødme: Jeg har faktisk klart å legge det litt til sides i helgen og latt det glemmes litt! Men nå er det full gang i toplokket igjen! Nå gleder jeg meg til nyåret og håper det blir en positiv start på året og mitt år som 21 åring! Og ikke minst.. Gratulerer så MYE!.. til BareBea og Andemor!!, med to streker på testen og i magen! Endret 27. desember 2010 av ~ Angel ~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andemor Skrevet 27. desember 2010 #151 Del Skrevet 27. desember 2010 Tusen takk, Angel. :rødme: Ha en fortsatt fin romjul! Her kommer masse ferskt babystøv din vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Angel ~ Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #152 Del Skrevet 27. desember 2010 Takk for babystøv! Håper det hjelper og at jeg får en positiv test den 5.Januar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 27. desember 2010 #153 Del Skrevet 27. desember 2010 Håper du har hatt en fin jul så langt! Venter i spenning på dine vegne nå, ikke så alt for lenge til IKM. Er en kjedelig ventetid, men håper virkelig at den er verdt det! Håper dere gjorde jobben deres bra under EL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Angel ~ Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #154 Del Skrevet 28. desember 2010 Håper du har hatt en fin jul så langt! Venter i spenning på dine vegne nå, ikke så alt for lenge til IKM. Er en kjedelig ventetid, men håper virkelig at den er verdt det! Håper dere gjorde jobben deres bra under EL Åja, jobben ble gjort! Hehe, håper bare det holdt! Dere også gjorde jobben deres regner jeg med? hihi. Det blir utrolig bra om vi får positiv test begge to Det er ganske vanskelig å måtte vente, så vi får håpe det er verdt ventetiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Angel ~ Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #155 Del Skrevet 28. desember 2010 Det er så spennende i denne ventetiden.. Tiden går utrolig sent, fordi vi gleder oss slik til å teste! Samboer har fri neste uke, så vi håper det blir en fin og minneverdig uke! Sånn symptommessig er det absolutt ingenting nytt. Jeg er litt merkelig i magen, veldig varierende mage. Ellers stikker det i eggstokkområdet i begge sider av og til. Utenom det er det ingenting. Ikke kvalm, ikke vondt noe sted. Er ikke helt sikker på hvordan jeg skal tolke det, men det er ikke noe annet å gjøre enn å vente på IKM allikevel Ønsk meg lykke til! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 28. desember 2010 #156 Del Skrevet 28. desember 2010 Det trenger ikke være så synlige symptomer for å få positiv test vet du, så blir spennende og se! Ja, vi gjorde jobben vår vi også - så vi får håpe det holdt! En uke til testing i dag! Tror du at du klarer å vente heelt til da? Ønsker deg masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Angel ~ Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #157 Del Skrevet 29. desember 2010 Det trenger ikke være så synlige symptomer for å få positiv test vet du, så blir spennende og se! Ja, vi gjorde jobben vår vi også - så vi får håpe det holdt! En uke til testing i dag! Tror du at du klarer å vente heelt til da? Ønsker deg masse lykke til! Nei, jeg håper fortsatt jeg, med eller uten symptomer! Det spørs om jeg klarer å vente! Er det ikke slik at om man tester med ClearBlue så kan man teste opp til 3 dager før? Jeg har fri 3.Januar, så kanskje jeg kan teste da :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minimi Skrevet 30. desember 2010 #158 Del Skrevet 30. desember 2010 Hei! Innom og titter Spennende å følge med andre prøvere Clearblu kan brukes noen dager før ja. Trur faktisk det står fire dager på hjemmesiden deres, men mener det står tre dager i bruksanvisningen :klø: Var IKM 5.januar? Spennende Stikkinger er vel bra? Jeg hadde veldig stikkinger i magen ganske tidlig da jeg var gravid for noen år siden (SA). Krysser fingrene for en positiv test, så kanskje det blir septemberbarn på oss (jeg har bare en liten jobb å gjøre om noen dager ) Ha en finfin kveld og godt nyttår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Angel ~ Skrevet 31. desember 2010 Forfatter #159 Del Skrevet 31. desember 2010 Hei! Innom og titter Spennende å følge med andre prøvere Clearblu kan brukes noen dager før ja. Trur faktisk det står fire dager på hjemmesiden deres, men mener det står tre dager i bruksanvisningen :klø: Var IKM 5.januar? Spennende Stikkinger er vel bra? Jeg hadde veldig stikkinger i magen ganske tidlig da jeg var gravid for noen år siden (SA). Krysser fingrene for en positiv test, så kanskje det blir septemberbarn på oss (jeg har bare en liten jobb å gjøre om noen dager ) Ha en finfin kveld og godt nyttår Hei! Kjekt at du titter innom Jeg er fristet til å kjøpe Clearblue og teste noen dager før , men det er kanskje best å vente til jeg skal Ja, jeg håper stikkinger er bra IKM er 4-5.Januar.. Er ikke helt sikker, men samboer er bestemt på å vente å se om mensen kommer istede for å teste... Men vi får se Trist at du har hatt SA, det kan ikke være lett. Håper det blir positiv test på deg neste måned da, hvis du gjør jobben skikkelig Ha en flott dag og et godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minimi Skrevet 31. desember 2010 #160 Del Skrevet 31. desember 2010 Hei! Kjekt at du titter innom Jeg er fristet til å kjøpe Clearblue og teste noen dager før , men det er kanskje best å vente til jeg skal Ja, jeg håper stikkinger er bra IKM er 4-5.Januar.. Er ikke helt sikker, men samboer er bestemt på å vente å se om mensen kommer istede for å teste... Men vi får se Trist at du har hatt SA, det kan ikke være lett. Håper det blir positiv test på deg neste måned da, hvis du gjør jobben skikkelig Ha en flott dag og et godt nyttår! Vanskelig å la hver å teste! brukte fire tester forrige måned, og da hadde vi ikke startet prøvingen en gang Krysser fingrene for deg hvertfall! Det var egentlig helt greit at det endte i SA. Det er to år siden, uplanlagt og passet generelt ganske dårlig. Det var kun tre dager etter positiv test, så gikk helt fint. Men da vet vi hvertfall at vi kan få det til! Ha en strålende nyttårsfeiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå