~ Angel ~ Skrevet 27. november 2010 Forfatter #101 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Ja jenter, da var det over.. EL er over, enten det var 24 eller 26.November. Jeg har allerede lyst til å teste (!) hehe, men jeg får smøre meg med tålmodighet. Jeg må vel vente til 10.Desember, eller er det mulig å få rett svar før? Er litt usikker på akkurat det. Har en venninne som testet da hun var 2+4, så det må jo gå an Noen her som har testet veldig tidlig? edit: Har veeeldig ømme bryster, og pleier ikke ha det utenom mensen Det er så deilig å dagdrømme! Endret 27. november 2010 av ~ Angel ~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andemor Skrevet 27. november 2010 #102 Del Skrevet 27. november 2010 Kjenner godt til det her å ville teste med en gang ja! Jeg for min del er fast bestemt på å ikke teste før etter IKM. Etter noen PP innså jeg at den her testinga ville bli for kostbar i lengden. Men jeg aner ikke hvor tidlig det er mulig å få positiv test egentlig. Håper det har klaffet for dere denne måneden, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 27. november 2010 #103 Del Skrevet 27. november 2010 Vet så altfor godt hvordan du har det. Det er en spennende tid, men det går utrolig langsomt og en tenker nesten ikke på noe annet... Selv lærte jeg etter pp1 at jeg aldri igjen skal teste så tidlig, men vente til dagen etter ikm. Om jeg klarer det får tiden vise, men tror det er lurt. Og som andemor sier, det kan bli dyrt og mye usikkerhet og spekulasjoner. Håper uansett det er noe på gang inni magen din ha en fortsatt fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 27. november 2010 #104 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Edit: dobbelpost Endret 27. november 2010 av Ripsy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareBea Skrevet 27. november 2010 #105 Del Skrevet 27. november 2010 da er det jo bare å vente til testing.. spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 28. november 2010 #106 Del Skrevet 28. november 2010 Spennende tid nå fremover Jeg krysser fingrene for oss begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 28. november 2010 #107 Del Skrevet 28. november 2010 Se det ja, da er det jo muligheter for deg å få en veldig flott bursdagspresang hihi Når skal du teste? Jeg skal vel teste 10. Desember tror jeg det blir Vi har samme EL og IKM dato ser det ut som Sååå gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst82 Skrevet 29. november 2010 #108 Del Skrevet 29. november 2010 Spennende fremover da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Angel ~ Skrevet 30. november 2010 Forfatter #109 Del Skrevet 30. november 2010 Lizzie88 : Så spennende! Da må vi nesten føge med på hverandre! Det kan bli en veldig flott Desember-måned i år Smørblomst82 : Det er kjempe spennende! Litt for spennende egentlig! hehe. Jeg er så utålmodig. For man har jo ikke peiling på hva som skjer inne i kroppen Jeg eier ikke tålmodighet om dagen!! Jeg er sååå spent! Venter på å teste den 10. Desember, og håper virkelig ikke jeg trenger å hilse på TR mer i år! Jeg har kjempe spente og ømme bryster. Kan ikke ligge på dem. Samboer sa de aldri har kjentes slik ut før. Håper ikke det er hået hans som snakket Kjertlene er myye større og hardere enn før og ååååh, så vonde de er! De verker når jeg sitter i ro. Det kjennes som om de skal sprenges! Håper det er et positivt tegn, så er det ikke unødvendige smerter vertfall! Samboer ville absolutt teste i går kveld, og jeg gikk med på det, selv om jeg visste det er for tidlig.. Den var selvsagt negativ. Tok det ikke så hardt noen av oss.. Må nok vente til den datoen jeg venter IKM :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andemor Skrevet 30. november 2010 #110 Del Skrevet 30. november 2010 Så gøy at samboern din er så spent, da! Min er så utrolig nøktern han. Ikke snakk om å teste før tida! Og hvis det i det hele tatt ser ut som om jeg prøver å ligge med bena høyt, så får jeg høre det! "Ikke no juksing her!" Ha en fin uke! Tar en liten for at dette blir din måned! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Angel ~ Skrevet 30. november 2010 Forfatter #111 Del Skrevet 30. november 2010 Så gøy at samboern din er så spent, da! Min er så utrolig nøktern han. Ikke snakk om å teste før tida! Og hvis det i det hele tatt ser ut som om jeg prøver å ligge med bena høyt, så får jeg høre det! "Ikke no juksing her!" Ha en fin uke! Tar en liten for at dette blir din måned! Hehe, de er forskjellige når det gjelder dette, disse mennene våre skjønner jeg! Min snakker ikke om annet for tiden, og det er så kjempe deilig! Takk for duskedamene! Håper de hjelper!! Lykke til, til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bygdejenta Skrevet 30. november 2010 #112 Del Skrevet 30. november 2010 Så spennende Angel Håper på positiv test for deg den 10. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Angel ~ Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #113 Del Skrevet 1. desember 2010 Så spennende Angel Håper på positiv test for deg den 10. Takk takk bygdejenta! Jaa, er altfor spennende! Lykke til til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Angel ~ Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #114 Del Skrevet 2. desember 2010 ADVARSEL: Klageinnlegg! Jeg har sååå vondt i brystene mine. Jeg satt med lekser i går og nøs, og da jeg nøs fikk jeg så utrolig vondt! Det kjentes som om de skulle sprenge! Ai ai ai.. Og nå sitter jeg på skolen med kjempe vondt. De vokser! Det er jeg sikker på. Kjertlene er kjempe store! Også har jeg konstante menssmerter, hatt det i flere dager, og virker ikke som de skal bort.. Og kviser.. Masse kviser, som jeg aldri pleier og få.. Håper jeg er gravid altså!! Håper disse smertene og urene huden er av en grunn!! Det er ganske spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bygdejenta Skrevet 2. desember 2010 #115 Del Skrevet 2. desember 2010 Det var mine symptomer når jeg ble gravid også Jeg har aldri pleid å få kviser. Men de poppa ut som bare det. Menssmerter og hyperømme pupper Håper det betyr det samme for deg, som det gjorde for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Angel ~ Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #116 Del Skrevet 2. desember 2010 Det var mine symptomer når jeg ble gravid også Jeg har aldri pleid å få kviser. Men de poppa ut som bare det. Menssmerter og hyperømme pupper Håper det betyr det samme for deg, som det gjorde for meg Mener du det?? Så gøy! Håper det betyr det samme for meg også ja Og håper du får de samme symtpomene igjen snart du også Ser du har nådd et delmål til denne uken! Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst82 Skrevet 2. desember 2010 #117 Del Skrevet 2. desember 2010 Spennende Venter bare på 10 desember nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 2. desember 2010 #118 Del Skrevet 2. desember 2010 Så spennende! Dette lover godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Angel ~ Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #119 Del Skrevet 2. desember 2010 Smørblomst82: Ja, da venter vi bare.... venter, og venter hehe, det er nesten for spennende! Tenker ikke på annet for tiden :rødme: Plutseliten: Det lover veldig godt altså. Hørte med en venninne tidligere i dag og sa hun hadde det helt likt med sine 2 Nå er det mulig jeg tar ting litt for fort, jeg blir nok veldig skuffet om det ikke er noe inne i magen, men det føles så deilig ut å tro det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 3. desember 2010 #120 Del Skrevet 3. desember 2010 Krysser fingrene for at symptomene stemmer, følger spent med her Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå