Gå til innhold

Jakten på en liten spire!

Shasna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skytte: Ja, krysser fingrene for at vi går hormonelle inn i det nye året! :ler: Jeg får jo såååå humørsvingninger og jeg da... :sjenert:

Shadee: Takk det samme til deg :klemmer:

MonThe: Heldig du er som har snø! Her er alt bare grått og trist.. Hadde gjort seg med litt snø, blir så mye lunere og lysere da :) Takk for babystøv! Håper virkelig det hjelper :klem:

Ripsy: Ja, håper virkelig det er EL og at det klaffa nå :)

arven1: Kanskje, kanskje... Håper vi begge får positive nyheter neste uke :)

----------------------------------------

Jeg har egentlig ikke så tro på at det har klaffa... synes bare det er litt merkelig at blodprøvene viste at jeg mest sannsynlig hadde EL akkurat da. Kanskje det bare er hormonkluss? Er bare litt redd for at det er noe hormonkluss i kroppen min nå... Etter at engelen min ble født, har TR kommet hver måned (med litt lange sykluser vel og merke, ca 35 dager). Og det var først nå vi kunne prøve på nytt, og da skal TR plutselig ikke komme og alt klusse seg til. Tenker jo på PCOS og hele pakka... selv om alt så greit ut på UL i sommer da jeg var hos gynekolog. Er bare litt redd for at jeg ikke kan bli gravid igjen.. selv om jeg har blitt det veldig kjapt to ganger :sjenert: Det var dagens klaging.....

Ellers... 8 dager til IKM, og ingen symptomer foruten at jeg er litt småkvalm i perioder gjennom dagen (mest på kveldstid). Så er jeg VELDIG sulten hele tida da. Tror jeg kunne spist en hel elg uten å kjenne noe som helst metthetsfølelse :ler: Men tror ikke at det er typiske tegn egentlig.... eller? :klø: I begge mine svangerskap har jeg kjent symptomer omtrent med en gang - som ømme pupper, ingen energi og strekk i lysken. Jeg har forsåvidt ingen symptomer på at TR skal komme heller... og det bare forsterker min engstelse for at det er noe som ikke stemmer :sjenert:

Hmm... nå var jeg veldig negativ her :ler: Hvis jeg legger alt prøvestyret til side, så er det veldig mye koselig som skjer fremover da :) Kjenner jeg gleder meg masse til jul!! Har en del restferie jeg skal ta ut om noen uker, og da skal snuppa og jeg kose oss med juleaktiviteter. Vet ikke om jeg har skrevet det før, men jeg pleier å skrive ned noen aktiviteter og pakke den inn for å ha i julekalenderen til snuppa. Hun synes det er kjempegøy! Billig er det og :) Jeg har også sett meg ut noen nye pepperkake-former, stjerner i forskjellige størrelser. Vi skal prøve oss på pepperkake-juletre! Snuppa skal få lov til å få frie hender med å pynte det med godis! Så et bilde i et ukeblad på jobben, og falt for ideen med en gang! Ellers blir det å lage julekort med masse glitter - snuppa elsker glitter og slike hobbyaktivteter, hun kan sitte i timesvis. Lage såpe skal vi prøve oss på og... stor stas å gi det bort til besteforeldre i julegaver.

Nå drømmer jeg meg helt bort her, og tida flyr! Må hente snuppa i barnehagen før hun skal til ei venninne for å leke!

: :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og ønsker deg en god dag! Og :hopper: litt for at det snart er helg :nigo:

:klem:

Der var du i mellomtiden! Så deg ikke før jeg posta :klemmer: Helg liker vi :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om dere har en koselig tid foran dere :rødme: Så foresten det der pepper-kake-treet i et blad i dag jeg og, så helt nydelig ut! Mm! En gøyal vri på det vanlige pepper-kake-huset! Lyst å prøve å lage det jeg og! :fnise:

Håper dere får ei fin helg :klem:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Her har det vært skikkelig sykdomshelg.. Begynner å bli bedre nå da, etter å ha fått antibiotika :) Så det blir jobb i morra! Skal snart ha litt ferie, og jeg har sååååå mye å gjøre før det! :sukk:

Ellers jakter jeg på symptomer som ikke er der! 5 dager til testing nå, men tror jeg tar en på torsdag :ler: Har aldri vært så sikker på at jeg ikke er gravid som nå. Jeg har rett og slett ingen symptomer, NADA! :sukk: Så det er vel kanskje ikke så veldig spennende frem mot neste helg.... :filer:

Jaja, er trøtt og sliten... får ta en dagbokrunde i morra!

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper formen er bedre i dag. Det blir spennende helg vi har i vente... Ikke noe spesielle symptomer her i gården, bare noen små "mensenmurringer" :sukk: men de har vært der før også uten at det har vært noe på gang :trist:

God bedring! :klemmer:

Krysser fingrene for oss de nærmeste dagene og håper tanta holder seg unna :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det blir spennende til helga arven1! Tror jeg skal kjøpe noen tester i morra allerede jeg... :sjenert: Krysser fingrene for oss begge! :klem:

---------------------------

Småkvalm i hele dag.... men jeg velger å tro at det er pga antibiotikaen, er jo en bivirkning :sjenert:

Endret av Shasna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vært så sikker på at jeg ikke er gravid som nå. Jeg har rett og slett ingen symptomer, NADA!

..var veldig sikker på negativ test jeg og sist, hadde jo iingen symptomer! Og jaggu lyste det ikke en positiv test mot meg!!! :hoppe: Krysser fingre og tær for at det blir sånn for deg denne måneden!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter i spenning på testing som er rett rundt hjørnet. Du trenger jo ikke være proppfull av symptomer for at det skal komme to blå :biggrin: Så jeg krysser fingrene jeg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen går det med testenervene dine ? :popcorn:

Jeg vet ikke åssen jeg skal klare å holde ut fem til helgen nå... :forvirret:

Fortsatt kvalm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det er det samme med meg MonThe!

Bra dere krysser fingerne Plutseliten og Virre :klem:

Kvalmen er borte, arven1 ... Så det var nok antibiotikaen som gjorde at jeg var slik :sukk: Merkelig at man faktisk ønsker å være kvalm :fnise: Men jeg regner med at jeg både får negativ test og at TR ikke dukker opp, så... Begynner å bli utålmodig!

Tenker jeg tar en test i morgen kveld :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia vennen <3

Besøk i nattens mulm og mørke :) Åh gosj! Du må sende meg melding dersom du tester i morgen altså! Vet ikke når jeg kommer meg hjem eller om jeg orker noe pc da, er duket for laaang dag i morgen :)

Bra dere begynner å bli friske, dere fortjener altså god helse og alt annet godt i evig tid fremover!

Sååå mye koselige julesaker du har tenkt på da!! Hehe, har dere lest KK juleutgave eller var det et interiørblad? Har nemlig også sett det stjernejuletreet :))

Har lovet snupp at han skal få be et par små venner på pepperkakebaking i desember. Frykter bare at jeg blir den største værstingen til å spise pepperkakedeig....det er jo så godt!!

Også har jeg tenkt å lage baileyskuler...for da kan du vedde på at jeg blir gravid og ikke får sjangsen til å spise dem:)) Håper jeg..!

Krysser virkelig alt jeg har for deg snuppa <3 Håper du får deg en hjertelig overraskelse <3

Nattinatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Skytte-vennen :klem:

Baileyskuler hørtes godt ut! Dele oppskrift? ;) Kanskje det er det som skal til for å bli gravid :fnise:

Test er kjøpt inn i dag, og nå er det bare å vente på at jeg må på do :filer: INGEN symptomer, så det er egentlig bortkasta penger.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM i dag ja.. men har ikke stor tro på hverken TR eller spire :sjenert:

Hvorfor er det slik at man aldri må på do når man absolutt vil? :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg tatt en CB digital test... og den sier "Gravid" :hoppe:

Jeg kan da egentlig ikke forstå det :klø: Kan den være falsk positiv? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstemann til å si GRATULERER :strix: Så gøy!!! :strix:

Stor klem til deg :klemmer:

Takk Ripsy :klem: Men... jeg kan fortsatt ikke tro det. Sitter her og tror testen er feil :fnise: Jeg må ta en test til med ukes-indikator :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shasna!!!! Man har ikke Hcg i urinen om man ikke er gravid!! Du er gravid!! :nigo::hoppe::strix: GRATULERER!!! :strix: :strix: :strix: :strix:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...