Antlers Skrevet 16. oktober 2010 #21 Del Skrevet 16. oktober 2010 Man kan ikke være utro uten en person å være utro med, så null respekt for noen av dem. Skyldig og medskyldig (selvsagt forutsatt at man vet at personen er opptatt). I en slik situasjon ville jeg nok blitt rasende, men spilt med en stund (flørtet litt, uten fysisk kontakt), spurt hva slags mobil han hadde, om han hadde noen morsomme spill eller noe, slik at jeg kunne sikret meg telefonnummeret til kona for å ringe og fortelle hva slags svin hun var gift med Nå forventer jeg ikke at alle skal gå såpass langt, men det minste man kan gjøre er å si nei og vise sin avsky med et skulende blikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arctandria Skrevet 16. oktober 2010 #22 Del Skrevet 16. oktober 2010 Gifte vil etter min mening veldig ofte lyve om sin sivile status......desverre. ellers :hvorfor denne vinklingen. en mann som er villig til utroskap er da vel ikke bedre enn en som er utro....det er intensjonen det handler om uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eventyr3 Skrevet 16. oktober 2010 #23 Del Skrevet 16. oktober 2010 Man kan ikke være utro uten en person å være utro med, så null respekt for noen av dem. Skyldig og medskyldig (selvsagt forutsatt at man vet at personen er opptatt). I en slik situasjon ville jeg nok blitt rasende, men spilt med en stund (flørtet litt, uten fysisk kontakt), spurt hva slags mobil han hadde, om han hadde noen morsomme spill eller noe, slik at jeg kunne sikret meg telefonnummeret til kona for å ringe og fortelle hva slags svin hun var gift med Nå forventer jeg ikke at alle skal gå såpass langt, men det minste man kan gjøre er å si nei og vise sin avsky med et skulende blikk. du er syk hahaha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 16. oktober 2010 #24 Del Skrevet 16. oktober 2010 du er syk hahaha. Hehe. Får bare håpe at det finnes flere syke mennesker der ute som ville informert meg, om det var min mann det gjaldt. Vil man inn i et nytt forhold (enten det er kortvarig eller langvarig), synes jeg man må være mann/kvinne nok til å avslutte det gamle først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eventyr3 Skrevet 16. oktober 2010 #25 Del Skrevet 16. oktober 2010 Hehe. Får bare håpe at det finnes flere syke mennesker der ute som ville informert meg, om det var min mann det gjaldt. Vil man inn i et nytt forhold (enten det er kortvarig eller langvarig), synes jeg man må være mann/kvinne nok til å avslutte det gamle først. Joda er enig med deg, men tenk om de har problemer fra før av da. Kanskje de har en døende i familien eller kanskje hu er døende. er det det hu vil høre? at mannen hennes leter etter mus mens hu ligger i en seng og er syk? eller tenk hvis hu venter tvillinger med han da? Kanskje jeg er en smule paranoid nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 16. oktober 2010 #26 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Joda er enig med deg, men tenk om de har problemer fra før av da. Kanskje de har en døende i familien eller kanskje hu er døende. er det det hu vil høre? at mannen hennes leter etter mus mens hu ligger i en seng og er syk? eller tenk hvis hu venter tvillinger med han da? Kanskje jeg er en smule paranoid nå. Jeg velger å handle ut fra hva jeg selv hadde ønsket, og hva de jeg kjenner hadde ønsket. Tror ikke noen synes det er koselig å få høre at partner er utro, men samtidig tror jeg de fleste i ettertid vil være glad for at noen våget å si fra. Når partner går bak ryggen på deg, og utsetter hele familien for risiko (selv om kondom blir benyttet kan den ryke, og noen kjønnsykdommer kan smitte selv ved bruk av kondom), er det bare rett og rimelig at man selv kan velge om man ønsker å være sammen med en slik person. Men da må man jo vite om det først, ellers har man ikke muligheten til å velge. Om mann og kone f.eks har et åpent forhold er jeg fullstendig forberedt på en skyllebøtte, og det er helt greit, men jeg synes fortsatt at personen som sier h*n er gift da også bør ha vett til å nevne at det er snakk om et åpent forhold. Endret 16. oktober 2010 av Antlers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 16. oktober 2010 #27 Del Skrevet 16. oktober 2010 Krig og kjærlighet og sånn, da er alt lov. Har du lyst har du lov. Men det er uten tvil den opptatte som har alt ansvar. Den single har bare alle muligheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Chikako Skrevet 16. oktober 2010 #28 Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg skjønner ikke hvordan dere kan ha lyst til å ha sex med noen som er utro, rett og slett. Om jeg vet at han bedrar kona si, er han ikke han er en person som jeg vil ha sex med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Chikako Skrevet 16. oktober 2010 #29 Del Skrevet 16. oktober 2010 Nå forventer jeg ikke at alle skal gå såpass langt, men det minste man kan gjøre er å si nei og vise sin avsky med et skulende blikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea=) Skrevet 16. oktober 2010 #30 Del Skrevet 16. oktober 2010 Her syns jeg det er mannen som har det største ansvaret. Det er jo tross alt han som er utro, og ikke kvinnen. Når han i det hele tatt tenker på å være utro tyder jo det på at noe er alvorlig galt i forholdet han allerede har. Ingen mann som er i et trygt og godt forhold vil være utro.. Det vil jo være en ting kvinnen er nødt å tenke igjennom også, før hun evt. er med denne gifte mannen.. om hun vil føle at hun frister han til å være utro, vil det nok føles verre på samvittigheten enn om han gir uttrykk for at dette er noe han gjerne vil.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Chikako Skrevet 16. oktober 2010 #31 Del Skrevet 16. oktober 2010 Ingen mann som er i et trygt og godt forhold vil være utro.. Det er vel litt naivt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea=) Skrevet 16. oktober 2010 #32 Del Skrevet 16. oktober 2010 Det er vel litt naivt? Ja, litt naivt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eventyr3 Skrevet 16. oktober 2010 #33 Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg velger å handle ut fra hva jeg selv hadde ønsket, og hva de jeg kjenner hadde ønsket. Tror ikke noen synes det er koselig å få høre at partner er utro, men samtidig tror jeg de fleste i ettertid vil være glad for at noen våget å si fra. Når partner går bak ryggen på deg, og utsetter hele familien for risiko (selv om kondom blir benyttet kan den ryke, og noen kjønnsykdommer kan smitte selv ved bruk av kondom), er det bare rett og rimelig at man selv kan velge om man ønsker å være sammen med en slik person. Men da må man jo vite om det først, ellers har man ikke muligheten til å velge. Om mann og kone f.eks har et åpent forhold er jeg fullstendig forberedt på en skyllebøtte, og det er helt greit, men jeg synes fortsatt at personen som sier h*n er gift da også bør ha vett til å nevne at det er snakk om et åpent forhold. Joda, jeg er som sagt enig med deg, og jeg har aldri forsvart utroskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norna Skrevet 16. oktober 2010 #34 Del Skrevet 16. oktober 2010 Dette er helt utrolig diskriminerende overfor de som lever polygamt. For å ikke snakke om de tragediene enkelte legger opp til av skamdrap, barn uten den ene av foreldrene osv...gifte menn er flotte å ha litt uforpliktende sex med. Det er ikke noe å rase tulling over, ta heller å snakk åpent om ting i forholdet. Det vi selv som setter premissene, reglene og normen for et forhold. Ikke noen herskergud, religiøs moral eller "felleskap". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Chikako Skrevet 16. oktober 2010 #35 Del Skrevet 16. oktober 2010 Dette er helt utrolig diskriminerende overfor de som lever polygamt. For å ikke snakke om de tragediene enkelte legger opp til av skamdrap, barn uten den ene av foreldrene osv...gifte menn er flotte å ha litt uforpliktende sex med. Det er ikke noe å rase tulling over, ta heller å snakk åpent om ting i forholdet. Det vi selv som setter premissene, reglene og normen for et forhold. Ikke noen herskergud, religiøs moral eller "felleskap". Uhm, nei, fordi vi ikke uttaler oss ut i fra et scenario der mannen lever i et polygamt forhold, vi uttaler oss ut i fra at han går bak ryggen på partneren. Det du lister opp her er kanskje poenger, men i en helt annen diskusjon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norna Skrevet 17. oktober 2010 #36 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Det er den der stygge kristendommen... :gjeiper: Uhm, nei, fordi vi ikke uttaler oss ut i fra et scenario der mannen lever i et polygamt forhold, I praksis så er det jo et sånt forhold, bare med usikkerhet i stedet for trygghet og oversikt. Jeg tror de det gjelder burde snakke om det sammen når det oppstår, uten forhåndsreaksjon. Man kan jo ikke vite om hvordan man egentlig opplever realiteten før man vet hva det dreier seg om fra alle involverte. Når man vet så opplever man kanskje ikke det ikke-truende i det hele tatt og ender potensiellt sett opp som bestevenner. Det er jo bare fint det Mindre stress også, da reduseres trusselen et nytt potensiellt utroskap kan medføre. Men folk sliter litt med å akseptere at Njord sine helligdommer burde være en del av vår samlivsnorm. Mitt inspill. Endret 17. oktober 2010 av Norna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bella_ Skrevet 17. oktober 2010 #37 Del Skrevet 17. oktober 2010 De fleste utro grisene lyver om sivil statusen sin.Så da har hverfall ikke kvinnen skylda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 21. oktober 2010 #38 Del Skrevet 21. oktober 2010 De fleste utro grisene lyver om sivil statusen sin.Så da har hverfall ikke kvinnen skylda. Kanskje dere heller burde begynne å ligge med folk dere kjenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eventyr3 Skrevet 21. oktober 2010 #39 Del Skrevet 21. oktober 2010 Kanskje dere heller burde begynne å ligge med folk dere kjenner. ouch! haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 21. oktober 2010 #40 Del Skrevet 21. oktober 2010 Når han i det hele tatt tenker på å være utro tyder jo det på at noe er alvorlig galt i forholdet han allerede har. Ingen mann som er i et trygt og godt forhold vil være utro.. Det er vel litt naivt? Ja, litt naivt For ikke å si; veldig naiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå