For the ladies Skrevet 30. desember 2014 #741 Del Skrevet 30. desember 2014 Jeg parkerte bilen på den tilsynelatende flate gårdsplassen som viste seg å ikke være helt flat. Etter en stund kom naboen og ringte på, bilen stod ute i gata (heldigvis blindvei). Klarte det samme når jeg sko å snakke med eksen det akkurat hadde blitt slutt med. Glemte håndbrekket ja, mora kom løpende opp i 11 tia på natta helt fra seg, og faren kom etterpå å måtte inrømme at jeg nok ikke hadde bil i kveld 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 30. desember 2014 #742 Del Skrevet 30. desember 2014 Hehe, du var hakket mer uheldig enn meg, ser jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
For the ladies Skrevet 30. desember 2014 #743 Del Skrevet 30. desember 2014 Faktisk ikke, fikk inn 2 kranbiler, løftet bilen av kampesteinen som var kilt mellom motor og girkasse og fikk den levert til verkstedet. De ringte og ba meg hente bilen fordi det ikke var noe å ordne på den. Forstår ikke hvordan det gikk ann =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 30. desember 2014 #744 Del Skrevet 30. desember 2014 Å, så flott! Synes du fortjente at det gikk bra, det må være lov å være litt distre når et forhold nettopp har tatt slutt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #745 Del Skrevet 31. desember 2014 Trodde jeg var distré, men ser jo nå at jeg ikke er ille i det hele tatt Jeg gjør ofte den klassiske "gå inn i rom, glemme hvorfor jeg gikk dit" da. Og at jeg setter frem ting jeg skal ta med på jobb/ut men glemmer det likevel (selv om jeg henger det på dørhåndtaket på ytterdøren har jeg klart å glemme å ta det med..) En gang glemte jeg å dra på jobb.. hadde byttet om en helgevakt så jeg skulle jobbe søndag, men jeg trodde jeg hadde fri og dro på hyttetur istedet... litt sint sjef siden vi bare var 1 person på jobb i helgene så ingen oppdaget det før langt utpå dagen, og jeg var jo timesvis unna...ops. Nå nettopp tok jeg batteri ut av kamera for å lade det til i kveld. Tenkte så "hm lurer på hvor mye plass det er igjen på minnekortet" og forsøkte å skru på kamera for å sjekke. Tok litt tid før jeg skjønte hvorfor det ikke virket Idag morges kledde jeg på meg jeans og genser, plukket opp en joggebukse fra gulvet for å ta noe ut av lommen på den, og tok den deretter på meg - utenpå jeansen. Hæ? Kollektivtransport er jeg ikke så god på, har tatt feil buss/bane/trikk flere ganger (både helt feil rute og i feil retning). Tror det er fordi jeg nesten alltid kan ta nesten alle ruter da jeg bor så sentralt, så er litt vant med å bare hoppe på det første som kommer. Anonymous poster hash: 64e0c...9a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 31. desember 2014 #746 Del Skrevet 31. desember 2014 Jeg glemte av at jeg hadde satt potteplanten min på bordet for å tørke støv i vinduskarmen... Hentet en mugge med vann for å gi plantene mine vann.. Vel...Tok meg ett sekund eller to før jeg forsto at jeg helte vann rett på vinduskarmen istedet! *kløne!* og fordi jeg er så distre av meg, så må jeg ofte dobbel og trippelsjekke at jeg har slått av plata, eller låst døra...Kan hende jeg nettopp har sjekket også tenker jeg "Låste jeg døra?" Av og til tror jeg at jeg må lage "Check" liste som jeg kan krysse ut (Bare jeg husker å krysse den ut da....) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 31. desember 2014 #747 Del Skrevet 31. desember 2014 Jeg glemte av at jeg hadde satt potteplanten min på bordet for å tørke støv i vinduskarmen... Hentet en mugge med vann for å gi plantene mine vann.. Vel...Tok meg ett sekund eller to før jeg forsto at jeg helte vann rett på vinduskarmen istedet! *kløne!* og fordi jeg er så distre av meg, så må jeg ofte dobbel og trippelsjekke at jeg har slått av plata, eller låst døra...Kan hende jeg nettopp har sjekket også tenker jeg "Låste jeg døra?" Av og til tror jeg at jeg må lage "Check" liste som jeg kan krysse ut (Bare jeg husker å krysse den ut da....) Hahahhah Sånn ja!!! Begynte å lure på om du hadde glemt KG også jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 31. desember 2014 #748 Del Skrevet 31. desember 2014 Hahahhah Sånn ja!!! Begynte å lure på om du hadde glemt KG også jeg... KG er som teksten på "Hotel California" Så kommer ikke til å forlate dere med en gang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Story Skrevet 1. januar 2015 #749 Del Skrevet 1. januar 2015 Våknet tidlig en dag og fikk utrolig lyst på brødskiver med baconost til lunsj, så lagde et par skiver. Kommer på jobb og da det endelig var lunsjtid kastet jeg i meg maten. Klarte vel å spise en halv skive før jeg holdt på å kaste opp. Viste seg at jeg i halvsvime hadde klart å smøre Eurax (krem mot kløe) på brødskiva, og ikke baconost. Aner ennå ikke hvordan jeg klarte å ta feil, de to tubene og innholdet er jo totalt forskjellige.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #750 Del Skrevet 1. januar 2015 Jeg gikk inn på Skeidar for å se på møbler. Hadde ny og dyr BMW, så da jeg parkerte, husker jeg å tenke at den må låses.. kom ut av skeidar, da var ikke bare bilen lust, døren var åpen og motoren gikk. Jeg hadde bare åpnet døren og gått..... bare sånn litt distre... Anonymous poster hash: 41647...800 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #751 Del Skrevet 1. januar 2015 Jeg gikk inn på Skeidar for å se på møbler. Hadde ny og dyr BMW, så da jeg parkerte, husker jeg å tenke at den må låses.. kom ut av skeidar, da var ikke bare bilen ulåst, døren var åpen og motoren gikk. Jeg hadde bare åpnet døren og gått..... bare sånn litt distre... Anonymous poster hash: 41647...800 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 1. januar 2015 #752 Del Skrevet 1. januar 2015 Er det ille når du er inne hos tannlege og du henter deg en brosjyre for å sette deg ned igjen.. Men akkurat der du står finnes det ikke en stol? Så du ender opp rett på rumpa og ser deg forvirret rundt... Heldigvis var det bare jeg i venterommet akkurat der og da xD 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 1. januar 2015 #753 Del Skrevet 1. januar 2015 Er det ille når du er inne hos tannlege og du henter deg en brosjyre for å sette deg ned igjen.. Men akkurat der du står finnes det ikke en stol? Så du ender opp rett på rumpa og ser deg forvirret rundt... Heldigvis var det bare jeg i venterommet akkurat der og da xD Hahahahaha, stakkar... håper du slipper blåmerker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 1. januar 2015 #754 Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) Er det ille når du er inne hos tannlege og du henter deg en brosjyre for å sette deg ned igjen.. Men akkurat der du står finnes det ikke en stol? Så du ender opp rett på rumpa og ser deg forvirret rundt... Heldigvis var det bare jeg i venterommet akkurat der og da xD Du får si ifra en dag om du ahr tid en uke, Jeg vil ha med fotobag og Kamera filme deg 24/7 og bli styrtrik.. Hahahahahaha Men du, er nok ikke tabbe... men tannlegen min sa til meg.... NJ Nå må du nesten våkne og gape høyere... Jeg sovnet men han borra eller hva han holdt på med... Flirer Endret 1. januar 2015 av NonJuan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsemus Skrevet 1. januar 2015 #755 Del Skrevet 1. januar 2015 Prøvde å betale øl på puben med BR-leker medlemskortet. Tatt med meg feil kort ut ja... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 1. januar 2015 #756 Del Skrevet 1. januar 2015 Hahahahaha, stakkar... håper du slipper blåmerker Huff...Nei...Jeg har blåmerke... Men jeg er en sånn type person som får veldig lett blåmerker også.. Har alltid 2 stk på låret som jeg aldri skjønner hvordan jeg får dem.. Inntil nylig..Fordi tv-bordet (uten tv på) Står veldig nært soveroms døra mi, så er ofte jeg går rett i kanten på det bordet.. Gjør ikke vondt heller Før jeg finner store lilla blåmerker...Ser nesten ut som om noen har kløpet meg hardt! Og når jeg jobbet i butikk hadde jeg kanskje 40 blåmerker hele tiden...Mest på knærne..skjønner ingenting Mye mulig jeg har så mye å tenke på hele tiden at jeg ikke kjenner smerten før det er for sent xD En annen småfjern hendelse.. Jeg skulle skjære over sånne plastbånd med pappkniven min... Så hadde tatt kniven og skjært meg rett over tommelen over neglebåndet og dypt på siden.. Jeg kjente ingen smerter, mye mulig fordi jeg var super stresset.. Så jeg satt meg i kassen igjen også står det en kunde der og bare "øøh....jeg tror du må sjekke den fingeren din jeg.." Den kunden var en stamkunde i tillegg og lege. Så kunden fulgte etter meg inn på lageret...Og sjekket kuttet etter jeg hadde renset såret..Også sa hun "Øhm...jeg tror jeg skal kjøre deg ned på legevakta slik at du får sydd jeg" Og det gjorde hun...3 fine sting Den kunden...Stakkar, hver gang hun var inne så hadde en av oss ansatte skadet oss på en eller annen måte..Jeg er distre JA...men det var alle de andre ansatte også 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 1. januar 2015 #757 Del Skrevet 1. januar 2015 Du får si ifra en dag om du ahr tid en uke, Jeg vil ha med fotobag og Kamera filme deg 24/7 og bli styrtrik.. Hahahahahaha Men du, er nok ikke tabbe... men tannlegen min sa til meg.... NJ Nå må du nesten våkne og gape høyere... Jeg sovnet men han borra eller hva han holdt på med... Flirer åh-åh..Neii... For alt du vet så ender jeg opp å skade meg selv... Vil du virkelig ha det på kamera!? o_o *tsk tsk* Hehe ja kjenner til den, jeg liker ikke tannleger noe særlig, men hun jeg har nå er veldig dyktig... F.eks. jeg kjenner ikke om hun setter i ei sprøyte og hun spør meg hele tiden "går det bra, gjør det vondt, du må si ifra om det gjør vondt" Så jeg har sovnet ett par ganger fordi jeg har følt meg sååå komfertabel med henne Kanskje pga at når jeg ligger der, så får jeg ikke skarpt lys i øynene, hun bruker lite duppeditter slik at du faktisk får til å puste uten den følelsen av å drukne.. Også spiller hun veldig bra musikk når jeg er der...Så det er rett og slett bare å lukke øynene og puste ut... ^^ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 1. januar 2015 #758 Del Skrevet 1. januar 2015 Huff...Nei...Jeg har blåmerke... Men jeg er en sånn type person som får veldig lett blåmerker også.. Har alltid 2 stk på låret som jeg aldri skjønner hvordan jeg får dem.. Inntil nylig..Fordi tv-bordet (uten tv på) Står veldig nært soveroms døra mi, så er ofte jeg går rett i kanten på det bordet.. Gjør ikke vondt heller Før jeg finner store lilla blåmerker...Ser nesten ut som om noen har kløpet meg hardt! Og når jeg jobbet i butikk hadde jeg kanskje 40 blåmerker hele tiden...Mest på knærne..skjønner ingenting Mye mulig jeg har så mye å tenke på hele tiden at jeg ikke kjenner smerten før det er for sent xD En annen småfjern hendelse.. Jeg skulle skjære over sånne plastbånd med pappkniven min... Så hadde tatt kniven og skjært meg rett over tommelen over neglebåndet og dypt på siden.. Jeg kjente ingen smerter, mye mulig fordi jeg var super stresset.. Så jeg satt meg i kassen igjen også står det en kunde der og bare "øøh....jeg tror du må sjekke den fingeren din jeg.." Den kunden var en stamkunde i tillegg og lege. Så kunden fulgte etter meg inn på lageret...Og sjekket kuttet etter jeg hadde renset såret..Også sa hun "Øhm...jeg tror jeg skal kjøre deg ned på legevakta slik at du får sydd jeg" Og det gjorde hun...3 fine sting Den kunden...Stakkar, hver gang hun var inne så hadde en av oss ansatte skadet oss på en eller annen måte..Jeg er distre JA...men det var alle de andre ansatte også "Øhhhh"... hahahahahaha Herlig Ja du Tardis du Tardis Hvordan er det med dine matlagingsevner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 1. januar 2015 #759 Del Skrevet 1. januar 2015 Prøvde å betale øl på puben med BR-leker medlemskortet. Tatt med meg feil kort ut ja... Søtt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 1. januar 2015 #760 Del Skrevet 1. januar 2015 Da jeg jobber mye inne hos kunder, er i utrolig mange forskjellige hus. Så hadde jeg iallefall gjort ferdig jobben min inne og var på vei tilbake til bilen. Så husket jeg ikke hvilken dør som var utgangsdøra og jeg sa " ha en fortsatt fin dag" og grep tak i håndtaket og der gikk jeg rett inn i et kott... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå