Gå til innhold

Kritiserer kjæresten deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Slike konstante stikk er mye verre enn å få høre ved en enkelt anledning at man er dum. Stikkene kommer så konstante at man til slutt ikke merker de lenger, man tror det er normalt, man blir sakte nedbrutte og dermed enda enklere å blir manipulert av kjæresten.

Anonym poster: 603a5b1f91430e4e0f815e446f641591

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Miranda2011

Kritiserer kjæresten din deg? På hvilken måte og hva kritiserer han?

Min slenger ofte ut kommentarer og det sårer. Det er ikke sånn at jeg begynner å grine, men det bryter meg litt ned og jeg merker selvbildet skrangler litt. Jeg har ikke verdens beste selvtillitt og når jeg føler kjæresten syns jeg er håpløs på alle områder er ikke det så gøy.

Han kommenterer utseende: At jeg har kraftige lår, strekkmerker, cellulitter og veier nok x kg (mer enn jeg faktisk gjør), han liker bedre bølgete hår enn mitt strie.

Han kommenterer måten jeg snakker på: Jeg har skarp stemme som snakker for fort og jeg forklarer ting for nøye.

Han kommenterer ting jeg ikke kan: Jeg suger på kjøkkenet, jeg er hjelpesløs, jeg bruker feil håndkle osv.

Han kommenterer sexen: Jeg er urytmisk, tar ikke nok intiativ, gjør ikke nok av det han liker, andre jenter er lettere.

Er dette normalt?

Hvordan er din kjæreste? :)

Synes du skal droppe denne mannen og finne deg en som verdsetter deg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Så helt tilfeldig denne tråden som hadde blitt vekket til live igjen!

Jeg gjorde slutt forholdet en måned etter at jeg skrev startinnlegget:) Ca 2 år siden.

Ikke angret en dag! Nå kan jeg ikke skjønne hva jeg så i fyren i det hele tatt. Kom veldig fort over han, og når jeg tenker tilbake er det det kjipeste forholdet jeg noengang har vært i. En haug med uberettiget kritikk! Har aldri før eller siden hørt så mye piss. Litt ufattelig at jeg gadd.

Han ble sammen med exen sin et par uker etter bruddet, og de har kranglet og vært av og på siden:p

Jeg derimot er sammen med en supersnill fyr, som løfter meg opp og sier de mest fantastiske ting:) Sånn skal det være:D Han forrige ødela ikke selvbildet mitt, men det kunne lett skjedd om det hadde vart lengre.

Til evnt andre som er i min tidligere situasjon: GÅ! Du kommer ikke til å angre!!

TS

Anonym poster: 3fb3a8d32a5ba86e7cf7d4c28ac03362

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...