MonThe Skrevet 16. oktober 2010 #21 Del Skrevet 16. oktober 2010 Fin høst-nesten-vinter-lørdag Rim på bakken enda, og sola skinner! Er meldt snø neste uke... Kommer vel hjem til snø når jeg kommer hjem fra det store utland neste uke! Huff... Kjenner jeg blir så trist da jeg ser på babybilder, og spesielt venninna mi sine. Så får jeg så dårlig samvittighet av at jeg egentlig ikke vil se dem.. og jeg orker bare ikke å kommentere dem heller Vi hadde termin omtrent samtidig med første - og nå med andre... Jeg er jo selvfølgelig glad på hennes vegne, men samtidig klarer jeg ikke å glede meg over det sammen med henne. Jeg skulle jo også hatt to barn på fanget, to barneseter bak i bilen, våknenetter (skal ikke klage neste gang!), sprengte pupper, trille barnevogn etc Det går stort sett bra for tida, men noen dager er værre enn andre... og savnet blir bare så uendelig stort og vanskelig å håndtere! TR er fortsatt ikke her! Tror jeg setter i gang med klesvask og koffertpakking jeg.... Uff, vet hvordan du føler det! Eller nå veet jeg jo egentlig ikke, mistet jo ganske tidlig (i uke 10), men kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver. Så inderlig vondt, å måtte kjenne på det som "skulle ha vært". Mange har sagt til meg at det er en mening med alt som skjer, og at den lille spira vår egentlig aldri var ment til å vokse opp og bli noe.. Jeg klarer allikevel helt å se dette - hvorfor er det slik at man skal bli gravid og bære på noe som "egentlig aldri skulle bli noe"?? Synes innimellom at verden er urettferdig. Og meningsløs. ..På en annen side så tror jeg at man kommer styrket ut av noe slikt. Man lærer noe om seg selv. Og om partnereren. Og om forholdet. det er godt, å kjenne hvordan man kan støtte seg på hverandre, og hvordan en klarer å ta vare på hverandre oppi noe sånt. Allikevel er noen dager tyngre enn andre. Man må bare gjennom det. Og man komemr gjennom det. Selv om det ikke føles slik alltid Håper du aldri, aldri, aldri må gå igjennom noe slikt en gang til Shasna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shasna Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #22 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Åååå, så gode dere er Tusen takk for fine oppmuntrende ord Babydrøm, Plutseliten og MonThe ------------------- Var jo egentlig ikke meningen at dette skulle bli en sørgebok.. Den skulle jo i utgangspunktet føre til spenning og glede Men det kommer vel etterhvert! Har da fått satt på en klesvask og begynt å pakke litt.. Jeg trenger virkelig nye klær! Føler jeg ikke har noe som jeg kan pynte meg i! Men... er jo egentlig ingen vits å bruke penger på klær heller, da jeg har planer om å bli gravid (og slankere etterhvert)! Gubben og lillemor har fortsatt ikke kommet hjem... de skulle visst ta en liten togtur for morroskyld! Nydelig vær og her sitter jeg? Skulle absolutt ha gått en tur. Alle er opptatt på sin kant, og det er jo i grunn kjedelig å gå tur alene Fine unnskyldninger, ikke sant? Kjenner bare at dørstokkmila er ekstra lang i dag.. Endret 16. oktober 2010 av Shasna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shasna Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #23 Del Skrevet 16. oktober 2010 Bedre humør i kveld! Lillemor var så stolt da hun kom hjem og fortalte hun hadde kjørt tog og gitt konduktøren billetten Små barn, små gleder er det vel noe som heter? .... og det lukter helt nydelig her nå! Skal ha biff med fløtegratinerte, brokkoli og pepperstekt sopp Er så lenge siden vi har laga oss det, går for det meste i taco her på helgene. Skal bli deilig kjenner jeg Lørdager er så herlige!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shasna Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #24 Del Skrevet 17. oktober 2010 Nydelig høstvær i dag også! Har vært ute i sola i flere timer i dag, og den varmet så godt Vi gikk tur ved stranda i dag, og lillemor fikk plukka steiner både til å kaste i vannet og ha med hjem! Herlig dag med andre ord Ellers begynner jeg å bli litt bekymra for hva som skjer med kroppen min egentlig. Jeg venter og venter på TR som aldri kommer... I går snakket mannen og jeg om det, for jeg husket ikke når sist TR var på besøk. Søte mannen hadde skrevet det opp han, for vi skulle jo begynne å prøve som han sa! :rødme: Siste mens var for 7 uker siden i morra fant vi ut Hva er det som skjer?? en gang tidligere har den vært så forsinket, og det er 5 år siden... Ja, det har vært en del stress i det siste, men allikvel? Hmmm.... Jo mer stresset jeg blir over det, jo mer forsinket blir den vel... men etter så mange uker er det ikke så lett å la være Har et tegn nå da - pleier alltid å få små kviser på haka, og det har jeg nå. Håper virkelig den kommer i løpet av uka. Vil så gjerne komme ordentlig i gang med prøvinga... *prøver å ikke stresse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shadee Skrevet 18. oktober 2010 #25 Del Skrevet 18. oktober 2010 Huff, så slitsom når ikke kroppen er inne i en fast syklus! Håper TR kommer nå, så du kan begynne ordentlig å prøve Ha en fin mandag og en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 18. oktober 2010 #26 Del Skrevet 18. oktober 2010 ... I går snakket mannen og jeg om det, for jeg husket ikke når sist TR var på besøk. Søte mannen hadde skrevet det opp han, for vi skulle jo begynne å prøve som han sa! :rødme: Søte, søte Shasnamannen :rødme: Høres ut som om dere har hatt en fin helg! Må være helt fantastisk å ha ei lita (stor) tulle, som fyller dagene deres med små og store begivenheter Håper mandagen din er fin, og at uken kommer med TR slik at dere kan sette igang med prøvinga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 20. oktober 2010 #27 Del Skrevet 20. oktober 2010 Høres ut som om dere er en fin liten familie Har tanta kommet på besøk enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. oktober 2010 #28 Del Skrevet 21. oktober 2010 Heeeeia supersnuppa mi!!! Der fant jeg boka di Gud, jeg får helt frysninger når jeg tenker på alle timene vi har sittet her på KG! Herlig og jeg kjenner nå at jeg har savnet det ja Hmm, hvis ikke tanta har kommet enda kan du prøve soyaekstrakt. Jeg har en eske liggende som jeg knapt har rørt, den kan jeg sende til deg hvis du vil? Det brukes mot overgangsplager (!) men skal visstnok hjelpe på å få sykluser stabile. Jeg kjøpte det da jeg tok ut spiralen og hadde ventet en hel dag på TR....Så jeg vet ikke hvem som er mest utålmodig, hehe Men bare send meg en melding hvis du vil ha soyaekstrakt i ekspressfart nedover Norge Håper TR allerede har kommet nå da. Og at vi kan vralte rundt på KG enda et svangerskap Nattaklem <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shasna Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #29 Del Skrevet 22. oktober 2010 Har vært utenlands denne uka, så har ikke fått oppdatert meg hverken her eller rundt om Koselig at dere har tittet innom Shadee, MonThe, Ripsy og Skytte Og Skytte, herlig at du er tilbake på KG! Vi har jo hatt en lang pause begge to.. og KG er ikke det samme uten deg! Her har tanta fortsatt IKKE kommet Og jo mer jeg stresser med det, jo lenger unna holder tanta seg tenker jeg.... men er jo ikke akkurat så lett å la være da Blir skikkelig frustrert da jeg tenker på det! Ikke kan jeg være gravid heller, det er i alle fall sikkert!!! Så jeg får vel bare gå her og vente i det uendelige... nevnte det for legen min også, men hun trodde det "bare" var noe hormonkluss... okay, men hvorfor skal det klusse da? Liker ikke at det er noe med kroppen min som ikke stemmer!! Har aldri hørt om soyaekstrakt Skytte, men skal lese om det litt for å se om jeg kan bruke det (har så mye å ta hensyn til jeg vettu.... ) Men takk for tipset!! Ellers er det ikke mye nytt denne fronten.... kjenner jeg blir litt motløs av hele TR for tida... Jaja... får håpe på mer positivitet snart!! Synes denne dagboka mi plutselig ble litt for negativ........... Nå er det x-factor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 22. oktober 2010 #30 Del Skrevet 22. oktober 2010 .... kjenner jeg blir litt motløs av hele TR for tida... Jaja... får håpe på mer positivitet snart!! Synes denne dagboka mi plutselig ble litt for negativ........... Lov å bli motløs og negativ! Slitsomt å vente. Og vente. Hvorfor kan ikke kroppen bare være slik som den skal være, nå når det er viktig?? Og det er akkurat i slike tilfeller det kan være godt å ha KG Håper dere har en super fredagskeld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shasna Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #31 Del Skrevet 22. oktober 2010 Takk for fine ord MonThe TR har bare tulla en gang før, hvis jeg ikke husker helt feil. Og nå har jeg ventet sååå lenge til å begynne å prøve igjen... også skal den begynne å tulle slik *prøver å ikke stresse* Gubben er på jobb, er så kjedelig når han har arbeidshelg og kveldsvakter! Gleder meg til han kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 22. oktober 2010 #32 Del Skrevet 22. oktober 2010 Takk for fine ord MonThe TR har bare tulla en gang før, hvis jeg ikke husker helt feil. Og nå har jeg ventet sååå lenge til å begynne å prøve igjen... også skal den begynne å tulle slik *prøver å ikke stresse* Gubben er på jobb, er så kjedelig når han har arbeidshelg og kveldsvakter! Gleder meg til han kommer hjem Dumme, dumme kroppen Her er sambo dratt på nattevakt, kjeeeder meg. Har lakenskrekk når han er vekke. Men på den positive siden så blir det mye tid til KG når kjære er vekke da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shasna Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #33 Del Skrevet 23. oktober 2010 MonThe: KG-tid liker vi Ikke mye spennende nytt på denne fronten! Lurer på om jeg kanskje skulle ha prøvd sånn soyaekstrakt allikevel, for å se om det stabiliserer seg? :klø: Jeg gir det en-to uker til, så får vi se hva som skjer! Kjenner noe mensmurringer innimellom... men er det bare innbilning tro? Kunne ønske jeg klarte å legge fra meg hele TR, da hadde den sikkert kommet.... Har vært en avslappende dag hjemme med snuppa, mens gubben har vært på dagvakt. Da han kom hjem dro vi ut for å handle - dro innom en thaibutikk jeg har hatt lyst til å svippe innom lenge. Hadde aldri vært der før! Og hva var det jeg så??? Etterlengtede nudler! Har ikke sett noen som har solgt de nudlene på 10 år! Kjøpte 8 pakker jeg.... skulle vel egentlig ha kjøpt en hel eske Så i kveld skal jeg kose meg med nudler faktisk... super lørdagskos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 23. oktober 2010 #34 Del Skrevet 23. oktober 2010 Håper du har kost deg med etterlengta nudler, og at lørdagen din har vært fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 24. oktober 2010 #35 Del Skrevet 24. oktober 2010 Innom og snikleser midt i natten jeg Håper soyaekstrakt er noe du kan prøve, tror bare det er naturmiddel. Men best å være på den sikre siden for naturmidler kan jo klusse med skolemedisin så best å være forsiktig og undersøke først. Her har vi hatt folk ikveld, sambo ble i kanonform og nå har han sluknet på sofaen med nisselua til snuppiss på seg )))) Søtingen )) Ikke mye fart på meg og ikke noe to blå foreløpig...Men som den evige optimisten jeg er-med en helt egen dimensjon av innbildning håper jeg på det beste og at det bare er for tidlig til å gjøre utslag..."Jeg gir meg aldri så lenge jeg lever" Det er lov å være frustrert vettu snuppa. Og som sagt lengre opp her så er KG perfekt da <3 Og du vet du bare må sende meg sms når du vil:) Skal krype under dyna nå så jeg orker noen timer jobb imorgen, samt begynne på klesvasken jeg glatt har ignorert hele denne uka Natta <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shasna Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #36 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) MonThe: De nudlene var deeeeilige! Til og med gubben smakte betydelig forskjell fra de kjedelige mrLee nudlene Skytte: Bare å sniklese i vei, koselig det Regna med det var sambo'n din som hadde sovna da jeg så det på FB! Håper på positiv test for deg! Eller kanskje ikke.... vi kunne jo fått positiv samtidig denne gangen og synes jeg Ignorering av klesvask høres jammen kjent ut.... må nok ta en sjau i kveld jeg! Herlig høst(vinter)dag med nyyydelig Gubben skal på jobb i kveld, så det legger jo en demper på hele søndagen.. er så kjedelig å være hjemme alene! Men jeg får nok tiden til å gå med både TV og data.... og klesvask Snuppa og jeg er bedt på middag til svigers etterpå, og vi takket jo selvfølgelig ja til det! Men først skal vi en tur på lekeplassen før sola går ned Endret 24. oktober 2010 av Shasna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shasna Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #37 Del Skrevet 24. oktober 2010 Ble ikke mye klesvask i kveld.... Snuppa og jeg kom hjem litt for sent... og det merket jeg på humøret hennes! Legginga gikk da altså en time i stedet for et kvarter! Det ble heeeeeelt feil at jeg slo på lyset på badet da vi kom hjem, for jeg måtte da skjønne at hun ville slå på lyset først!!?? Og da var vi i gang.... Men hun slokna veldig fort da hun først fikk lagt seg da Jeg lurer på om jeg skal kjøpe inn noen EL-tester i morgen. Er det mulig at tanta har "hoppa over en gang" pga jeg har stressa for mye tro? Og at den blir normal neste syklus...? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 25. oktober 2010 #38 Del Skrevet 25. oktober 2010 Ble ikke mye klesvask i kveld.... Snuppa og jeg kom hjem litt for sent... og det merket jeg på humøret hennes! Legginga gikk da altså en time i stedet for et kvarter! Det ble heeeeeelt feil at jeg slo på lyset på badet da vi kom hjem, for jeg måtte da skjønne at hun ville slå på lyset først!!?? Og da var vi i gang.... Men hun slokna veldig fort da hun først fikk lagt seg da Ja, det måtte du vel skjønne mamma Hvordan vet du forresten helt sikkert at du ikke er gravid? Beklager hvis du har sagt noe om dette før som jeg ikke har fått med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shasna Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #39 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hvordan vet du forresten helt sikkert at du ikke er gravid? Beklager hvis du har sagt noe om dette før som jeg ikke har fått med meg. Har gått på medisiner som har gjort at vi IKKE kan bli gravide pga fare for misdannelser og slikt.... så her har det ikke akkurat vært så mye aktivitet... Så av den grunn kan jeg med sikkerhet si at jeg ikke er gravid Ikke har jeg noe symptomer heller, ikke en eneste en... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 25. oktober 2010 #40 Del Skrevet 25. oktober 2010 Har gått på medisiner som har gjort at vi IKKE kan bli gravide pga fare for misdannelser og slikt.... så her har det ikke akkurat vært så mye aktivitet... Så av den grunn kan jeg med sikkerhet si at jeg ikke er gravid Ikke har jeg noe symptomer heller, ikke en eneste en... Ok, da skjønner jeg. Håper for din del at tanta kommer veldig snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå