Gå til innhold

Hvor fjern går det an å bli!


Spiralis

Anbefalte innlegg

"Øhhhh"... hahahahahaha Herlig

Ja du Tardis du Tardis

Hvordan er det med dine matlagingsevner? :fnise:

De er faktisk veldig gode :P

Har enda ikke forgiftet meg selv eller brent ned huset, tiltross for at jeg kunne før finne på å lage biff og fløtegratinerte poteter med tilbehør etter en våt natt ute :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De er faktisk veldig gode :P

Har enda ikke forgiftet meg selv eller brent ned huset, tiltross for at jeg kunne før finne på å lage biff og fløtegratinerte poteter med tilbehør etter en våt natt ute :P

Jeg har faktisk en Historie om en kunde som ville få deg til å le godt. Men skal la den ligge til senere.

Eller skitt au

Var en installasjon jeg ksulle gjøre hos en kunde. Og hun ønsket da Tv på sitt soverom og stue

Jeg spurte komisk "Hva skal du med tv på soverommet, erotikk?" :fnise:

- Nei slik drev ikke hun med sa hun og smilte

Jeg jobbet ferdig og skulle da bare sjekke at alt var i orden

Der sto den en sånn gammel Tv med innebygget video...

Men kunden hadde ikke noen fjernkontroll så jeg trykket på alle knapper som var

Så spratt det ut en kasett

Jeg klarte å lese "Big Breast... og noe" før hun ble satt ut og dyttet kasetten inn igjen

MEN HVA SKJER DA???

Da startet jo filmen....... og det gjallet og skreik fra denne tven :sengekos:

Hun var så flau......!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk en Historie om en kunde som ville få deg til å le godt. Men skal la den ligge til senere.

Eller skitt au

Var en installasjon jeg ksulle gjøre hos en kunde. Og hun ønsket da Tv på sitt soverom og stue

Jeg spurte komisk "Hva skal du med tv på soverommet, erotikk?" :fnise:

- Nei slik drev ikke hun med sa hun og smilte

Jeg jobbet ferdig og skulle da bare sjekke at alt var i orden

Der sto den en sånn gammel Tv med innebygget video...

Men kunden hadde ikke noen fjernkontroll så jeg trykket på alle knapper som var

Så spratt det ut en kasett

Jeg klarte å lese "Big Breast... og noe" før hun ble satt ut og dyttet kasetten inn igjen

MEN HVA SKJER DA???

Da startet jo filmen....... og det gjallet og skreik fra denne tven :sengekos:

Hun var så flau......!

Huff :fnise:

Jaja det kunne jo vært verre... ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøklene har stått i døren i hele natt. Heeerlig! Ikke rart jeg sleit med å finne dem. :)

Jeg skulle på butikken en gang. Kom på at jeg hadde glemt lommeboken og gikk tilbake.

Hentet lommeboken og fikk handlet. På vei hjem innså jeg at jeg ikke hadde nøklene mine. Snudde og gikk tilbake til butikken for å høre om jeg hadde mistet dem der. Det hadde jeg ikke. Fant dem ikke på vei heller.

På dette tidspunktet bodde jeg hos mine foreldre, så jeg fant ut at jeg bare skulle vente på dem.

Tok tilfeldigvis i dørhåndtaket, og til min forbauselse var det åpent. Så jeg gikk inn og så nøklene rett innenfor inngangsdøren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fjernt øyeblikk idag......kastet trusa i do istedet for i skittentøykurven... Ikke første gangen jeg kaster truser eller sokker i doskåla.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phoenix

Før jeg la meg i dag så måtte jeg låse opp døren, og sjekke om nøklene sto der igjen. :) Nei. Nå er de ett annet lurt sted

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phoenix

Jeg skulle på butikken en gang. Kom på at jeg hadde glemt lommeboken og gikk tilbake.

Hentet lommeboken og fikk handlet. På vei hjem innså jeg at jeg ikke hadde nøklene mine. Snudde og gikk tilbake til butikken for å høre om jeg hadde mistet dem der. Det hadde jeg ikke. Fant dem ikke på vei heller.

På dette tidspunktet bodde jeg hos mine foreldre, så jeg fant ut at jeg bare skulle vente på dem.

Tok tilfeldigvis i dørhåndtaket, og til min forbauselse var det åpent. Så jeg gikk inn og så nøklene rett innenfor inngangsdøren.

Hahaha! Herlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et av mine fjerneste øyeblikk tror jeg må være dette :

Hadde vært med noen venninner på type rølpefest på bygda. Stor happening med DDE og Carola på scenen. Jeg er hverken fan av DDE eller Carola, så hadde lite peiling.........men fest er fest.

Senere på kvelden så var vi ute på et utested. Jeg var lettere i farta, og fant endelig en plass å sitte ned ved. Skravlet i vei med de som satt rundt bordet. Han ene spurte meg hva jeg hadde gjort på tidligere på kvelden, og jeg svarte som sant var at jeg hadde vært på konsert med DDE og Carola. Men, måtte jo bare utdype at DDE ikke var helt min greie. Letter harrymusikk og ikke helt Van Morrison.

Fyren snakket med han, og etter ei stund lurte han på hva navnet mitt var. Høflig som jeg er så strakte jeg handa frem og sa: "Skruf her, hyggelig å møte deg!"...........og han bare: "Bjarne Brøndbo, god kveld".

Altså........dette berømmelige gulvet som bare kunne åpne seg åpnet seg aldri.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjernt øyeblikk idag......kastet trusa i do istedet for i skittentøykurven... Ikke første gangen jeg kaster truser eller sokker i doskåla.

Hahaha, uffda.. godt du ser det før det blir tett hos deg da :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, uffda.. godt du ser det før det blir tett hos deg da :laugh:

Er heldigvis såpass kjapp at jeg rekker å registrere det før jeg trekker ned! Ikke at det er så innmari kjekt å stikke hånda i doskåla for å plukke opp truser og sokker da.... :fnise:

(men, må innrømme at jeg står og klør meg litt i hodet og lurer på hvorfor i huleste det ligger en sokk i do før jeg skjønner hva jeg har gjort....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er heldigvis såpass kjapp at jeg rekker å registrere det før jeg trekker ned! Ikke at det er så innmari kjekt å stikke hånda i doskåla for å plukke opp truser og sokker da.... :fnise:

(men, må innrømme at jeg står og klør meg litt i hodet og lurer på hvorfor i huleste det ligger en sokk i do før jeg skjønner hva jeg har gjort....)

Hahaha ja.. men jeg har hørt om folk som finner slanger i toalettet, så du skal være glad det er sokker og truser som dukker opp i ditt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha ja.. men jeg har hørt om folk som finner slanger i toalettet, så du skal være glad det er sokker og truser som dukker opp i ditt ;)

Har hørt at rotter har blitt funnet svømmende i doskåla også.....

*grøss*

Heller sokker og truser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at rotter har blitt funnet svømmende i doskåla også.....

*grøss*

Heller sokker og truser!

*bank i bordet* :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt mine fjerne øyeblikk!

Da jeg bodde i en annen by engang og skulle hjem,så skulle jeg ta bussen siden jeg ikke hadde lappen. Joda på bussen satt jeg, helt i min egen verden. Da bussen kjører forbi holdeplassen der jeg skulle av tenker jeg "det var da noe kjent med dette stedet" og blir sittende. Fire holdeplasser senere går det opp for meg at jeg skulle ha gått av.

Ellers så har jeg trodd at jeg har mistet solbrillene mine, jeg leter over alt og kjenner om jeg har de oppå hodet, noe jeg ikke har. Plutselig kommer jeg på at jeg har dem på meg og føler meg ganske så dum.

En annen gang var jeg kjempe stressa på flyplassen. I sikkerhetskontrollen må man jo ta av seg klokker, belter ol. Jeg hadde kjøpt et juggelsmykke (men et ganske dyrt et) og jeg måtte jo ta det av. Når jeg har gått igjennom finner jeg plutselig ut at jeg har glemt det. Så jeg går tilbake igjen for å spørre om de har funnet det. De leter og scanner igjennom baggen min på nytt, men det er ingen tegn til å finne det. Da vi har konkludert med at jeg ikke kom til å finne det, stikker jeg hånden i lommen og der ligger det selvfølgelig! Jeg føler meg skikkelig dum som ikke kom på å skjekke der og bare later som ingenting og går derifra lettere rød i trynet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fjernhet går igjen i slekta!
Var på butikken med moren min tidligere idag, vi begge går i vår egen verden og plutselig går vi rett i hverandre :fnise: Takk og lov at det var moren min og ikke en helt fremmed dame :fnise:
Vi ble bare stående å kikke på hverandre og jeg bare "ahh yoghurt" Moren min "Åja kaffe!" xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjernhet går igjen i slekta!

Var på butikken med moren min tidligere idag, vi begge går i vår egen verden og plutselig går vi rett i hverandre :fnise: Takk og lov at det var moren min og ikke en helt fremmed dame :fnise:

Vi ble bare stående å kikke på hverandre og jeg bare "ahh yoghurt" Moren min "Åja kaffe!" xD

Skal gå i anskaffelse av Videokamera jeg nå!!! Hahahahah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lest til side 19 så måtte vi dra for vi skulle på middag. Har flirt og tenkt at enda godt jeg stort sett bruker å ha huet med meg.

VEL... Går ned i garasjen, låser opp bilen med nøkkelen i låsen og skal ha bikkja inn i bilen. Ser at jeg har rygget for nærme veggen så måtte samboer stå utenfor og vente med bikkja til jeg fikk kjørt frem. Jeg slenger meg inn i bilen for å kjøre frem, men finner ikke bilnøkkelen... Ikke så rart, den sto i døra!
Vi kommer oss av gårde og jeg skal svinge til venstre. Svinger og kommer på at jeg hadde jo glemt blinklyset så slår på blinklyset mot høyre!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hohoh denne er så fæl at jeg må bare sette meg i anonym!

Da jeg nettopp hadde flyttet ble jeg syk. Der jeg bodde fra før, var det en en helt enkel legevakt uten noe spesielt køsystem.

Joda, så når jeg kommer på legevakten full av feber og helt fjern, får ikke jeg med meg at de har køsystem med kølapp og venting. Så jeg bare valser inn ei dør der det allerede står en mann å snakker med hun i skranken! Først da skjønner jeg at jeg har tabbet meg ut og setter meg flau tilbake på stolen for å vente på min tur. Jeg ventet bare på det berømte hullet jeg kunne ramle ned i, mens de andre som ventet stirret rart på meg.

Anonymous poster hash: 706f4...7e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...