Gå til innhold

Kvinner og gifte menn


Masehøna

Anbefalte innlegg

Ta følgende scenario:

Mann og kvinne møtes.

det kommer frem at han er gift og hun er singel.

Gift mann hentyder til seksuell kosestund med singel kvinne.

Hvordan bør kvinnen reagere?

Jeg hadde bedt mannen om å ryke og reise til ett visst sted.

Jeg mener og at kvinner som hadde innledet seksuell omgang med mannen er ett av de værste type kvinner.

Men det er min mening.

Jeg er interresert å få vite hva dere mener?

(Nå er det helt klart at mannen i dette scenarioet er like ille som kvinnen....men det er deres synspunkt på kvinnen jeg vil vite)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Raindrops

Jeg tenner ikke på menn som har dame, eller er gift, så jeg hadde nok bedt han skjerpe seg og gro et par baller.

Endret av Raindrops
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her synes jeg kvinnen står fritt til å gjøre hva hun vil. Hun er jo singel.

Allikevel.

Dersom man bevisst og konstant legger seg etter gifte menn så har man et problem.

Jeg holder meg som regel unna menn som er opptatte. To ganger har det skjedd at mannen har vært samboer/gift. Den ene gangen visste jeg og den andre gangen visste jeg det ikke.

Mini

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes kvinnen skal takke ja dersom hun har lyst!

Det er uansett ikke hun som er utro, og siden mannen legger opp til det må en jo anta at han er inneforstått med det faktum at han er utro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raindrops

Her synes jeg kvinnen står fritt til å gjøre hva hun vil. Hun er jo singel.

Selvfølgelig. Men om det er moralskt riktig så lenge man kjenner til mannens sivilstatus er jo en annen ting.

Dessuten er det etter min mening få ting som er så usexy som en utro mann. Det sier utrolig mye om hva slags person det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca28

Ta følgende scenario:

Mann og kvinne møtes.

det kommer frem at han er gift og hun er singel.

Gift mann hentyder til seksuell kosestund med singel kvinne.

Hvordan bør kvinnen reagere?

Jeg hadde bedt mannen om å ryke og reise til ett visst sted.

Jeg mener og at kvinner som hadde innledet seksuell omgang med mannen er ett av de værste type kvinner.

Men det er min mening.

Jeg er interresert å få vite hva dere mener?

(Nå er det helt klart at mannen i dette scenarioet er like ille som kvinnen....men det er deres synspunkt på kvinnen jeg vil vite)

Jeg ville bedt han om å dra til helvete, og skjelt han ut og vist all min sympati til den stakkars forsmådde kona som er uvitende om at mannen prøver å få andre til sengs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnen bør helt klart takke nei og be han idioten om å dra til helvete! Blir så irritert over menn som er gift som prøver seg på andre kvinner.. Er du gift så er du gift liksom. Da kan du ikke gjøre som du vil og flørte med andre kvinner. Det er så respektløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommertid

Hadde helt klart sakt nei!

Har blitt lurt av en gift mann en gang. Han fortalte meg ikke at han var gift før etter vi hadde hatt oss. Han fikk ei real skyllebøtte og ble sparket på dør ganske fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg forslår at dere allesammen tar dere et par tre drinker så går dere tilbake til den tråden her.

Spiller ingen rolle hvor mye jeg drikker. Utroskap er usexy uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Jeg forslår at dere allesammen tar dere et par tre drinker så går dere tilbake til den tråden her.

Hvis du inkluderer: drinkene er "on me baby", noen runder på dansegulvet, latter, en gnistrende dialog som verifiserer "vi er så definitivt på samme planet/frekvens", noen galante handlinger fra herren akkompagnert med ymse komplimenter fra han til henne så blir det noe stillere i fjøset enn hva tilfellet har vært fram til nå. Sjokkert? Vel, de litt løse og så vidt valide spørreundersøkelser om utroskap påplusset en antagelse om mulige mørketall forteller i hvert fall meg at noen bombastisk utbasunering av hvor den gifte drittsekken eventuelt bør reise til ville jeg definitivt droppet.

Jeg skjønner at kvinner her inne får piggene ute. Først den intuitive medsøsterkjærligheten (stakkars bedratte kone), deretter den moralske pekefingeren (er du gift er du låst, sex skal kun foregå i ekteskapet - som også Taliban hevder) og til slutt frykten for mulige følelseskomplikasjoner for egen del - risikoen får at hun får følelser for den gifte drittsekken - med alt det medfører av nye runder i emosjonsringen.

Prinsippfasthet er kurant når det kommer til rettsregler men funker sjeldent like godt i morallovens jungel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forslår at dere allesammen tar dere et par tre drinker så går dere tilbake til den tråden her.

Selv om jeg tar meg et par drinker kommer jeg ikke til å skifte mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og min morale terskel blir lavere med noen drinker innabords og dersom det er full tenning, så ja. Jeg mener at de som er i et forhold må ta ansvaret for det. Er jeg i et forhold så forholder jeg meg kun til ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Prøvis

Jeg forslår at dere allesammen tar dere et par tre drinker så går dere tilbake til den tråden her.

He he, har da drukket mer enn det og likevel holdt meg unna andres ektemenn.. til tross for både dans, latter og påspandering av drinker. Og jeg tror ikke jeg er mer prinsippfast enn andre egentlig. Nå er det ikke så ofte at jeg er ute et sted med fremmede ektemenn, og det kan jo ha en betydning.

Endret av Prøvis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Antall drinker har ingenting å si for min del, jeg har uansett ikke sex med folk jeg ikke tenner på, og jeg tenner ikke på utro menn. Om han er dødelig sjarmerende, spandabel og det som hører med har ingenting å si, for så snart jeg finner ut at han er gift sier det så mye om karakteren hans at han bare blir et svin.

Endret av Raindrops
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må medgi at jeg har meget negative tanker om personer, uavhengig av kjønn, som med åpne øyne innleder et forhold til en person som har partner fra før. Spørr du meg, utstråler det manglende evne til å sette seg inn i andres(dvs. tredjeparten, her vedkommendes allerede eksisterende partner)situasjon, hvilket er så lite flatterende som det kan få blitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...